Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 872798 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3000 dnia: 28 Stycznia 2020, 00:00:07 »
Da rade obsłużyć napięcie na silnikach trakcyjnych w spal-elek przy załączonych bocznikach? Kiedyś pytałem, miały być zmiany pod to, kolejny rok mija a jak spalinki ciągną tak ciągną - czyli bez zmiany pradu pomimo załączenia bocznikow. Może warto obsłużyć to tak jak pokazuje amperomierz, a potem to najwyżej poprawić gdy będzie lepiej wyliczane?
Takie rzeczy to by musial youBy okodzic, tak ze petycje z zalaczonym wianuszkiem marchewek wypadaloby przygotowac ;>

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3001 dnia: 28 Stycznia 2020, 00:10:52 »
Greta zablokowała DP2 :d
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3002 dnia: 28 Stycznia 2020, 16:46:18 »
Właśnie, jeżeli boczniki by działały to i na mniejszych obrotach byśmy jechali, albo sam rozruch trwałby krócej, co przy Euro -5 naszych loczków jak najbardziej Grecie się spodoba!

Gorąca prośba do @youBy o zakodzenie tematu :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3003 dnia: 28 Stycznia 2020, 16:51:30 »
Których konkretnie pojazdów dotyczy problem?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3004 dnia: 28 Stycznia 2020, 19:24:51 »
Przyznam się że wszystkich nie testowałem, ale odważę się powiedzieć - wszystkie które mają obsługę bocznikowania (ręcznie, czy automatycznie).

A konkretniej to przed chwilą przetestowałem (pro forma) - SM42, SU45, SU46 i ST44. Po uruchomieniu podgląd parametrów pod F12, ustawienie pozycji tak aby wskakiwały boczniki (poza SM42, tutaj ręcznie, wiadomo) i we wszystkich pojazdach parametry zachowywały się tak samo - wzrost prądu silnika, natomiast brak jakiejkolwiek zmiany "siły napędnej" (chyba powinno być napędzanej).

Na koniec nawet zrobiłem test na ST44 - wywaliłem wpisy związane z bocznikowaniem w .fiz - ponownie rozruch na pozycji 12 i przy prędkości 60 km/h w obu przypadkach moc siły napędnej była taka sama - ~52-51.

Wniosek - spokojnie we wszystkich *.fiz ww. lokomotyw możemy skasować wpisy bocznikowania. W gro lokomotywach przynajmniej zaoszczędzimy na żarówkach na pulpicie (od podświetlania bocznikowania). Włączenie bocznikowania nie wpływa jakkolwiek na zmianę siły napędnej lokomotywy.

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3005 dnia: 28 Stycznia 2020, 19:59:54 »
Wszystko się zgadza. Na spal-ele, w momencie kiedy załączasz bocznik, rośnie prąd silnika, ale zwróć uwagę, że proporcjonalnie maleje napięcie prądnicy, żeby utrzymać zadaną moc. Minimalna zmiana siły może wynikać jedynie z nieco innej charakterystyki silnika trakcyjnego przy załączonym bocznikowaniu. Ale skoro moc jest stała, to i siła nie może się zbytnio zmienić, bo niby skąd.

W SU45 generalnie boczników nie załączamy po to, żeby uzyskać jakąś "dodatkową siłę", tylko żeby móc w szerszym zakresie prędkości korzystać z mocy znamionowej. Zauważ, że boczniki na 45/46 załącza się w momencie, kiedy napięcie prądnicy dojdzie do wartości maksymalnej. Jadąc dalej bez bocznikowania, prąd silników by spadał w miarę rozpędzania, ale ponieważ napięcie nie mogłoby już dalej wzrosnąć, zaczęłaby spadać moc. Załączając bocznikowanie, niejako "przełączasz zakres" / "zmieniasz bieg", i masz dalej do dyspozycji pełną moc. To jest trochę inna sytuacja, niż na elektrowozach ze stałym napięciem zasilającym.

Podsumowując - w SU45 boczniki nie są po to, żeby siła wzrosła, tylko żeby nadmiernie nie spadła.

