Autor Wątek:  Metro bałtyckie  (Przeczytany 90198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #90 dnia: 16 Czerwca 2017, 17:19:52 »
Ja mam za dużo rozgrzebane, żeby brać na siebie, ale jak ktoś w miarę ogarnie modele o których Krzysiek mówił, to mogę trochę pomóc :)
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #91 dnia: 16 Czerwca 2017, 21:57:26 »
Ludu, stwierdziłem, że są na takim samym poziomie technicznym, a nie że są takie same. Chociaż jak popatrzyłem uważniej to bardziej przypominają wózki z serii E91000/E92000.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline mikuś

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #92 dnia: 02 Lipca 2017, 19:35:13 »
Witajcie,

Gratuluję pomysłu na metro. Pozwolę sobie wypisać kilka uwag, które moim zdaniem przyczynią sie do ulepszenia tej scenerii:
1. W miarę możliwości warto poprawić sterowanie AI, które nie radzi sobie z podjazdami pod górkę, co powoduję 2-3 minutowe opóźnienia. Dla urealnienia warto, aby AI od razu dawał nastawnik maksymalnie do przodu.
2. Tory odstawcze są za krókie zwłaszca dla ed72, tory wyjazdowe na STP nie są osłonięte semaforami. Brakuje też wskaźników Wm17. Na torach odstawczych za Kolumba brakuje wskaźnika Wm32 dla semafora Tm3.
3. Przy tablicach odliczających czas odjazdu ostatniego pocągu warto dodać tablicę z godziną. Niektóre z nich przydałoby się przesunąć,  bo słabo je widać.
4. Gram z rozkładem jazdy kolegi @danniel, gdyż jest bardziej realny.
5. Na Dworcu Głównym warto dodać komunikat: Uwaga pociąg! Kierunek ... Ponadto na tablicach kierunkowych nie powinno być nazwy Stare Miasto, ale tylko Kolumba.
6. Niektóre wskaźniki WM16 są ustawione zbyt blisko stacji. W efekcie nie da się wyhamować prawidłowo – zwłąszcza przy zjazdach z górki.
7. Przy rozjazdach na trasie powinny być semafory i wskaźniki W24.
8. Brak wskażnika W27 na obu końcach trasy.
9. Warto zastanowić się nad stworzeniem kopii obecenej scenerii w godzinach szczytu, tj. z częstotliwością odjazdów co 2-3 minuty.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #93 dnia: 02 Lipca 2017, 20:53:33 »
1. Nie mamy odpowiednich pojazdów do jazdy w metrze, to AI jeździ jak jeździ.
2. ED72 nie jest pojazdem do metra, więc jaki sens ma zrobienie pod niego torów odstawczych. Mimo wszystko to nie jest sceneria realistyczna.
6. Powinniśmy jeździć zgodnie z prędkością rozkładową, przy zjeździe z górki powinniśmy utrzymać taką prędkość, która zapewnia prawidłowe zatrzymanie w peronach.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 272
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #94 dnia: 03 Lipca 2017, 14:41:30 »
Witam, mam parę uwag i porad do scenerii.

1. Rozkład jest zbyt bardziej napięty i z prędkością 80 km/h nie można nie być spóźnionym.
2. Mamy jeszcze EN71 który (Jak dla mnie) nie jest źle wykonany i mógłby być spokojnie użyty w scenerii.
3. "Tajemnicza komora między 8 i 9 stacją" mogła by zostać trochę bardziej przesunięta od stacji.

Jak jeździć:

Rozpędzasz się do 80 km/h (Na ostatniej pozycji  nastawnika) i utrzymujesz prędkość do wskaźnika WM16.

Jeśli widzisz wskaźnik wyhamuj do około 50/55 km/h na pierwszej pozycji hamowania. (60 km/h może się skończyć lekkim przelotem)

Jak już zbliżasz się do peronu (Około pół metra) ustaw drugą pozycję hamowania i na 92% wyhamujesz dobrze.

