Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 286148 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Bartek3g

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #780 dnia: 25 Września 2022, 21:02:52 »
Tak widać, musisz rozwinąć "vehicle" i tam są te parametry, temperatura silnika czy coś podobnego, nie pamiętam już jak to się dokladnie nazywało a akurat nie mam komputera pod ręką by to sprawdzić. Są tam dwie wartości, jeśli te obiegi wody są rozłączone to jest pomiędzy nimi pionowa kreska, a gdy je połączysz kreska zamienia się na myślnik i wtedy obie temperatury rosną.


Nie cytuj w całości poprzedniej wiadomości.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 25 Września 2022, 21:11:37 wysłana przez matek123 »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 618
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 270
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #781 dnia: 25 Września 2022, 21:16:25 »
Dokładnie, wszystko widać pod F12 w zakładce "Vehicle".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4243
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 251
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #782 dnia: 26 Września 2022, 12:52:56 »
Ciekawe co bedzie jak temperature powietrza ustawie na -10. Ile czasu bedzie grzac wode.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Bartek3g

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #783 dnia: 26 Września 2022, 15:33:13 »
Wiadomo że będzie wtedy dłużej grzać wodę, odpowiednio do tego jaka jest różnica 🙂.

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 83
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #784 dnia: 26 Września 2022, 20:41:53 »
Tyle ile w rzeczywistości. Nie wiem jak w SU45 ale w SM42 przy bardzo niskiej temperaturze może to potrwać ponad godzinę ;)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4243
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 251
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #785 dnia: 10 Października 2022, 16:46:29 »
Wszystkie scenariusze pasazerskie sa przejezdne. Niewiem co sie podzialo z tym jednym scenariuszem (kilka postow wyzej) ale za drugim podejsciem wszystko poszlo dobrze.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline robert357

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #786 dnia: 31 Października 2022, 18:41:12 »
Nie wiem czy był ten problem wcześniej wspomniany.
 
Otóż, na scenerii jest system dynamicznego układania szlaku etc. w zależności od sytuacji. Jednak niektóre zwrotnice są chyba ustawione przez inne skrypty. Chociażby w scenariuszu eszelona przemanewrowałem się do składu i gotowy dałem Shift+1. Musiałem jednak odejść na chwilę zrobić coś innego i niestety nie zapauzowałem Maszyny. Po powrocie wyruszyłem tak z 30-40 minutowym opóźnieniem i wszystko szło bez problemu do momentu dojechania do Całkowa, gdzie tam jest ustawiona mijanka z osobowym, który przez moje opóźnienie minąłem w Macierzewie. Po dojechaniu do Całkowa zostałem skierowany na boczny tor a wyjazd był już podany, ale z toru 1, tak jakbym miał normalny przelot. Niestety nie dało się już jechać dalej od tego momentu.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 226
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #787 dnia: 31 Października 2022, 20:25:53 »
Muszę to sprawdzić, ale z tego co pamiętam w eventach jest zaszyty scenariusz przejechania Całkowa na przelot. W praktyce to się bardzo rzadko (wręcz nigdy) nie zdarza, gdyż zawsze jest tam jakieś krzyżowanie. Być może to co zaobserwowałeś to efekt wymieszania się dwóch wariantów jazdy - mijanki z przelotem. Masz może loga?

Offline robert357

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #788 dnia: 01 Listopada 2022, 22:09:00 »
Niestety nie mam loga, ale jak będę miał więcej czasu to potestuję i jak się uda to wrzucę.

Offline Matson

  • Wiadomości: 193
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 64
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #789 dnia: 12 Listopada 2022, 10:00:45 »
Po wgraniu na czysto na paczkę 22.11 są braki - dużo różowych tekstur (dróg, występują praktycznie na całej scenerii).

EDIT: Rozwiązane po pobraniu paczki textures z wątku o problemach z 22.11.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2022, 18:32:07 wysłana przez Matson »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 618
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 270
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #790 dnia: 13 Listopada 2022, 11:46:37 »
Sceneria manewrowa_1 ma problem ze składem Ecco. Gdy przyjeżdżamy po pierwszą partię wagonów na grupę towarową, obok stoi skład Ecco z EU07-088, która po podaniu semafora nie chce ruszyć - prędkość 0 km/h. Po wejściu na loka nie da się odpalić sprężarki. Myślałem że to błąd modelu, ale po wstawieniu loka ręcznie w Starterze, wszystko dobrze działa, więc coś musi być nie tak ze wpisami.

Offline xFyKe

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #791 dnia: 26 Listopada 2022, 18:50:18 »
ten sam problem co mareczek, ecco za wszelką cenę nie chcę się ruszyć z miejsca


Dziękujemy za zgłoszenie, jednak prosimy o stosowanie się do zasad pisowni. Zdanie zaczyna się wielką literą, a kończy kropką.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2022, 20:12:48 wysłana przez matek123 »