Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1370188 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zaopatrzony

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1260 dnia: 21 Kwietnia 2018, 11:32:43 »
W najnowszym exe od tmj nie idzie podnieść pantografów. I takie małe pytanko: czy są plany udźwiękowania w końcu tego exe czy będziemy jeździć jako głusi maszyniści?
Pamiętaj!!! Nadzieja umiera ostatnia!!! :)

                                                 Filip W.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1261 dnia: 21 Kwietnia 2018, 11:44:09 »
No a może mi ktoś powiedzieć, dlaczego na paczce z ogg nie możecie używać moich exe zamiast marudzić że nie ma dźwięku?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1262 dnia: 21 Kwietnia 2018, 12:53:55 »
W najnowszym exe od tmj nie idzie podnieść pantografów. I takie małe pytanko: czy są plany udźwiękowania w końcu tego exe czy będziemy jeździć jako głusi maszyniści?
Na slepo trudno powiedziec, ale "u mnie dziala". Sprawdz moze, czy w ukladzie pantografow jest minimalne wymagane cisnienie, i ewentualnie dopompuj troche uzywajac sprezarki pantografow. Albo uruchom AI, ktore zrobi to za ciebie ;d

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1263 dnia: 21 Kwietnia 2018, 14:52:09 »
W najnowszym exe od tmj nie idzie podnieść pantografów. I takie małe pytanko: czy są plany udźwiękowania w końcu tego exe czy będziemy jeździć jako głusi maszyniści?
Dziurawy układ był, na nowym poprawione (https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts, tmj jeszcze nie zrobił)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1264 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:00:17 »
bo ja recznie skladam to dluzej idzie :d

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, AI powinno czytac i przewijac rozklad co najmniej tak sprawnie jak przecietny gimnazjalista

- poprawka, pojazdy niewyposazone w sprezarke nie powinny miec w jej miejscu instalowanej przenosnej czarnej dziury

- poprawka od youby, AI nie powinno mylic tempomatu z dzwignia kontroli bocznikow

- lekcja dla AI od youby, AI powinna lepiej obslugiwac "nowoczesne" hamulce w "modernizowanych" kiblach

- dobra zmiana, zgodnie z sugestia futrzanego eksperta klawisze wyboru trybu hamulca zostaly przeniesione na kombinacje Ctrl+2 / Ctrl+8, by uniknac zabawy z przelaczaniem trybu Num Lock

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1265 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:07:43 »
Ściagnijcie sobie caly katalog sounds z repo to będziecie dzwieki mieli.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1266 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:11:57 »
Exe tmj zazwyczaj i tak dodają ficzery, które na plikach z 18.03 nie będą widoczne. Jeździjcie na exe Milka, je też ktoś musi testować.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1267 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:17:16 »
STel moglbys mi tak po chłopsku wytlumaczyc, czym oba exeki się roznia? CHodzi mi roznice miedzy exe tmj którego używam i exe milka?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline zaopatrzony

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1268 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:28:21 »
STel moglbys mi tak po chłopsku wytlumaczyc, czym oba exeki się roznia? CHodzi mi roznice miedzy exe tmj którego używam i exe milka?
Tym, że nie ma nawet  listy zmian u milka.
Pamiętaj!!! Nadzieja umiera ostatnia!!! :)

                                                 Filip W.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1269 dnia: 21 Kwietnia 2018, 15:32:17 »
Uhm. https://github.com/Milek7/maszyna/commits/master Jak widzicie godzinę temu był merge z ostatnimi zmianami tmj. Dajecie chwile aż appveyor przetworzy źródła i macie exeka.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2018, 15:34:01 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Max_EN_57

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1270 dnia: 21 Kwietnia 2018, 16:33:00 »
Nie wiem czy to tylko u mnie czy też są to jakieś nowe funkcje, o których nie wiem, ale na najnowszym dzisiejszym .exe od Milka w EN57 nie działa sprężarka (a przynajmniej nie ma jej dźwięku) i nie jestem w stanie odhamować EZT gdy ustawiam go w td. Skład jest zahamowany i nie mogę nic z tym zrobić.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1271 dnia: 21 Kwietnia 2018, 16:43:51 »
Jakimi sprzegami polaczony jest sklad? W przypadku EZT wypada, by poszczegolne czlony byly spiete wartoscia 55

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1272 dnia: 21 Kwietnia 2018, 16:53:00 »
Skąd pobrać katalog sounds aby mieć dźwięki? Z repo to wiem tylko gdzie tego szukać?

