Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 892047 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sebol82

  • Gość
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1410 dnia: 18 Marca 2017, 13:38:14 »
Tomku wywaliłem już kilka razy wszystko i stawiałem paczkę na nowo (włącznie z odinstalowaniem i zainstalowaniem na nowo, za każdym razem restart kompa. Niestety nie pomogło.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:39:19 wysłana przez Sebol82 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1411 dnia: 18 Marca 2017, 13:38:33 »
Proszę bardzo.
Z tego co widze, to tam w ogole nie ma zainstalowanych runtime dla 2013..?

Online jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1119
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1412 dnia: 18 Marca 2017, 13:39:45 »
W takim razie skąd je pobrać?
10 lat na forum MaSzyny!

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1413 dnia: 18 Marca 2017, 13:40:50 »
Tomku wywaliłem już kilka razy wszystko i stawiałem paczkę na nowo (włącznie z odinstalowaniem i zainstalowaniem na nowo, za każdym razem restart kompa. Niestety nie pomogło.

No dobra, ale masz 3 wersje x86 2008, 2 wersje x64 2008... Dla x64 w ogóle nie masz 2013...

EDIT: sorry, nie ten link dałem tam wcześniej. Chodziło mi o to:
http://eu07.pl/userfiles/1234/bugs-Visual_studio_64bit.7z
i
http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus_libraries.rar
Czyli instalki MSVR.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:43:38 wysłana przez AtapiCl »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1414 dnia: 18 Marca 2017, 13:42:35 »
W takim razie skąd je pobrać?

Z paczki w oficjalnym watku :) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg445222.html#msg445222 (wykonywalny plik vcredist_2013_x86.exe)
wersja 32 bit jest w pierwszym poscie, a ta dla x64 chyba w drugim, ktory zrobil Krzysiek626

(powtarzajace sie 2008 to chyba akurat nie problem, na moim mam to samo. Dopiero pozniej Microsoft troche to ogarnal)
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:43:37 wysłana przez tmj »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1415 dnia: 18 Marca 2017, 13:43:34 »
Macie namieszane, jeśli zainstalowany jest windows 64 bitowy, to czemu instalujecie wisual studio x86? Wisual studio instalujemy 2008, 2013 i ewentualnie 2015.
To samo dotyczy instalacji x64 na systemach windows 32 bitowych.
W obu przypadkach w katalogu z maszyną rozpakowujemy biblioteki pod windows 64 bit, które wyraźnie są do tego oznaczone i to samo z bibliotekami pod windowsa 32 bitowego. Następne biblioteki to katalog python w katalogu z maszyną, jest inny dla wesrji 64 bitowe i inny dla wersji 32 bitowej windows. Nie wolno mieszać tych instalacji i bibliotek.
Jeżeli macie namieszane, to odinstalować wsio, zrobić restart i jeszcze raz dobrać biblioteki do posiadanego systemu. Takie same porządki zrobić w katalogu z maszyną.
Ja do wersji 32 i 64 bitowej na windows7 zrobiłem dwie paczki całościowe, każda osobno na różne kompilacje exeków 32 i 64 bitowych.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:45:33 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1416 dnia: 18 Marca 2017, 13:44:39 »
Krzysiek, apki 32bit wymagają bibliotek 32bit ;) Dlatego one są. W drugą stronę nawet nie wiem, czy się da zainstalować biblioteki x64 w systemie x86...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1417 dnia: 18 Marca 2017, 13:46:56 »
Nie dają się instalować, przechodziłem przez to.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1418 dnia: 18 Marca 2017, 13:55:52 »
Na paczce w wersji x86 jak wysiądzie się z loka na szlaku co jakiś czas smuga bije w odwrotną stronę i szerzej niż powinna.
To moze brac sie z tego, ze exe ma kilka dostepnych swiatel, ktore przydziela dynamicznie do pojazdow ktore wg kalkulacja generuja najsilniejsze/najblizsze swiatla. Domyslnie ilosc takich dostepnych zrodel ustawiona jest na 3. Zobacz, czy nastapi poprawa po wpisaniu do ini
dynamiclights 7
Przy tej ilosci oswietlenie jest bardziej stabilne bo wystarczy do obslugi 5-7 najblizszych pojazdow, zamiast domyslnego ustawienia dobrego dla 2-3.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:58:38 wysłana przez tmj »

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 477
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 141
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1419 dnia: 18 Marca 2017, 13:58:32 »
U mnie w 18.03 poprawa szybkości ładowania, wszystko wróciło do normy
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 14:04:59 wysłana przez macius5991 »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Online jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1119
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1420 dnia: 18 Marca 2017, 14:21:30 »
W takim razie skąd je pobrać?