(wydaje mi się, że już to kiedyś pisałem, w odpowiedzi na podobne wątpliwości)
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2020, 20:04:33 wysłana przez adamst »

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 922
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 340
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3006 dnia: 28 Stycznia 2020, 20:39:55 »
Trzeba pamiętać, że bocznikowanie powoduje osłabienie pola wzbudzenia silników trakcyjnych i wzrost prędkości, a nie mocy/siły.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Joachimowicz

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1597
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1673
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3007 dnia: 28 Stycznia 2020, 20:44:53 »
No dobrze, tylko co przez to mamy rozumieć? Ustawiłem na TD łajkę, podczepiłem jej 7 wagonów i ruszyłem. Zrobiłem cztery próby. W pierwszych badałem czas rozpędzenia do 40km/h przy wyłączonym boczniku i przy boczniku załączonym od pierwszej pozycji. W kolejnych badałem prędkość maksymalną. Wyniki są następujące: 1. 01:09 Vmax=94km/h 2. 01:08 Vmax=94km/h. Wciąż nie bardzo rozumiem czemu ten bocznik służy.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3008 dnia: 28 Stycznia 2020, 21:08:06 »
Wszystko się zgadza. Na spal-ele, w momencie kiedy załączasz bocznik, rośnie prąd silnika, ale zwróć uwagę, że proporcjonalnie maleje napięcie prądnicy, żeby utrzymać zadaną moc. Minimalna zmiana siły może wynikać jedynie z nieco innej charakterystyki silnika trakcyjnego przy załączonym bocznikowaniu. Ale skoro moc jest stała, to i siła nie może się zbytnio zmienić, bo niby skąd.

W SU45 generalnie boczników nie załączamy po to, żeby uzyskać jakąś "dodatkową siłę", tylko żeby móc w szerszym zakresie prędkości korzystać z mocy znamionowej.
OK, rozumiem (chyba?). To teraz przekładając na testy ST44 o których pisałem post wyżej -> skoro skasowałem w drugim teście bocznikowanie, to rozumiem że powinienem otrzymać mniejszą siłę niż w przypadku załączonego bocznika, ponieważ moc powinna spadać szybciej? Dobrze to przekładam na rozumowanie? Jak tak no to dalej jest coś nie tak, bo w obu przypadkach siła napędna była taka sama.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3009 dnia: 28 Stycznia 2020, 21:24:28 »
Sorry że post pod postem.

SU46 z bocznikowaniem jak jest w fiz i SU46 z bocznikowaniem dla wszystkich poziomów bocznikowania z takim samym wpisem. Moc i prąd silnika różne (prawie dwukrotnie) a siła napędna... taka sama.

Z tego co pisaliście rozumiem, że w pierwszym przypadku powinienem osiągnąć prędkość 100 km/h w nieco szybciej (po pokonaniu krótszej drogi), a siła powinna być troszkę wyższa jako że prąd spadałby wolniej.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2020, 21:26:31 wysłana przez mareczek »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3010 dnia: 28 Stycznia 2020, 21:40:16 »
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ten bug był omawiany jakieś pół roku temu i poprawka na to była już wprowadzona.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3011 dnia: 28 Stycznia 2020, 21:45:35 »
YouBy, ja pamiętam że była o tym dyskusja, ale z tego co zrozumiałem jej wynikiem było... nic, tak ma być. Nawet kiedyś pisałem do @tmj, odpisał że to temat dla Ciebie, spoko, cierpliwie czekałem, no ale skoro była dyskusja, a efekt zerowy no to postanowiłem poruszyć tą kwestię w nowym roku.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3012 dnia: 28 Stycznia 2020, 22:19:14 »
/*
                // power curve drop
                // NOTE: disabled for the time being due to side-effects
                if( ( tmpV > 1 ) && ( EnginePower < tmp ) ) {
                    Ft = interpolate(
                        Ft, EnginePower / tmp,
                        clamp( tmpV - 1.0, 0.0, 1.0 ) );
                }
*/
Widzę, że w kodzie ta część jest zakomentowana od 17 stycznia 2018, a powinna być odkomentowana, ponieważ odpowiada ona za spadek siły pociągowej wynikający ze spadku mocy pojazdu (brak użycia bocznika). Kwestia jest ustawienia prędkości progowej, przy której ten spadek powinien zostać załączony - na początek stawiałbym na Vhyp. Więcej nie ma co rzeźbić, bo mechanizmy pracy przekładni elektrycznej powinny być zrobione od nowa.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2020, 22:20:29 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3013 dnia: 28 Stycznia 2020, 22:43:59 »
Ja jestem za eksperymentowaniem. Z resztą nie raz ten wątek to pokazywał.