Przy zjeździe z górki najlepiej utrzymywać prędkość 60/70 km/h i postępować tak jak wyżej.

Według mnie najbardziej wydajna technika jazdy jaką dotychczas odkryłem.
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Maszynista KB6

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #95 dnia: 06 Lipca 2017, 13:11:46 »
Chciałem sobie pojeździć metrem bałtyckim a tu nagle wysyp symka. Wie ktoś o co chodzi ?

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #96 dnia: 09 Lipca 2017, 19:36:14 »
1. W miarę możliwości warto poprawić sterowanie AI, które nie radzi sobie z podjazdami pod górkę, co powoduję 2-3 minutowe opóźnienia. Dla urealnienia warto, aby AI od razu dawał nastawnik maksymalnie do przodu.

Początkowo byłem sceptyczny odnośnie pociągów metra w Maszynie ale z biegiem czasu coraz bardziej się przekonuję do tego pomysłu. EN57 i pochodne to tylko tymczasowa proteza umożliwiająca jakąkolwiek jazdę. AI obsługuje te pociągi jak typowe w ruchu podmiejskim, toteż średnio nadaje się na metro. Do tematu na pewno wrócimy jak pojawią się wagony metra - zapewne będzie to seria 81.

2. Tory odstawcze są za krókie zwłaszca dla ed72,
Dla 4-wagonowych składów 81 są wystarczające. Teoretycznie w metrze bałtyckim będą mogły jeździć składy 5-wagonowe, bo perony mają 100 metrów długości.

3. Przy tablicach odliczających czas odjazdu ostatniego pocągu warto dodać tablicę z godziną. Niektóre z nich przydałoby się przesunąć,  bo słabo je widać.
Przemyślę temat zegarów. Wątpię, czy będzie możliwość przygotowania zegarów cyfrowych, na pewno da się przygotować zegary analogowe. Umieszczenie tablic jest zrobione głównie z myślą o pasażerach a nie o maszyniście pociągu.

4. Gram z rozkładem jazdy kolegi @danniel, gdyż jest bardziej realny.
Nie przeczę ale jeżeli wjadą prawdziwe pociągi metra, to i tak rozkład będzie do zmiany. Inne osoby też zgłaszały brak możności przejechania trasy zgodnie z rozkładem jazdy - otóż ten rozkład został ułożony celowo, aby nie stać na stacjach dłużej niż te kilkanaście sekund. Warto również zauważyć, że obecny mechanizm rozkładów w Maszynie nie nadaje się do metra, nie można bowiem wprowadzić dokładności sekundowej, albo przynajmniej półminutowej (np.: w metrze w Pradze pociągi kursują w godzinach szczytu co 2 minuty 30 sekund, w Londynie co 90 sekund).

5. Na Dworcu Głównym warto dodać komunikat: Uwaga pociąg! Kierunek ... Ponadto na tablicach kierunkowych nie powinno być nazwy Stare Miasto, ale tylko Kolumba.
Na każdej stacji jest komunikat dźwiękowy ostrzegający o wjeździe pociągu. Nie zawiera wprawdzie informacji głosowej, tylko sam dźwięk ostrzegawczy. Tablice kierunkowe zostały tak wykonane z myślą o przyjezdnych, którym nazwy krańcówek mogą nic nie mówić.

6. Niektóre wskaźniki WM16 są ustawione zbyt blisko stacji. W efekcie nie da się wyhamować prawidłowo – zwłąszcza przy zjazdach z górki.
Ten problem zostanie rozwiązany wraz z wjazdem prawdziwych wagonów metra.

7. Przy rozjazdach na trasie powinny być semafory i wskaźniki W24.
8. Brak wskażnika W27 na obu końcach trasy.
Wskaźniki będą jeszcze uzupełniane.

9. Warto zastanowić się nad stworzeniem kopii obecenej scenerii w godzinach szczytu, tj. z częstotliwością odjazdów co 2-3 minuty.
Jest to możliwe ale nie przy tym taborze.

