Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 763337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #150 dnia: 03 Września 2017, 15:03:55 »
Tak, przesliznal sie tam blad w nowo dolaczonym skanowaniu ktory moze sie tak skonczyc. Bedzie poprawione w dzisiejszym uaktualnieniu, ale chce najpierw ogarnac pare innych rzeczy ktore tam wyszly w miedzyczasie, zeby to razem zalatwic.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #151 dnia: 03 Września 2017, 16:45:52 »
Dziwny blad zauwazam. Kibelki niekiedy i losowo dostaja jakiejs sily wstecznej. Z nieznanych powodow jakas dziwna sila drze ich do tylu. Nawet danie w nagle i widzac ze kola sa zakleszczone jakas sila ciagnie sklad do tylu. Wylaczenie skladu nic nie daje. Ale objaw poczatkowy jest taki ze traci ciag i na plaskim torze nie moze uzyskac szybkosci az do zatrzymania i nagle dostaje ciagu do tylu ze naglym ciezko zatrzymac. Test drawinowa od ra na kiblu. Taki cyrk dzieje sie za Grabowkiem w strone grodziska. Objaw ustapil po przejezdzie towarowego z talbotami. Objaw piwtarza sie co chwile. Jak strzeli w koncu nadmiarowy to sklad w kilka sekund zatrzymuje sie i cofa do tylu. Z miejsca po zatrzymaniu ruszyc sie nie da jesli ruszy to max do v 20 sie da chodz zadko. Nie jest to wina napiecia bo jest pelne a sklad max 200a i vmax teraz ma 10kmh i kula sie. Po zatrzymaniu szarpie go na sile do tylu. Chcialem kible rozlaczyc to wysypalo symka do windy. Cos jest porządnie zwalone. Tego nie było wcześniej. Dogonil mnie skład towarowy z talbotami który jedzie z wdt i po tym jak się zatrzymal, to moja jednostka była w stanie pokonać sile swojego hamulca i składu towarowego, usilujac go phac na sile. Ponawiam test na exe oficjalnym z patka 17.07.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 17:20:54 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #152 dnia: 03 Września 2017, 17:16:51 »
Podstawowa sprawa to trzeba wiedzieć pod jaką wersję jest to dostosowywane, bo jak pod borlanda to mija się to z celem.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #153 dnia: 03 Września 2017, 17:22:19 »
Ra ma 2 wersje. Jedna borlandowa i druga pathowa. Mam pathowa. Sklady jada ladnie. Cyrk dzieje się z kibelkami. Jak widze na lokach tego nie ma. Jakby było cos w torach, to ten towar by mnie nie dogonil. Jak na exe z patha będzie ok to znaczy ze cos jest nie teges z obsluga kibli na exeku. Jestem w teakcie testu. Jak narazie idzie ok bez problemu. A wiec exe szaleje na kiblach.

Ktos wczesniej pisal o dziwnej sile ciagnacej sklad po wpadnieciu w pislizg. Ja na e dobre zauwazylem ze jak smka wpadnie w pislizg to tez ja cos jakby pchalo nieznanego. Dotyczylo to sm03. Nawet na zgaszonyn silniku cos loka darlo z impetem. Tu przypadek jest odwrotny cos sklad wycofuje. Nieznana sila jest do tego stopnia mocna ze jest w stanie pokonac sile hamulca naglego i. Sile trakcyjna bo sklad nie byl w stanie ruszyc.

Wracajac do testu na exeku z patha i drawinowa. Narazie wsztstko wraz z kiblem idzie ok.

I wszystko sie zakonczylo dobrze. Wszystkie scenariusze przejezdne.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 22:43:38 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #154 dnia: 04 Września 2017, 00:04:23 »
OK, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawki kolejnych wykrytych bledow skanowania ;d exe nie powinno juz wysypywac sie przy probie skanowania nieistniejacych torow, i poprawnie obliczac odleglosci na koncach drog z automatycznymi petlami (co moglo prowadzic do zatrzymywania samochodow w polu, zamiast na faktycznych przejazdach)

