Autor Wątek:  [tex]Projekt brutto PKPC  (Przeczytany 13234 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
[tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Września 2017, 16:00:53 »
W trakcie sklejania tekstury wysłużonych Eaosów:

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Września 2017, 16:11:38 »
Wiem że tytuł to tytuł ale czy zamierzasz może jednak dołożyć jakieś węglarki w malowaniach prywaciarzy?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Września 2017, 16:17:37 »
Na razie chcę wykonać ze 40 Eaosów PKP CARGO, które będą wyglądały podobnie jak na screenie. Dodatkowo wpadłem na pomysł: Gotowa lista wypisów ze składami do scenerii. Szybka i wygodna metoda na wymianę składów według własnego uznania.
Ctrl+C/Ctrl+V i gotowe. Przykładowo, ET22-761 z wahadłem ładownych Eaosów 3200t na haku.
Co do prywatnych wagonów, jeżeli znajdą się materiały, to czemu nie? Warunkiem jest, aby wagon był wysłużony (zacieki, rdza itp.).

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Września 2017, 16:20:59 »
Z pełnym szacunkiem, ale czy podołasz takiej ilosci tekstur? I druga sprawa jak rozwiązać sprawe ich testów? Danie naraz 40 easów do testów jest złym pomysłem bo betatester będzie miał problem z wylistowaniem błędów przy takiej ilosci tekstur, jeśli w ogóle będzie na tyle wytrwały by tyle tekstur przetestować. Mimo to powodzenia w pracach ;).
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Września 2017, 16:27:23 »
Nie wiem czy podołam, zobaczymy :) Na razie taki jest plan. Jeżeli natomiast chodzi o testy, wydaje mi się że nie będzie to aż tak kłopotliwe. Betatester odpali cały skład, przejrzy niczym rewident i tyle. Powinno wystarczyć chyba. Błędy wystarczy notować po kolei, od lokomotywy do końca składu, bez modyfikacji jego kolejności (wpisu do scn).

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9055
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Września 2017, 16:47:43 »
Ilość dla ogarniętego i doświadcznego betatestera to akurat najmniejszy problem. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych pracach.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Listopada 2017, 13:01:58 »
Potrzebuję pomocy, nie wiem gdzie są mapowane klocki hamulcowe w ET42...

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Listopada 2017, 13:05:14 »
Jak tak patrząc na samą teksturę ze screena to za ciemna i z mało kontrastu. Jeśli chodzi o te klocki to może są w textures/tabor?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1200
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Listopada 2017, 13:07:01 »
Znajdują się w osobnej teksturze. W folderze tabor plik klocekham.
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2017, 13:16:59 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Listopada 2017, 14:12:44 »
Dzięki za pomoc :)

Czy może mi ktoś podesłać na szybko plik textures\tabor\klocekham.TGA ?
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2017, 14:49:16 wysłana przez defiler »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1200
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Listopada 2017, 15:29:45 »
Proszę.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Listopada 2017, 15:58:22 »
Dziękuję!

Hmmm, dziwna sytuacja... Chciałem zrobić szare klocki do ET42-029, ale nawet po ustawieniu jasności na maxa, gdzie są kompletnie białe, po odpaleniu w Maszynie są tylko troszkę jaśniejsze od oryginału...
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2017, 16:31:29 wysłana przez defiler »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1200
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Listopada 2017, 16:49:38 »
Może wina parametrów?
Ambient: 57.0 57.0 57.0
Diffuse: 57.0 57.0 57.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Listopada 2017, 17:27:20 »
Co musiałbym w tych parametrach zmienić, aby uzyskać pożądany efekt?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9551
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2174
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Listopada 2017, 18:15:51 »
Rozbielić diffuse materiału. Tylko co z innymi ET42?
Mój kanał youtube

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Listopada 2017, 20:50:50 »
Dzięki, popróbuję. Będzie dodatkowy plik po prostu: klocekham2.tga/dds.
Będzie można używać go do modeli z szarymi podwoziami. M.in. do repaintów ET42 po rewizjach, które według mnie są bardzo łatwe do zrobienia. Planuję ET42-012 po rewizji z lat '90.
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2017, 20:55:13 wysłana przez defiler »

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Listopada 2017, 21:59:46 »
Ten 029 to repaint?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Listopada 2017, 22:39:35 »
Nie. Jest wykonany ze zdjęć, które dostałem od Patrykosa.

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Listopada 2017, 22:57:54 »
Jeszcze fajnie by było tak 001 załatwić ;).
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Listopada 2017, 11:16:06 »
Wiem. Pomyślę o tym. Na podstawie tych tekstur można by się pobawić w odtworzenie serii.
Z tego 029, który jeszcze nie odwzorowuje w 100% malowania z lat '90, spokojnie można by zrobić coś takiego:
http://rail.phototrans.eu/images/photos/big/19/18235.jpg

[EDIT]Próba odtworzenia historycznej floty PKP. ET22-129 MD Kielce, lata '90.
« Ostatnia zmiana: 09 Grudnia 2017, 18:49:17 wysłana przez defiler »

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #20 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:25:00 »
Repainty... co o czymś takim sądzicie?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1200
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #21 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:25:49 »
Dla mnie bomba.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #22 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:27:26 »
Oczywiście to taka wstępna przymiarka. Wzorowałem się na tym zdjęciu: http://rail.phototrans.eu/14,18235,0,NEWZ_112E_ET42_012.html
Takie właśnie ruski pamiętam z lat '90.

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #23 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:30:04 »
Z tego też by można było wyczarować, już trochę bardziej zjechany ;). Dobry pomysł z tymi repaintami jeszcze takie sputniki zrobić.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #24 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:34:33 »
Oczywiście, że tak. Tutaj przeróbka ogranicza się raczej do delikatnej zmiany odcienia, numerów no i zlikwidowaniu graffiti. I już małym nakładem jest nowy rusek w MaSzynie. Sputniki też mam na uwadze.

https://www.flickr.com/photos/36034969@N08/9547317945/in/photolist-fxEv16-dm4XEW-ofpiBq


Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #25 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:37:05 »
Polecam ci tą stronę, jest tu sporo fot taboru hiatorycznego.
http://sentymentalny.com
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #26 dnia: 23 Grudnia 2017, 17:39:21 »
Znam stronę Pana Miłosza :)

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #27 dnia: 21 Lutego 2018, 07:25:02 »
Projekt żyje jeszcze?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1832
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #28 dnia: 17 Marca 2018, 23:38:23 »
.

Napisz pw do autora, prędzej dostanie notyfikacje, a przynajmniej komunikat jak wejdzie na forum. @Stele
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2018, 23:39:20 wysłana przez Stele »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #29 dnia: 18 Marca 2018, 10:38:55 »
Obecnie nie grzebię nic przy MaSzynie, tak więc projekt na razie stoi.

[EDIT]Święta, trochę wolnego, chwila czasu...

ET22-156 MD Częstochowa '1993

[EDIT]Dołożyłem jeszcze detale na wózkach.

Dla porównania zdjęcie: http://static.myvimu.com/photo/80/82508023.jpg
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2018, 22:39:27 wysłana przez defiler »