W zwiazku z wczesniejszymi postami, pytanie do @tmj. Moze daloby sie przeniesc do tego exe tryb szaderowy ktory obsluguje wpis w ini targetfps.
Prosze o czytanie wczesniejszych postow ze zrozumieniem; w "tym exe" jest juz obsluga wpisu
targetfps.
Albo dołączanie do paczki exe ze starym rendererem, i wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem za dołączeniem exe ze starym rendererem, nowy zjada mi średnio 20-30 fps, w takim wypadku nie da się grać i cokolwiek robić. Czytaj: zostawić jak było dotychczas, exe gl33 i zwykłe.
To jest az tak ciezki problem wpisac sobie w ini
gfxrenderer legacy zeby aktywowac sobie na stale stary tryb jesli ktos odczuwa taka potrzebe, zamiast uprawiac zonglerke plikami exe? Bo mi wydawalo sie ze takie rozwiazanie bedzie prostsze...
edit: dodatkowym sposobem zwiekszenia wydajnosci moze byc wykorzystanie wpisu
basedrawrange X gdzie X definiuje podstawowy zakres rysowania scenerii, w metrach. Wartoscia domysla jest 2500 co przeklada sie na rysowanie obszaru 2500-7500 m. Zmniejszenie wartosci tego parametru zmniejszy widzialny zakres scenerii, ale moze dodatnio wplynac na fps ze wzgledu na zmniejszenie obciazenia karty graficznej.