Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1373530 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3630 dnia: 27 Marca 2021, 12:10:21 »
-- stopien wyciszenia dzwieku przy zalaczonej pauzie moze byc konfigurowany wpisem w .ini sound.volume.paused X gdzie X jest wartoscia w przedziale 0-1
Czy 0, czy 1, zawsze zostaje pełna głośność.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3631 dnia: 27 Marca 2021, 16:03:02 »
Z impulsa:
Po zamknięciu drzwi pojawia się podpowiedź  "załączyć sygnał odjazdu". Chodzi o buczek? Tu jest w automacie. Znika jak ruszymy.
Podpowiedź "załączyć oświetlenie pociągu" zazielenia się tylko jak trzymamy guzik. Nie gaśnie, mimo że przedziały są oświetlone.
Po wystąpieniu poślizgu pojawia się komunikat "załączyć piaskowanie", tylko automat odwala tą robotę. Nie gaśnie po zniwelowaniu poślizgu.

Brak sterowania programatorem pantografów z kabiny. Działają tylko zawory z maszynowni na obsadzony człon.

Podpowiedź "Ustawić kurek trójdrogowy w pozycji napełniania cylindrów pantografów" powinien mówić o zbiorniku a nie cylindrach.
« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2021, 18:53:33 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3632 dnia: 27 Marca 2021, 16:33:07 »
Z piaskowaniem to już kiedyś pisałem, że powinno być tylko przy (nagłe && poniżej 40 km/h). Nie było tego zrobionego?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3633 dnia: 30 Marca 2021, 18:05:36 »
Podpowiedź "Ustawić kurek trójdrogowy w pozycji napełniania cylindrów pantografów" powinien mówić o zbiorniku a nie cylindrach.
Jesli dobrze zrozumialem opis ukladu, to w siudemce nie ma czegos takiego jak zbiornik pantografow:
Cytuj
W przypadku, gdy zbiorniki główne są opróżnione, albo w układzie pneumatycznym panuje zbyt niskie ciśnienie, by zasilić zbiornik rozrządu wymaganym ciśnieniem roboczym (min. 4,5 bar) i podnieść odbieraki prądu (przy opuszczonych odbierakach nie załączy się sprężarka główna, gdyż przetwornice nie są zasilane napięciem sieciowym) w układ pneumatyczny rozrządu jest włączona sprężarka pomocnicza (pantografów). Po ręcznym przełączeniu kurka trójdrogowego i załączeniu sprężarki nabija ona powietrze do cylindrów pantografów do wartości 4,8 bara, po czym wyłącznik ciśnieniowy przerywa jej pracę.
... a ze u nas wszystko jest siudemka, wiec teges. Chyba, ze to opis jest z dolnej czesci plecow i sprezarka pomocnicza zasila zbiornik rozrzadu, a nie bezposrednio do rurki?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana czlonu przez wirtualnego mechanika powinna prowadzic do obsadzonej kabiny, a nie konczyc sie potencjalnie w srodkowym przedziale

- poprawka, tryb rozlaczania pojazdow powinien byc bardziej uzytnikodporny

- poprawka, symulator nie domaga sie recznego zalaczania automatycznego sygnalu odjazdu

- poprawka, wybierak pantografow obsluguje pantografy zgodnie z teoria

- poprawka, przelaczniki tempomatu sa bardziej swiadome stanu tempomatu

- poprawka, motion blur powinien byc malowany nieco mniej impresjonistyczny

- eksperymentalnie, dalszy ciag malowania nieba na niebiesko i inne kolory

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3634 dnia: 31 Marca 2021, 17:43:14 »
Na najnowszym exe 210330 przy zmianie kabiny w EZT wyrzuca symulator do pulpitu.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3635 dnia: 31 Marca 2021, 19:03:03 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana pojazdu nie powinna juz powodowac wysypu

- poprawka, selektor pantografow posiada konfiguracje domyslna

- eksperymentalnie, brazylijskiego tasiemca Niebo blekitne nade mna odcinek 424

- funkcjonalnosc, opcjonalna nazwa pociagu podana w rozkladzie dostepna jest dla skryptow pythona pod kluczem trainname

- funkcjonalnosc, dodane urzadzenie kabinowe pantvalves_sw: czyli impulsowy aktywator wybranej konfiguracji pantografow. W przypadku braku wpisu tego urzadzenia wybrana konfiguracja wdrazana jest tak jak do tej pory automatycznie przy zmianie polozenia wybieraka konfiguracji

