Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 982478 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1980 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:40:12 »
A to problem na Win Vista x86.
Monitory białe i nie da się ich włączyć.
Dołącze jeszcze zapisy z loga.
Daj caly log i errors, zamiast bawic sie w wycinanie :)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1981 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:40:53 »
Dałem cały. Błąd mi nie wyskakuje. Jak możesz to wejdź na czat.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 15:45:26 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1982 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:42:34 »
No raczej nie caly, bo caly log zaczyna sie od diagnostyki sprzetu itp ktorych tutaj nie widze.
A errors tez musi byc, bo tam sie pokazuje brakujacy submodel, wiec chocby dla podania tego zostalby stworzony.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 15:43:53 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1983 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:51:37 »
O to biega?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1984 dnia: 21 Kwietnia 2017, 15:52:31 »
Dokladnie; errors.txt tworzy sie w tym samym miejscu, to tak na przyszlosc ;)

edit: czyli tak, "karta graficzna" w tym komputerze to jest raczej pseudokarta wbudowana w chipset Intela sprzed 10 lat. Teoretycznie powinna byc zdolna wygenerowac tekstury wyswietlacza, bo nie ma tam zadnych specjalnych wymagan, ale jak widac teoria sobie, a praktyka sobie.

Jak to wyglada w przypadku wersji Borlandowej, czy wyswietlacze widac normalnie?

(tak na marginesie, 16x multisampling na tej konfiguracji to jest totalne przegiecie, ustaw tam w .ini raczej multisampling 1 albo jeszcze lepiej 0)
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 16:42:37 wysłana przez tmj »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1985 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:00:55 »
Na exe 1351 nie ma problemów.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 18:16:21 wysłana przez Stele »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1986 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:04:53 »
Znaczy sie problem pewnie jest w ustawieniach dla generowanej tekstury (czyli generowanie mipmap itp, zeby nie wygladalo jak dolna czesc plecow)
Problem w tym ze ta "kartra graficzna" twierdzi ze ona takie generowanie obsluguje, wiec to moze byc jakis blad w jej sterowniku. I trzeba by recznie dopisywac poprawki do kodu dla jednego cholernego intela :P
Ten komputer to laptop jest, czy cos bardziej normalnego?

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1987 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:07:22 »
PC. Generalnie jaj nie urywa.
Bez przerwy przy starcie wyskakują jakieś informacje graficzne, ale nie błędy, tylko informacje.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1988 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:15:59 »
To jak bedziesz mial okazje to zajrzyj mu do srodka, czy on tam czasem nie ma jakiejs normalnej karty graficznej ktorej nie ma wlaczonej :s

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1989 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:36:29 »
Nagly wysyp miedzy ZWK a PAB to dlugi odcinek. Mi exeki wywalaly zwykle i teraz tez w okolicy Borszewic przed peronami. Tmj uwaza ze to blad skanowania i ze to wysyp losowy. Musi tam w torach byc cos co jest zle przez exe odbierane. Tmj przeszczep lusterka od Q. I ten dym. Dizle beda mialy wreszcie to Smoke.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 17:38:21 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1990 dnia: 21 Kwietnia 2017, 19:29:04 »
EU07-150 (sceneria l053-sluzba-1-night), nie da się zapalić światła w kabinie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1991 dnia: 21 Kwietnia 2017, 19:58:05 »
Model nie ma zdefiniowanego przelacznika oswietlenia kabiny.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1992 dnia: 21 Kwietnia 2017, 20:12:59 »
@HTD, czytasz co się dzieje w wątku, czy tylko wypisujesz swoje obserwacje i zostawiasz je samopas?
[...]
w dzisiejszym uaktualnieniu:

