Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 1163795 razy)

0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1380 dnia: 17 Marca 2017, 21:17:56 »
Kurde nie wiem o co chodzi z tym moim komputerem, było dobrze i nagle trach...
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1381 dnia: 17 Marca 2017, 21:44:17 »
Tylko ze u mnie z wymuszonym 1024 sie sypie, a na MSI GTX 970 4G Gaming raczej nie podejrzewalbym braku pamieci, zwlaszcza z wymuszeniem i 16 GB ramu...

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1382 dnia: 17 Marca 2017, 21:49:15 »
Kurde nie wiem o co chodzi z tym moim komputerem, było dobrze i nagle trach...
Czy to powolne ladowanie jest tylko przy wersji 64-bit, czy obu? Moze cos sie tam namieszalo z pythonem przy probach instalacji roznych wersji. Sprobuj moze tak:

- odinstalowac (wszystkie) wersje pythona ktore masz w systemie
- zainstalowac po kolei 32-bit i/lub 64-bit, tak jak opisane w http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg445645.html#msg445645
- upewnij sie, ze w katalogu symulatora jest folder python i/lub python64, plus odpowiednia wersja pozostalych bibliotek, z http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html
- uruchomic wybrana wersje exe

Tylko ze u mnie z wymuszonym 1024 sie sypie, a na MSI GTX 970 4G Gaming raczej nie podejrzewalbym braku pamieci, zwlaszcza z wymuszeniem i 16 GB ramu...
No raczej nie powinno, u mnie zadowala sie 3gb + 8gb ram. Moze to jak u Krzyska cos z ktoras koscia pamieci jest nie teges? :/

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1383 dnia: 17 Marca 2017, 22:13:23 »
Chyba mam podobny problem, tzn. wczytywanie scenerii na chwilę zatrzymuje się na wpisie "Loading scenery from $.scn". Wydaje się, że ma to jakiś związek z pojawieniem się paska ładowania. Sprawdziłem dla porównania wersję exe 170312b - czas ładowania przykładowej scenerii 74 sekundy, na exe 170314b 116 s. Czy ten czas różnicy to nie jest przypadkiem moment, gdy exe mieli wszystkie pliki, aby określić jaka jest ogólna wielkość scenerii, żeby potem móc odpowiednio rysować pasek postępu?

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1384 dnia: 17 Marca 2017, 22:14:47 »
Sprawdziałem na exe 12b i td ładuje się 5 sekund, a na tym nowym exe niezależnie czy 32 czy 64 jest to około 30-50 sekund
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1385 dnia: 17 Marca 2017, 22:41:14 »
To jeszcze dorzucę, że całkowicie zablokowałem dodawanie pliku $.scn. Według mnie przeżytek. Też porównałem wczytanie td na starszym exe i była 1 sek. Ale po wyłączeniu Kaliskiej wynik jest taki:Loading texture data from "dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podloga.dds"
Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kabina_a.e3d"
Player train init OK
Load time: 1 seconds
EVENT LAUNCHED: tdo_rez_shp by ep07-426-ep
Type: PutValues
Kaliska wczytuje się:Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\et42_v2\42]kabina_a.e3d"
Player train init OK
Load time: 247 seconds
Eventlauncher cegielski_wjazd_dozwk
EVENT ADDED TO QUEUE: cegielski_wjazd_zwk
Dzisiejsze exe.
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2017, 22:45:51 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1386 dnia: 17 Marca 2017, 22:53:23 »
Ja wyłączyłem zapis pliku tymczasowego i l61 na exe 12b uruchamia się 211 sekund, a na exe dzisiejszym 560... A na początkowych wersjach exe++ było to około 60

Uruchomiłem dzisiaj symulator chyba z 15 razy i było wszytko okej po za tym długim ładowaniem, a teraz chciałem już się przejechać, patrzę a po podniesieniu pantografów w żadnym pojeździe nie mam 3000 volt na voltomierzach i nie mogę WSa załączyć, bo cały czas słychać dźwięk dotknięcia pantografu.

Teraz nawet na żadnym exe już nie działa załączenie WSa przez to co napisałem wyżej, nawet na oryginalnym.

W pojazdach gdzie nie miałem e3d WS załącza się lecz w tych w których usunąłem później niestety nie działa w dalszym ciągu. A tutaj coś co się dzieje w połowie pojazdów aktualnie:
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2017, 23:43:00 wysłana przez Wiggle »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1387 dnia: 17 Marca 2017, 23:42:04 »
Dziennik zdarzeń Windows prezentuje:
Cytat: Ostrzeżenie
The NVIDIA OpenGL driver has encountered
an out of memory error. This application might
behave inconsistently and fail.
(stop logging every single event of this type
because there are too many)

oraz potem:

Cytat: Błąd
Nazwa aplikacji powodującej błąd: eu07-x86_170316.exe, wersja: 17.0.1175.483, sygnatura czasowa: 0x58caa166
Nazwa modułu powodującego błąd: OPENGL32.dll, wersja: 6.1.7600.16385, sygnatura czasowa: 0x4a5bdadb
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0000416c
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1910
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d29f6dc91ca10e
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: D:\PCTGA\eu07-x86_170316.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\system32\OPENGL32.dll
Identyfikator raportu: c07c414e-0b62-11e7-97d1-002522cc24b2

Jestem mocno zdziwiony - VRAM dochodzi do 2GB i lipa... Czyżby jakiś limit użytego VRAM przy procesach x86? Zaraz sprawdzę biblioteki pod x64.

