Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 696784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #510 dnia: 15 Lutego 2017, 12:32:11 »
Słuchajcie, czy tylko u mnie jest tak, że jak wrzucam sobie EN57 na td to nie mogę podnieś patyków na exe c++ niezależnie od wersji? (sprawdzałem te ostatnie i te starsze).
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #511 dnia: 15 Lutego 2017, 12:38:30 »
U mnie jezdza ;/ zwroc uwage, ze zestaw musi byc spiety sprzegiem 55 (albo -55 albo 183 jesli chcesz tez miec polaczenie 'na sztywno') bo inaczej dane sterowania z kabiny nie beda przechodzic do modulu z silnikiem.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #512 dnia: 15 Lutego 2017, 12:51:46 »
Zestaw mam spięty 55 nobody dla 2 i 0 nobody dla ostatniego, a pierwszy wiadomo 55 headdriver.
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #513 dnia: 15 Lutego 2017, 12:53:36 »
Zaraz to sprawdzę, katuję ET42 w Dionizowie. Wpis robiłeś ręcznie, czy wstawiałeś rainstedem?

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #514 dnia: 15 Lutego 2017, 12:56:02 »
No jak tak, to nie wiem. Chyba, ze to jakis nietypowy egzemplarz i brakuje mu wpisu animations: w .mmd, tak jak temu ET41_v2 z wczesniejszej strony. Ale te z paczki standardowej jezdza u mnie normalnie, sprawdzilem przed chwila EN57-2000 i kulal sie bez problemu.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #515 dnia: 15 Lutego 2017, 13:08:42 »
Wrzuć wpis na którym testujesz.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #516 dnia: 15 Lutego 2017, 13:09:19 »
A wysokie napiecie kolega podlaczyl? Ustaw w starterze wszystko z wyjatkiem sprzegu ogrzewania. Musi dzialac. Chodz niewiem po co sprzeg ogrzewania skoro i tak tego nie obslugujemy.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #517 dnia: 15 Lutego 2017, 13:10:11 »
Wygenerowany skład w rainstedzie, wpis jest taki:
node -1 0 EN57-001 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-001RA 6BAI  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-001 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-001S 6BSI  0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-001 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-001RB 6BBI  0 nobody 3 0 enddynamic
W załączniku skład gotowy do odjazdu i konsola exe. Log dla świętego spokoju. Jeśli coś wam nie odpala podawajcie nie tylko typ składu/lokomotywy, trzeba także podawać numer uruchamianego pojazdu. Ważne z punktu widzenia doświadczeń ET41

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #518 dnia: 15 Lutego 2017, 13:10:30 »
Na et41 sprzegu wysokiego nie spinaj. I na et40 wersja 4 patykowa.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #519 dnia: 15 Lutego 2017, 19:50:06 »
Okej, na tej wersji z wpisem EPka działa, ale kiedy zmienię na EN57-1025 to syczy hamulec cały czas. Załączam log choć nie wiem co to da.
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #520 dnia: 15 Lutego 2017, 19:57:04 »
Nie wiem jaki wpis jest epka, bo go nikt nie podał, proszony byłeś o podanie/wklejenie wpisu, bo tak to ganiamy się w kółko i guzik wiemy. Za chwilę wstawię po swojemu i okaże się że działa...
Ja już jestem zmęczony, dawaj ten wpis tego EN57-1025, sprawdzę co tam jest to będziemy szukać. Jak raportować, to dokładnie proszę.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #521 dnia: 15 Lutego 2017, 20:01:09 »
Sorki, chodziło mi wpis od Ciebie, a zmieniłem tylko teksturę w starterze.


