Witam.
Kilka dni temu zabrałem się za "wyciąganie z "krzaków"" EW58. Usunąłem silnik z członu D, dałem je do członów silnikowych. Zwiększyłem rezystory, podrasowałem boczniki, zmniejszyłem ilość pozycji nastawnika do 4 (tak jak jest w rzeczywistości, nie licząc pozycji 0), przeniosłem sprężarkę do doczepnego i mam kilka nieoczekiwanych błędów, które mam nadzieję pomożecie mi naprawić.
1. Pantografy nie działają. Przy próbie podniesienia w/w one się nie podnoszą, ale słychać ciągłe "klikanie", które ustępuje, gdy spróbujemy opuścić pantograf.
2. (błąd modelu kabiny) Manometry, amperomierze, prędkościomierz, hebelki i nawrotnik w kabinie A mają złą oś obrotu, natomiast w B są "martwe". Tutaj nie jestem sobie z tym samemu poradzić. Potrzebna jest kogoś pomoc.
Aby nie przedłużać, daję link:
http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-ew58_v1test_4.7z . Wypakować do dynamic/pkp i sprawdzić posiadany tabor. Nie trzeba niczego nadpisywać.
Pozdrawiam.