Z paczki w oficjalnym watku :) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg445222.html#msg445222 (wykonywalny plik vcredist_2013_x86.exe)
wersja 32 bit jest w pierwszym poscie, a ta dla x64 chyba w drugim, ktory zrobil Krzysiek626

(powtarzajace sie 2008 to chyba akurat nie problem, na moim mam to samo. Dopiero pozniej Microsoft troche to ogarnal)
Pobrałem, zainstalowałem, dalej to samo.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1421 dnia: 18 Marca 2017, 14:28:13 »
Hmm a dla pewnosci masz teraz 2013 Runtime w spisie zainstalowanych programow? Bo ten blad co ci wyskoczyl przy instalacji 2015 troche zastanawiajacy byl.
(jesli jest wyswietlony ale dalej nie dziala to nie wiem. mozna by sprobowac sie skupic tylko na uruchomieniu jednej wersji, zamiast x86 i x64 naraz, ale ciezko dojsc co tam moze byc nie tak)

Dla porównania oczywiście odpaliłem stare, Borlandowe exe z paczki. FPS w tym samym miejscu (Ostrów w kabinie na samym początku po zatrzymaniu przed semaforem) mniej więcej koło 80/90. Nic nie znika, nic nie wywala. Więc coś definitywnie musi być zaszyte w nowym exeku.
Tylko teraz jest pytanie, czy to jest kwestia samego exe, czy tez moze poprzez uzycie wiekszej ilosc vram itp wylazi tutaj jakis indywidualny problem sprzetowy, np kosci pamieci w karcie, ktora przy starym exe unika obciazenia? Zastanawiam sie, no bo przeciez gdyby to bylo uniwersalnie w kodzie, to u mnie rowniez powinno sie przynajmnie raz czy dwa pojawic.

Tutaj jest taki maly program do testowania pamieci dla gpu nvidii: https://github.com/ihaque/memtestG80 (exe jest w folderze binaries a instrukcja uzycia w opisie, w skrocie wywoluje sie go z command prompt, z parametrami X Y gdzie X to ilosc megabajtow do przetestowania, a Y to ilosc testow do przeprowadzenia) Moze warto by go bylo dla swietego spokoju puscic i zobaczyc, czy cos znajdzie?

(alternatywnie jest tez OCCT, https://www.sevenforums.com/tutorials/160729-nvidia-amd-video-card-test-occt.html chociaz ten to chyba robi tylko "stress test", ale z drugiej strony latwiej go obsluzyc)
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 14:52:14 wysłana przez tmj »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1422 dnia: 18 Marca 2017, 15:02:53 »
Wiesz, nie tylko maszynę mam na komputerze i tylko tutaj mam jakikolwiek graficzny problem, tylko na tych nowych exekach :P Zapuściłem 100 iteracji dla 2440 MB testowo, jest w połowie i póki co nic. A ileś (dziesiąt) tysięcy nie chce mi się puszczać :D

EDIT:

Test iteration 100 (GPU 0, 2440 MiB): 0 errors so far
        Moving Inversions (ones and zeros): 0 errors (78 ms)
        Memtest86 Walking 8-bit: 0 errors (562 ms)
        True Walking zeros (8-bit): 0 errors (281 ms)
        True Walking ones (8-bit): 0 errors (281 ms)
        Moving Inversions (random): 0 errors (78 ms)
        Memtest86 Walking zeros (32-bit): 0 errors (1123 ms)
        Memtest86 Walking ones (32-bit): 0 errors (1123 ms)
        Random blocks: 0 errors (218 ms)
        Memtest86 Modulo-20: 0 errors (2543 ms)
        Logic (one iteration): 0 errors (47 ms)
        Logic (4 iterations): 0 errors (31 ms)
        Logic (shared memory, one iteration): 0 errors (31 ms)
        Logic (shared-memory, 4 iterations): 0 errors (47 ms)

Final error count after 100 iterations over 2440 MiB of GPU memory: 0 errors
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 15:09:04 wysłana przez AtapiCl »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1423 dnia: 18 Marca 2017, 15:10:14 »
No ja wiem ze dziwnie, ale z drugiej strony wez teraz wytlumacz, czemu ten problem wystepuje chyba tylko u ciebie :d  Tak dla swietego spokoju, zerknij jeszcze moze, czy ten sam problem jest na starszej wersji, sprzed glfw i zmian we wczytywaniu obiektow?


Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1424 dnia: 18 Marca 2017, 15:40:41 »
Na 170228 wywala tak samo, z tym że zamiast okienka z odwołaniem do MSVC, po prostu następuje koniec apki i tworzy się pusty crashdump. Pobiorę zaraz jeszcze wersję E3D/DDS i tam wrzucę Kaliską.