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #97 dnia: 09 Lipca 2017, 19:49:22 »
W razie potrzeby służę pełną dokumentacją wagonów serii 81.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #98 dnia: 09 Lipca 2017, 20:12:51 »
Zegar cyfrowy w teorii powinien działać od trzech lat.
Cytuj
Można uruchomić zegar cyfrowy jako licznik mechaniczny w modelach (Anim: digiclk). Przygotowana jest obsługa licznika mechanicznego (Anim: digital).

Liczniki mechaniczne zbudowane są z submodeli potomnych, które obracane są o wielokrotność kąta 36°, zależnie od cyfry na wskazanej pozycji. Pozycję określa pierwszy znak nazwy submodelu — musi być cyfrą, inaczej submodel nie będzie animowany. Pozwala to zbudować licznik dziesięciocyfrowy (dla zegarów działają tylko pozycje 0..5). Licznik może obsługiwać dowolną liczbę animowanych submodeli (np. zegar może być dwustronny), submodele z tą samą cyfrą na początku będą obracane równolegle.
Czyli budowa jak dla miernika przebiegu w haslerze i animacja automatyczna dla rodzica krążków.
Mój kanał youtube

Offline Mechanick

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #99 dnia: 20 Kwietnia 2018, 12:39:03 »
Na najnowszej wersji nie działa obsługa pociągów na stacjach końcowych. Składy które rozpoczynają kurs "po drodze" działają poprawnie.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #100 dnia: 22 Kwietnia 2018, 08:31:44 »
Nie uruchamiałem tej scenerii na najnowszej paczce ale intuicja mi podpowiada, że może być to kwestia zdublowanych nazw dynamics w składach. Od niedawnego czasu zaczęło to być problemem. Czyli dla przykładu, następujący wpis w pliku .scn:
trainset none szl1kp2 89 0.1
//$o -Start z komory Nowy Slimsonow.
node -1 0 EN57-112 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112RA 6BAII 0 headdriver 127 1 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-112 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112S 6BSII 0 nobody 127 1 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-112 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112RB 6BBII 0 nobody 0 1 Passengers enddynamic
endtrainset
należy zamienić na:
trainset none szl1kp2 89 0.1
//$o -Start z komory Nowy Slimsonow.
node -1 0 EN57-112ra dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112RA 6BAII 0 headdriver 127 1 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-112s dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112S 6BSII 0 nobody 127 1 Passengers enddynamic
node -1 0 EN57-112rb dynamic PKP\EN57_V1 EN57-112RB 6BBII 0 nobody 0 1 Passengers enddynamic
endtrainset
Pozostałe składy analogicznie przerabiamy, tak aby nazwy przed dynamics były unikalne.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #101 dnia: 22 Kwietnia 2018, 12:48:18 »
U mnie na najnowszych EXE w ogóle się nie uruchamia, tylko wywala od razu do Windowsa. Da się uruchomić na EXE z paczki tylko ED72.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #102 dnia: 22 Kwietnia 2018, 12:49:50 »
No to masz przyczynę post wyżej.
Mój kanał youtube

Offline Mechanick

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #103 dnia: 27 Marca 2019, 17:39:21 »
Tak, wiem, odkop, na obecnej wersji działa obsługa pociągów na stacji Kolumba. Na Nowym Slimsonowie coś jest zepsute, pierwszy pociąg, który tam stoi na starcie w peronie w momencie nastania godziny odjazdu trąbi i dalej nic się z nim nie dzieje. Pociągi startujące po drodze jadą poprawnie i potem się korek robi, bo Slimsonów się blokuje z niewiadomego mi powodu.

Offline Wojo12

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #104 dnia: 27 Marca 2019, 18:34:03 »
mam pewien problem na tej scenerii, otóż po zainstalowaniu wszystkiego nie wyświetlają mi się ściany i perony.

