Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1097096 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1650 dnia: 30 Sierpnia 2018, 21:33:56 »
Nie wiem jak to w obecnej wersji wygląda ale w wersji z 28.08 nie spodobała mi się przeźroczystość informacji o pojeździe. Po co ta mgiełka? Koncepcja ciekawa (szczególnie pod F1), ale tło masakra.
Zadam również pytanie gdzie są dane zawarte dotychczas pod F3?
W 18.0827 przezroczystosci nie bylo i bylo narzekanie ze nie ma
W 18.0828 przezroczystosc jest i jest narzekanie ze jest

(tlo ogolnie jest dlatego, ze bez niego w duzej ilosci przypadkow na starym exe goly tekst bylo g... widac ze wzgledu na kolor zblizony do koloru czegos co tam akurat bylo pod spodem)

Cytuj
informacje dla developerow z ekranow f3, f8, f9 i f1 w trybie debug zostaly zebrane w nowym oknie dostepnym pod klawiszem f12;
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2018, 21:39:28 wysłana przez tmj »

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1651 dnia: 30 Sierpnia 2018, 21:41:56 »
W ramach koncertu życzeń sugeruję rozważenie dołożenia pod F1, najlepiej w prawym dolnym rogu, informacji o numerze kanału radiotelefonicznego, ponieważ w obecnym systemie znalezienie tej informacji graniczy niemal z cudem.
Pozdrawiam.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1652 dnia: 30 Sierpnia 2018, 21:42:43 »
Cytuj
Jak ZOC może wpływać na zawór rozrządczy(...)

Z tego co wiem to Zawór Odcinający ZOC ma wpływ tylko na zawór maszynisty, odcinając go od zasilania powietrzem. Przy zaworze rozrządczym jest zaś zawór odluźniacza ZOL.
Wybacz pomyliłem nazwy :)
Cytuj
Ponawiam pytanie: czy wciśnięcie przycisku odluźniacza w EP09 spowoduje wyłączenie hamowania ED?
Z teorii wynika że tak,bo jest luzowany Zr, więc automatycznie PCN nie ma sygnału.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1653 dnia: 30 Sierpnia 2018, 21:43:04 »
Nie zawsze mam okazję być na bieżąco ale   zbyt łatwe uleganie prośbom nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Moim zdaniem ta mgiełka jest zbędna i zasłania widoczność. Ja np lubie jezdzic z rozkładem.
Co do odluźniacza na EP09, nie rozłącza on jednak natychmiast ED. Jak kolega hamował z 60-ciu i wcisnął go przy 40-tu, to fizycznie ED wyłączyło się przy 25 km/h.
Wychodzi więc na to że jest jednak dobrze w MaSzynie. ED ma związek z popełnieniem pgh jak zauważyłem.
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2018, 21:46:05 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1654 dnia: 30 Sierpnia 2018, 21:45:53 »
W zakładce pod F12.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1655 dnia: 30 Sierpnia 2018, 22:02:14 »
W ramach koncertu życzeń sugeruję rozważenie dołożenia pod F1, najlepiej w prawym dolnym rogu, informacji o numerze kanału radiotelefonicznego, ponieważ w obecnym systemie znalezienie tej informacji graniczy niemal z cudem.
F12, zakladka "Vehicle", "R: x" gdzie x to biezacy kanal radia.

Przy czym w duzej ilosci obecnych kabin wystarczy spojrzec na model radia, aktualny kanal jest widoczny albo na wyswietlaczu, albo jako polozenie pokretla wyboru kanalu.

Nie zawsze mam okazję być na bieżąco ale   zbyt łatwe uleganie prośbom nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Moim zdaniem ta mgiełka jest zbędna i zasłania widoczność. Ja np lubie jezdzic z rozkładem.
No widzisz, a moim zdaniem wrecz przeciwnie -- ja tez lubie jezdzic z rozkladem, ale lubie tez widziec zawartosc tego rozkladu. A goly tekst (bez wzgledu na ustawiony kolor) jest dla mnie czesto praktycznie nieczytelny, stad tez przyciemnienie tla by rzeczony rozklad bylo widac. I ten problem z czytelnoscia to nie jest raczej moj wymysl, bo ogladajac przerozne nagrania live latwo zobaczyc jak uzyszkodnicy przy probie czytania kreca kamera zeby tekst wyswietlic sobie na tle z ktorym sie on akurat nie zlewa.