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3014 dnia: 29 Stycznia 2020, 07:45:20 »
Jeżeli w całym zakresie prędkości maszyna bez bocznikowania i z bocznikowaniem jedzie dokładnie tak samo, to rzeczywiście jest bug.
Myślałem, że chodzi o to, że załączenie boków nie daje dodatkowego "kopa" jak na siódemce, gdzie pozycje bocznikowania są jakby kolejnymi pozycjami nastawnika.

@youBy - to te Twoje mechanizmy dla przekładni elektrycznej których ja używam w Trainzie (charakterystyki prądnicy itp) nie są jeszcze zaimplementowane w Maszynie?
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2020, 07:46:51 wysłana przez adamst »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3015 dnia: 29 Stycznia 2020, 14:27:25 »
Widzę, że w kodzie ta część jest zakomentowana od 17 stycznia 2018, a powinna być odkomentowana, ponieważ odpowiada ona za spadek siły pociągowej wynikający ze spadku mocy pojazdu (brak użycia bocznika).
Wedlug komentarza zostalo to zakomentowane ze wzgledu na niepozadane efekty uboczne, chociaz po takim czasie za nic nie przypomne sobie, o jakich efektach ubocznych mowa. Nie mialo to czasem zwiazku z narzekaniem ze spal-ele mialy delikatnie mowiac nieprzystajaca do rzeczywistosci sile pociagowa?

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3016 dnia: 29 Stycznia 2020, 16:51:42 »
Przejrzałem wątek w tym okresie i nic nie ma żeby boczniki powodowały dziwne przyspieszenia. Jedynie co mogłoby być powiązane, to pisałem o modyfikację, żeby prąd na trakcyjnych szedł równolegle z obrotami spalinowego. Wtedy jak pamiętam było tak, że wkręcenie jakiejś wysokiej pozycji na nastawniku dawało od razu prąd na trakcyjnych dla tej nastawy, a spalinowy dopiero sobie powoli pyrkając (wg ustawionej konfiguracji) wchodził na obroty. I zrobiłeś pod to drobną poprawkę. Może przez tą modyfikację zakomentowałeś owe boczniki?

Kilka dni wcześniej (przed 17 stycznia 2018) było też dużo zmian pod boczniki, a dokładniej pod ich konfigurację i ustawienie kiedy się załączają poszczególne boczniki w 45 i 46 (jaka pozycja nastawnika, przy jakiej prędkości itp.).

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3017 dnia: 29 Stycznia 2020, 17:23:05 »
Nie chodzilo mi o to ze boczniki powodowaly przyspieszenia, a raczej ze spal-ele ciagnely sklady z sila slabsza niz tego od nich oczekiwano :>

Tymczasem, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- zeby bylo tak jak bylo, punkty swietle malowane przez silnik szaderowy tlumione sa przez mgle podobnie jak na silniku legacy

- funkcjonalnosc, przelacznik main_sw: zdefiniowany jako impulsowy przy braku przelacznika main_off_bt: traktowany jest jako trojpozycyjny.

