Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1091816 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3090 dnia: 23 Lutego 2020, 09:21:05 »
Ekran diagnostyczny w EN57AL jest dużo ciemniejszy na exe 22. Na poprzednich jego jasność jest inna.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3091 dnia: 23 Lutego 2020, 15:01:37 »
Pokaz screena jesli mozesz. U siebie nie obserwuje roznicy w porownaniu do poprzednich wersji.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3092 dnia: 23 Lutego 2020, 17:52:28 »
Jedyna zmienna to exe. 02.22 i 02.20.
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2020, 17:55:42 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3093 dnia: 24 Lutego 2020, 13:35:27 »
Jest kolejny problem z pantografami (dotyczy i tak wszystkich pojazdów) i tym razem z hamulcem, w kiblach, na start nam podnosi pantograf tylny, ale wtedy hebel nie zachowuje się impulsowo, tylko bistabilnie, jest też problem z kranem hamulca, mianowicie w członach RB (nie tylko, po przejściu z RB do RA też występuje) kran w pozycji luzowania nie odskakuje, tylko zostaje w miejscu.
Z tymi pantografami trzeba coś zrobić, jakby co, to tu jeszcze jest filmik:
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3094 dnia: 24 Lutego 2020, 13:53:51 »
Pantograf tylny w kiblu ma tylko przycisk do podnoszenia, gdy juz sie podniesie przycisk do jego podnoszenia przestaje dzialac (dopoki pantografu nie opusci sie grzybem) To akurat dosc normalne chociaz moze niezbyt ladne.

(pantograf podnosi sie bo zalacza go AI zanim dostanie kopa w cztery litery)

Jedyna zmienna to exe. 02.22 i 02.20.
No faktycznie, jest roznica. Ale nie wiem czemu bo "u mnie dziala" ;/

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3095 dnia: 24 Lutego 2020, 20:49:31 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, wirtualny mechanik nie rwie sie juz tak do przestawiania pantografow

- poprawka, symulator lepiej rozroznia typ obsady przy zmianie kabiny

- w ramach koncertu zyczen, przelaczniki zezwolenia otwarcia drzwi i centralnego zamykania awansowaly na guzikolampki

- w ramach koncertu zyczen na bis, dodana mozliwosc recznej kontroli oswietlenia przedzialow:
-- reczna obsluga oswietlenia aktywowana jest wpisem CompartmentLightsStart=Manual w sekcji Cntrl. pliku .fiz
-- stan oswietlenia przedzialow kontrolowany jest poprzez przelaczniki:
compartmentlightson_sw: // impulsowy zalacznik oswietlenia
compartmentlightsoff_sw: // impulsowy wylacznik oswietlenia
compartmentlights_sw: // przelacznik stanu oswietlenia, zaleznie od swojej konfiguracji bistabilny lub impulsowy
-- stan oswietlenia przedzialow dostepny jest dla skryptow pythona pod kluczem lights_compartments

« Ostatnia zmiana: 25 Lutego 2020, 02:02:24 wysłana przez tmj »

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3096 dnia: 24 Lutego 2020, 21:10:31 »
Niestety, ale dalej podnosi pantografy, o dziwo na td nie, lecz np. na l053-poludnie misja EP07-1008, podnosi a mam te same opcje, czyli odznaczone zasilanie pantografów tylko przy sieci i też jest prędkość początkowa 0.1km/h.
Dalej jest problem z tą lampką wyłącznika szybkiego... Nie gaśnie, jeszcze podczas jazdy spotkałem się z takim błędem, że wywalił WS i jak przytrzymałem "M" to żadnej animacji przycisku, chyba już o tym pisałem, tmj, pisałem również kiedyś do ciebie odnośnie tego, by można było klikać hebla już włączonego wyłącznika szybkiego, bo teraz można tylko z myszki kliknąć, da się to zrobić, czy nie?
W tych nowych exe, znów na starcie jest odtwarzany brakesound, filmik:

Filmik z tym WSem:
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3097 dnia: 24 Lutego 2020, 21:31:20 »
Cytuj
by można było klikać hebla już włączonego wyłącznika szybkiego, bo teraz można tylko z myszki kliknąć
To z czego klikać? Z klawiatury przecież masz guzik na toggle, to próbuje animować wyłączenie.