W Zdarzeniach systemowych oczywiście ostrzeżenie o braku pamięci OPENGL oraz błąd:

Cytuj
Nazwa aplikacji powodującej błąd: eu07++170228.exe, wersja: 17.0.1175.483, sygnatura czasowa: 0x58b56aeb
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 6.1.7601.23677, sygnatura czasowa: 0x589c9620
Kod wyjątku: 0xe06d7363
Przesunięcie błędu: 0x0000c54f
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x3f0c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d29ff4102d3e63
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: D:\PCTGA\eu07++170228.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\syswow64\KERNELBASE.dll
Identyfikator raportu: 6d4e0a6d-0be8-11e7-b887-002522cc24b2
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 15:43:33 wysłana przez AtapiCl »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1425 dnia: 18 Marca 2017, 16:30:13 »
Odpaliłem Kaliską na paczce DDS, exe x86 170318.

Maszynowy matrix :D

Co ciekawe - ta godzina itd niby na teksturach to Overlay PlayClaw5 :P
Ale Panie Administratorze! Załączniki tej wagi są niedopuszczalne! :) I jeszcze post pod postem! @m.
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2017, 14:56:18 wysłana przez macius5991 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1426 dnia: 18 Marca 2017, 16:36:56 »
No niezle :P  to moze jemu sie ten overlay wcina u ciebie, albo cos? U siebie sprawdzalem w sumie tylko z fraps, i nie uzywam tego typu rzeczy.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1427 dnia: 18 Marca 2017, 16:44:30 »
A jesteś w stanie coś wyciągnąć z minidumpa generowanego dla MS?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1428 dnia: 18 Marca 2017, 16:45:42 »
Hmm nie wiem, ale moge sprobowac. Chociaz pewnie bedzie krzyczal ze mu symboli brakuje, ale kto to wie, zerknac zawsze warto.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1429 dnia: 18 Marca 2017, 16:48:04 »
Okej.

EDIT:

Dobra, na DDS na pewno matrixa robił overlay (sic!). Wszystko się teraz wczytało poprawnie. Czas 91 sekund. Odpalam teraz TGA.

EDIT2: Na t3d/tga x86 problem wysypki pozostaje.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 17:04:45 wysłana przez AtapiCl »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1430 dnia: 18 Marca 2017, 17:16:22 »
Naprawdę dziwne, na x64 T3D/TGA problem z matrixem pozostał (może nie aż tak mocno, ale jednak tekstury taboru, słupów latarni oświetleniowych i niektórych budynków są pomieszane). W dzienniku systemu nie mam wówczas ostrzeżeń o braku pamięci.

x64 E3D/DDS również ładnie się wczytuje, 70 sekund i 120 FPS - wszystko jest na swoim miejscu.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 17:35:14 wysłana przez AtapiCl »

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1431 dnia: 18 Marca 2017, 18:04:31 »
Chciałbym zgłosić odkryty przypadkowo przeze mnie błąd, polegający na tym, że nie mogę odpiąć wagonu/-ów od lokomotywy ani samym klawiszem Delete ani kombinacją Shift+Delete. Odkryłem to, kiedy próbowałem przepiąć 2 ukrotnione EU07 (166+167) z jednego składu (ciężki drewniak) do drugiego, już cięższego składu z węglem z węglarkami PKP CARGO na misji L053-night-towarowy-ET42 na stacji Rudawa. Ten sam skład wstawiłem (EU07-166+EU07-167+TEM2-059 +40 węglarek) na TD i miałem to samo. Czy takie anomalią są tylko u mnie, czy ktoś również miał to samo? Numer exe: 170314. Zaznaczam iż, na exe borland-owym (numer 482) wszystko działa w porządku.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1432 dnia: 18 Marca 2017, 18:21:04 »
Zrobiłem sobie paczkę E3D TGA - tekstury zamieniają się nadal na x64, ale przynajmniej czas wczytywania scenerii jest 1.5 minuty, a nie 6 ;)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1433 dnia: 18 Marca 2017, 18:29:29 »
Chciałbym zgłosić odkryty przypadkowo przeze mnie błąd, polegający na tym, że nie mogę odpiąć wagonu/-ów od lokomotywy ani samym klawiszem Delete ani kombinacją Shift+Delete.
Testujac na szybko na TD, rozlaczanie wagonow klawiszem Del dziala u mnie dla wagonow pasazerskich, natomiast przy towarowych chyba faktycznie cos jest nie tak (dziala rozlaczanie miedzy wagonami, nie dziala miedzy wagonem i lokomotywa, a ponowne laczenie wyglada dziwnie) Przyjrze sie blizej za chwile.