- podpiete pod nowa kontrole: wylacznik stycznikow liniowych, przelaczniki oswietlenia przyrzadow, oswietlenia kabiny, przyciemnienia oswietlenia kabiny. Oswietlenie przyrzadow jest pod ; oswietlenie kabiny pod ' a przyciemnienie pod ctrl + ' (czyli prawie tak jak bylo, tylko zapalenie i przyciemnienie kabiny jest teraz w jednym miejscu)
tutaj uwaga: obsluga jest uzalezniona od obecnosci przyciskow/modeli w kabinie, bo na ten moment nie ma za bardzo innej mozliwosci sprawdzenia, czy pojazd posiada taka funkcje. Powiedzmy ze to taka... zacheta zeby wyposazyc modele w co trzeba.
[...]
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 20:15:55 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1993 dnia: 21 Kwietnia 2017, 20:30:03 »
TMJ nie moglo by zostać po staremu? Teraz spora czesc taboru będzie okaleczona. Ta zmiana przyspazy dużo roboty o ile komukolwiek będzie się chciało to robic. Zostaw chociaż podstawowe osw kabiny po staremu.

Cala seria 4e nie ma zdefiniowanego w mmd cablight_sw: sw-oswietlenie-kabiny rot -0.2 0 0.2
cablightdim_sw: sw-przyc-kabiny rot -0.2 0 0.2

A także nie sa nazwane owe elementy w t3d kabin.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1994 dnia: 21 Kwietnia 2017, 20:49:43 »
Po staremu na upartego moze pozostac wszystko, lacznie z exe :)

W tej chwili jest jak jest w duzej mierze zeby wlasnie wymusic, zeby komus chcialo sie ruszyc cztery litery i zrobic. Bo bez wymuszenia, skoro prowizorka dziala, to po co sie meczyc? (zeby nie bylo to zle zrozumiane, to nie jest pretensja albo cos. raczej obserwacja normalnego stan rzeczy; wiem bo tez tak mam)

Do pewnego stopnia jest tez tak poniewaz, jak wspomnialem, nie ma w exe mechanizmu zeby sprawdzic jakie urzadzenia sa dostepne w konkretnej kabinie (wszystko jest 'na sztywno' zdefiniowane jako obecne) Ale nawet gdy taki mechanizm zostanie byc moze wprowadzony, to i tak komus bedzie sie musialo chciec te kabiny opisac, bo samo sie nie zrobi.

Natomiast nie wykluczam ze docelowo obsluga bedzie odblokowana, a brak przyciskow itp bedzie jedynie generowal ostrzezenie. Ale to jest tylko "moze" wiec specjalnie prosze na to nie liczyc :d
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 20:52:07 wysłana przez tmj »

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1995 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:02:08 »
Dobra, jak to się da poprawić bez jakiś specjalnych narzędzi to chętnie poprawię, tylko co i jak poprawić? Jestem za tym, żeby exe działało raczej po nowemu i poprawić resztę, tylko nie wiem co i jak poprawiać.

Także: wysyp na tej samej l053-sluzba1-night (ET22-094), przed Żernikami, detale w logu.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1996 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:03:48 »
Z tego co widze uposledzenie niektorych funkcji nie odbiera mozliwosci zabawy symulatorem. Brak drobiazgow nie jest wiec krytyczny. Kiedys sie poprawi.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1997 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:27:12 »
Te ostatnie exe jest bardziej felerne od poprzedniego numeru. Na poprzednim Kaliska dalo się objechać w kazda strone (albo miałem farta). Tym razem kilka kilometrow za OW wywalilo exe od tak sobie. TMJ może trzeba by się teraz bardziej skupic na stabilności? Kaliskiej nie da się ukonczyc poraz trzeci. Dzis były 2 proby ta druga wlasnie się zakonczyla.