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3636 dnia: 03 Kwietnia 2021, 21:39:57 »
Jaki powinien być wpis do eu07.ini, żeby trainman się nie wcinał? Wpisałem "ai.trainman no", odpaliłem misję, gdzie mam skład na "długiej lokomotywie", a rewident mi cały skład przerobił na nastawę towarową. Exe ostatnie, 210331.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3637 dnia: 04 Kwietnia 2021, 01:01:40 »
Nastawiacz to akurat był dużo wcześniej i chyba nie podchodzi pod ten system. Choć w sumie to mógłby. Albo dodać tam kilka poziomów samodzielności do konfiguracji. Od odkorbowywania ręcznego w każdym wagonie, po niewychodzenie z kabiny.
Mój kanał youtube

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1426
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3718
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3638 dnia: 04 Kwietnia 2021, 17:02:41 »
Na najnowszym exe odtwarza się zły dźwięk deszczu. Do poziomu zachmurzenia 1.29 włącznie, na zewnątrz odtwarzany jest dźwięk deszczu z kabiny, od 1.30 w górę jest już dobrze. Nie wiem czy wcześniej tak było, ale na pewno nie powinno, bo dźwięk deszczu, gdzie słychać wyraźne rozbijanie się kropel o szybę i dach, powinien być odtwarzany wyłącznie w kabinie, a nie na zewnątrz.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3639 dnia: 04 Kwietnia 2021, 17:06:41 »
Jest teoretycznie błędem, bo w data/sounds_overrides są wpisy wewnętrzne deszczu, bo mareczek myślał, że nie ma oddzielonego deszczu.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3640 dnia: 04 Kwietnia 2021, 20:58:12 »
Nastawiacz to akurat był dużo wcześniej i chyba nie podchodzi pod ten system. Choć w sumie to mógłby. Albo dodać tam kilka poziomów samodzielności do konfiguracji. Od odkorbowywania ręcznego w każdym wagonie, po niewychodzenie z kabiny.
Dzięki za info, po ostatniej dyskusji w tym wątku myślałem, że ten wpis wyłącza też rewidenta. To ja naprawdę mocno postuluję, aby faktycznie tak było, bo obecna logika ustawiania hamulców w wagonach nie jest najszczęśliwsza. Poza tym automatyczny rewident sprawia, że właściwie nie wiadomo po co jest funkcja ustawiania hamulców z poziomu wpisów w trainsecie. Skoro AI i tak to potem przestawi, to po co w ogóle tą funkcję wprowadzano?

A tak a propo zakręcania ręcznego w wagonach to też proponuję to urealnić. Nikt nie zakręca całego składu, w regulaminach technicznych stacji podaje się, ile tych wagonów trzeba zakręcić. Z reguły to jest kilka sztuk co najwyżej, najczęściej skrajnych, ale nie cały skład. Dodatkowo wagony przed zbiegnięciem zabezpiecza się płozami hamulcowymi.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3641 dnia: 04 Kwietnia 2021, 21:06:56 »
Funkcja nastawienia hamulców na podstawie wpisów powstała w czasach, gdy AI nie umiało tego zrobić samodzielnie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3642 dnia: 05 Kwietnia 2021, 11:01:31 »
Na najnowszym exe pojazdy Ai nie chcą w ogóle się uruchomić. W dodatku pojazdy asynchroniczne, np. Elf nie reagują na opcję w starterze "Bateria w pojeździe użytkownika", jeżeli jest włączona to i tak ma wyłączoną baterię.

Edit: fałszywy alarm, uruchomiłem ponownie starter i zaczęło banglać. :/ Dziwne...
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2021, 11:09:19 wysłana przez Turbokibel »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3643 dnia: 08 Kwietnia 2021, 15:57:53 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, wpis DoorOpenDelay=X w sekcji Doors: pliku .fiz pozwala na opoznienie otwarcia drzwi o X sekund

- funkcjonalnosc, wpis DoorOpenWithPermit=X w sekcji Doors: pliku .fiz pozwala na otwarcie drzwi skladu poprzez przytrzymanie impulsowego przycisku zezwolenia przez X sekund

- funkcjonalnosc, wpis doorpermit: w sekcji sounds: pliku .mmd przypisuje do drzwi dzwiek emitowany po otrzymaniu zezwolenia na otwarcie

- w ramach koncertu zyczen, dodana lampka i-doorpermit_any: aktywujaca sie gdy udzielone zostalo pozwolenie na otwarcie drzwi po dowolnej stronie

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3644 dnia: 09 Kwietnia 2021, 21:44:34 »
Misja pospwilA, mam następujący problem - dojeżdżam do składu pospiesznego, podpinam się, zmieniam kabinę i czekam na godzinę odjazdu. W międzyczasie przez memcell semafora AI w loku powinno sczytać nowy rozkład jazdy, jednak tego nie robi. Pod F3 cały czas widnieje natomiast komunikat "Sprząc się z pojazdem z przodu", mimo że łączenie ze składem już zrobiłem (a z przodu nie ma pojazdu). Exe najnowsze. Co jest nie tak? Ja coś źle robią czy w exe coś się pozmieniało?