Sprawdziłem, syczy nadal.
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 20:03:20 wysłana przez pbzylek »
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #522 dnia: 15 Lutego 2017, 20:06:17 »
No właśnie, zapakowałem go w rainstedzie i odpaliłem bez problemu na TD.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #523 dnia: 15 Lutego 2017, 20:09:10 »
Sorki, chodziło mi wpis od Ciebie, a zmieniłem tylko teksturę w starterze.
Sprawdziłem, syczy nadal.
No, sama zmiana tekstury raczej nie ma wplywu na dzialanie. Sprawdzilem u siebie dla pewnosci -- wzialem dzialajacego 1051, zmienilem teksture w starterze na 1025 i jezdzi. Nie syczy tez, wiec obawiam sie nie bardzo wiem co tam sie moze dziac u Ciebie. Jesli instalowales jakies dodatki, moze dla pewnosci przeinstalowac paczke calosciowa, na wypadek gdyby ktores pliki ulegly uszkodzeniu.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #524 dnia: 15 Lutego 2017, 20:11:42 »
Mi również odpala się bez problemu i śmiga, ale cały czas od początku coś syczy i jest to dźwięk jakby odluźniacza, który jest w EN57. Sprawdziłem jeszcze ET41 i na sprzęgu 55 nie podnosiły sie patyki.
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #525 dnia: 15 Lutego 2017, 20:16:42 »
Ja powiem tak, albo wklejasz nam tu swoje wpisy, albo przestaję zwracać uwagę na nic nie znaczące wiadomości. Mam taki wpis tego kibla i nic nie syczy!
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RA 6BAII  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025S 6BSII  0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RB 6BBII  0 nobody 3 0 enddynamic
Proszę o Twój wpis każdego pojazdu, który Wam nie chce działać!

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #526 dnia: 15 Lutego 2017, 20:18:32 »
Ja u siebie dla tego kibello mam taki wpis:

trainset drawinowo\IKSE1703 start 0 0
//$o Tor doświadczalny.
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RA 6BAII  0 headdriver 191 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025S 6BSII  0 nobody 191 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RB 6BBII  0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

I działa bez kłopotu.

exe c++ 014

Dziala bez kłopotu także na poniższym wpisie, dawanym z automatu dla ezt przez startera RA:

trainset drawinowo\IKSE1703 start 0 0
//$o Tor doświadczalny.
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RA 6BAII  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025S 6BSII  0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RB 6BBII  0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 20:23:35 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #527 dnia: 15 Lutego 2017, 20:21:51 »
Po wklejeniu waszych wpisów działa bez problemu. Nie wiem co robiłem nie tak skoro, przy wstawienie składu z rainsted zaczyna syczeć.
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #528 dnia: 15 Lutego 2017, 20:24:27 »
Pamietaj ze trzeba z pol minuty zaczekać az sprezarka dobije powietrza wtedy odluzujesz.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #529 dnia: 15 Lutego 2017, 20:24:44 »
Czy ja nie dość wyraźnie napisałem, że skład generowałem w rainsted? Oprócz wstawienia loka i wybrania tekstur należy skonfigurować sprzęgi w zakładce "sprzęgi" w rainsted. Za każdym wagonem należy ten sprzęg ustawić. Prosiłem o podanie Twoich wpisów ze 4 razy i co?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #530 dnia: 15 Lutego 2017, 20:27:24 »
Cytuj
Oprócz wstawienia loka i wybrania tekstur należy skonfigurować sprzęgi w zakładce "sprzęgi" w rainsted

Jak widać nie dla każdego jest to jasne. Mnie ludziska zadaja pytanie jak zrobić pasażera, chodz maja opis w txt krok po kroku i za raczke do przedszkola. Wiekszosc olewa wszelkie redme i info.txt. Olewaja także faq symulatora. Stad wychodzą takie rzeczy.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #531 dnia: 15 Lutego 2017, 20:28:27 »
Kuźwa używam MaSzyny nie od dziś i chyba wiem, co się powinno robić, żeby dodać skład do scenerii, bo przez kilka lat jakoś nie miałem z tym problemu, a pojawia się nowe exe w C++, chcę pomóc przy wyłapaniu błędów, robię wszystko tak jak robiłem do tej pory i nagle syczy jak nigdy wcześniej... Nie jestem kurde nowym laikiem, który dopiero co zobaczył symulator i nie wie co zrobić..
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #532 dnia: 15 Lutego 2017, 20:30:28 »
Jesteś laikiem, nawet nie umiesz albo nie chcesz wkleić swoich wpisów. Prostej rzeczy nie zrobiłeś! Też mam zaćmienia, każdemu może się zdarzyć zapomnieć.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 139
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #533 dnia: 15 Lutego 2017, 20:31:32 »
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RA 6BAII  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025S 6BSII  0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1025 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1025RB 6BBII  0 nobody 3 0 enddynamic

