Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1373966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maszynista KB6

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3180 dnia: 29 Marca 2020, 15:10:03 »
Dzięki 👍 Teraz wszystko działa.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3181 dnia: 29 Marca 2020, 15:12:57 »
Przeciez na tym screenie ze startera stoi jak wol "Tarcie: 0.0" no i dostajesz symulator slizgawki zgodnie z zapotrzebowaniem.

Tak na marginesie z innej beczki, symulacja przekaznikow roznicowych wystepuje tylko w pojazdach z silnikami szeregowymi i spal-ele. W Dragonie nie trzeba go zalaczac :>

Online Hirek

  • Wiadomości: 300
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 215
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3182 dnia: 29 Marca 2020, 21:01:27 »
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)


Offline MrObwarzanek

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3183 dnia: 29 Marca 2020, 21:05:52 »
Nie wiem co to ale zawsze jak załaduje to bateria jest załączona nie ważne jaki pojazd.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3184 dnia: 29 Marca 2020, 21:13:39 »
Jak ma zadaną prędkość początkową, to startuje "ciepły". Do tej pory był nagrzany i miał nabite powietrze, teraz dodatkowo ma załączoną baterię.
Mój kanał youtube

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3185 dnia: 29 Marca 2020, 21:20:30 »
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)

Już ten problem został naprawiony, pobierz z repozytorium plik auta.scm z folderu baltyk_ctl, rewizja 5471.

Mi się ciągle wywala. Pomaga skasowanie linijki w scn: include baltyk/drogi_ra.scm end.
Tak samo pomaga skasowanie include z autami. Ale auta same w sobie wyglądają ok, a wywala nawet jak zostawi się jeden pojazd na mapie (np. tylko pierwszą linijkę)

Coś ze ścieżkami w drogach jest nie tak? Tylko że ten plik nie był ruszany ponad 1,5 roku a na bank działało ze 2-3 tygodnie temu.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3186 dnia: 29 Marca 2020, 22:12:33 »
Na Bałtyku (tym podstawowym) AI nie potrafi niczym ruszyć. I EP07-544 stoi i kibel na Plaży. Przy kibelku słyszałem że się pompuje małą sprężarką choć badyle w górze itd.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3187 dnia: 30 Marca 2020, 00:09:07 »
EP07-544 jest wstawiona na Baltyku z predkoscia 0.0 co oznacza ze uruchamia sie w trybie "czekaj na rozkazy" a ze to sceneria przedpotopowa to zadnych rozkazow nie dostaje. No i tak sobie czeka do usr...ej smierci. Kiedys w tym trybie dalej mialo miejsce skanowanie torow i po zmianie semafora przed soba AI sama sobie decydowala ze powinna sie uruchomic i jechac, ale to dawno temu wypadlo.

Rozwiazaniem jest zmiana predkosci poczatkowej skladu z 0.0 na 0.1 co spowoduje wygenerowanie polecenia rozruchu, po ktorym AI automatycznie przejdzie w tryb jazdy.

Kibel sie nie odpala bo AI sie nie naumialo ze trzeba ruszyc nastawnik kierunku z pozycju neutralnej by odblokowac przekaznik roznicowy, bedzie poprawka.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3188 dnia: 30 Marca 2020, 00:29:02 »
OK, Bałtyk ruszył ziemię na repo...

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3189 dnia: 30 Marca 2020, 13:44:11 »
Ten scenariusz jest tak oskryptowany, że gracz musi się odpalić i swoim ruchem wybudza resztę botów. Osobie reanimującej go n lat temu nie chciało się skryptować manewrów, o ile komendy w tamtych czasach na to pozwalały, więc wykrywa czy siedzisz w stonce i jak nie, to zostawia ją z boku po wsze czasy.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3190 dnia: 30 Marca 2020, 17:54:25 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, ai nie gubi sie juz w nowych procedurach uruchomienia pojazdu

- poprawka, przelacznik hamulca sprezynowego odzwierciedla stan rzeczonego hamulca zgodnie z oczekiwaniami

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3191 dnia: 30 Marca 2020, 18:02:57 »
Na przedostatniej wersji silnik SP45 odpalało mi bez uprzedniego załączenia pompy olejowej i paliwowej. Sprawdźta jak możeta ostatnią wersję dobre ludzie, bo właśniem kompa wyłączył.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2020, 18:08:37 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3192 dnia: 30 Marca 2020, 18:08:33 »
Hmm "u mnie dziala" ;/  Wstawilem SP45-104 na TD, i duszenie M nic nie dalo dopoki najpierw nie zalaczylem pompek.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3193 dnia: 30 Marca 2020, 18:36:23 »
Potwierdzam, bez pompek nie dziala.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3194 dnia: 30 Marca 2020, 18:39:44 »
@jochand sprawdź proszę jeszcze podczas jazdy SP45, tj wyłącz silnik i włącz, no i najlepiej ze startera Kolegi @szczawik.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3195 dnia: 30 Marca 2020, 18:51:45 »
Zrobilem tak jak chciales. Wszystko dziala, z tym ze przy ponownym zalaczeiu WS musisz ponownie uruchomic pompki.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3196 dnia: 01 Kwietnia 2020, 12:33:24 »
Na ostatnim exe x64 zauważyłem że często na skutek wachnięć napięcia w sieci trakcyjnej, wyzwala wyłącznik szybki. Testowane na baltyku skm oraz l053-noc.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 13:17:49 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline EP07-385