Offline DP99

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #105 dnia: 06 Kwietnia 2019, 14:32:47 »
Ktoś w innym wątku metra, tym razem warszawskiego, mówił, iż dysponuje on zdjęciami jeżdżących pod Warszawą Inspiro. Można by zrobić model (proszę o nie dawanie odpowiedzi typu "sam se zrób", gdyż ja nie umiem robić i tylko podaje propozycje) i wytestować go na obydwu liniach. Co do samej scenerii przydałoby się poprawić AI oraz poprawki stacji i tunelu. Poza tym wszystko fajnie :)

Offline shonek93

  • Fotograf
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 667
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #106 dnia: 06 Kwietnia 2019, 19:21:49 »
służę pomocą co do Siemensa Inspiro posiadam dokumentacje tego pociągu zdjęcia itp :)

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #107 dnia: 06 Kwietnia 2019, 19:45:50 »
No to wrzuć zdjęcia do wątku "zdjęcia taboru na tekstury" a dokumentację na forum lub wyślij deweloperom to się tym zajmą.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #108 dnia: 07 Kwietnia 2019, 11:17:49 »
Tak, wiem, odkop
W przypadku metra "odkop" nabiera dodatkowego znaczenia ;-)
mam pewien problem na tej scenerii, otóż po zainstalowaniu wszystkiego nie wyświetlają mi się ściany i perony.
Ten i poprzedni problem zapewne wynika z braku dostosowania do najnowszych exe. Znikające ściany to błędnie wpisane wektory normalne. Dlaczego pociąg nie rusza ze Slimsonowa - nie wiem.

O tej scenerii cały czas pamiętam, aczkolwiek nie mam za bardzo na nią pomysłu. Zmiany w exe w przeciągu ostatnich lat skomplikowały kwestię oświetlenia. Aby zrobić w pełni funkcjonalną i w miarę sensowną scenerię do paczki całościowej, przydałby się nie tylko specjalny tabor (nie ważne czy Inspiro czy seria 81), ale najlepiej także odrębne exe ze specjalnymi modyfikacjami (np.: specyficzne oświetlenie aby w tunelach nie było zbyt jasno lub na stacjach zbyt ciemno, rozkład jazdy z podziałką 30 sekund, krótkie postoje na stacjach, itp.). Sceneria jest też niezbyt miła w edycji - pisana była wyłącznie w notatniku, choć z drugiej strony modułowa budowa scenerii jest sporym ułatwieniem (zmiana jednego pliku .inc z głównym modułem tunel spowoduje, że zmienione zostaną praktycznie wszystkie tunele).
Inna kwestia: ostatnio mam problemy sprzętowe, komputer coraz bardziej doprasza się wymiany, MaSzynę mogę uruchomić tylko na służbowym laptopie a to też nie jest szczęśliwe rozwiązanie. Do czasu aż nie załatwię sobie lepszego sprzętu może być cienko z poprawą scenerii.

Offline shonek93

  • Fotograf
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 667
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #109 dnia: 07 Kwietnia 2019, 12:06:37 »
No to wrzuć zdjęcia do wątku "zdjęcia taboru na tekstury" a dokumentację na forum lub wyślij deweloperom to się tym zajmą.

Jak uzbieram cały materiał łącznie ze zdjęciami do kabiny i dźwiękiem na pewno się wtedy podzielę ;)

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #110 dnia: 13 Kwietnia 2019, 15:59:51 »
Przedstawiam scenerię dostosowaną do MaSzyny 19.04. Zmiany w porównaniu z ostatnią paczką są niewielkie, ale mimo wszystko:
  • Poprawa źle wpisanych wektorów normalnych, co skutkowało niewyświetlaniem niektórych ścian.
  • Naprawa scenariusza – był błąd, który blokował pociąg na stacji Nowy Slimsonów.
  • Pociągnięta trzecia szyna na prawie całej długości, choć są jeszcze krótkie odcinki bez niej.
  • Po dojechaniu do stacji Kolumba i otrzymaniu Ms2, możemy nacisnąć Shift+0. Wyjedziemy wtedy na STP Kamienny Potok (stacja nie w pełni gotowa, ale już coś niecoś na niej jest).
  • Wymiana taboru – wszystkie kursy obstawione przez EN57-AKŁ. Ciągle nie jest to samo co prawdziwy pociąg metra, ale jeździ się zdecydowanie lepiej niż zwykłym EN57 – porządny rozruch, łatwo się nauczyć hamować. Polecam się też przejechać jako pasażer.
O ile na zwykłym exe z paczki wygląda nawet nieźle, o tyle na shaderowym exe wszystko wygląda po prostu źle. Widzę wprawdzie, że możliwości poprawy są, i że chyba wszystko będzie wyglądać bardzo dobrze, jeżeli do tekstur stworzy się pliki .mat z odniesieniami do shaderów – ale tutaj przydałaby się pomoc, bo nie mam zielonego pojęcia o shaderach.

