Zaobserwowałem dziwne zachowanie eventlauncherów – dobrze jest to widoczne na L053 południe. W momencie startu scenariusza, powinny zadziałać eventlaunchery:
node -1 0 gracz_wybral_roj32150 eventlauncher -18445.96 3.0 52512.16 25 none 1050 gracz_roj32150_set none end
node -1 0 gracz_wybral_rpe32120 eventlauncher -18448.85 3.0 51122.02 25 none 1050 gracz_rpe32120_set none end
node -1 0 gracz_wybral_roj23133 eventlauncher -40.93 3.0 -733 25 none 1050 gracz_roj23133_set none end
node -1 0 gracz_wybral_rpe23115 eventlauncher -58.19 3.0 843.43 25 none 1050 gracz_rpe23115_set none end
node -1 0 gracz_wybral_tks392419 eventlauncher -15957.88 3.0 39452.65 25 none 1050 gracz_tks392419_set none end
node -1 0 gracz_wybral_tts326218 eventlauncher -18486.92 3.0 52390.94 25 none 1050 gracz_tts326218_set none end
node -1 0 gracz_wybral_tde231311 eventlauncher 1790.71 3.0 6462.85 25 none 1050 gracz_tde231311_set none end
node -1 0 gracz_wybral_tme323664 eventlauncher -18449.57 3.0 51728.05 25 none 1050 gracz_tme323664_set none end
node -1 0 gracz_wybral_tme233471 eventlauncher -4940.30 3.0 22004.05 25 none 1050 gracz_tme233471_setx none end
node -1 0 gracz_wybral_tms324556 eventlauncher -15945.98 3.0 39793.39 25 none 1050 gracz_tms324556_set none end
Chodzi tutaj o detekcję, który pociąg wybrał gracz: eventlauncher jest uruchamiany w momencie startu scenariusza (czyli 10:50), i jeżeli gracz znajduje się w tym momencie w jednym z powyższych okręgów, to uruchamiany jest event dokonujący odpowiednich ustawień (wybierane jest właściwe nagranie do próby radia).
Niestety na ostatnich exe (sprawdzałem na 190604 i 190712) jest problem z pociągami 23133 i 23115, czyli tam, gdzie współrzędne są bliskie zeru – wszystko się niby zgadza, ale eventlauncher nie łapie – można to sprawdzić w prosty sposób, uruchamiając daną misję i naciskając po jej uruchomieniu Shift+1. Jeżeli odegrany zostanie standardowy dźwięk „Próba radia!”, to eventlauncher nie zadziałał – powinien być odegrany dźwięk z podanym numerem pociągu.
Co ciekawe, na paczkowym exe shaderowym eventlaunchery działają bez zarzutu. Nie sprawdzałem na zwykłym paczkowym exe.