edit:
Dobra to jak koncert życzeń, to koncert życzeń. Czeskie lokomotywy, typu 131, 163 (i pokrewne) czy też 181 i nawet nasza EP05 mają wybór pantografu poprzez pokrętło lub przełącznik. Jesteś w stanie wprowadzić do exe (a potem do fiz) komendę wyboru położenia pantografu podobnie jak jest rozwiązane zapalanie świateł w EP09 czy w Traxxie? Żeby uprościć, pod O były by pozycje: 0, Przedni, Przedni + Tylni, Tylni natomiast pod P było by to samo, tylko w drugą stronę. Co Ty na to? Da radę? :)
To juz jest w exe, do pewnego stopnia:
Cytuj
* dodana obsluga przyciskow podnoszacych/opuszczajacych pantografy wybrane przy pomocy odrebnego przelacznika/zaworu, pantselected_sw: i pantselectedoff_sw:  Wspomniany odrebny przelacznik nie jest jeszcze zaimplementowany, tymczasowo obsluga kabiny z nowym typem przyciskow odbywa sie uzywajac standardowych kombinacji klawiszy obslugi pantografow.
Wlasciwe pokretlo/zawor do faktycznej selekcji bedzie dodane jak sie troche spokojniej zrobi ;o

edit2:
wlaczylem dla sprawdzenia drawinowo wersje dzienna, wsiadlem do kibla i wlaczylem AI; na najnowszym uaktualnieniu przejechalo caly scenariusz bez zadnych sensacji, nawet w rozkladzie sie wyrobilo ;P mijalem po drodze rozne inne sklady, nie wiem czy robily to co trzeba, ale wszystkie byly w ruchu, wiec chyba nic sie tam nie zablokowalo.
« Ostatnia zmiana: 04 Września 2017, 01:37:28 wysłana przez tmj »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #155 dnia: 04 Września 2017, 06:17:02 »
To znaczy ze pora konczyc z developerka. Skoro mam swieza paczke nowe exe i mam cyrk z kiblami to napewno cos zle robie. Coz czlowiek sie stazeje. To wyjasnijcie mi czemu blad nie wystwpuje na exe z pacza a na najnowszym tak? Na exeku z pacza tez mi drawinowo poszlo bez bledu. Nie wazne. Moze to kwestia slabszego sprzetu. Niewiem.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #156 dnia: 04 Września 2017, 09:57:39 »
Epek, marudzisz. Nie jestem pewien, czy wszystko zrozumialem z twojego postu np. "a na najnowszym tak?". Co to znaczy najnowszym? Bo tmj wypuszcza exe codziennie/co dwa dni. Problem jest w tym, ze exe jest rozwojowe i to sa bierki jak kiedys okreslil to Ra. Jedno mozesz naprawic, drugie zepsuc np. jakies uzaleznienie w eventach na danej scenerii. Dlatego exe jest na warsztacie i ludziska zglaszaja bledy wraz z szczegolowym opisem, aby tmj mogl u siebie to zasymulowac i w konsekwecji usunac jakis bug.
Jesli Ty chcesz cieszyc sie jazda i nie narzekac, to jezdzij sobie na exe z patcha, bo jak napisales, tam Ci Drawinowo smiga, a testowanie nowych exe zostaw dla bardziej cierpliwych osob.
« Ostatnia zmiana: 04 Września 2017, 09:59:01 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #157 dnia: 04 Września 2017, 10:40:34 »
Włodek, przecież tmj nie przetestował twojego zgłoszenia nawet. Widać to wyraźnie z jego wpisu. Sprawdzał działanie czego innego. Już nie gryźcie się z Mariuszem.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #158 dnia: 04 Września 2017, 12:02:38 »
Odnosze wrazenie ze tryb free fly coraz bardziej sie psuje. Dam przyklad odpalamy exe w oknie (rozdzielczosc nei wazna) poczym CTRL+TAB zeby przejsc np do innego okna lub programy gdzie exe dalej jest odpalone i po powrocie CTRL+TAB mamy sytuacje gdzie ruch myszy jest zamrozony i dziala tylko klawiatura. Robimy poraz kolejny CTRL+TAB wyjscie i wejscie i juz dziala normalnie.

Gdzie sie zmienia szybkosc poruszania przy opcji kiedy tzrymamy wcisniety SHIFT? Coraz wolniej sie kamera porusza, a np mi zalezy na szybszym przemiesczaniu sie po scenerii. Jest to gdzies zmienialne czy parametr jest w samym exe?