Stopień rozruchu przed wywaleniem bota może zależeć od skomplikowania scenariusza. Im więcej składów, tym większa zmuła na start, nim wszystko się zainicjuje i mniejsza stabilność kolejności co boty będą czynić. Na branchu sim było to samo.
Mój kanał youtube

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3098 dnia: 24 Lutego 2020, 21:43:08 »
No kiedyś (miesiąc temu) dało się normalnie w kiblach kliknąć hebel włączonego wyłącznika szybkiego z klawiatury i nie było też żadnych problemów z tymi lampkami WSa i brakami animacji.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3099 dnia: 24 Lutego 2020, 21:43:43 »
Coś podświetlenie kabiny wariuje w tunelach. Zamiast podświetlać przedział maszynisty podświetla tunel.

Offline chyzy17

  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3100 dnia: 26 Lutego 2020, 15:58:03 »
Jeśli o klatkowanie chodzi i ogólnie problemy z płynnością to wpis:
python.threadedupload yes/no // (yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watkunic nie zmienia na lepsze.

Offline djkubek

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3101 dnia: 26 Lutego 2020, 18:00:59 »
Jechałem ostatnio l053-day-tlk83202 EP07 i na ślizgu spaliłem silniki. Jechałem dalej z odłączonymi uszkodzonymi (przy okazji w instrukcji jest Shift+e a zadziałał Ctrl+e), lokomotywa strasznie się pociła żeby się rozpędzić, zdziwiło mnie natomiast że jak prędkość dochodziła do 69-70km/h to uaktywniał się jakiś hamulec. Tak ma być? Nie mam niestety logów, z rozpędu skasowałem. A i rozkład sam się nie kasował po minięciu stacji.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2020, 18:02:59 wysłana przez djkubek »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3102 dnia: 26 Lutego 2020, 18:08:09 »
Cytuj
przy okazji w instrukcji jest Shift+e a zadziałał Ctrl+e
Bullshit. Patrzyłem pół roku wstecz i ciągle jest ctrl+e. Proszę nie siać fermentu.
Mój kanał youtube

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3103 dnia: 26 Lutego 2020, 18:10:10 »
Jeśli o klatkowanie chodzi i ogólnie problemy z płynnością to wpis:
python.threadedupload yes/no // (yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watkunic nie zmienia na lepsze.
Potwierdzam, nie ma żadnej różnicy.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2020, 18:11:46 wysłana przez Turbokibel »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3104 dnia: 26 Lutego 2020, 18:10:23 »
A i rozkład sam się nie kasował po minięciu stacji.
Ta misja nie ma dynamicznego rozkładu jazdy.
Jak włączał się hamulec? Widziałeś spadek ciśnienia w przewodzie głównym i wzrost ciśnienia w cylindrach hamulcowych? Czy może uaktywniał się tylko jakiś dźwięk przypominający hamulec?
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline djkubek

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3105 dnia: 26 Lutego 2020, 18:28:26 »
@stele screen instrukcji online sprzed sekundy:
https://eu07.pl/userfiles/20378/Adnotacja%202020-02-26%20182053.png ale faktycznie to jakiś babol został, bo w klawiszologii jest ctrl+e

@Miłosz Tak ciśnienie pompowało, było słychać syk hamulca i wyraźnie prędkość spadała mimo utrzymania nastawnika chyba na 30. Po zjechaniu nastawnikiem do 0 przestawało hamować i potem po nakręceniu i osiągnięciu 69km znowu odpalał się hamulec.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2020, 18:37:34 wysłana przez djkubek »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3106 dnia: 26 Lutego 2020, 19:01:14 »
A, w sterowaniu. To przepraszam, Na klawiszologię patrzę. Już poprawiam.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3107 dnia: 27 Lutego 2020, 02:11:50 »
nic nie zmienia na lepsze.
No coz, jak mowi stare przyslowie ludowe, "wyzej dolnej czesci plecow nie podskoczysz". Sprobowalem, ale bez wystapienia tego efektu u mnie nie jestem w stanie dojsc co moze go tam powodowac, o usunieciu nie mowiac ;/ Pozostaje miec nadzieje ze kiedys pojawi sie programista z tego typu sprzetem, i zostanie bohaterem domu.

