Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 275789 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5473
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1739
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #570 dnia: 13 Grudnia 2020, 08:37:16 »
Jest opcja wydzielenia wyzwalaczy z torów. Do osobnych plików, a w torach zostawić eventy odpowiadające za semafory, ograniczenia, W4 i SHP. Został tez zniesiony limit jednego typu eventu na jeden tor.

Przykładowe wywołanie na wjazd na tor. Taki event trzeba dać do osobnego pliku w którym są eventy dla danego scenariusza.
event none4102:event2 multiple 0 none wwzg_poligon endevent
« Ostatnia zmiana: 13 Grudnia 2020, 08:44:50 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Online AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 149
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #571 dnia: 13 Grudnia 2020, 12:09:22 »
Wczoraj po raz pierwszy pojechałem po odcinku Jarkawki - Wiliś na tej trasie. Gdy symulacja uruchomiła się w Jarkawkach, zobaczyłem zrujnowaną stację i stary tor z zardzewiałymi szynami. W ogóle cały ten odcinek wygląda tak, jakby nic po nim nie jechało od jakichś 20 lat, tymczasem wnioskuję po misjach, że odbywa się tam nawet regularny ruch pasażerski. Uważam, że należałoby chociaż odrdzewić te szyny, ale fajnie byłoby też przywrócić jakąś stację do czynnego użytku.
W ogóle byłbym za tym, żeby zrobić ten odcinek jako przywrócona do ruchu linia nieczynna od lat. Nawet taka "odświeżona" tylko z tym jednym torem szlakowym trochę odnowionym, a na peronach nowe tablice z nazwą stacji, jakiś automat biletowy, może nowa gablotka z rozkładem jazdy. Do tego ewentualnie lekko podnieść prędkość tam, gdzie się da, do tych powiedzmy 70km/h i byłby ciekawy efekt, takiej linii w symulatorze chyba nie ma.
Ale jeśli ma zostać taka zaniedbana zupełnie trasa, to chociaż te szyny warto odrdzewić.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3424
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #572 dnia: 13 Grudnia 2020, 12:35:32 »
Wypadałoby powstawiać trochę 120A do składów, wszędobylskie bonanzy były wtedy podstawą lokalnych składów.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #573 dnia: 13 Grudnia 2020, 13:09:11 »
Postawiliśmy repozytorium dla projektu. Jak ktoś chce zmieniać dekoracje (w osobnych plikach jako wariant jak całkowo 2015 proszę) czy wymieniać składy, to do roboty. Może niech autor się skupi na bugfiksie i to wreszcie wydamy, a nie go zapchacie pomysłami na kolejne pół dekady.
Mój kanał youtube

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #574 dnia: 13 Grudnia 2020, 13:42:07 »
Obie misje po wskazówkach autora przejechane bez problemów. W misji kopalniaB nie brałem dwóch części od razu, bo jak tak zrobiłem za pierwszym razem to raz, że się nie zmieściłem na torze wyciągowym a dwa, że musiałem jechać maksymalnie z rozpędu, żeby w ogóle podjechać pod górkę. Podobnie zrobiłem w kopalniaA - nie wyciągałem się z całością od razu na wyciągowy tylko podzieliłem sobie skład i poszło bez problemów.

Offline Domi2005

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #575 dnia: 13 Grudnia 2020, 15:20:34 »
This route is becoming better and better, but I have a couple of problems:
1. How can I access the repository? No matter what username and password I enter, it doesn't let me in.
2. On several freight missions, I can't seem to release the brakes on the freight wagons so my train is stuck. This also happens on other routes but less frequently.
Other than these two issues I have, this route is quite nice and I like it.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #576 dnia: 13 Grudnia 2020, 16:00:27 »
All repositories require betatester or higher rank to access. If you're familiar with SVN and game files, do something locally and show us a proof of your skills, to get access rights.
« Ostatnia zmiana: 13 Grudnia 2020, 16:05:57 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3424
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #577 dnia: 14 Grudnia 2020, 11:36:24 »
Na repo wrzuciłem tablice do składów z bipą i 120A, które mają przypisany rozkład.

Tablice do bipy są już do pobrania z repo.
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2020, 13:23:19 wysłana przez DieselPower »

Offline CSB83

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #578 dnia: 14 Grudnia 2020, 18:59:23 »
Wczoraj po raz pierwszy pojechałem po odcinku Jarkawki - Wiliś na tej trasie. Gdy symulacja uruchomiła się w Jarkawkach, zobaczyłem zrujnowaną stację i stary tor z zardzewiałymi szynami. W ogóle cały ten odcinek wygląda tak, jakby nic po nim nie jechało od jakichś 20 lat, tymczasem wnioskuję po misjach, że odbywa się tam nawet regularny ruch pasażerski. Uważam, że należałoby chociaż odrdzewić te szyny, ale fajnie byłoby też przywrócić jakąś stację do czynnego użytku.
W ogóle byłbym za tym, żeby zrobić ten odcinek jako przywrócona do ruchu linia nieczynna od lat. Nawet taka "odświeżona" tylko z tym jednym torem szlakowym trochę odnowionym, a na peronach nowe tablice z nazwą stacji, jakiś automat biletowy, może nowa gablotka z rozkładem jazdy. Do tego ewentualnie lekko podnieść prędkość tam, gdzie się da, do tych powiedzmy 70km/h i byłby ciekawy efekt, takiej linii w symulatorze chyba nie ma.
Ale jeśli ma zostać taka zaniedbana zupełnie trasa, to chociaż te szyny warto odrdzewić.