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3197 dnia: 01 Kwietnia 2020, 15:23:01 »
Najnowsze exe zepsuło mi sprężynkę w przycisku załączania WS na Elfie - do tego WS trzyma wyłącznie kiedy przycisk jest wciśnięty, "odkliknięcie" go puszcza WS.
Z MaSzyną od 2004 roku | to już 17 lat! | Koleje Wielkopolskie

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1629
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1320
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3198 dnia: 01 Kwietnia 2020, 15:25:54 »
Proszę pobrać aktualne pliki mmd Elfa.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3199 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:34:32 »
Jeszcze jedna uwaga. Misja drawinowo-noc we Włodowicach Zachodnich dojazd do 7116 i zaczynają się cuda wianki ze składem na wagonach 152A. Okazuje się że to nie lokomotywa ciągnie wagony, tylko wagony ciągną lokomotywe do tyłu.
Cytuj
node -1 0 osobowy-01 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-02 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-03 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-04 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-05 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 wars-06 dynamic PKP\11XA_V2 WRBD_8870177-3 113a_pkppr 0 nobody 115 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-05 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-05 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-05 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-05 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-02 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 115.BM 0 enddynamic
node -1 0 osobowy-02 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0 nobody 3.BM 0 enddynamic
Generalnie wpisy zestawienia składu pociągu są ok, więc co może być problemem? Za mocny dojazd? Raczej nie wchodzi w rachubę. Pociąg rozpędza się sam nawet do 40 km/h.
Dojeżdżałem pomarańczową EP08-001 i problem zaczął się już przy dojeździe.
Kiedy zahamowalem pociąg, ciężko, ale udało się go zatrzymać. Następnie dokonałem rozruchu, nastawnik na 0 przy 40km/h a tu pociag rozpędza się powoli ponad 40 km/h.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 16:48:58 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3200 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:48:17 »
EU ty nie masz czasem u siebie w opcjach ustawione fullphysics no ze wzgledu na slaba wydajnosc sprzetu? Tak mi sie kojarzy z dawien dawna.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 16:51:44 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3201 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:50:42 »
Mam ustawiony na właczony. Symka odpalilem ze startera @szczawika.
Jeśli u reszty się nie powtórzy to problem jest u mnie. A i jeszcze jedno. Wcześniej dokonalem nieoficjalnej aktualizacji drawinowa z Rainsteda z katalogu Dodatki. Czyżby to poszamaniło?
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 16:52:40 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3202 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:52:01 »
OK, ale co to wlasciwie za scenariusz, bo na drawinowo_noc nie widze u siebie ani EP08-001 and skladu 7116? Chyba ze mnie Rainsted oklamuje.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3203 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:53:31 »
To ten sklad co EP05x2 go przejmuje we Włodowicach. Podmienilem na EP08.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3204 dnia: 01 Kwietnia 2020, 16:56:50 »
Aha. Daj mi dla pewnosci wpis dla tej EP08 zebym nie wstawil czegos nie tak, i zobacze co mi zrobi.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3205 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:04:00 »
EU40 to sobie narobiles pracy. Tez ta wersje sciagnalem z Rainsteda i byly cyrki prawie na wszystkich misjach. Trzeba bylo wywalic i sciagac z repozytorium.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3206 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:07:34 »
Ja tam nie wiem, mi Drawinowo od Ry działa bez najmniejszych problemów. Mam nadzieję, że na dniach uda się przygotować uzupełnioną paczkę.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3207 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:17:21 »
No to sprawdź Jubaj ten skład solo. Hamulce też w nich kiepawe, tylko nie wiem czy wina była w nich czy w ukrytym przed światem silniku.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3208 dnia: 01 Kwietnia 2020, 20:13:09 »
Po konsultacji naszego futrzanego specjalisty wyszlo na to ze byl blad w .fiz dla wagonow z1_v2 ktory przeszedl niezauwazony dopoki wagony nie mialy aktywowanych hamulcow postojowych. W sekcji Brake: wpis MBF=144 nalezy zamienic na MBF=11

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3209 dnia: 02 Kwietnia 2020, 01:46:02 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- lekcje dla ai, zmieniajac kabine wirtualny pan mechanik pamieta by wylaczyc tempomat

- w ramach koncertu zyczen, w sekcji AI pliku .fiz umiescic mozna przelacznik IdlePantUp=Yes/No informujacy AI czy prowadzac dany pojazd nalezy podnosic drugi pantograf przy dluzszym postoju

- tajne przez poufne, dolaczone kukulcze jajko-niespodzianka ktora przygotowal Stele