HTD ostatnio na to pomoglo wylaczenie VBO. Teraz nawet to nie pomaga. Wywala dalej. Ja jezdze na DL.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 21:31:36 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1998 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:43:39 »
Tym razem kilka kilometrow za OW wywalilo exe od tak sobie.
To jest ten glupi wysyp przy skanowaniu, w tym samym miejscu co zwykle (TableTraceRoute) Konkretne miejsce w zalaczniku, moze @firleju rozpozna czy to jest cos, co juz naprawil.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1999 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:45:49 »
Ale zmieniales cos od ostatniego numeru? Czemu na numerze wcześniej tym bez bocznikow dalo się jezdzic? TZn wysypy zdarzaly się ale zadziej. Pamietasz motyw z l053 sl3? Meldowalem o regularnym wysypie przed Zernikami jadac z Debicy. Pozniej to ustalo bo mnowiles ze przyczyna lezy w VBO ze cos zle renderuje czy cos. Teraz mamy inny problem. Przy okazji potwierdzam to co mowil ktorys poprzednik ze podsypka strasznie miga i lata na wszystkie strony księżyc.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 21:50:34 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2000 dnia: 21 Kwietnia 2017, 21:53:18 »
Nie, ja tam w ogole nigdy nic nie ruszalem. Na tym polega 'losowosc', blad wyskakuje okazjonalnie, zaleznie od tego jak sie rozwinie sytuacja na scenerii, a ona sie rozwija zaleznie od setki roznych rzeczy. Byloby duzo prosciej gdyby to wyskakiwalo zawsze w jakiejs konkretnej sytuacji.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2001 dnia: 21 Kwietnia 2017, 23:44:59 »
Zostaw te hebelki jak są. "Mały sabotaż" to często jedyna opcja wymuszenia poprawienia błędów w paczce. Exe ładnie loguje w czym problem, trzeba usiąść i poprawiać.
Mój kanał youtube

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2002 dnia: 22 Kwietnia 2017, 00:48:55 »
Będe bronił @tmj. Jako pierwszy systematycznie punkt po punkcie nie leczy zachowawczo tylko naprawia problemy od podstaw. Włodek, może dobrze by było zamiast żądać protezowania pomóc w misji uzupełniania mmd o niezbędne definicje hebli i przycisków? Masz wiedzę na temat działania jednostek i ta wiedza jest bardzo potrzebna. Jak wyjdziemy z tego etapu, to naprawi się następny problem uniemożliwiający rozwój. Firlej rozgrzebał temat tabelki i jak sam gdzieś już pisał sprawa jest poważna i "gruuuba". Swoją drogą, @tmj da się ustawić pułapki coby przepatrzeć co wykrzacza tabelkę? Do wyłapywania i szukania powtarzalności bugów koniecznie ustawić multiplelogs yes, łatwiej szukać różnic...

Jak czytam o ficzerach typu lusterka i model cząsteczkowy na tym etapie prac, to nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2003 dnia: 22 Kwietnia 2017, 01:53:52 »
Swoją drogą, @tmj da się ustawić pułapki coby przepatrzeć co wykrzacza tabelkę?
W sumie od tego wlasnie jest crashdump, ale ten ktory generuje exe to jest wersja minimalna zeby latwo bylo doczepic do watku, wiec tam jest z reguly tylko punkt zaczepienia, a do porzadnego usuniecia musze juz to raczej wylapac u siebie i najlepiej w wersji exe skompilowanej specjalnie do debugowania.

Tak czy owak, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- podpiete pod nowa kontrole: piasecznica i przyhamowanie poslizgowe, trabki, przelacznik radia, sygnalizacja hamowania czlonow DZT (shift+L), przelacznik zrodla dla wskaznikow pradu (w ET41, shift+Z), przyciemnianie reflektorow (ctrl+L), przyciski zerowania przekaznikow nadmiarowych, obsluga korka trojdrogowego i sprezarki pantografow. Czyli obsluga jest kompletna na jakies 90% i jest szansa ze przez weekend bedzie ogarnieta do konca razem z redefinicja klawiszy.

- poprawka: logi i pliki crashdump beda nagrywane z godzina lokalna w nazwie, zamiast UTC

- poprawki zgloszonych bledow w obsludze niektorych przelacznikow (interakcja wylacznika szybkiego z przetwornica i inne ktorych nie pamietam)

- pantografy nie opadaja wiecej automatycznie po odlaczeniu zrodel zasilania, a jedynie gdy cisnienie powietrza w instalacji spadnie ponizej dopuszczalnego poziomu.

