Autor Wątek:  Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 16674 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #30 dnia: 20 Sierpnia 2019, 11:15:26 »
niewiem proszę pomóz

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #31 dnia: 20 Sierpnia 2019, 11:20:42 »
Napisz, jaką masz kartę graficzną , procesor i ile pamięci RAM, załącz plik log.txt (jest w głównym folderze maszyny).
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #32 dnia: 20 Sierpnia 2019, 11:46:42 »
niewiem proszę pomóz
Uruchom symulator, zamknij i wstaw jako załącznik. Dodatkowo proponuję zapoznać się z https://www.ortograf.pl/zasady-pisowni i poprawić swoje posty.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #33 dnia: 20 Sierpnia 2019, 19:06:29 »
karta grafizna : NVIDIA Geforce GTX 750 Ti
procesor : Intel(R) Core(TM) i3-4170 CPU @ 3.70GHz 3.70 GHz
pamięć RAM : 8,00 GB (dostępne: 7,87 GB)






Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #34 dnia: 20 Sierpnia 2019, 20:01:49 »
To na pewno nie wina sprzętu, zmień w pliku eu07.ini (w głównym folderze MaSzyny) vsync na no.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #35 dnia: 20 Sierpnia 2019, 20:27:13 »
cały czas mi ścina

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1355
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3472
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #36 dnia: 20 Sierpnia 2019, 20:29:01 »
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #37 dnia: 20 Sierpnia 2019, 20:45:28 »
trochę pomogło ale dalej scina

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #38 dnia: 21 Sierpnia 2019, 10:34:49 »
A mi tylko w kabinie zacina.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #39 dnia: 21 Sierpnia 2019, 10:38:02 »
Poza kabiną nie sprawdzam bo i po co.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Online Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #40 dnia: 21 Sierpnia 2019, 14:47:06 »
Możesz jeszcze zjechać maxtexturesize na 1024.
Pozdrawiam.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #41 dnia: 21 Sierpnia 2019, 14:48:11 »
Jeszcze może dać splinedelity na 1.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Adrianpolska09

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #42 dnia: 22 Sierpnia 2019, 13:26:12 »
Ej no proszę pomóżcie mi bo mi ścina na gl33 a na eu07.exe mi nie ścina.

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1355
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3472
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #43 dnia: 22 Sierpnia 2019, 13:28:46 »
Skoro nic nie pomaga to zmień rozdzielczość na 640x480. Nie będzie ścinać :>
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #44 dnia: 29 Sierpnia 2019, 16:08:06 »
Skrajna głupota tego pracownika... Takie praktyki kończą się niestety bardzo źle.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline dcholerzynski89

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #45 dnia: 29 Sierpnia 2019, 18:01:35 »
Nawet tragicznie

Offline stachupl

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #46 dnia: 14 Września 2019, 17:25:22 »
rehg vshuytgdhvbj h freeddjddfddddjndmdh nrjfdhdjf

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Października 2019, 16:15:57 »
Nie działa oświetlenie przyrządów na lokomotywie 6Dg, na exe Milka działa.


Na prośbę użytkownika.
« Ostatnia zmiana: 22 Października 2019, 13:31:48 wysłana przez matek123 »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #48 dnia: 01 Listopada 2019, 16:10:46 »
A takie pytanie dla:
node -1 0 EP07-424-TV dynamic PKP\303E_V1 303E-EP-TV-424-HIST 303E-EP-TV 0 headdriver 35.WH25 0 enddynamic

Co oznacza to całe WH25? I dlaczemu to się pojawia w różnych innych sceneriach, ale przy tworzeniu składu w rainsted takie zjawisko nie występuje?

Przeczytać post wyżej nie łaska? @Stele

Łaska, gdyby mi się po wysłaniu wiadomości udało go nie przegapić. Więc o co pretensje, że go nie zauważyłem?
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2019, 16:14:47 wysłana przez ST44-003 »

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #49 dnia: 02 Stycznia 2020, 12:36:44 »
Bocznica
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2020, 12:37:51 wysłana przez Wiggle »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #50 dnia: 24 Stycznia 2020, 20:33:51 »
del
« Ostatnia zmiana: 24 Stycznia 2020, 20:41:09 wysłana przez mareczek »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #51 dnia: 01 Marca 2020, 11:46:33 »
DEL
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2020, 12:17:33 wysłana przez mareczek »

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 486
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1421
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #52 dnia: 03 Marca 2020, 11:13:28 »
DEL
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #53 dnia: 18 Kwietnia 2020, 11:19:12 »
Ekhm... ja to tu tylko zostawię.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #54 dnia: 19 Kwietnia 2020, 15:06:55 »
Sprawa rozwiązana, proszę na bocznicę posty dotyczące lokomotywy 371 ;)
Jednakowoż, da się podpiąć jeden submodel pod 2 czynności. ;)

Offline bprog

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #55 dnia: 23 Kwietnia 2020, 09:59:46 »
del

Offline blakk

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #56 dnia: 06 Listopada 2020, 09:48:11 »
Zwrotnice przestawia się klawiszami SHIFT+t/t.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 269
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 220
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #57 dnia: 06 Listopada 2020, 09:51:03 »
No to nie działa u mnie tak. Testowane na TD, odpalam debugmode i podlatuje do zwrotnicy i przełączam T albo z Shiftem i nic się nie dzieje.
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #58 dnia: 09 Marca 2021, 16:55:52 »
Zaczynają rdzewieć ;)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #59 dnia: 29 Września 2022, 20:50:08 »
del
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2022, 21:40:27 wysłana przez mareczek »