- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: skorakora w 23 Sierpnia 2017, 02:21:43

Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: skorakora w 23 Sierpnia 2017, 02:21:43
to tera dynamiczne oświetlenie lamp i fizyka jak u @mastermati   i mam symulator marzeń :D

Bocznica. Matek123
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 03 Września 2017, 13:07:02
Ogolnie totalny syf. Drawinowo powinno wylecieć z paczki.
Jestem stanowczo PRZECIW wywalaniu Drawinowa z MaSzyny. Jest to jedyna w chwili obecnej (w mojej opinii) sceneria choć trochę przypominająca realną CMK, gdzie można testować szybki tabor. W mojej opinii, ten kto rozgrzebał Drawinowo, że ewenty się źle wczytują, ten to powinien poprawić po sobie a nie zostawić ład i nieporządek (miałem użyć innego słowa na "b" ale znowu moderator się przyczepi o to słowo). Sorry, ale nie można mówić o czymś, że coś jest BE, jak coś wcześniej działało poprawnie i ktoś to za przeproszeniem spierdzielił.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 03 Września 2017, 13:45:17
Spokojnie nikt nic na chypcika nie będzie wywalał. Może za 15 nastym razem się uda pobrać wreszcie to repo i wtedy zobaczę na jakim ono jest dokładnie etapie. Fajnie to brzmi, ale jak to bywa w życiu jest inaczej. Począwszy od modeli, a na scenerii przeważnie skończywszy.
Jak na razie staramy się zrobić tak, żeby nie było potrzeby zbyt dużych zmian po stronie scn.
Być może się to uda, ale według mnie tych zmian i tak wcześniej czy później nie unikniemy.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: MR6 w 03 Września 2017, 14:07:12
Jak już jesteśmy przy sceneriach i paczce to powinien wylecieć scenariusz tlk 38501 z uwagi że jazda ponad połowe drogi z kompletnym brakiem otoczenia tzn pustej przestrzeni i nicości nawet bez trawy, a  pod koniec bez sieci trakcyjnej to nie na dzisiejsze standarty. Chociaż to tylko propozycja.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 03 Września 2017, 14:15:37
Kiedys wyleciala l546 bo cos nie dzialalo a mamy zostawic drawinowo na ktorym nie dziala zaden scenariusz? To chyba jakies nieporozumienie. Kolego drogi nie pisz o standardach bo scn na dzisiejsze czasy to sa w trainz a nie u nas. Nawet wypasna kaliska jest w tyle ze srednia scn trainza wiec starajmy sie o standardach nie pisac.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 03 Września 2017, 14:33:33
Parę słów do @EP08_015:
1. Po pierwsze-nie prowokuj znowu do dyskusji Trainz vs MaSzyna. Jedna gównoburza już była w MaSzynie o pewnego typa co porównywał Trainza do MaSzyny- dość gównoburz w MaSzynie;
2. Co do Drawinowa-nie mów, że ŻADEN scenariusz nie działa, bo działają, jak coś skaszaniłeś u siebie, nie mów, że jest skaszanione u wszystkich;
3. Co do Drawinowa-miej pretensje do tego kto zrypał ewenty na Drawinowie a nie do scenerii. Akurat Drawinowo w mojej opinii to dobry, nie wykorzystany w zupełności materiał na przeróżne scenariusze;
4. Powtórzę jeszcze raz - Drawinowo choć w pewnym stopniu imituje linię kolejową numer 4 zwaną CMK. Pozwól ludziom cieszyć się wysoką prędkością składów bez nadmiernych ograniczeń a nie patrz na "zrypane ewenty" czy swoje widzimisie;
5. O ile dobrze wiem - @Ra majstruje coś przy Drawinowie. Dajmy się mu wykazać jeszcze zanim wydasz wyrok śmierci na Drawinowo;
6. O ile dobrze pamietam- L546 wyleciała bo Ra coś przy niej kombinował a potem zarzucił prace. prawda?
7. Tyle ode mnie.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: MR6 w 03 Września 2017, 14:40:09
Zapytam sie co ma trainz do maszyny? Dwa oddzielne projekty. Wyraźnie prowokujesz sytuacje. Jak mówie o standartach to mam na myśli tylko maszyne. Co mnie obchodzi trainz?
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 03 Września 2017, 22:42:17
Oczy mi krwawią od czytania tego bełkotu Włodzimierzu. Jeśli nie potrafisz się przyłożyć do nasmarowania 3 zdań poprawnie, to po prostu nic nie pisz. Dziękuję w imieniu swoim i starej gwardii ortodoksów.