Offline Milek7

  • Administrator ds. Technicznych
  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 683
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #159 dnia: 04 Września 2017, 12:17:49 »
przy alt-tab przełącza się na tryb sterowania myszą, tylko coś nie do końca i nie ma kursora. trzeba wcisnąć alt żeby wrócić do normalnego sterowania.

szybkość poruszania kamery jest ustawione w exe. w debugmode jest szybciej

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #160 dnia: 04 Września 2017, 15:03:55 »
Poprawcie prosze szybkosc bo dla kogos kto chce sprawdzic teren, modele to jest jak pielgrzymka do Czestochowy na kolanach w upale 35C.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #161 dnia: 04 Września 2017, 15:26:06 »
Poprawcie prosze szybkosc bo dla kogos kto chce sprawdzic teren, modele to jest jak pielgrzymka do Czestochowy na kolanach w upale 35C.
Szybkosc poruszania jest zwiekszona po wlaczeniu debug mode, czyli uzyciu kombinacji ctrl+shift+f12. W uproszczeniu zalaczenie trybu debug dziala na poruszanie tak, jakby stale wcisniety byl klawisz Ctrl w wersji borlandowej (i moze byc przyspieszone dodatkowo wcisnieciem Shift, tak jak w trybie zwyklym)
Przyspieszenie ruchu klawiszem Shift jest jakie bylo, nic tutaj nie bylo zmieniane. Nie jest regulowane, to "od zawsze" stala wartosc wpisana w kodzie.
Kamera nie podaza za ruchem myszy gdy exe jest w trybie obslugi urzadzen/wskazywania obiektow mysza, czyli gdy widoczny jest kursor myszy. Tryb pracy przelaczany jest klawiszem Alt.

Włodek, przecież tmj nie przetestował twojego zgłoszenia nawet. Widać to wyraźnie z jego wpisu. Sprawdzał działanie czego innego. Już nie gryźcie się z Mariuszem.
EP08 zglosil, miedzy innymi, problem z fizyka kibla na drawinowie. Drawinowo dzienne to jedyna wersja tej scenerii o ktorej wiem, na ktorej umieszczony jest EN57, dlatego tez testowalem przejazd tego pojazdu, na calej dlugosci jego trasy. Jesli faktyczne zgloszenie dotyczylo czegos innego to przepraszam, ale z opisu dosc ciezko do tego dojsc.
« Ostatnia zmiana: 04 Września 2017, 16:00:43 wysłana przez tmj »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #162 dnia: 04 Września 2017, 17:19:57 »
Z tego co zrozumiałem to problem dotyczy ogólnie taboru, a nie samego kibla. Wygląda, że w niektórych przypadkach do FTrain jest doliczana jakaś wartość ujemna, która powoduje samoistne cofanie składu.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #163 dnia: 04 Września 2017, 17:30:29 »
A czy moze byc tez to wina sprzetu? Jak wiecie poszla mi pg i teraz zamiast procka i3 mam pentiumD zamiast 8 gb ramu mam 3 z ulamkiem. Grafika zostala ta sama. Moze sprzet nie wyrabia w obliczeniach aczkolwiek kaliska idzie bez klopotu.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #164 dnia: 04 Września 2017, 17:49:51 »
Trudno powiedziec; tak czy owak @youBy oglada teraz kod od poslizgow, wiec moze uda mu sie to naprawic tak jak AI ;D

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #165 dnia: 05 Września 2017, 06:14:26 »
Kolego Firleju. I to dosc duza sila. Na tyle duza ze ciezko ja wyhamowac. Ale niekiedy ujawnia nie ta sila nie jako ujemna a dodatnia. Taki przypadek mialem na sm03 w e dobre natomiast nigdy na sm42. Skad i jakie okolicznosci sprawiaja pojawienie sie tej dziwnej sily to niewiem.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 06:21:18 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #166 dnia: 05 Września 2017, 07:08:42 »
Na e-dobre masz to za każdym razem czy tylko od czasu do czasu?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #167 dnia: 05 Września 2017, 08:28:59 »
Od czasu do czasu natomiast na drawinowie najnowszym od ra sie to powtarza tylko dla kibli za grabowkiem do konca trasy. Inne sklady po tych samych torach ida ok. Oczywiscie na exe z pacza problemu nie ma, natomiast dla sm03 problem wystepuje takze na exe z pacza ale sporadycznie i zadko najczesciej jednak po zakleszczeniu kol przy hamowaniu lecz tez nie zawsze. Co do przejezdnosci drawinowa na exe tmj dwa numery wersji w tyl nie bylo przejezdne ale tez bylo to drawinowo z pacza. Ra nowil mi przez fb ze od drawinowa z pacza do najnowszego minelo kilka wersji i sporo poprawek, wiec najnowsza jest u mnie przejezdna.

