W dzisiejszym uaktualnieniu:
- dobra zmiana, zaadoptowana z galazki Milka7 diagnostyka inicjalizacji portu LPT, oraz lekko zmodyfikowane formatowanie logowania tabelki rozkazow dla pojazdu
- eksperymentalnie, w przypadku wystapienia we wpisie trainset sasiadujacych ze soba pojazdow wyposazonych w sprzegi roznego typu, zakladany jest miedzy nimi polsprzeg
- eksperymentalnie, uszkodzenie sprzegu przy zderzeniu pojazdow powinno byc nieco trudniejsze
- lekcje dla ai, ai zostala wstepnie pouczona w kwestii obslugi nastawnika uniwersalnego w pojazdach z napedem spal-ele
- lekcje dla ai, ai zostala rowniez postraszona utrata premii pouczona w kwestii popisow przy prowadzeniu pociagow towarowych; efektem ubocznym beda dluzsze czasy przejazdu takich skladow, ze wzgledu na ograniczona dynamike rozpedzania
- w ramach koncertu zyczen, przygotowana przez youBy mozliwosc zdefiniowania w sekcji Ctrl. pliku fiz flagi ReleaseParkingBySpringBrake sygnalizujacej ze w danym pojezdzie hamulec postojowy powinien byc luzowany po aktywacji hamulca sprezynowego
- funkcjonalnosc, rowniez autorstwa youBy -- w sekcji tempomatu pliku .fiz mozliwe jest zdefiniowanie parametrow PowerUpSpeed oraz PowerDownSpeed okreslajacych predkosc regulacji mocy (wartosc domyslna dla obu parametrow to 1000)