Docelowo dorzuce mozliwosc ustawienia przezroczystosci w opcjach, wtedy kazdy ustawi sobie co mu pasuje, pod warunkiem ze potrafi czytac i opcje sobie znajdzie.
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2018, 22:04:53 wysłana przez tmj »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1656 dnia: 31 Sierpnia 2018, 15:59:18 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- lekcje dla AI, operowanie nastawnikiem przez AI powinno byc nieco mniej schizofreniczne

- dobra zmiana, informacje o pojezdzie panelu f12 zostaly nieco uporzadkowane

- funkcjonalnosc, stopien widocznosci paneli interfejsu uzytkownika mozna regulowac wpisem w pliku eu07.ini,
ui.bg.opacity X
gdzie X to wartosc w przedziale 0.0-1.0, domyslnie 0.65

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1657 dnia: 31 Sierpnia 2018, 19:39:07 »
Po co dwa razy wartość przewodu głównego czyli 'pipe pressures: brake' oraz 'control' pżecierz to jest to samo.
A co do interfejsu to myli mi się przewód 'brake' oraz 'main' bo 'main' to znaczy główny a po polsku jest to zasilający oraz
w przypadku zbiorników to zamiast 'brake' powinno być po angielsku 'auxiliary' czyli pomocniczy.

PS. zamiast 'main' można dać 'feeding'
PS2. ^oczywiście jeśli chodzi przewód a nie zbiornik który jest oczyście 'main'

jak byś miał problem tmj@ to dam ci skrina z rozpisaniem jak powinno być napisne :)
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2018, 20:10:01 wysłana przez SM40 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1658 dnia: 31 Sierpnia 2018, 20:16:45 »
Po co dwa razy wartość przewodu głównego czyli 'pipe pressures: brake' oraz 'control' pżecierz to jest to samo.
W exe to sa dwa rozne elementy, PipePress i CntrlPipePress. Zakladam ze autor mial jakis powod by je w ten sposob zaimplementowac; ta druga jest okreslana jako "przewod kontrolny", cokolwiek to jest.

Cytuj
A co do interfejsu to myli mi się przewód 'brake' oraz 'main' bo 'main' to znaczy główny a po polsku jest to zasilający oraz
w przypadku zbiorników to zamiast 'brake' powinno być po angielsku 'auxiliary' czyli pomocniczy.
No coz, po angielsku te przewody to "(train) brake pipe" i "main (reservoir) pipe". "Auxiliary" dla zbiornika byloby rzeczywiscie poprawniej, ale "brake" jest krotsze a zbiornik ten jest powiazany z hamulcem i wrecz nazywany "zbiornik hamulca". Jesli opinia ogolna bedzie za "auxiliary" to mozna zmienic.

edit:
"Brakes" to aktualne polozenia dzwigni dla hamulca glownego i pomocniczego, w kabinie pojazdu
"Brake pressures" to cisnienie w cylindrze hamulca (z rozroznieniem czy zrodlem jest hamulec pomocniczy, czy glowny)
"Pipe pressures" to cisnienia w rurkach
"Tank pressures" to cisnienia w zbiornikach
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2018, 20:19:23 wysłana przez tmj »

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1659 dnia: 31 Sierpnia 2018, 20:21:35 »
Proszę Pana ja rozumiem że to się tak nazywa ale nie może być tak że jest kilka rzeczy które się nazywają tak samo a pokazują co innego, chce to uporządkować.

Edit: nawet jeśli mam tam napisane że tu są rurki a tam zbiorniki to i tak się miesza wszystko i jest chaos.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2018, 20:24:54 wysłana przez SM40 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1660 dnia: 01 Września 2018, 20:20:58 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, interfejs uzytkownika uwzglednia wybor jezyka z pliku eu07.ini i dostosowuje sie do niego.

(dostosowanie ogranicza sie na razie do zmiany na polski opisu stanu pojazdu w oknie f12, ale docelowo powinno objac calosc programu i byc moze rowniez inne jezyki, jesli znajda sie tlumacze)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1661 dnia: 02 Września 2018, 16:38:26 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, lokalizacja objela podstawowe panele interfejsu uzytkownika

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1662 dnia: 02 Września 2018, 22:06:11 »
W najnowszych exe nie działa przełączanie kamery w scenerii przyciskami 1-9. Znowu czegoś nie doczytałem czy to jednak błąd?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1663 dnia: 03 Września 2018, 13:18:26 »
To chyba raczej efekt uboczny porzadkow w sterowaniu -- klawisze 1-9 zostaly przypisane do sterowania elementami w kabinie pojazdu, w zwiazku z tym nie sa przekazywane dalej. Jako prowizoryczne rozwiazanie w wersji biezacej podmienilem przelaczenie kamer na kombinacje ctrl+1-9

oprocz tego w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, mechanicy w ponownie uruchomionych pojazdach nie powinni byc juz niewidzialni,

- poprawka, interpreter plikow .mat nie powinien glupiec po napotkaniu tekstur z przecinkiem w nazwie

- poprawka, pojazdy w trybie Wait for Orders nie powinny wybierac sie na przejazdzke,

- lekcje dla AI, po otrzymaniu polecenia Release Engine AI skuteczniej potrafi zatrzymac sklad jesli wymaga tego sytuacja

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1664 dnia: 03 Września 2018, 14:03:33 »
Trzeba nieco poszerzyć okienko Pomocnik, ponieważ przy wyświetlaniu pełnej informacji nie mieści się w wierszu słowo pochylenie i wartość pochylenia.
Pozdrawiam.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1665 dnia: 03 Września 2018, 14:05:21 »
Okienko poszerzyć możesz sobie sam, wciskasz alt i możesz strzałką rozciągnąć okienko.
T.N

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1666 dnia: 03 Września 2018, 14:07:23 »
Akurat okienko pomocnika ma sztywne rozmiary :>  Dopasowane bylo do wersji angielskiej, polski jest niestety nieco bardziej rozwlekly.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1667 dnia: 03 Września 2018, 14:51:11 »
Już nie jestem pewien, ale w każdym razie okno rozkładu jazdy na pewno można było rozciągnąć w angielskiej wersji.
T.N

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1668 dnia: 03 Września 2018, 21:25:16 »
A byłaby szansa na możliwość ustawiania sobie koloru tekstu w tych okienkach? Zwykle mam problem z tym czerwonym tekstem, który jest mało czytelny (zlewa się z tłem) zwłaszcza w wieczornych sceneriach. Zielony tekst jest fajnie kontrastowy i gdybym mógł sobie np. w jakimś ini zmienić ten czerwony na jakiś jasno szary to byłoby fajnie, bo może innym ten czerwony odpowiada.
Drugie pytanie jest związane z przesuwaniem się rozkładu. Dlaczego w jednych sceneriach mijane stacje są oznaczane w rozkładzie i powodują jego przesunięcie, a w innych jest brak reakcji i rozkład pozostaje bez zmian?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1669 dnia: 03 Września 2018, 21:31:27 »
Zmiana koloru jest od wielu miesięcy. Domyślnie jest biały. W ini ustawiony na czerwony by "było jak było".
Rozkład się nie przewija, jak sceneria jest niedorobiona i przystanki nie są przypisane.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1670 dnia: 04 Września 2018, 22:03:29 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, lokalizacja objela nazwy urzadzen w kabinie pojazdu

- eksperymentalnie, na kolor chmur wplywa teraz ich polozenie wzgledem slonca; chmury zaslaniajace slonce sa ciemniejsze, chmury na ktore pada swiatlo sloneczne sa jasniejsze. Uwaga: do poprawnego dzialania moze byc wymagana lekko zmodyfikowanej wersja modelu skydome_clouds dolaczona do wiadomosci.

Offline matt3991

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
    • Sympatycy Symulatora MaSzyna!
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1671 dnia: 05 Września 2018, 13:50:21 »
Niestety na najnowszym exe (4.09.18) Symulator odmówił u mnie posłuszeństwa.
Po uruchomienia zawiesza się i po kilku sekundach wyłącza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1672 dnia: 05 Września 2018, 17:49:08 »
Kiepska sprawa, crashdump pokazuje ze wysyp nastapil gdzies w sterowniku karty graficznej, ale nic wiecej uzytecznego.

Czy w poprzedniej wersji (180903) problem nie wystepowal?

Zobacz, czy wystepuje na wersji dolaczonej do tej wiadomosci. Jesli tak, to o ile to mozliwe, uruchom ece kilka razy tak by wygenerowal sie wiecej nic jeden crashdump, i wrzuc je tutaj.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1673 dnia: 06 Września 2018, 18:39:49 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- eksperymentalnie, przejscie do nastepnej komendy po zakonczeniu jazdy rozkladowej jest pomijane gdy pojazd prowadzony przez AI jest w trakcie rozlaczania skladu

- zeby bylo tak jak bylo, w trybie debug pauza uruchamiana klawiszem Esc dziala jak w starych exe. Nowe podejscie (podreczne menu i blokada obslugi) ma miejsce w trybie standardowej pracy

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1674 dnia: 08 Września 2018, 01:30:46 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, wyswietlanie submodeli ladunku w zaleznosci od stopnia zaladowania pojazdu obejmuje rowniez ladunki wagonow towarowych.

Wyswietlanie realizowane jest na zasadach podobnych do modeli pasazerow: w modelu glownym pojazdu (nie w lowpoly, bo tego wagony towarowe z reguly nie maja) sprawdzane jest wystepowanie submodeli (wystarczy ze jest to banan) o nazwie external_loadXX gdzie XX to kolejne liczby 00, 01 itp. Nastepnie w aktualnym modelu ladunku pojazdu dla kazdej tak utworzonej "sekcji" wyszukiwane sa submodele o takiej samej nazwie. Rowniez tutaj submodel moze byc bananem, jako ze faktyczne "sztuki" ladunku do wyswietlenia to submodele potomne.


Utworzone "sekcje" submodeli wyswietlane sa losowo, tzn. jesli zdefiniujemy na przyklad dla platformy kontenerowej sekcje external_load00, external_load01 i external_load02 i do kazdej z nich podpiety zostanie jeden submodel kontenera, to w przypadku gdy wagon zostanie zaladowany w 1/3ej wyswietlany bedzie losowo jeden z tych kontenerow. Z kolei submodele w obrebie sekcji aktywowane sa po kolei, tzn jesli dla tej samej platformy zdefiniujemy jedynie sekcje external_load00 i podepniemy pod nia wszystkie 3 kontenery, to zawsze beda sie one pojawialy w kolejnosci wystepowania w pliku t3d

- funkcjonalnosc, pozycja w ktorej wyswietlany jest model ladunku moze zmieniac sie w zaleznosci od stopnia zaladowania pojazdu. Ma to zastosowanie np w weglarkach, gdzie wyswietlany poziom wegla moze byc dzieki temu nizszy lub wyzszy, przy uzyciu tego samego modelu. Wielkosc przesuniecia okreslana jest w pliku .fiz pojazdu w sekcji Load: parametrem LoadMinOffset=X gdzie X to przesuniecie modelu (w metrach) jakie powinno miec miejsce przy minimalnej ilosci ladunku. Przy przesunieciu w dol X powinien byc wartoscia ujemna.

(podejscie do tematu w ten sposob powinno pozwolic na wykorzystanie funkcjonalnosci przy minimalnych modyfikacjach plikow, poniewaz modele ladunkow sa z reguly wykonane w ten sposob, ze reprezentuja w pelni zaladowany pojazd. Alternatywa byloby zaprzegniecie do pracy rowniez juz istniejacego parametru Floor ale chyba nie jest on na ten moment faktycznie uzywany)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1675 dnia: 09 Września 2018, 05:17:27 »
Bardzo efektywne podświetlenie przyrządów pomiarowych, ale..
Testowałem samą 07-424 i rzucił mi się w oczy brak podświetlenia mierników obwodów elektrycznych w górnej części przyrządów oraz całkowity brak podświetlenia manometru zbiornika głównego.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1676 dnia: 09 Września 2018, 15:20:48 »
Podswietlenie przyrzadow w 424 to kwestia tekstur w modelu, nie exe. Nie wiem czy ktos cos tutaj zmienial, ale z tego co widze tekstura podswietlenia zbiornika nie ma kanalu alpha.

edit:
wychodzi na to ze to jest wynik stawiania na jakosc, czyli zgodnosci z faktycznym egzemplarzem:

https://youtu.be/rK32MFo5_jo
« Ostatnia zmiana: 09 Września 2018, 15:28:46 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1677 dnia: 09 Września 2018, 18:02:47 »
Tylko że w siódemkach żarówki świecą się i na dole i na górze. Jeżeli chodzi o manometry to żarówki sa na wysokości przewodu głównego i wiązka światła rozchodzi się na wszystkie 3 sztuki. Promujemy niesprawne lokomotywy?
Masz rację że to kwestia modelu.
Co do podświetlenia to jest w realu tak:
https://youtu.be/r3wt2a5WT4I
« Ostatnia zmiana: 09 Września 2018, 18:44:06 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1678 dnia: 09 Września 2018, 20:58:41 »
Promujemy niesprawne lokomotywy?

Aż strach wydawać takie wagony, bo jeszcze zdradzimy sekret, że IC nie ma w taborze samych dartów i pendolino. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30690.0.html
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1679 dnia: 09 Września 2018, 21:15:39 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, lampki stycznikow liniowych powinny funkcjonowac tak samo dla obu czlonkow

- w ramach koncertu zyczen, w pliku .ini mozna podac konkretny czas rozpoczecia scenariusza (zamiast flagi czasu lokalnego, lub przesuniecia wzglednego) Definicji dokonuje sie wpisem scenario.time.override X gdzie X to godzina rozpoczecia. Minute rozpoczecia mozna, dosc nieintuicyjnie, podac jako ulamek, tzn np. 10:30 zapisywana jest jako 10.5

- funkcjonalnosc, przy podawaniu nazwy tekstury w pliku .mat mozliwe jest opcjonalnie podanie zestawu wartosci zamknietego w klamrach [ ] Z zestawu takiego przy wczytywaniu wybrana zostanie losowo jedna z wartosci (podobnie jak ma to miejsce dla zestawow dzwiekow) Umozliwia to np. losowe ustawienie w kabinie "uszkodzonego" oswietlenia miernikow, poprzez podanie zestawu mozliwych wariantow