Przyjrzalem sie ET41_v2, i wychodzi na to, ze nie dziala ona poniewaz brakuje wpisu
animations: w plikach .mmd
Starsze wersje oryginalnego .exe radzily sobie z tym, definiujac 'domyslne' ilosci animacji w takim wypadku, ale przy przesiadce na c++ zostalo to najwyrazniej celowo wylaczone:
// ustawienie liczby modeli animowanych podczas konstruowania obiektu a nie na 0
// prowadzi prosto do wysypów jeśli źle zdefiniowane mmd
dlatego tez nie przywrocilem tej funkcji. Od nastepnego uaktualnienia w logu bedzie umieszczane ostrzezenie o brakujacym wpisie
animations: zeby latwiej to bylo wylapac i poprawic w .mmd
Na probe przekopiowalem tagi
animations: z et41_v1 do et41_v2 i wszystko zaczelo chodzic normalnie.
edit: co do zmian w wydajnosci, trudno powiedziec. Jakis wplyw zapewne ma przelaczenie trybu renderowania tekstur z linearnego na uwzglednianie mipmaps itp, ale tu juz wplyw bedzie miala rodzaj zainstalowanej karty i ustawienia systemowe.
edit2:
Jedna uwaga, po załączeniu baterii nie daje wyłączyć się buczka nastawnikiem kierunku. W tym przypadku należy wcisnąć spację.
To akurat jest chyba raczej uniwersalne? Tzn chyba we wszystkich lokach samo ustawienie kierunku nie wylacza czuwaka, trzeba wcisnac guzik, i wylaczy sie o ile kierunek jest ustawiony. Tak samo dziala to w EU07 i innych, i tak jest do zaaranzowane/udokumentowane w kodzie. Czy powinno to dzialac jakos inaczej?