- eksperymentalne: dodane 'wycieki' powietrza z poszczegolnych elementow systemu hamulcowego. Tymczasowo na minimalnym 'sztywnym' poziomie, docelowo konfigurowalne

- dodatkowa diagnostyka brakujacych urzadzen kabiny: dla czesci przyciskow w przypadku ich braku (takze przy braku definicji, a nie tylko bledzie ladowania) umieszczana jest o tym wzmianka w logu, w momencie nacisniecia kontrolujacego urzadzenie przycisku
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2017, 01:55:29 wysłana przez tmj »

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2004 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:04:34 »
@tmj, jak się Firlej znajdzie to trzeba dopytać dokładnie na czym stanął bo być może problem już namierzył przed przepisywaniem tej porcji kodu.
Gdyby się okazało, że jednak nie znamy pochodzenia tego błędu to sugerowałbym rozbudować crashdump o naście nowych pozycji i takie właśnie exe wypuścić do testowania. crashdumpy przy multiplelogs się nie nadpisują?
Potrzeba też koniecznie uzupełnić changelog bo za chwilę poginiemy w tym co jest zrobione i co jeszcze zrobić trzeba. Koniecznie proszę o całą aktualną klawiszologię.

Pisałeś gdzieś w bugtrackerze o niedopasowaniu barwowym FreeSpotLight z kolorem tekstury... Jak to ustalić? Jaki tam jest zaimplementowany model  palety RGB?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2005 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:13:44 »
Zmiany klawiszologii w stosunku do standardu sa juz wpisane w changelog, tego co jest tutaj na razie nie dopisuje bo pokrywa sie z tym co juz jest wpisane, a wymienianie tam poszczegolnych dodanych przelacznikow to raczej rozmienianie sie na drobne :)

roznica miedzy tekstura a spotlight jest niestety do sprawdzenia glownie na oko -- spotlight widoczny jest na wiekszych dystansach (400-500 metrow) a tekstura zaczyna byc wyraznie widoczna blizej, wiec to jest cos co najszybciej wychodzi w ruchu. Jesli nie widac na oko, to nie ma sie co przejmowac ;)  W tej chwili najbardziej zauwazalne sa 'zotle' swiatla semaforow, nic innego nie przychodzi mi na szybko do glowy.

edit: aha, a kolory sa o ile dobrze pamietam definiowane "normalnie", tzn wartosciami w zakresie 0-255 dla kazdej skladowej RGB
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2017, 02:23:23 wysłana przez tmj »

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2006 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:19:53 »

Punkt wyjścia już mamy :)

Generalnie podejrzewam, że problem tex<->FreeSpotLight może być trochę powszechniejszy...
http://planetpixelemporium.com/tutorialpages/light.html
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2017, 02:22:03 wysłana przez pol102 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2007 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:26:48 »
Normalnie nie powinien byc chyba dosc rozpowszechniony, bo przypisanie wartosci jest z punktu widzenia artysty/autora dosc proste -- zlapac za color picker w programie graficznym, kliknac w teksture wlaczonego swiatla/lampki (przy ustawieniu pobierania sredniej wartosci koloru z obszaru zamiast jednego piksela) i wpisac odczytana wartosc jako parameter dla spotlight. A ile ten kolor tekstury/swiatla ma wspolnego z rzeczywistoscia to juz inna para kaloszy ;)

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2008 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:35:06 »
A ile ten kolor tekstury/swiatla ma wspolnego z rzeczywistoscia to juz inna para kaloszy ;)
Sedno :D
Póki nie możemy swobodnie realizować oświetlenia (vide 30 świecących latarni drogowych w promieniu widzenia) o tyle nie robi to różnicy. W przeciwnym wypadku sprawa do rozważenia w prosty sposób:

Type: FreeSpotLight
Name: light_on00_TYPOPRAWY

Oprawy definiujemy globalnie osobno w jakimś pliku bo oprawa to de facto: typ źródła, kąt świecenia,promień świecenia, temp barwowa i strumień. Ale to taki offtopic.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2009 dnia: 22 Kwietnia 2017, 02:39:59 »
Czemu se nie zrobicie kilupoziomowego debuggera funkcji? Na przyklad poziom 1 to logowanie samych naglowkow wykonywanych funkcji np.

WriteLog("bool TWorld::Render()");

Poziom 2 to  naglowki i zakonczeine zakonczenie funkcji czyli na koncu WriteLog("END"). Ntomiast poziom 3 to logowanie w roznych miejscach funkcji czyli poprostu numerki WriteLog("1") itd.
Moze troche mulic ale mysle ze warto takie cos wprowadzic.