No a pytalem wczesniej przy jakim FPS miales te problem, zaoszczedzilibysmy troche czasu ;P
problem (czesciowo) polega na tym ze przy niskim FPS exe musi przeliczac duza ilosc krokow fizyki naraz, i uzywalo do tego uproszczonej metody kalkulacji przesuniec pojazdow itp, i to sie potrafilo rozjechac. Zeby to wyeliminowac exe przelicza teraz kazdy krok dokladnie jeden po drugim, ale ma to konsekwencje spadku wydajnosci.
EP, jesli komputer nie wyciagnie ci wiecej niz 10 ramek (przed zmianami, bo teraz jak sam widzisz jeszcze mniej) to naprawde nie ma sensu dusic go jeszcze bardziej liczeniem cieni i dodatkowych efektow graficznych. W trybie gfxrenderer simple symulator bedzie mial mniej fizyki do przeliczania na kazda ramke, bo kazda ramka bedzie 'krotsza' ze wzgledu na to, ze jest ich generowanych wiecej na sekunde. Powinien wiec ogolnie chodzic wtedy lepiej.
Z innej beczki, w dzisiejszym uaktualnieniu:
* poprawka, exe powinno troche lepiej pilnowac stan potencjalnych kolizji. powinno pomoc w sytuacji na Calkowo_retro_zima i byc moze innych, chociaz rownie dobrze moglo tez cos popsuc, wyjdzie w praniu ;d