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3645 dnia: 15 Kwietnia 2021, 20:17:37 »
Wiesza się tak nie wiadomo z czego. W obu przypadkach ta sama misja (L053-wieczor, misja z Turowa z pasażerem i lokiem Cargo), najpierw po wyjeździe z uporka, przy drugim podejściu gdy już chciałem zabrać wagony w perony. Najgorsze że nie wali błędem, po prostu ekran staje i nie pozostaje nic innego jak uwalić symulację.
Doklejam logi (może coś będzie widać). RAMu pod dostatkiem (mam 16, symulator bierze 6, z cała resztą zajęte 51%).

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3646 dnia: 18 Kwietnia 2021, 16:47:12 »
Obawiam sie ze "u mnie dziala". Z tym ze ja mam l53-wieczor z poprzedniej paczki, mozliwe ze jakies modyfikacje od tego czasu czy to w taborze czy gdzie indziej doprowadzily scenerie do stanu w ktorym stala sie nielykalna. Czy ktos korzystajacy z biezacych wersji z repo tez ma ten problem?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przelacznik wysokiego rozruchu powinien animowac sie rowniez w ET42

- dobra zmiana, symulator powinien byc mniej wrazliwy na fanaberie uzytkownika podczas laczenia skladow; uwaga: w odroznieniu od czasow slusznie minionych tryb laczenia skladow oczekuje, ze uzytkownik zapnie wszystkie polaczenia podane w komendzie Shunt, i dopiero wtedy przechodzi do kolejnego polecenia

- w ramach koncertu zyczen, dodany dzwiek battery: definiowany w sekcji sounds: pliku .mmd odtwarzany gdy zalaczone sa akumulatory pojazdu

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3647 dnia: 18 Kwietnia 2021, 22:15:33 »
Przynajmniej dla EU07, wrzucając bocznik 0->1 i 1->0 odtwarzany jest dodatkowo defaultowy "switch".

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 183
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3648 dnia: 19 Kwietnia 2021, 01:33:30 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, przelacznik wysokiego rozruchu powinien animowac sie rowniez w ET42
ET42 nie ma wysokiego rozruchu.
Miejsce pracy: FH14 500

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3649 dnia: 19 Kwietnia 2021, 01:48:14 »
Chodzi o przełącznik szeregowego połączenia wozów, zaszamaniony pod tą funkcją.
Mój kanał youtube

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3650 dnia: 19 Kwietnia 2021, 10:50:19 »
Przynajmniej dla EU07, wrzucając bocznik 0->1 i 1->0 odtwarzany jest dodatkowo defaultowy "switch".
Potwierdzam problem. To samo występuje w włączniku baterii. W Traxxie przy wchodzeniu do kabiny po załączeniu scenerii również jest dźwięk domyślnego switcha.

Nie wiem czy to błąd, ale przełącznik wysokiego rozruchu np. w EU07 się nie animuje, jeżeli lampka zgaśnie, czyli po przekroczeniu 28 pozycji nastawnika, po kliknięciu na ten przełącznik zamiast animacji pokrętła zapala się po prostu lampka. Dałoby radę zrobić jakoś, żeby w takiej sytuacji ten przełącznik wracał do pozycji wyłączonego wysokiego rozruchu po kliknięciu?
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2021, 19:12:41 wysłana przez Turbokibel »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3651 dnia: 20 Kwietnia 2021, 19:11:34 »
Ogólnie trzeba to poprawić, nie wiem czy jeszcze jakiś problemów z tym nie było. Lampka powinna zgasnąć jak wejdziemy na pierwszą równoległą a jak wrócimy na S powinna się zapalić.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2021, 19:18:39 wysłana przez SM40 »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3652 dnia: 20 Kwietnia 2021, 22:03:34 »
Nie wiem, czy ktoś ma czas, żeby sprawdzić na najnowszym exe, ale na poprzednim na pewno identyfikowałem jeszcze dwa problemy w zachowaniu się AI:
- SU45 po oblocie nie jest w stanie się dopiąć do wagonów Bhp. Pcha zahamowane wagony przed sobą usiłując się przypiąć i nie może; dojeżdża tak do najbliższej tarczy i utyka;
- SA133 po wyjeździe z Wilisia zatrzymuje się zaraz za semaforem wjazdowym. Skanowanie wskazuje, że "widzi" jeszcze cały czas poprzedni semafor (wyjazdowy), ale w jakich okolicznościach dochodzi do tego błędu nie mam pojęcia. Podejrzewam coś związanego znowu z nadawaniem rozkładu.

Jeśli ktoś ma czas, żeby to szczegółowo zbadać to zachęcam, bo sam niestety na razie nie mam kiedy. Sprawdzane na paczce i Całkowie_v2 z repo przed kilkoma dniami, exe 0408.