Teraz wazne.
Po wymianie kibla na sklad lok plus wagony problem tajnej sily wstecznej nie wystepuje i sceneria staje sie w pelni przejezdna dla kazdego scenariusza.
Poswiecilem temu cala niedziele.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 08:35:12 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #168 dnia: 05 Września 2017, 08:47:05 »
Najpierw sm03. Na e-dobre jeśli zakleszczał koła to masz dużą szansę, że pojawi Ci się ta siła. Zdarza się tak zawsze z wagonami czy luzem także?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #169 dnia: 05 Września 2017, 14:45:00 »
Luzem czesciej. Tymbardziej ze lok i wagony lepiej hamuja niz sama kaczka.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 14:46:54 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #170 dnia: 05 Września 2017, 15:04:18 »
Przejechalem wczoraj po nocnym drawinowie i tam sie rzeczywiscie dzieja cuda na kiju, wiekszosc skladow zakonczyla jazde w polu z urwanymi sprzegami. Na ile moge wstepnie powiedziec ta sie rozjezdzaja kalkulacje gdzie wlasciwie znajduja sie pojazdy (wiec te 'niewidzialne sily' to prawdopodobnie wagony odbijajace sie jedne od drugich) ale pozostaje do sprawdzenia czy to wystepuje tylko tam, czy rowniez w innych scenariuszach, no i faktyczna przyczyne.

Na razie hipoteza robocza jest, ze na nocnym drawinowie strasza duchy krzywo sklejonych siodemek :P

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #171 dnia: 05 Września 2017, 15:54:05 »
No niewiem po calkowitym zatrzymaniu kibla slychac bylo piski bo ta sila darla go do tylu. O ruszeniu nie bylo mowy. En71 dawal rade ruszyc ale vmax 5 kmh. Nie zauwazylem odbijania sie wagonow.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #172 dnia: 05 Września 2017, 16:15:31 »
Jesli znajdziesz wolna chwile, czy moglbys sprawdzic, czy te same objawy wystepuja przy jezdzie z zalaczonym trybem debug? Ctrl+Shift+F12 po starcie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #173 dnia: 05 Września 2017, 16:35:41 »
Ok zaraz zapuszczę. Proszę konkretnie na jakiej wersji exe puscic wszystko? Odpalic się np. w kiblu i w trybie debug sprawdzać?
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 16:38:07 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #174 dnia: 05 Września 2017, 16:39:38 »
Najlepiej byloby na najnowszej (903), chociaz jesli moje podejrzenia sie sprawdza, efekt powinien byc taki sam na wszystkich wersjach.

Tak, wlacz scenariusz na ktorym wczesniej byl problem, wlacz debug mode i przejedz sie tak jak zwykle. Zwroc uwage czy dalej wystepuje to dziwne szarpanie, i czy sklady AI dalej maja przygody na trasie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #175 dnia: 05 Września 2017, 16:40:29 »
Weź pod uwagę ze mam wersje od RA najnowsza. 22.07.2017 Na tej wersji jedyny mankament był taki ze skład z EP07 cofal się po torach towarowych az do Lachow. Ale to już RA ma poprawione w najnowszej wersji u siebie, jednak ma jakies kłopoty dyskowe i nie może tego upublicznić i ogarnąć.

http://rainsted.com/warsztat/Drawinowo/drawinowo-170701.7z
http://rainsted.com/warsztat/Drawinowo/drawinowo-170709.7z
http://rainsted.com/warsztat/Drawinowo/drawinowo-170710.7z
http://rainsted.com/warsztat/Drawinowo/drawinowo-170722.7z

Pobrac to i będzie najnowsza wersja drawinowa, dzialajaca na pewno na exe z pacza bo pod to exe było to dopasowywane. Wszystkie pliki nadpisywać po kolei. Tam tez kibel szaleje za Grabowkiem.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 16:45:42 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #176 dnia: 05 Września 2017, 17:09:05 »
U siebie mam zainstalowana wersje 722 drawinowa, ale w niej takze jest kilka bledow w konfiguracji eventow:

Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it3]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it3]lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it4]lch4"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it4]lch4"!
Bad event: "gra_gra4-lch4_free" ignored in multiple "gra_it4]lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it4(lch4"!
Bad event: "gra_it4_done" ignored in multiple "gra_it4]lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it4]lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it4]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it4]lch1"!
Bad event: "gra_it4_done" ignored in multiple "gra_it4(lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it4(lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it5]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it5]lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it6]lch4"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it6]lch4"!
Bad event: "gra_gra4-lch4_free" ignored in multiple "gra_it6]lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it6(lch4"!
Bad event: "gra_it6_done" ignored in multiple "gra_it6]lch1"!
Bad event: "gra_ig31:start" ignored in multiple "gra_it6]lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it6]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it6]lch1"!
Bad event: "gra_it6_done" ignored in multiple "gra_it6(lch1"!
Bad event: "gra_ig31:start" ignored in multiple "gra_it6(lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it8]lch4"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it8]lch4"!
Bad event: "gra_gra4-lch4_free" ignored in multiple "gra_it8]lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it8(lch4"!
Bad event: "gra_it8_done" ignored in multiple "gra_it8]lch1"!
Bad event: "gra_ig31:start" ignored in multiple "gra_it8]lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it8]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it8]lch1"!
Bad event: "gra_it8_done" ignored in multiple "gra_it8(lch1"!
Bad event: "gra_ig31:start" ignored in multiple "gra_it8(lch1"!
Bad event: "gra_it10_done" ignored in multiple "gra_it10]lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it10]lch4"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it10]lch4"!
Bad event: "gra_gra4-lch4_free" ignored in multiple "gra_it10]lch4"!
Bad event: "gra_it10_done" ignored in multiple "gra_it10(lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it10(lch4"!
Bad event: "gra_46:-" ignored in multiple "gra_it10]lch1"!
Bad event: "gra_it10_done" ignored in multiple "gra_it10]lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it10]lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it10]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it10]lch1"!
Bad event: "gra_46:-" ignored in multiple "gra_it10(lch1"!
Bad event: "gra_it10_done" ignored in multiple "gra_it10(lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it10(lch1"!
Bad event: "gra_it12_done" ignored in multiple "gra_it12]lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it12]lch4"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it12]lch4"!
Bad event: "gra_gra4-lch4_free" ignored in multiple "gra_it12]lch4"!
Bad event: "gra_it12_done" ignored in multiple "gra_it12(lch4"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it12(lch4"!
Bad event: "gra_46:-" ignored in multiple "gra_it12]lch1"!
Bad event: "gra_it12_done" ignored in multiple "gra_it12]lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it12]lch1"!
Bad event: "else" ignored in multiple "gra_it12]lch1"!
Bad event: "gra_gra1-lch1_free" ignored in multiple "gra_it12]lch1"!
Bad event: "gra_46:-" ignored in multiple "gra_it12(lch1"!
Bad event: "gra_it12_done" ignored in multiple "gra_it12(lch1"!
Bad event: "gra_ig34:start" ignored in multiple "gra_it12(lch1"!
Zapewne ma to wplyw na korkowanie sie ruchu pod koniec scenariusza, gdzie wszystko staje za towarowym czekajacym bezowocnie na zezwolenie na jazde.


Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #177 dnia: 05 Września 2017, 17:19:54 »
Ra ma poprawiona wersje ale nie wystawi jej narazie z powodu problemow dyskowych.

Szybki opis sytuacji. Kibla jakas sila przystawila tym razem przed tunelami. Nie ma sily nawet ruszyc. Dogonil go towarek i przygrzmocil mu w tyl. Stan urzadzen jak na załączniku. Nastawnik na b3 hamulec zluzowany. Prad jaki jest pobierany do ruszenia około 250A i skład nie ma sily jechać.

Przesiadlem się do byka.
Zluzowalem skład towarowy i okazuje się ze kibel pcha na sile caly skład. Tym razem "magiczna sila" zadzialala przed Grabowkiem.
Bardzo ciężko było pokonać kibelka przy pomocy byczka, probowalem go na sile pchnąć do przodu.

Kolego Tmj jak widać tryb nie ma tu nic do rzeczy. Jednak wcześniej zdarzalo się to za peronami w Grabowku, tym razem się stalo przed tunelami.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 17:59:28 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #178 dnia: 05 Września 2017, 17:56:59 »
Teraz powtarzam eksperyment podmieniając kibelka na skład EU06+4 wagony.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2017, 18:02:26 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #179 dnia: 05 Września 2017, 17:59:47 »
Jesli sytuacja sie powtorzy daj jeszcze jak mozesz ekran z kabiny kibla, po wcisnieciu F3?