- eksperymentalnie, informacje przekazywane do pojazdu eventem PutValues sa, w przypadku gdy pojazd taki nie ma obsady ale ma wlasciciela, przekazywane do rzeczonego wlasciciela. Moze to pomoc w sytuacjach gdy uzytkownik zmienil obsadzony pojazd w czasie miedzy wyzwoleniem eventu i jego wykonaniem.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1462
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1184
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3018 dnia: 29 Stycznia 2020, 17:45:43 »
Dałoby się coś zrobić z światłami od latarni jak pada śnieg/deszcz (zdjęcie 1)?
Nie wiem dlaczego, ale na niektórych sceneriach wyświetla się jakiś błąd OpenGL (zdjęcie 2), nie wiem czy przeszkadza w symulatorze, no ale jakiś error (nie pojawia się od razu).
Dałoby się coś zrobić z tym, że jak mamy około 40-50 fps a jak przesuwamy myszką to mocno klatkuje, nie wiem co to może być, na początku myślałem, że to jest throttling GPU, ale temperatura GPU na silniku shaderowym jest ok, wina pamięci raczej też nie, na filmie załączyłem Afterburnera z temperaturami itd, dodam iż, ten problem nie występuje tylko na elfach, na kiblach, traxxach i innych lokomotywach też, szczególnie na dużych sceneriach typu baltyk-skm (Bałtyk Główny, Alakowice), l053 (Dębica, Sandomierz). Film z tym problemem:
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2020, 17:46:48 wysłana przez Turbokibel »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3019 dnia: 29 Stycznia 2020, 17:57:26 »
Co do filmiku, zwroc uwage ze w tym miejscu zaleznie od kata ustawienia kamery ilosc malowanych tri na klatke zmienia ci sie miedzy 2.8-3.5+ mln tri. Taka zmiana ilosci przerabianej grafiki moze miec zauwazalny wplyw na zmiane fps.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1462
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1184
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3020 dnia: 29 Stycznia 2020, 17:59:40 »
Ale z tego co zauważyłem, to problem występuje tylko w kabinie.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3021 dnia: 29 Stycznia 2020, 18:05:20 »
Kabina rowniez doklada swoje do renderowania, byc moze poza nia twojej karcie jest lzej. Nie chce zgadywac praktycznie na oslep. Zobacz czy bedziesz mial ten sam efekt przy wylaczonym kursorze myszy? Mozliwe ze swoj udzial ma tutaj dodatkowy przebieg do kalkulacji wskazywanego aktualnie przez mysz urzadzenia.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1462
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1184
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3022 dnia: 29 Stycznia 2020, 18:10:57 »
Hmm, jest w ogóle taka opcja wyłączenia kursora myszy w MaSzynie? Jeśli tak, to mógłbym wiedzieć gdzie?

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3023 dnia: 29 Stycznia 2020, 18:57:33 »
Ogolnie wciskasz Alt i dzialasz w starym trybie bez kursora, do czasu gdy ci przejdzie i wcisniesz sobie Alt po raz kolejny.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3024 dnia: 29 Stycznia 2020, 22:24:56 »
@youBy - to te Twoje mechanizmy dla przekładni elektrycznej których ja używam w Trainzie (charakterystyki prądnicy itp) nie są jeszcze zaimplementowane w Maszynie?
Niestety nie są - były za duże bierki i za mało danych, żeby bezproblemowo przepinać kolejno spalinówki na nowy system.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3025 dnia: 30 Stycznia 2020, 17:17:07 »
Dlaczego na najnowszej MaSzynie nie mogę uruchomić żadnej aktualizacji EXE?
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3026 dnia: 30 Stycznia 2020, 18:17:34 »
Ten blad pojawia sie najczesciej gdy probujesz uruchomic 32-bitowe exe w katalogu w ktorym obecne sa 64-bitowe biblioteki .dll, lub odwrotnie. Wersje 32-bit aktualizacji dostepne sa z zalacznika z x86 w nazwie.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2020, 18:18:50 wysłana przez tmj »

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3027 dnia: 30 Stycznia 2020, 19:28:45 »
Rzeczywiście, ale do tej pory zawsze pobierałem wersję x64, teraz pobrałem x86 i działa. Cuda jakieś...
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1462
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1184
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3028 dnia: 30 Stycznia 2020, 19:58:10 »
Kabina rowniez doklada swoje do renderowania, byc moze poza nia twojej karcie jest lzej. Nie chce zgadywac praktycznie na oslep. Zobacz czy bedziesz mial ten sam efekt przy wylaczonym kursorze myszy? Mozliwe ze swoj udzial ma tutaj dodatkowy przebieg do kalkulacji wskazywanego aktualnie przez mysz urzadzenia.
No niestety, ale i tak jak jest wyłączony kursor myszy to klatkuje przy tych 50fps.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2395
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 925
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3029 dnia: 31 Stycznia 2020, 10:50:13 »
@Turbokibel pisałem  już  tmj o tym, włączyłem  ogranicznik  fpsow i rwanie lekko zmalało. Nie wiem czy to na pewno jakoś wpływa, a fpsow mialem w okolicach  60 caly czas. 
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2020, 10:53:09 wysłana przez hanys »