Niech zostanie tak jak jest. Idealna sceneria dla fanów jazdy pociągiem specjalnym po linii z zawieszonym ruchem pociągów. 
Zapomniane linie kolejowe: SU42 z Bipą ;)
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2020, 21:20:43 wysłana przez CSB83 »

Offline Preki

  • Wiadomości: 305
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #579 dnia: 14 Grudnia 2020, 21:34:36 »
No właśnie ten kawałek zarówno w oryginalnym Całkowie jak i w V2 wygląda tak, jakby się dało tam wjechać tylko od święta stonką po drewno w węglarkach czy właśnie jakiś mikolski specjal (na myśl przychodzi węzeł Bzowo-Goraj i okolice na stan obecny) a odbywa się tam ruch pasażerski z dość konkretnymi składami, nie wspominając już o bruttach na dwie, ciężkie lokomotywy towarowe, pod którymi ten tor by się raczej zdezintegrował. Ale z drugiej strony weź przerabiaj rozkłady jazdy pod nową prędkość, może nie 70 km/h (która obowiązuje od Macierzewa Jezioro do Wilisia), a 50. Mi by się nie chciało :)
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2020, 21:37:51 wysłana przez Preki »
Życie to nie gra... to symulator.

Offline pozdze

  • Deweloper
  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 199
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #580 dnia: 14 Grudnia 2020, 21:48:09 »
W rzeczywistości PLk nie zgodziłaby się na branie tych węglarek na raz na tak zdezelowanym torze jak odcinek Pomianki-Wiliś. Ba, nawet do Macierzewa musiałyby ten skład jechać na dwa razy z uwagi na krótkie tory na stacji Paszki WLk.  W ogóle takie Paszki Wlk to stacyjka typowa dla takich głeboko lokalnych linii jak Świecie - Złotów, gdzie wszystkie stacyjki pod rząd są w jeden deseń z tą samą długością torów i zerowym ruchem tranzytowym. Jest ona tam z innej bajki wstawiona i nie pasuje do stacji w Całkowie.
Łukasz Jachimek

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #581 dnia: 17 Grudnia 2020, 12:46:35 »
Na repo wrzuciłem tablice do składów z bipą i 120A, które mają przypisany rozkład.

Tablice do bipy są już do pobrania z repo.
Czy może ktoś potwierdzić działanie tablic na tej scenerii? Wrzuciłem wszystkie wymagane pliki Bhp_v1 i jedyne co, to skonwertowałem plik nowhere.tga na dds i o ile przy braku pliku nowhere tablica pojawia się pusta to po wrzuceniu do katalogu bipy znika. Czy musze jeszcze coś edytować żeby tablice pojawiły się tak jak powinny?
T.N

Offline Miłosz Dorsz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1146
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2873
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #582 dnia: 17 Grudnia 2020, 22:39:20 »
Po krótkim przejeździe od Wilisia do Macierzewa mogę powiedzieć, że trzeba by dorobić tekstury tabliczek na nastawniach, bo obecnie są różowe.
Aktualne projekty: KLIK

Offline Preki

  • Wiadomości: 305
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #583 dnia: 20 Grudnia 2020, 12:49:08 »
Skoro mowa o różowych teksturach, Humvee na rampie poligonu w Wilisiu również mają brakujące oteksturowanie.
Życie to nie gra... to symulator.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 973
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #584 dnia: 22 Grudnia 2020, 18:45:18 »
Odnośnie odcinka Jarkawki - Wiliś to faktycznie trochę dziwnie wyglądają te tory, ale niestety poprawienie tego to strasznie dużo roboty. Problem wziął się z tego, że kiedyś tekstura szyny była nieco inna (wyglądało to na linię używaną, ale już nie tak mocno obciążoną ruchem), ale w którejś wersji paczki całościowej przerobiono wszystkie tekstury szyn na inne i teraz jest taka zupełnie przerdzewiała. Prędkość szlakowa i tak jest nieco podniesiona, bo kiedyś od Pomianek do Jarkawek było 40 km/h, potem zrobiłem 50 km/h i 40 km/h zostało tylko na tym górzystym odcinku. A stacja Bzowo-Goraj była pierwowzorem Jarkawek, układ torowy jest bardzo podobny.

@Miłosz Dorsz: sprawdź, czy dobrze rozpakowałeś paczkę, bo nikt nie zgłaszał tego problemu.
@Preki: racja, ale to błąd w paczce. Ten plik nie wgrywany wraz ze scenerią, tylko pochodzi z paczki całościowej.

Offline Miłosz Dorsz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1146
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2873
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #585 dnia: 22 Grudnia 2020, 19:42:14 »
Paczkę mam aktualną z repozytorium tej scenerii.