Proszę bardzo, wstawiam na TD i syczy

Edit. Lecz syczy tylko jeśli wstawię w "trainset rozklad start 0.0 0.0", bo jeśli w to drugie "trainset none tor_st1_2 0.0 0.1", to problem syczenia nie występuje.
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 20:33:44 wysłana przez pbzylek »
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #534 dnia: 15 Lutego 2017, 20:34:33 »
No a u mnie nie syczy. Tzn z początku zanim nabije powietrza do zbiornika i zanim odluzuje to syczy ale przestaje. Max pol minutki. Jak już PG osiągnie swoje ciśnienie i ZG tez a sprezarka zaraz po odpaleniu się wylaczy, to przestanie syczeć. Daj mu minutke.
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 20:35:53 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #535 dnia: 15 Lutego 2017, 20:43:20 »
Edit. Lecz syczy tylko jeśli wstawię w "trainset rozklad start 0.0 0.0", bo jeśli w to drugie "trainset none tor_st1_2 0.0 0.1", to problem syczenia nie występuje.
A tam nie ma czasem roznicy na TD, ze na torze start sklad zaczyna zahamowany, a na tym drugim nie? Bo to by moze wyjasnilo dlaczego w jednym przypadku syczy (bo luzuje) a w drugim nie (bo nie ma co luzowac)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #536 dnia: 15 Lutego 2017, 20:49:42 »
W trybie debug mode jest krótkie syknięcie może trwa sekundę. W trybie normalnym nie mam żadnego syknięcia. Uruchamiam baterię, podnoszę patyki włączam przetwornicę i sprężarkę, jak nabije to luzuję. Luzuję nawet jak nie nabije i nie syczy. Nie wiem jaką masz paczkę i jakie masz mmd, bo zmian było od diabła:) Ale to musisz sam już ogarnąć. Zaś jeśli chodzi o wstawianie, to: trainset rozklad start 0.0 0.0
jak przypisano w TD
A propo wpisu składu, to nie jest Twój wpis na którym nic nie działało (nawet patyków nie podniosłeś), a o ten wpis prosiłem... Dla mnie to koniec tematu.
ED:
Wydaje mi się, że jeśli jest zahamowany po wczytaniu, to syczeć powinien tylko jak zaczniesz sam luzować. Jeśli odpalasz na debug mode, to jest zahamowany, ale AI na starcie nie uruchamia loka, więc go nie luzuje. Ja mam tylko krótkie syknięcie. Może nie trwa nawet sekundy.
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 20:54:19 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #537 dnia: 15 Lutego 2017, 20:56:19 »
A tak z innej beczki. Dzisiaj uaktualnienia nie ma, ale jako ze malunek jest podobno wart tysiaca slow, to mamy trzy tysiace slow w zrzutach z ekranu :d

(dla ulatwienia, 15-ego lutego zachod slonca w Polsce ma miejsce ok. 16.50  A ambient wylaczony jest chwilowo, coby efekt bylo latwiej sprawdzic)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #538 dnia: 15 Lutego 2017, 20:59:25 »
No jest odlotowo. Nawet dobrze że nie ma nowego, bo na dziś mam już dość. Z 20 razy odpalałem kaliską. O TD nie wspomnę. Niebo jakieś bezchmurne, czy bez wpisu tekstury było, tylko samo światło?
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 21:01:53 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #539 dnia: 15 Lutego 2017, 21:04:52 »
Nieba mamy 2 rodzaje. Skaystars czyli samo swiatlo i jak jest ciemno to same gwiazdy widać, oraz dynamic sky czyli niebo z tekstura chmur. Samo swiatlo + gwiazdy + animowana tekstura chmur nie jestem pewny czy dynamic sky nie posiada także słoneczka i księżyca.
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2017, 21:11:22 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015