Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 266358 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Celuś

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #720 dnia: 04 Marca 2022, 18:49:35 »
Trzeba zainwestować w lepszy sprzęt. Symulator nie będzie stał w miejscu, a scenerie nie będę specjalnie odchudzane, tylko ze względu na to, że kilka użytkowników ma słabszy sprzęt. Sama nie mam żadnego potwora, a 8 letni laptop z dosyć mocno wysłużonym HDD, i nie uważam się za osobę która powinna zrzucać winę na autorów czegokolwiek, z czym mój komputer ma problem, bo jest to oczywiste. Do paczki ze scenerią (tej z pierwszego postu co była przynajmniej, do najnowszej nie zaglądałam) jest dołączone readme ze wskazówkami co można ze scenerią zrobić we własnym zakresie, aby przyspieszyć jej działanie na gorszym sprzęcie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 245
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #721 dnia: 04 Marca 2022, 18:55:13 »
W janiszewie tor11 brak tablic rozkladow.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 335
  • Spec od budowy scenerii
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 910
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #722 dnia: 04 Marca 2022, 18:59:07 »
No ja to rozumie ale zeby godzine czasu prawie?
Skoro Calkowo ładuje się u Ciebie godzinę, to pierwsze uruchomienie nowej L61 będzie trwać grubo ponad 10 godzin. Wytrwałości :P
Na codzień grzebie przy Alfach i reszcie Włoszczyzny, po godzinach buduję scenerie.

Aktualne projekty:  Linia 61 Cz. Stradom - Kielce: 85% GKT: 5%

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #723 dnia: 04 Marca 2022, 20:41:19 »
W janiszewie tor11 brak tablic rozkladow.
To wygląda na jakiś błąd skryptu generującego tekst na tych tablicach, nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Przecież to ten sam model wyświetlaczy, co na sąsiednich torach, więc jeśli tam jest dobrze, to nie widzę innego wytłumaczenia.

Offline MP5

  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #724 dnia: 05 Marca 2022, 11:32:21 »
Sprawdziłem u siebie (laptop, i5 10300H, 16 GB RAM) i  misja cement A ładuje się w 10 minut 30 sekund. Nigdy nie zauważyłem aby ta sceneria ładowała się dłużej niż około 10 minut ani błędów na etapie ładowania.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2022, 11:36:19 wysłana przez matek123 »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #725 dnia: 02 Kwietnia 2022, 11:20:39 »
Model tabliczki się odwrócił.

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #726 dnia: 04 Kwietnia 2022, 18:21:55 »
Nie uruchamia się scenariusz calkowo_v2_zdawczyA_wil2 z powodu błędu w rozkładzie jazdy TKS551223.
Cytuj
_____________________________________________________________________
[ Seria i obciążenie lokomotywy                  | ST45 ST45 1800          ]
[_________________________________________|______________________]
...
Powtórzony typ lokomotywy.
Pozdrawiam.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #727 dnia: 04 Kwietnia 2022, 21:53:32 »
Najnowsza wersja rev. 30, dostosowana do PC22_03, dostępna już na repo oraz w formie paczki: https://eu07.pl/userfiles/7546/calkowo_v2_20220404.zip (332 MB).

Główne zmiany to dostosowanie taboru do najnowszej paczki plus poprawki drobnych błędów, w tym odwróconych tekstur tabliczek i rozkładu jazdy dla misji zdawczyA_wil2 z postów powyżej.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5398
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1711
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #728 dnia: 04 Kwietnia 2022, 22:50:25 »
Czy jeszcze coś planujesz ruszać, czy po pomyślnych testach może zostać włączona do paczki?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #729 dnia: 05 Kwietnia 2022, 10:05:02 »
Na razie nie, jeśli już coś bym poprawiał to jakieś rzeczy dekoracyjne typu podmiana domków na nowsze, dodanie ogrodzeń itp. Natomiast jeśli znalazłby się chętny, kto ogarnąłby zrobienie różnych nagrań na radiotelefon to z chęcią dodam odpowiednie eventy.
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2022, 10:07:02 wysłana przez Siecool »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1501
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 825
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #730 dnia: 05 Kwietnia 2022, 18:36:33 »
Trzeba też tabor dostosować do jednej epoki, bo widzę że nadal jest mieszanina, SU46 z żółtym czołem leci z jakimś regio z wagonami Regio Expressu, gdzieś indziej jest już elf km.
urlop

