Efekt uboczny podpiecia kodu do multiplayera; teraz kazdy pojazd startuje w trybie aktywnej AI, ktora potencjalnie zabiera sie zwawo za uruchamianie pojazdu zanim jeszcze wsiadzie do niego uzytkownik. Moze uda sie z tym cos zrobic, ale nie obiecuje.
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, wylaczone debugowanie kodu graficznego
- funkcjonalnosc, wprowadzona nowa sekcja w plikach .fiz o identyfikatorze AI: w zalozeniu pozwalajaca na podpowiedzi dla AI jak obslugiwac dany pojazd. Na razie rozpoznawany jest jeden wpis
Pantstate=X // sugerowana konfiguracja pantografow, gdzie X to 1 jesli w czasie jazdy podniesiony ma byc pantograf nad kabina A, 2 gdy podniesiony ma byc pantograf nad kabina B, lub 3 gdy podniesione maja byc oba pantografy
- eksperymentalnie, przeszczepiony kod obslugi ekranow Pythona z galazki Milka7. Jednym z efektow przeszczepu jest obsluga dodatkowego przelacznika w pliku eu07.ini
python.threadedupload yes/no // (yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watku
Teoretycznie przelacznik ten nie powinien byc potrzebny, w praktyce byc moze polepszy jakos wrazenia u osob ktorym symulator "szarpie" przy majtaniu mysza i innych dziwnych czynnosciach