W miedzyczasie, uaktualnienie ogrodnicze odchwaszczajace:

- poprawka, tekstury generowane przez skrypty Pythona powinny miec identyczne oswietlenie na obu silnikach graficznych

- poprawka, silnik szaderowy powinien lepiej rozrozniac co jest kabina pojazdu a co nia nie jest

- poprawka, efekt przyciemnienia wnetrz przy silnym oswietleniu slonecznym udziela sie mniej aktywnie na torach slabiej oswietlonych

- zeby bylo tak jak bylo, silnik szaderowy uwzglednia przy kalkulacji oswietlenia parametry diffuse, specular itp dla definiowanych w .scn grup trojkatow oraz wplyw parametru diffuse na poziom oswietlenia bazowego

- poprawka, duch przelacznika main_sw powinien przestac nawiedzac pojazdy nie majace go na wyposazeniu

- w ramach koncertu zyczen, przycisk przelaczenia stanu wylacznika szybkiego pozwala bezuzytecznie prztykac sobie impulsowym przyciskiem zamkniecia WSa nawet gdy nie ma to sensu

- eksperymentalnie, zalaczenie urzadzen pojazdu dopiero po puszczeniu impulsowego przycisku wylacznika szybkiego wystepuje tylko w pojazdach napedzanych silnikami pradu stalego

« Ostatnia zmiana: 27 Lutego 2020, 02:13:48 wysłana przez tmj »

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3108 dnia: 27 Lutego 2020, 23:10:40 »
Mam wrażenie, że na exe z 26 lutego jest gorzej. Teraz tną się nawet takie scenerie z jakimi problemu nie było, a wychodzenie na zewnątrz składu to koszmar. A jak już dwa składy się poruszają to horror. Nie mam już pomysłu co mogę zrobić. Jedyny pomysł jaki mi do głowy przychodzi, to wybór karty graficznej. Gdybym mógł zrezygnować w ini z używania karty on Nvidia, to było by lepiej. Wcześniej kiedy szło na intelu nie było czegoś takiego. Komfortu na krzyżowej nawet nie ma, totalna rozsypka. Nie próbuję nawet uruchomić l053 bo tam jest masakra, dodatkowo kiedy dzieje się coś z pogodą, np. deszcz na l053, to już mistrzostwo świata w rżnięciu. Po dźwięku jest to bardzo słyszalne.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline Bachus_MK

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3109 dnia: 28 Lutego 2020, 14:58:58 »
Chciałbym zapytać, czy ktoś jest może w posiadaniu karty graficznej od AMD 5600/XT lub 5700/XT i mógłby powiedzieć, czy problem z rwaniem obrazu na tych kartach na pewno nie występuje? Pytam, ponieważ wyczytałem, że na kartach AMD problem z rwaniem nie występuje, ale chciałem się jeszcze na 100% upewnić odnośnie wyżej wymienionych modeli. Karty też trochę kosztują, stąd pytanie. Próbowałem różnych metod na RTX, ale nic nie pomaga, jedynie przełączenie na legacy eliminuje problem, lecz wiadomo, że to nie jest rozwiązanie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3110 dnia: 28 Lutego 2020, 15:10:51 »
Mi i tmj na GTXach nic zauważalnie nie rwie, więc zmiana na amd, które ma sterownikowe problemy z openGL nie wydaje się najlepszą drogą.
Mój kanał youtube

Offline Pasjonat kolei

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3111 dnia: 28 Lutego 2020, 17:32:55 »
Ja mam kartę RX 570 4GB od AMD miałem również problem z rwaniem obrazu ale w eu07.ini zmieniłem opcja "jakość tekstur w renderze shaderowym" z full na legacy i problem ustąpił. Spróbuj Bachus_MK zmienić tą opcję w eu07.ini powinno Ci to pomóc z rwaniem obrazu. Mi pomogło.
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2020, 17:34:27 wysłana przez Pasjonat kolei »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3112 dnia: 28 Lutego 2020, 18:13:49 »
Wyżej napisał przecież, że zna tą opcję, ale nie jest to rozwiązanie satysfakcjonujące dla niego.
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2020, 18:17:30 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Bachus_MK