Offline DzordZ

  • Betatester
  • Wiadomości: 263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 352
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #731 dnia: 05 Kwietnia 2022, 19:25:31 »
Nowszy wariant to chyba 2015, prawda? TODO: do wyciapania stare modele węglarek, 408W i 412W.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #732 dnia: 05 Kwietnia 2022, 20:22:59 »
Co do pomieszania epok to wiele nie zdziałamy - chciałem możliwie dużo korzystać z nowych modeli i pojazdów, a niestety nie mamy adekwatnych nowoczesnych pojazdów spalinowych, żeby dać je do pociągów osobowych.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1501
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 825
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #733 dnia: 05 Kwietnia 2022, 20:28:35 »
Nie musisz wszystkich scenariusz przecież robić na nowe loki, fakt żeby to nie były jakieś graty jak te su46 na ir, bo to trochę dziwnie wygląda. Możesz zrobić coś w stylu Jawora. ST44 mogą latać zielone, SU45/46 również jakieś tam na szlakach takich gdzie by się nie mijały, jednak z Elfem bo to już trochę przesada według mnie.
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2022, 20:30:02 wysłana przez Piotr93 »
urlop

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3424
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #734 dnia: 05 Kwietnia 2022, 20:56:34 »
nie mamy adekwatnych nowoczesnych pojazdów spalinowych, żeby dać je do pociągów osobowych.

A czy koniecznie muszą być nowoczesne? Z tego co mamy to można złożyć kilka składów z ostatnich lat. Na screenie jest kilka przykładowych zestawień wzorowanych na rzeczywistych.
-Oficjalna strona- -Lista Projektów-
Niedługo pożegnam się ze wszystkimi i każdym z osobna

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #735 dnia: 06 Kwietnia 2022, 18:29:30 »
No to takie składy przecież właśnie masz ;) Jak wam się rozchodzi o numerki loków czy wagonów to nie ma problemu. Większość z tych składów była ustawiana lata temu, kiedy nie było ani tylu modeli, ani tekstur. Natomiast nie widzę problemu z koegzystencją Elfów - dla konsekwencji musiałbym wtedy większość nowego taboru towarowego wywalić, co by znacznie zubożyło scenerię. Mało tego - jak ktoś zrobi hybrydowego Impulsa to z chęcią go wstawię do scenerii.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #736 dnia: 06 Kwietnia 2022, 19:16:38 »
Trzeba podkreślić że jest to sceneria fikcyjna i epokę "nowoczesnej kolei elektrycznej" zawsze można troszkę bardziej naciągnąć z "klasyką spalinowozów". SU45 w PR jeździły do 2016 roku (pomijam fragment 2017 z 079), a już wtedy jeździło sporo różnych Impulsów czy Elfów. Ważne żeby SN61 nie kursował na planowcu przy jadącym obok Traxxie :-)

Offline Celuś

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #737 dnia: 08 Kwietnia 2022, 19:53:41 »
Jeżeli 2015, to Suki+Elfy okej, tylko nie żółte czoła, chyba że któreś wtedy miało. Ale na pewno nie malowania Polregio (pomarańcz i szarość).

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #738 dnia: 08 Kwietnia 2022, 21:15:45 »
Tak jak wspomniałem - jeśli chcecie podmieniać kolorki loków czy wagonów przy zachowaniu typów nie mam z tym problemu. Jeśli dorobimy się kiedyś dobrych modeli szynobusów albo SZT wtedy można pomyśleć o większej wierności realiom epoki, ale póki jest jak jest wolę łączyć klasykę spalinowozów z nowoczesną koleją, nawet jeżeli w rzeczywistości dzieli te czasy kilka lat różnicy.

Offline DzordZ

  • Betatester
  • Wiadomości: 263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 352
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #739 dnia: 09 Kwietnia 2022, 13:08:11 »
Na repozytorium pojawiła się aktualizacja składów towarowych. W ramach wywalania starych modeli na pierwszy rzut poszły 408W.