Dziwnym trafem ja i pewnie pół aktywnego forum, nie mamy kłopotu.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 03 Września 2017, 22:45:32
Przeprowadz wnikliwe testy i pisz w trakcie to sie dowiesz. Ale moze marnuje czas. Sami se dacie doskonale rade jak dotad. Zamiast krytykowac to wez sie do roboty albo zamilknij. Ja przynajmniej resztka wolnego czasu cos robie lub sprawdzam a ty?  Moze masz racje krzykaczu moze zmarnowalem tylko niedziele by dociec o co biega.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 03 Września 2017, 22:48:27
Nieco posprzątane z postów kompletnie nie na temat.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 22 Września 2017, 20:19:52
del
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 02 Grudnia 2017, 10:25:20
Del.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 24 Grudnia 2017, 13:51:28
Dziwna sprawa, ale na najnowszym exe dodałem jednak wpis jako engine: a nie tractionmotor: i słychać dźwięk silników w kabinie a miało być odwrotnie,testowane na 303E-EP-TV-384.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 05 Stycznia 2018, 17:07:49
Zaznacz jeszcze raz, kliknij enter, uruchom. Jak zadziała, odpisywać nie musisz :)
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Marcin998 w 28 Stycznia 2018, 14:37:09
Witam
Z tego co mi wiadomo, to w pierwszej pozycji EU/P 07 i ET22 wentylatory oporów  nie pracują. Przy wyłączonej przetwornicy w w/w pojazdach też.
Pozdrawiam Hani.



Kto ci takich głupot naopowiadał?? zobacz sobie nawet filmik tmechatronik o ET21 gdzie wyraźnie widać jak załącza po daniu na 1 pozycję wentylatory oporów rozruchowych :D jakby nie pracowały to spaliłbyś opory (temperatura) i dalej byś nie pojechał :D nawet byś mógł do pożaru loka doprowadzić ;)