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3113 dnia: 28 Lutego 2020, 19:05:07 »
Poświęciłem troszkę czasu i przetestowałem różne warianty, przeczytałem także jeszcze raz temat dotyczący tego problemu i zastosowałem się do pewnych wskazówek. Wyczytałem, że np. przy 60Hz najlepiej dać limit klatek na 30 (przynajmniej w najnowszych sterownikach Nvidia znajduje się opcja - Max Frame Rate - i jak dla mnie działa dobrze). 30 FPS to granica płynności obrazu, szczególnie przy szybszej jeździe, ale da się jechać, a rwania w sumie nie ma. Posiadam monitor 144Hz i z ciekawości przetestowałem wariant 100Hz, ustawiając przy tym w panelu sterownika limit klatek na 50. Co ciekawe, w takiej konfiguracji szarpie strasznie, a mój PC wyciąga bez problemu 50 FPS, więc nie wiem od czego to jest uzależnione, ale chciałem po prostu napisać informację. Jeżeli ktoś bardzo chciałby jeździć na shaderach i wystarczy mu 30 FPS, ale za to bez rwania obrazu to polecam ustawić tak jak napisałem. Dodam jeszcze, że w trybie G-Sync, G-Sync Compatible również ustawienia te dobrze działają.
« Ostatnia zmiana: 29 Lutego 2020, 11:29:01 wysłana przez matek123 »

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3114 dnia: 28 Lutego 2020, 21:14:38 »
Chyba coś się stonki zepsuły... Na jednym scenariuszu (l053-poranek, misja z EN71) jedna się wykoleiła, druga nie umiała pchać wagonów, nastawnik na 11 pozycję dawała i nic, daję loga i screeny.
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2020, 21:15:47 wysłana przez Turbokibel »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3115 dnia: 28 Lutego 2020, 21:29:33 »
Wygląda na ścinkę w obliczeniach. Wyszło, że przydzwoniła w wagony z prędkością 147km/h. W tym samym momencie poleciała też siódemka w innym miejscu.
Mój kanał youtube

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3116 dnia: 28 Lutego 2020, 22:44:43 »
Na 053-wieczór jednostka AI nawet się nie włączyła.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3117 dnia: 29 Lutego 2020, 03:42:21 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zalaczanie bocznika w pojazdach z napedem spal-ele powinno byc nieco mniej schizofreniczne

- poprawka, oswietlenie przedzialow powinno obejmowac geometrie przedzialow zamiast calego lowpoly

- poprawka, procedura wygaszania oswietlenia powinna lepiej rozrozniac sytuacje w ktorych nie powinna sie wtracac

- funkcjonalnosc, urzadzenie scndctrl: moze byc skonfigurowane jako type: push i dziala w takiej sytuacji jak impulsowy zalacznik

- w ramach koncertu zyczen, dodane wpisy .ini pozwalajace wylaczyc czesci kodu graficznego:
pyscreenrendererpriority: off // wylacza generowanie ekranow pythona
python.enabled no // (domyslnie yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering yes // (domyslnie no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui

- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3118 dnia: 29 Lutego 2020, 11:56:39 »
Po ostatniej aktualizacji exe nie działa ustawianie nastawnika prędkości w Dragonie z klawiatury numerycznej gdy lokomotywa stoi. Podczas jazdy jest ok.
T.N

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 486
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1421
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3119 dnia: 01 Marca 2020, 00:13:17 »
Cytuj
- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no/
Z powodu wielkiej fali krytyki w stronę @tmj postanowiłem ulepszyć szejder Aberracji na podstawie innych, dostępnych w internecie, żeby bardziej znośnie to wyglądało. Teraz efekt nie działa równo na cały obraz tylko im bliżej krańca obrazu tym mocniej - mniej więcej tak jak działa to w rzeczywistości.

Edit: Znowu mój syf w plikach daje się we znaki. Poprawione archiwum
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2020, 00:16:24 wysłana przez JAN21 »
Dobrowolne wsparcie: Tipply