Bad file: failed do locate texture file "nastawnie/nastawnia_satopy-samulewo_ss-1_wl"
Bad file: failed do locate texture file "nastawnie/nastawnia_satopy-samulewo_ss-1_wl"
Bad file: failed do locate texture file "nastawnie/nastawnia_satopy-samulewo_ss_mc"
Bad file: failed do locate texture file "nastawnie/nastawnia_satopy-samulewo_ss_mc"
+ jeszcze to, skoro przy brakach tekstur jesteśmy:
Bad file: failed do locate texture file "dynamic/pkp/flls_v1/tab_end"
Bad file: failed do locate texture file "dynamic/pkp/flls_v1/tab_end"
Aktualne projekty: KLIK

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #586 dnia: 22 Grudnia 2020, 20:01:10 »
Co tych tabliczek z fllsa_v1 chce? W v2 już dawno poprawiałem.
Mój kanał youtube

Offline gregory.novy

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #587 dnia: 02 Stycznia 2021, 15:51:39 »
Podpinamy się do przyprowadzonego przez byczka składu eszelon i wykonuje próbę hamulca. Po próbie naciskam SHIFT+1 i oczekuje wyjazdu na szlak do nieczynnej stacji Wiliś Poligon. Czekam tak sobie 10 minut i nic nie dostaję pozwolenia na wyruszenie na szlak.

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #588 dnia: 05 Stycznia 2021, 17:59:44 »
Witam, czy szlak do Jarkawek powinien tak wyglądać ?

Offline Hubertnator23

  • Betatester
  • Wiadomości: 642
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 392
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #589 dnia: 05 Stycznia 2021, 18:01:15 »
W misjach gdzie nie jedziesz szlakiem do Jarkawek, tak.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 973
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #590 dnia: 05 Stycznia 2021, 18:58:20 »
Podpinamy się do przyprowadzonego przez byczka składu eszelon i wykonuje próbę hamulca. Po próbie naciskam SHIFT+1 i oczekuje wyjazdu na szlak do nieczynnej stacji Wiliś Poligon. Czekam tak sobie 10 minut i nic nie dostaję pozwolenia na wyruszenie na szlak.
Naciśnij SHIFT+1 raz, jak będziesz gotowy już po próbie i podpięty do przywiezionego składu. Z loga wynika, że SHIFT+1 nacisnąłeś jeszcze w lokomotywowni.

Offline MrMichalski

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #591 dnia: 06 Stycznia 2021, 12:49:46 »
Czy będzie kiedyś ta trasa zelektryfikowana? Super by było przejechać się po tej mapie również taborem elektrycznym.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1504
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 847
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #592 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:13:40 »
Temat był wcześniej poruszany, i odpowiedź była nie.

Offline Bartek2008

  • Wiadomości: 5
  • PKP się nigdy nie zmienia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #593 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:26:07 »
Czy będzie kiedyś ta trasa zelektryfikowana? Super by było przejechać się po tej mapie również taborem elektrycznym.
Wystarczy wyłączyć zasilanie tylko pod siecią trakcyjną i łamanie pantografów .Wtedy będziesz mógł jeździć elektrykiem na wszystkich sceneriach
A ja mu mówię ,,Grzesiek zostaw te tory będzie dobrze!"
Miały 2001

Offline MrMichalski

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #594 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:44:29 »
No niby tak ale....

Temat był wcześniej poruszany, i odpowiedź była nie.

Szkoda ale może kiedyś kto wie.

Offline Hubertnator23

  • Betatester
  • Wiadomości: 642
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 392
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #595 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:45:34 »
Jak zrobisz, to będzie. Moim zdaniem trzeba ponaprawiać błędy i wreszcie wydać, a nie zajmować się elektryfikacją, przestylizowaniem itp.

Offline MrMichalski

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #596 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:49:22 »
Tak wiem ale chodziło mi bardziej czy jest jakiś plan że po wydaniu itd. Zrobić drugą wersje która posiada sieć trakcyjną żeby można sobie wybrać w starterze.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #597 dnia: 06 Stycznia 2021, 13:51:08 »
Od dekady nie ma komu odrutować dziur na Kaliskiej. Nie, jak sam się nie nauczysz, ale wtedy znajdziemy ci bardziej priorytetowe mapki. :)
Mój kanał youtube

Offline Bartek2008

  • Wiadomości: 5
  • PKP się nigdy nie zmienia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #598 dnia: 07 Stycznia 2021, 13:53:14 »
Ja proponuje usunąć składy które nie pojawią się podczas jazdy ,gdyż symulacja mniej by ważyła

Proszę pilnować interpunkcji, spację stawiamy po znakach interpunkcyjnych.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2021, 15:03:18 wysłana przez matek123 »
A ja mu mówię ,,Grzesiek zostaw te tory będzie dobrze!"
Miały 2001

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2889
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #599 dnia: 07 Stycznia 2021, 14:35:26 »
Bartek 200 skąd ten wniosek? I co z taborem który robi za dekorację?