Zrobiłem sobie paczkę E3D TGA - tekstury zamieniają się nadal na x64, ale przynajmniej czas wczytywania scenerii jest 1.5 minuty, a nie 6 ;)
Z tego co widze na screenie tam chyba dalej jest jakis overlay, wiec moze dalej ci miesza..?
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 18:30:36 wysłana przez tmj »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1434 dnia: 18 Marca 2017, 18:29:59 »
Próbowałem powtórzyć błąd jak u @Atapiego, ale przy okazji wystąpił inny. 170318, windows7 64 bitowy, paczka tda/t3d i wyłączone generowanie t3d. Exe 32 bitowe i taki błąd jak na screenie.
Po czym bez trudu wczytałem Bałtyk, bez żadnych błędów.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1435 dnia: 18 Marca 2017, 18:34:28 »
Tego overlaya włączyłem już "po", żeby zrobić screena :)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1436 dnia: 18 Marca 2017, 18:43:09 »
Aha :) Tak przy okazji, ten minidump calkiem ladnie sie odczytal, i wyglada na to ze wysypalo sie na probie alokacji pamieci na teksture .tga  Byc moze w paczce tga sa jakies egzemplarze wyprodukowane w taki sposob, ze loader sobie nie radzi. Bede musial wypakowac wersje .tga i sprawdzic :/  Pewnie nie ma nadziei, ze masz tam w logu info, przy ktorym .tga sie to wydarzylo?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1437 dnia: 18 Marca 2017, 18:51:26 »
Zrobiłem jeszcze inny eksperyment... Domyślne eu07.ini oraz rainsted.ini... i poprawnie wczytuje się x64 E3DTGA oraz co ciekawe - x64 T3DTGA. Zaraz sprawdzę x32...

Z tym TGA to już próbowałem zamieniać tabor na taki, który wcześniej został wczytany wg loga i nie było znaczenia co wczytywało się następne (lub poprzednie, bo poprzedni tabor też zmieniałem/usuwałem). Wywalało tak czy inaczej.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 18:56:10 wysłana przez AtapiCl »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1438 dnia: 18 Marca 2017, 18:54:19 »
Aha :) Tak przy okazji, ten minidump calkiem ladnie sie odczytal, i wyglada na to ze wysypalo sie na probie alokacji pamieci na teksture .tga  Byc moze w paczce tga sa jakies egzemplarze wyprodukowane w taki sposob, ze loader sobie nie radzi. Bede musial wypakowac wersje .tga i sprawdzic :/  Pewnie nie ma nadziei, ze masz tam w logu info, przy ktorym .tga sie to wydarzylo?
Wysypało się pewnie bo brakło przestrzenii adresowej. U mnie kaliska T3D/TGA po załadowaniu zajmuje 5.1GiB, nie ma siły żeby to się zmieściło na 32 bitowej wersji. Z jakiegoś powodu wzrosło zapotrzebowanie na pamięć po konwersji, może kwestia tego że borland pewnie miał swój własny alokator który mógł się inaczej zachowywać.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 21:21:21 wysłana przez Milek7 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1439 dnia: 18 Marca 2017, 18:58:44 »
Zrobiłem jeszcze inny eksperyment... Domyślne eu07.ini oraz rainsted.ini... i poprawnie wczytuje się x64 E3DTGA oraz co ciekawe - x64 T3DTGA. Zaraz sprawdzę x32...

Przyznam bez bicia ze ja startera w zasadzie nie uzywam, bo .exe zazwyczaj odpalam przez F5 spod visual studio, zeby bledy latwiej wylapac jak sie trafia. W starterze tam jest chyba funkcja 'randomize textures', moza ona tutaj miesza..?

U mnie kaliska T3D/TGA po załadowaniu zajmuje 5.1GiB, nie ma siły żeby to się zmieściło na 32 bitowej wersji. Z jakiegoś powodu wzrosło zapotrzebowanie na pamięć po konwersji, może kwestia tego że borland pewnie miał swój własny alokator który mógł się inaczej zachowywać.
5.1 gb? No to faktycznie, nie dziwie sie. Ale to nienormalne jest, bo e3d/dds to jest ~1.2gb  Coraz bardziej podejrzewam ze tam jest cos skopane albo z loaderem TGA albo niektorymi TGA -- loader nie sprawdza gornej granicy wymiarow i jesli odczytuje jakies glupoty w stylu width/height powyzej 16k to chyba takie bylyby rezultaty...