Pol-Miedź Trans dostał niedawno wydane 437W, uzupełnione wypożyczonymi Inter-Komtransami oraz węglarkami z ZSSK Cargo (tutaj jako kompromis, w rzeczywistości pochodzą one od spółki córki - Cargo Wagon). Ecco Rail dostał ujednolicone białe, firmowe składy bazujące na byłych szwajcarskich węglarkach. Gdzieniegdzie pojawia się jeden wagon w malowaniu AX Benet. W składach CTL możemy zobaczyć całe spektrum pożyczonych węglarek, m.in. z: AX Benet, Protoru, RSCO, Sobetry, ZOS Zvolen.
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2022, 14:56:17 wysłana przez DzordZ »

Offline Celuś

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #740 dnia: 09 Kwietnia 2022, 17:18:52 »
W okolicach 10 kilometra łuk pionowy wyszedł kanciasto.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5398
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1711
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #741 dnia: 11 Kwietnia 2022, 08:24:54 »
Celuś, co to za wagon? Coś niedobrego z końcówkami się stało.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Celuś

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #742 dnia: 11 Kwietnia 2022, 08:33:25 »
Wina załączonego buforowania potrójnego, które powodowało mi takie migotanie tekstur. Z wyłączonym nie ma tego problemu.

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #743 dnia: 13 Kwietnia 2022, 19:38:29 »
W scenariuszu calkowo_v2_osoba_wil_dzien2.scn nie istnieje tor nowytor4179.
Cytuj
trainset none nowytor4179 30.0 0.1
//$o -
node -1 0 WMB10-6457 dynamic pkp\wmb10_v1 wmb10-6457 wmb10 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 roboczy_rs-01 dynamic pkp\rs_v2 84513909651-3 412za_klonice 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset
Istnieje za to tor nowytor4179a.
Pozdrawiam.

Offline jakisrandomowynoob

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 100
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #744 dnia: 12 Czerwca 2022, 10:59:29 »
Pierwszy i drugi most na linii Wiliś-Pomianki lubi sobie zniknąć.

Na zdawczya_pus na terenie całej bazy wojskowej nie ma żadnych wagonów, mimo, że opis scenariusza każe jakieś zabrać.


Załącz errors.txt.


To problem jest chyba z modelem albo czymś z exe a niekoniecznie jakimiś błędami, które mogą wyskoczyć w errorsach jak chodzi o most. Z daleka most widać, ale jak jest się w takiej pozycji kamery jak na screenach, to po prostu znika. Na wszelki wypadek dołączyłem do obu błędów, może się coś ciekawego znajdzie jednak odnośnie tych mostów.
« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2022, 19:38:42 wysłana przez jakisrandomowynoob »
Staram się, ale pewnie coś zepsuję po drodze. Może się na coś przydam. Obecny projekt: dekoracja EC Dobre (zostało zrobić drogi, czego chwilowo nie umiem i dopieścić parę rzeczy)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 245
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #745 dnia: 13 Czerwca 2022, 19:56:34 »
To samo obserwuje na drawinowie ze most kratowy przy zjezdzie z niego znika i sam tor zostaje.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Celuś

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #746 dnia: 13 Czerwca 2022, 19:58:27 »
U siebie nie potwierdzam, most siedzi twardo, niezależnie od niczego.

Offline ZANTO123

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #747 dnia: 14 Czerwca 2022, 00:00:25 »
Przejechałem wszystkie misje i nic nie zauważyłem. Może jestem ślepy.
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2022, 07:35:05 wysłana przez matek123 »

Offline Miłosz Dorsz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2835
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #748 dnia: 14 Czerwca 2022, 18:22:57 »
Poprawione w 8206. Most znikał tylko gdy kamera była pod określonym kątem, trzeba było wymnożyć obrót i skalę w modelu.
Aktualne projekty: KLIK

Offline jakisrandomowynoob

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 100
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #749 dnia: 22 Czerwca 2022, 19:46:13 »
W sumie mała literówka, ale w opisie misji całkowo_v2_zdawczyb_paszw w opisie pisze, że po otrzymaniu rozkłady mamy wcisnąć, tłumacząc na Polski, klocka i przycisk 1. Poza tym scenariusz przejezdny i bardzo przyjemny.
Staram się, ale pewnie coś zepsuję po drodze. Może się na coś przydam. Obecny projekt: dekoracja EC Dobre (zostało zrobić drogi, czego chwilowo nie umiem i dopieścić parę rzeczy)