Brak kropek, za dużo emotek i co ma ET21 jak on pisze o EU07 i EP09? Bocznica. @Stele
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 12 Lutego 2018, 20:17:54
Odkąd uruchomiłem 180212, nie mogę ustawić innego składu na TD z poziomu td.scn, tzn. jeśli wstawię lokomotywę inną niż EP07-424, ładuje mnie poza składem ("Player train doesn't exist!"), ale tylko wtedy, gdy uruchamiam bezpośrednio exe dwuklikiem. Kiedy uruchamiam TD przez Rainsted (ze składem podmienionym też bezpośrednio w td.scn), ładuje się normalnie. Przykładowy wpis składu do TD:
node -1 0 ET41-092-A dynamic pkp\et41_v1 et41-092 203e-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ET41-092-B dynamic pkp\et41_v1 et41-092 203e-b 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//10 wagonów osobowych odhamowanych
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 0 0 enddynamic
Log i errors w załącznikach. To samo dzieje się też na wcześniejszych exe (180210, 180206, 180205) i na paczkowym 18_01, choć przed rozpakowaniem/uruchomieniem 180212 działało normalnie. Drugi log i erros z exe paczkowego. Rozpakowywałem też paczkę dla nieba, jeśli ma to znaczenie.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Lutego 2018, 20:20:37
A pojazd w ini/parametrze uruchomienia zmieniasz? Przecież zawsze było to wymagane.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 12 Lutego 2018, 20:25:15
Ok, dzięki. Zmieniłem w *.ini i zadziałało, ale to i tak dziwne, bo jak dotąd nigdy tam nie ruszałem i też zawsze działało, a od uruchomienia 180212 trzeba to już edytować (przynajmniej u mnie).
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Lutego 2018, 20:27:56
No to magia, bo wg powszechnej wiedzy, trzeba tak robić od początku symulatora. :D
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mk1991 w 02 Kwietnia 2018, 17:50:15
Mam kłopoty z automatycznym cytowaniem, więc zrobię to inaczej. "Błędy w EXE aż rzygać się  chce" No cóż, radzę wyprawić się do apteki to raz. Dwa radził bym wyrażać się kulturalniej. Trzy jeśli umiesz zrobić lepiej proszę bardzo. Jeśli nie to siedź cicho tym bardziej jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Kacper06 w 24 Czerwca 2018, 18:15:27
Witam
Mam takie pytanie dla twórców maszyny. Czy ktoś z was wie, dlaczego dźwięki 20786]runningnoise_111a_v2_2.ogg i 20786]runningnoise_111a_v2_3.ogg nie są wpisane w mmd? bo dodało by to trochę więcej realizmu gdy jedziemy jako pasażer nisz to samo stukanie i szumienie kuł.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 30 Września 2018, 22:08:00
Których bibliotek mi brakuje, że wywala mi błąd złego uruchomienia na czystej paczce pobranej z "Publikacje" - MaSzyna 18.07? Uruchamiam wersję x86.
BOCZNICA
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: brytan13 w 30 Września 2018, 23:22:44
Po meczu - radość potężna!!! "Których bibliotek mi brakuje...", a skąd ta pewność, że to biblioteki? Instalator ładuje wszystko co jest wymagane, sprawdź sterowniki i wymagania gry.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 11 Października 2018, 12:34:03
Siódemek i wózka do SM42.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 28 Listopada 2018, 17:42:50
Do wywalenia.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 29 Stycznia 2019, 17:33:38
Do wywalenia.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: tmj w 02 Lutego 2019, 15:04:10
Ale to raczej do watku ze scenariuszem trzeba zglosic, bo ja nie wiem dlaczego on dziala tak jak dziala :>
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 16 Marca 2019, 10:57:33
xx
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 19 Sierpnia 2019, 13:16:07
cześć mam taki problem maszyna mi scina na gl33 w po przedniej wersji tak się nie działo

a na eu07.exe mi nie scina


proszę o pomoc
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 19 Sierpnia 2019, 14:46:32
Podaj specyfikację komputera i załącz log.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 20 Sierpnia 2019, 11:15:26
niewiem proszę pomóz
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 20 Sierpnia 2019, 11:20:42
Napisz, jaką masz kartę graficzną , procesor i ile pamięci RAM, załącz plik log.txt (jest w głównym folderze maszyny).
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Sierpnia 2019, 11:46:42
niewiem proszę pomóz
Uruchom symulator, zamknij i wstaw jako załącznik. Dodatkowo proponuję zapoznać się z https://www.ortograf.pl/zasady-pisowni i poprawić swoje posty.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 20 Sierpnia 2019, 19:06:29
karta grafizna : NVIDIA Geforce GTX 750 Ti
procesor : Intel(R) Core(TM) i3-4170 CPU @ 3.70GHz 3.70 GHz
pamięć RAM : 8,00 GB (dostępne: 7,87 GB)





Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 20 Sierpnia 2019, 20:01:49
To na pewno nie wina sprzętu, zmień w pliku eu07.ini (w głównym folderze MaSzyny) vsync na no.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 20 Sierpnia 2019, 20:27:13
cały czas mi ścina
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Miłosz Dorsz w 20 Sierpnia 2019, 20:29:01
Zastosuj w eu07.ini te wpisy: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31870.msg514022.html#msg514022
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 20 Sierpnia 2019, 20:45:28
trochę pomogło ale dalej scina
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 21 Sierpnia 2019, 10:34:49
A mi tylko w kabinie zacina.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mac310 w 21 Sierpnia 2019, 10:38:02
Poza kabiną nie sprawdzam bo i po co.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Marconi w 21 Sierpnia 2019, 14:47:06
Możesz jeszcze zjechać maxtexturesize na 1024.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 21 Sierpnia 2019, 14:48:11
Jeszcze może dać splinedelity na 1.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Adrianpolska09 w 22 Sierpnia 2019, 13:26:12
Ej no proszę pomóżcie mi bo mi ścina na gl33 a na eu07.exe mi nie ścina.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Miłosz Dorsz w 22 Sierpnia 2019, 13:28:46
Skoro nic nie pomaga to zmień rozdzielczość na 640x480. Nie będzie ścinać :>
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 29 Sierpnia 2019, 16:08:06
Skrajna głupota tego pracownika... Takie praktyki kończą się niestety bardzo źle.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: dcholerzynski89 w 29 Sierpnia 2019, 18:01:35
Nawet tragicznie
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: stachupl w 14 Września 2019, 17:25:22
rehg vshuytgdhvbj h freeddjddfddddjndmdh nrjfdhdjf
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 21 Października 2019, 16:15:57
Nie działa oświetlenie przyrządów na lokomotywie 6Dg, na exe Milka działa.


Na prośbę użytkownika.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 01 Listopada 2019, 16:10:46
A takie pytanie dla:
node -1 0 EP07-424-TV dynamic PKP\303E_V1 303E-EP-TV-424-HIST 303E-EP-TV 0 headdriver 35.WH25 0 enddynamic

Co oznacza to całe WH25? I dlaczemu to się pojawia w różnych innych sceneriach, ale przy tworzeniu składu w rainsted takie zjawisko nie występuje?

Przeczytać post wyżej nie łaska? @Stele

Łaska, gdyby mi się po wysłaniu wiadomości udało go nie przegapić. Więc o co pretensje, że go nie zauważyłem?
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Wiggle w 02 Stycznia 2020, 12:36:44
Bocznica
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 24 Stycznia 2020, 20:33:51
del
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 01 Marca 2020, 11:46:33
DEL
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: JAN21 w 03 Marca 2020, 11:13:28
DEL
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 18 Kwietnia 2020, 11:19:12
Ekhm... ja to tu tylko zostawię.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 19 Kwietnia 2020, 15:06:55
Sprawa rozwiązana, proszę na bocznicę posty dotyczące lokomotywy 371 ;)
Jednakowoż, da się podpiąć jeden submodel pod 2 czynności. ;)
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: bprog w 23 Kwietnia 2020, 09:59:46
del
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: blakk w 06 Listopada 2020, 09:48:11
Zwrotnice przestawia się klawiszami SHIFT+t/t.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: wacek12321 w 06 Listopada 2020, 09:51:03
No to nie działa u mnie tak. Testowane na TD, odpalam debugmode i podlatuje do zwrotnicy i przełączam T albo z Shiftem i nic się nie dzieje.
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mac310 w 09 Marca 2021, 16:55:52
Zaczynają rdzewieć ;)
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 29 Września 2022, 20:50:08
del
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: skorakora w 30 Września 2022, 01:44:29
Pytanie dla zgromadzonych tutaj fanów technologii.
Da radę tą kamerę jakoś obniżyć?
Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: MichauSto w 31 Października 2022, 19:42:54
Bocznica, zgodnie z prośbą.
@MaciejM.

Szanowni Państwo,
myślę że nadszedł właściwy czas, cobym przedstawił swoją gałązkę skupioną przede wszystkim wokół zmian w rendererze gl3.3 i shaderach: https://github.com/MichauSto/maszyna/tree/sim (https://github.com/MichauSto/maszyna/tree/sim).

Aktualne zmiany obejmują:
Znane ograniczenia:
Przykładowy asset:
https://eu07.pl/userfiles/27213/wls50_v1.7z (https://eu07.pl/userfiles/27213/wls50_v1.7z)

Kanały tekstury params (mat_phys, mat_normalmap_phys):
R = Metal; G = Gloss; B = AO

Prezentacja shadera: załączniki

eu07.exe: