Jest juz zmienione. 180117 to rok, miesiac, dzien a nie dzien, miesiac, rok :>
edit
w dzisiejszym uaktualnieniu:
- eksperymentalnie, pradnica w pojazdach spalinowo-elektrycznych uwzglednia aktualny poziom obrotow silnika spalinowego; nie nalezy sie tutaj spodziewac jakichs spektakularnych efektow bo to tylko drobne zmiany tak, by jak najmniej zepsuc w starym kodzie. Do poprawnej, pelnej symulacji trzeba by zmienic duzo wiecej ale tym musi sie zajac jakis specjalista.
- w ramach ulatwiania zycia dzwiek outernoise: i runningnoise: w formie skladanej interpretuja dla wpisow soundX i pitchX wartosci X jako predkosc pojazdu w km/h zamiast procenta predkosci maksymalnej
- poprawka, glebokosc cieni powinna uwzgledniac takze wartosc parametru stopnia zachmurzenia
- w ramach walki ze znikajacymi teksturami na niektorych kartach graficznych dodane zostaly dwa przelaczniki ktore mozna ustawic w pliku .ini:
gfx.resource.move X
gdzie X to yes lub no Dotychczas symulator dla zaoszczedzenia pamieci pracowal w trybie yes ktory powodowal przesylanie tekstur miedzy pamiecia glowna i pamiecia karty graficznej, z czym najwyrazniej nie wszystkie karty sobie radza. W trybie no tekstury wysylane sa tylko w jedna strone, z pamieci glownej do karty graficznej, kosztem zwiekszenia zapotrzebowania na pamiec glowna. Poniewaz dodatkowo tryb ten znacznie zmniejsza przyciecia wywolywane przesylaniem (przynajmniej dla tekstur dds) tryb no jest teraz eksperymentalnie trybem domyslnym.
gfx.resource.sweep X
gdzie X to yes lub no Przelacznik ten pozwala wylaczyc w ogole mechanizm usuwania nieuzywanych tekstur z pamieci karty graficznej. Tryb ten przypomina funkcjonowanie wersji borlandowej, tzn z jednej strony potencjalnie eliminuje problem znikajacych tekstur, ale z drugiej strony karty graficzne z mala iloscia pamieci moga miec problemy z zaladowaniem wszystkich danych uzywanych przez duze, zageszczone scenerie. Dlatego tez domyslnym ustawieniem tego przelacznika jest yes