Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 384587 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartek3g

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #780 dnia: 25 Września 2022, 21:02:52 »
Tak widać, musisz rozwinąć "vehicle" i tam są te parametry, temperatura silnika czy coś podobnego, nie pamiętam już jak to się dokladnie nazywało a akurat nie mam komputera pod ręką by to sprawdzić. Są tam dwie wartości, jeśli te obiegi wody są rozłączone to jest pomiędzy nimi pionowa kreska, a gdy je połączysz kreska zamienia się na myślnik i wtedy obie temperatury rosną.


Nie cytuj w całości poprzedniej wiadomości.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 25 Września 2022, 21:11:37 wysłana przez matek123 »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #781 dnia: 25 Września 2022, 21:16:25 »
Dokładnie, wszystko widać pod F12 w zakładce "Vehicle".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #782 dnia: 26 Września 2022, 12:52:56 »
Ciekawe co bedzie jak temperature powietrza ustawie na -10. Ile czasu bedzie grzac wode.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Bartek3g

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #783 dnia: 26 Września 2022, 15:33:13 »
Wiadomo że będzie wtedy dłużej grzać wodę, odpowiednio do tego jaka jest różnica 🙂.

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #784 dnia: 26 Września 2022, 20:41:53 »
Tyle ile w rzeczywistości. Nie wiem jak w SU45 ale w SM42 przy bardzo niskiej temperaturze może to potrwać ponad godzinę ;)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #785 dnia: 10 Października 2022, 16:46:29 »
Wszystkie scenariusze pasazerskie sa przejezdne. Niewiem co sie podzialo z tym jednym scenariuszem (kilka postow wyzej) ale za drugim podejsciem wszystko poszlo dobrze.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Online robert357

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 167
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #786 dnia: 31 Października 2022, 18:41:12 »
Nie wiem czy był ten problem wcześniej wspomniany.
 
Otóż, na scenerii jest system dynamicznego układania szlaku etc. w zależności od sytuacji. Jednak niektóre zwrotnice są chyba ustawione przez inne skrypty. Chociażby w scenariuszu eszelona przemanewrowałem się do składu i gotowy dałem Shift+1. Musiałem jednak odejść na chwilę zrobić coś innego i niestety nie zapauzowałem Maszyny. Po powrocie wyruszyłem tak z 30-40 minutowym opóźnieniem i wszystko szło bez problemu do momentu dojechania do Całkowa, gdzie tam jest ustawiona mijanka z osobowym, który przez moje opóźnienie minąłem w Macierzewie. Po dojechaniu do Całkowa zostałem skierowany na boczny tor a wyjazd był już podany, ale z toru 1, tak jakbym miał normalny przelot. Niestety nie dało się już jechać dalej od tego momentu.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #787 dnia: 31 Października 2022, 20:25:53 »
Muszę to sprawdzić, ale z tego co pamiętam w eventach jest zaszyty scenariusz przejechania Całkowa na przelot. W praktyce to się bardzo rzadko (wręcz nigdy) nie zdarza, gdyż zawsze jest tam jakieś krzyżowanie. Być może to co zaobserwowałeś to efekt wymieszania się dwóch wariantów jazdy - mijanki z przelotem. Masz może loga?

Online robert357

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 167
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #788 dnia: 01 Listopada 2022, 22:09:00 »
Niestety nie mam loga, ale jak będę miał więcej czasu to potestuję i jak się uda to wrzucę.

Offline Matson

  • Wiadomości: 193
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 64
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #789 dnia: 12 Listopada 2022, 10:00:45 »
Po wgraniu na czysto na paczkę 22.11 są braki - dużo różowych tekstur (dróg, występują praktycznie na całej scenerii).

EDIT: Rozwiązane po pobraniu paczki textures z wątku o problemach z 22.11.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2022, 18:32:07 wysłana przez Matson »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #790 dnia: 13 Listopada 2022, 11:46:37 »
Sceneria manewrowa_1 ma problem ze składem Ecco. Gdy przyjeżdżamy po pierwszą partię wagonów na grupę towarową, obok stoi skład Ecco z EU07-088, która po podaniu semafora nie chce ruszyć - prędkość 0 km/h. Po wejściu na loka nie da się odpalić sprężarki. Myślałem że to błąd modelu, ale po wstawieniu loka ręcznie w Starterze, wszystko dobrze działa, więc coś musi być nie tak ze wpisami.

Offline xFyKe

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #791 dnia: 26 Listopada 2022, 18:50:18 »
ten sam problem co mareczek, ecco za wszelką cenę nie chcę się ruszyć z miejsca


Dziękujemy za zgłoszenie, jednak prosimy o stosowanie się do zasad pisowni. Zdanie zaczyna się wielką literą, a kończy kropką.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2022, 20:12:48 wysłana przez matek123 »

Offline Artysta51

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #792 dnia: 05 Marca 2023, 18:20:08 »
Jadąc scenerią mam dosyć dużo różowych obiektów , to jakieś brakujące pliki? można je gdzieś pobrać?

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #793 dnia: 05 Marca 2023, 18:34:37 »
Wrzuć errors.txt. różowe oznacza brak tekstury albo wadliwy plik z szaderkami.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Ajron24

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #794 dnia: 23 Marca 2023, 12:13:43 »
Witam serdecznie, co się stało, że nie ma wszystkich misji, tylko pojedyńczew calkowo_V2, jak na zdjęciach które dołączyłem.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #795 dnia: 23 Marca 2023, 12:48:14 »
Pokazuje ci pociągi które możesz prowadzić, resztą to AI i dekoracja, wejdź w magazyn i masz tam "tylko do prowadzenia" pewnie masz zaznaczone.

Offline Ajron24

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #796 dnia: 23 Marca 2023, 12:51:51 »
Pokazuje ci pociągi które możesz prowadzić, resztą to AI i dekoracja, wejdź w magazyn i masz tam "tylko do prowadzenia" pewnie masz zaznaczone.
Bardzo mi pomogłeś, Twoja rada bardzo bezcenna, dzięki,
Teraz kolejny błąd, brak dodatków czy też gdzieś w ustawieniach.
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2023, 12:53:35 wysłana przez Ajron24 »

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #797 dnia: 23 Marca 2023, 18:41:25 »
Widocznie składy nie są zaktualizowane w scenariuszach względem paczki.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Kamil14

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #798 dnia: 27 Kwietnia 2023, 19:58:18 »
Brakujące tekstury dachów na wersji 23.04

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #799 dnia: 27 Kwietnia 2023, 21:28:29 »
Załącz log/error będzie lepiej wiadomo których tekstur nie ma.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #800 dnia: 28 Kwietnia 2023, 16:11:19 »
Misja węgiela_noc, Tm30 przez dobre 20 minut nie chce wypuścić z depo. Podmieniony jest tylko gagar na nowy model i skład węglarek na inny o tej samej długości. Załączam log i errors (w 7z bo strasznie srogi log wyszedł).

Załącz log/error będzie lepiej wiadomo których tekstur nie ma.

Brakuje textures/bruchniewo/#dach (u mnie w logu tego nie ma bo sobie naprawiłem).

Edit1: pomieszały mi się nazwy scenariuszy, oczywiście chodziło o węgiela_noc, w końcu na węgielb wracamy na depo, a nie z niego wyjeżdżamy.
Edit2: Błąd w opisie, nie w scenariuszu. Po wyjechaniu przed Tm31 dostajemy Ms2.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2023, 18:35:04 wysłana przez jakisrandomowynoob »
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline cocosavage

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #801 dnia: 03 Sierpnia 2023, 19:18:02 »
cześć,
Po zainstalowaniu brakuje tekstur scenariusz całkowo v.2 eszelona.
Pomocy!


Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #802 dnia: 04 Sierpnia 2023, 16:53:36 »
Najwidoczniej nie pobrałeś wszystkiego, zapodaj error.txt tam jest wszystko.

Offline cocosavage

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #803 dnia: 04 Sierpnia 2023, 18:13:49 »
nie widzę nawet po wyszukiwaniu pliku error.txt ale udało mi się zrobić screena podczas ładowania scenariusza...

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #804 dnia: 04 Sierpnia 2023, 18:57:52 »
A co nam ten screen daje? Plik errors jest w głównym katalogu tam gdzie exe.

Offline cocosavage

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #805 dnia: 04 Sierpnia 2023, 21:28:39 »
....?

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #806 dnia: 04 Sierpnia 2023, 22:37:15 »
Ale co?
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #807 dnia: 04 Sierpnia 2023, 22:54:49 »
nie widzę nawet po wyszukiwaniu pliku error.txt ale udało mi się zrobić screena podczas ładowania scenariusza...
Z tego screena wynika, że niepoprawnie rozpakowałeś paczkę - tekstury pmppw/80-89 znajdują się w archiwum.

Offline cocosavage

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #808 dnia: 05 Sierpnia 2023, 13:58:00 »
Zainstalowałem ponownie nową wersję symulatora i na "czysto" całkowo v.2 - wszystko ok został tylko problem z różowym dachem..."bruchniewo".

Proszę kadrować obrazki do zawartości, żeby nie było białych marginesów.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpnia 2023, 16:09:34 wysłana przez matek123 »

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #809 dnia: 06 Sierpnia 2023, 08:59:44 »
orlen_zdawczya_wil
Po zrobieniu oblotu w orzechowie i naciśnięciu shift 1 nic się nie dzieje, oprócz tego, że event dodaje się do kolejki, nic po za tym.

edit: dodany log, nie mogłem wcześniej tego zrobić.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2023, 23:51:49 wysłana przez szpeicer »