Swoją drogą, @tmj da się ustawić pułapki coby przepatrzeć co wykrzacza tabelkę?
W sumie od tego wlasnie jest crashdump, ale ten ktory generuje exe to jest wersja minimalna zeby latwo bylo doczepic do watku, wiec tam jest z reguly tylko punkt zaczepienia, a do porzadnego usuniecia musze juz to raczej wylapac u siebie i najlepiej w wersji exe skompilowanej specjalnie do debugowania.
Tak czy owak, w dzisiejszym uaktualnieniu:
- podpiete pod nowa kontrole: piasecznica i przyhamowanie poslizgowe, trabki, przelacznik radia, sygnalizacja hamowania czlonow DZT (shift+L), przelacznik zrodla dla wskaznikow pradu (w ET41, shift+Z), przyciemnianie reflektorow (ctrl+L), przyciski zerowania przekaznikow nadmiarowych, obsluga korka trojdrogowego i sprezarki pantografow. Czyli obsluga jest kompletna na jakies 90% i jest szansa ze przez weekend bedzie ogarnieta do konca razem z redefinicja klawiszy.
- poprawka: logi i pliki crashdump beda nagrywane z godzina lokalna w nazwie, zamiast UTC
- poprawki zgloszonych bledow w obsludze niektorych przelacznikow (interakcja wylacznika szybkiego z przetwornica i inne ktorych nie pamietam)
- pantografy nie opadaja wiecej automatycznie po odlaczeniu zrodel zasilania, a jedynie gdy cisnienie powietrza w instalacji spadnie ponizej dopuszczalnego poziomu.
- eksperymentalne: dodane 'wycieki' powietrza z poszczegolnych elementow systemu hamulcowego. Tymczasowo na minimalnym 'sztywnym' poziomie, docelowo konfigurowalne
- dodatkowa diagnostyka brakujacych urzadzen kabiny: dla czesci przyciskow w przypadku ich braku (takze przy braku definicji, a nie tylko bledzie ladowania) umieszczana jest o tym wzmianka w logu, w momencie nacisniecia kontrolujacego urzadzenie przycisku