Offline Max_EN_57

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1273 dnia: 21 Kwietnia 2018, 17:05:29 »
Jakimi sprzegami polaczony jest sklad? W przypadku EZT wypada, by poszczegolne czlony byly spiete wartoscia 55
Pierwszy i drugi człon są na 55, ostatni na 0. Pierwszy jest headdriver, a reszta connected. Na oryginalnym exe wszystko działało.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1590
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1248
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1274 dnia: 21 Kwietnia 2018, 17:34:25 »
STel moglbys mi tak po chłopsku wytlumaczyc, czym oba exeki się roznia? CHodzi mi roznice miedzy exe tmj którego używam i exe milka?
Exe Milka obsluguje stara czcionke (glut32.dll), skrypty w Lua, obsluge dzwiekow *.ogg, robienia screenshotow i cos tam jeszcze.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1275 dnia: 21 Kwietnia 2018, 17:37:28 »
Znalazłem ale nie da się tego pobrać bo brakuje przycisku download :/

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1276 dnia: 21 Kwietnia 2018, 18:35:40 »
@tmj, @zaopatrzony ma rację z tymi patykami. Jak spadnie tlen w zbiornikach głównych, to pomimo pompowania pomocniczą i przestawieniu kurka
trójdrogowego, pantografy mimo podniesienia opadają w dół i znika nagle powietrze napompowane w ZG.
Ponadto. Testując na l053-tlk (misja dzienna), zauważyłem, że byk z PR-em, pomimo podanego wjazdowego do Sandomierza, stoi z opuszczonymi badylami. Testowałem na exe @milka7 z 19.04.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1277 dnia: 21 Kwietnia 2018, 18:39:29 »
Pomoże ktoś odnośnie tego co pisałem? Potrzebuję tego do prezentacji symulatora w mojej szkole...

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1278 dnia: 21 Kwietnia 2018, 18:53:06 »
Pomoże ktoś odnośnie tego co pisałem? Potrzebuję tego do prezentacji symulatora w mojej szkole...
Najprosciej chyba pobrac i zainstalowac paczke 18.03 i zamieszczone w tym watku kilka wiadomosci wczesniej exe milka7 ktore te dzwieki potrafi normalnie odtworzyc.

@tmj, @zaopatrzony ma rację z tymi patykami. Jak spadnie tlen w zbiornikach głównych, to pomimo pompowania pomocniczą i przestawieniu kurka
trójdrogowego, pantografy mimo podniesienia opadają w dół i znika nagle powietrze napompowane w ZG.
Sprawdz jesli mozesz, jak to wyglada na biezacym exe? (0421)

Powietrze ze zbiornika pantografow "ucieknie" jesli polaczysz napelniony zbiornik z glownym ukladem, zanim przewod zasilajacy nie zostanie wystarczajaco napelniony (przy pomocy glownej sprezarki). Cisnienie w obu elementach mozna zaobserwowac na ekranie F3, a stan kurka trojdrogowego jako linie miedzy cisnieniem w zbiorniku pomocniczym i napisem "ZG": kreska pionowa | oznacza brak polaczenia miedzy zbiornikiem pantografow i ukladem glownym kreska pozioma - oznacza ze te elementy sa polaczone, i cisnienie bedzie rownane do panujacego w przewodzie zasilajacym.


Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1279 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:07:40 »
Zainstalowałem 18.03 i poprawkę dźwiękową. Chodzi o ten wątek? http://eu07.pl/forum/index.php/topic,30337.new.html Jeśli nie, podałbyś linka do tego co mam pobrać? Będę bardzo wdzięczny.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1280 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:12:09 »
Wgrałem pierwszy plik z tego linka, dalej to samo na Dragonie. Po włączeniu WS zamiast klarownego dźwięku tak jak w niedawnej przeszłości słychać tylko jakiś szum, syczenie...

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1281 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:18:05 »
Zainstalowałem 18.03 i poprawkę dźwiękową. Chodzi o ten wątek? http://eu07.pl/forum/index.php/topic,30337.new.html Jeśli nie, podałbyś linka do tego co mam pobrać? Będę bardzo wdzięczny.
Chodzi o ta wiadomosc: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg486572.html#msg486572
i ten konkretny link: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1282 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:24:44 »
Wypakować pierwszy plik do 18.03, tak?

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1283 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:48:56 »
Nie potwierdzam błędu z podniesieniem patyków na 421 patch 18_03 po opróżnieniu ZG. Opróżniłem zbiornik, zamknąłem zawór, napompowałem powietrze, odpaliłem sprężarkę główną, napompowałem powietrze w ZG, otworzyłem zawór i lokomotywa działała normalnie. Zbiornik w kiblu również napełnia się normalnie.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1284 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:50:59 »
Wypakowałem, nic to nie dało, dźwięki Dragona to jeden maskaryczny szum i syczenie Traxx trochę lepiej ale podczas jazdy dźwięki są jak zza światów.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1285 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:57:15 »
Ja zrobiłem tak że pobrałem paczkę 18.03 i skonwertowałem wszystkie pliki ogg do wav, gdyż używam exe @TMJ ze względu na lepszą wydajność.I dźwięki działają mi bez problemów.
EDIT: Na ostatnim exe od @TMJ sprężarka w spalinówkach działa już dobrze.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2018, 20:00:58 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1286 dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:59:03 »
Pomogłbyś mi to zrobić? :)


Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1287 dnia: 21 Kwietnia 2018, 20:00:17 »
Wypakować pierwszy plik do 18.03, tak?
Tak.

W uruchamianie sprezarki w kiblu faktycznie wkradl sie blad, bedzie ogarniety w nastepnym uaktualnieniu.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1288 dnia: 21 Kwietnia 2018, 20:01:21 »
To nic nie dało.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1289 dnia: 21 Kwietnia 2018, 20:07:10 »
To może lepiej skonwertować te pliki dźwiękowe do wav? Tylko pytanie jakie obecnie można najwyższe parametry konwersji ustawić żeby było przyzwoicie? Czy stare standardy dalej obowiązują?
T.N