Link do paczki zamieściłem w pierwszym poście wątku.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #111 dnia: 13 Kwietnia 2019, 16:17:14 »
Co byś chciał, by ten shader robił? Bo bez mata ustawia domyślny, zaczytujący teksturę diffuse, specular z modelu i tyle. Większość maszyny na tym działa i jakoś wygląda.
Mój kanał youtube

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #112 dnia: 13 Kwietnia 2019, 16:50:30 »
Po prostu chcę znaleźć jakiś sposób, aby w środku dnia w tunelach było ciemno a na stacjach metra w miarę jasno.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #113 dnia: 13 Kwietnia 2019, 19:17:39 »
A to nic nie wymyślę. Wyłączyć  słońce i zaimplementować prawdziwe światła by trzeba. Znaczy może dałoby się jakimiś lightmapami jak w grach 20 lat temu, ale to zbyt skomplikowane.
Mój kanał youtube

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #114 dnia: 13 Kwietnia 2019, 19:32:08 »
Jedna mała uwaga, ale raczej teraz mało istotna. W tunelu zjazdy/wyjazdy na postojowe odbywają się na przebiegach pociągowych. Tzn na pomarańczowe. Ms2 jest tylko na powietrzu na STP.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #115 dnia: 14 Kwietnia 2019, 10:05:29 »
Stwierdziłem, że można przebudować stacje na format .t3d, i wstawić wszystkim ich elementom samooświetlenie. Zrobiłem tak na początek ze stacją "Czapkiewicza", godzinę przestawiłem na północ, i uruchomiłem na shaderowym exe. Moim zdaniem:
  • Mały minus: Jeżdżenie możliwe tylko w nocy, toteż odpada wyjeżdżanie na powierzchnię. Godzina jest też nietypowa dla szczytu, ale to najmniejszy problem.
  • Duży minus: Pociągi na stacjach są czarne. Szyny w sumie też, ale nie jest to aż tak widoczne.
  • Ogromny plus: Robi wrażenie! Efekt wydaje się już bliski rzeczywistości.
Pytanie, czy da się coś zrobić, żeby pociągi na stacjach nie były takie ciemne?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #116 dnia: 14 Kwietnia 2019, 10:22:10 »
No tak, bo jeszcze pojazd. No to nie ma mowy, by prowizorkami to obejść. Trzeba kodzić model oświetlenia, pozwalający naćpać lamp na stacjach.
Mój kanał youtube

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #117 dnia: 14 Kwietnia 2019, 10:53:13 »
Chwila, a na jakiej zasadzie działają tunele w symku? Każdorazowo jak się wjeżdża i wyjeżdża z tuneli np. na Drawinowie to oświetlenie się zmienia (załącza smuga, przyciemnia otoczenie etc.). Pójdźmy może w tym kierunku?

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #118 dnia: 14 Kwietnia 2019, 11:03:57 »
Jest to organizowane wpisem w torach tunnel vis.
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Metro bałtyckie
« Odpowiedź #119 dnia: 14 Kwietnia 2019, 11:36:21 »
Ale tak właśnie jest zrobione od samego początku istnienia tej scenerii. Jakby nie patrzeć, w tunelu na Drawinowie też jest dość jasno.