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3653 dnia: 20 Kwietnia 2021, 22:18:16 »
- SA133 po wyjeździe z Wilisia zatrzymuje się zaraz za semaforem wjazdowym. Skanowanie wskazuje, że "widzi" jeszcze cały czas poprzedni semafor (wyjazdowy), ale w jakich okolicznościach dochodzi do tego błędu nie mam pojęcia. Podejrzewam coś związanego znowu z nadawaniem rozkładu.
Tutaj potwierdzam, też na którejś misji miałem stojący SA133, mniej więcej w połowie prostego odcinka od stacji do łuku w lewo.

Offline Kuba_PL

  • Wiadomości: 316
  • Otoczenie na l53 klepie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 167
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3654 dnia: 21 Kwietnia 2021, 13:50:59 »
W najnowszym exe rozkłady wyglądają dziwnie - zamiast "kresek" mają znaki zapytania

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3655 dnia: 21 Kwietnia 2021, 14:15:22 »
Exe odtwarza dźwięk domyślnego switcha, jeżeli nie ma wpisu dla danej pozycji (np. nastawnika w Impulsie).
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3656 dnia: 22 Kwietnia 2021, 23:45:25 »
Exe odtwarza dźwięk domyślnego switcha, jeżeli nie ma wpisu dla danej pozycji (np. nastawnika w Impulsie).
Zgadza sie, takie jest przeznaczenie domyslnego dzwieku przelacznika. Dokladniej, to dzwiek do odtworzenia przy zmianie pozycji urzadzenia wybierany jest w kolejnosci:

- z tabelki dzwiekow dla poszczegolnych pozycji
- dzwiek zmiany wartosci na wyzsza/nizsza
- dzwiek ogolny

Cytuj
Nie wiem czy to błąd, ale przełącznik wysokiego rozruchu np. w EU07 się nie animuje, jeżeli lampka zgaśnie, czyli po przekroczeniu 28 pozycji nastawnika, po kliknięciu na ten przełącznik zamiast animacji pokrętła zapala się po prostu lampka. Dałoby radę zrobić jakoś, żeby w takiej sytuacji ten przełącznik wracał do pozycji wyłączonego wysokiego rozruchu po kliknięciu?
Przelacznik wysokiego rozruchu animowany jest tylko gdy faktycznie moze byc zalaczony wysoki rozruch. Zakladam ze to jest celowe ograniczenie. Zanim cokolwiek tam zmienie wypadaloby, by ktos obeznany z EU07 (jako ze u nas wszystko jest siudemkom) wypowiedzial sie, jak w rzeczywistosci zachowuje sie ten przelacznik, tzn czy mozna go przestawic na pozycjach innych niz szeregowe, co sie z nim dzieje gdy silnik wejdzie na pozycje rownolegle, itepe.

W najnowszym exe rozkłady wyglądają dziwnie - zamiast "kresek" mają znaki zapytania
"U mnie dziala" ;/

Czy wystepuje to dla wszystkich rozkladow, czy ktoregos szczegolnego (albo kilku)? Byc moze ktos zapisal plik rozkladu w utf8.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2021, 23:51:29 wysłana przez tmj »

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3657 dnia: 23 Kwietnia 2021, 13:55:07 »
Zgadza sie, takie jest przeznaczenie domyslnego dzwieku przelacznika. Dokladniej, to dzwiek do odtworzenia przy zmianie pozycji urzadzenia wybierany jest w kolejnosci:

- z tabelki dzwiekow dla poszczegolnych pozycji
- dzwiek zmiany wartosci na wyzsza/nizsza
- dzwiek ogolny
To ja mam pytanie, czemu jest odtwarzany dźwięk czegoś, co nie jest przełączane? W EU07 mam rozruch bez włączonego "wysokiego" rozruchu (a przynajmniej go w ogolę nie włączam), a mimo wszystko odtwarzany jest jego dźwięk przy wejściu na pierwszy bocznik -> tak jakby wyłączony wysoki rozruch był ponownie wyłączany.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3658 dnia: 23 Kwietnia 2021, 13:58:48 »
Bocznik to nie to. W boczniku wylazło zaszamanienie tempomatu jako bocznika.
Mój kanał youtube

Offline Kuba_PL

  • Wiadomości: 316
  • Otoczenie na l53 klepie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 167
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3659 dnia: 24 Kwietnia 2021, 10:11:10 »
Cytuj
"U mnie dziala" ;/

Czy wystepuje to dla wszystkich rozkladow, czy ktoregos szczegolnego (albo kilku)? Byc moze ktos zapisal plik rozkladu w utf8.
Dla wszystkich rozkładów jazdy.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2021, 11:03:29 wysłana przez Kuba_PL »