EDIT: Wersja x64 chodzi. Co prawda nie cały tabor się wczytał poprawnie z t3d, ale np. pojawiły się pudła lokomotyw, które wcześniej się nie wczytywały na x86. Dziwne :P W każdym razie przy pełnym taborze, scenariusz Kaliskiej z buttem ET22 z Ostrowa, na starcie w kabinie około 100 klatek/s.

EDIT2: Jednak z tym doczytywaniem pudeł coś jest nie tak. Losowo raz jedne, raz inne pudła znikają.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 00:28:55 wysłana przez AtapiCl »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1388 dnia: 18 Marca 2017, 01:24:07 »
Czy ten czas różnicy to nie jest przypadkiem moment, gdy exe mieli wszystkie pliki, aby określić jaka jest ogólna wielkość scenerii, żeby potem móc odpowiednio rysować pasek postępu?
Juz chcialem powiedziec ze "nie, bo exe tego nie robi" ale cos mnie tknelo i sprawdzilem, i tam faktycznie w kodzie zostalo poczatkowe przejscie przez pliki scenerii (zeby bylo smieszniej, do niczego potem nie wykorzystywane), ktore bylem pewien zostalo usuniete po tym, jak sie nie sprawdzilo :x
Samo w sobie nie wyjasnia to jednak dodatkowych 25 sekund na TD, gdy cale zaladowanie TD i wszystkich jej plikow zajmuje sekund 5. Ale po faktycznym wycieciu zbednej procedury ladowanie powinno troche przyspieszyc. Oprocz tego zmniejszylem troche czestotliwosc uaktualniania okna w czasie ladowania -- postep bedzie bardziej skokowy, ale takze powinno byc nieco szybciej. Porownujac u siebie ladowanie Kaliskiej przez wersje 0312 i nowe uaktualnienie, roznica to 108 sekund do 110.

(oprocz tego po namysle wylaczylem ponownie dzialanie swiatel w dzien, bo na dluzsza mete bylo to jednak dosc irytujace. Po tej zmianie przy wjezdzie do tunelu swiatla pojawiaja sie po krotkiej chwili, ale do tuneli wjezdza sie na tyle rzadko, ze jest to chyba do zaakceptowania)

Przyjrzalem sie tez mozliwosci wprowadzenia wgrywania tekstur nie od razu, ale wtedy gdy sa potrzebne, wychodzi jednak na to ze trzeba bedzie najpierw zmienic nieco kod tworzacy display lists, inaczej sie gryzie. Planowalem to zrobic i tak w ramach ujednolicenia kodu renderujacego, ale teraz jest dodatkowy powod :)  w miedzyczasie, w trybie debug pod F9 mozna teraz zobaczyc laczna ilosc tekstur w scenie, i ich orientacyjna objetosc w pamieci. Nie jest to wartosc dokladna (nie uwzglednia mip-maps ktore dokladaja ~25% do wersji bazowej) ale na poczatek wystarczy.

Jestem mocno zdziwiony - VRAM dochodzi do 2GB i lipa... Czyżby jakiś limit użytego VRAM przy procesach x86? Zaraz sprawdzę biblioteki pod x64.
Limitu chyba nie ma, bo gdyby byl to przeciez powinien wyskoczyc takze i u mnie i u Krzyska. A tymczasem wersja x86 chodzi nam obu normalnie. Ale wyglada na to, ze chyba cos jest nie tak, jesli tabor pojawia sie i znika... no i jesli na x86 nie wchodzi w ogole. Moze to faktycznie kwestia ramu i/lub jakiegos przegrzewania sie? Zobacz co bedzie przy vsync yes w ini?


Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1389 dnia: 18 Marca 2017, 01:38:12 »
A ile masz sprzętowo VRAM? Bo może w przypadku mniejszej liczby idzie gdzieś w plik wymiany albo co, a przy większej próbuje i nie chce...
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 01:39:47 wysłana przez AtapiCl »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1390 dnia: 18 Marca 2017, 01:43:29 »
3gb (gtx 1060) wiec mniej niz u ciebie, ale wystarczajaco zeby Kaliska pomiescic, bo to jest ~1gb tekstur + reszta danych, wiec chyba 2gb nie powinno przekroczyc.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1391 dnia: 18 Marca 2017, 01:58:25 »
Przy vsync yes na x64 znikające elementy taboru są nadal. Swoją drogą, czy na Kaliskiej zamykają się rogatki? Bo wszędzie mam otwarte, mimo że animacje migających świateł są włączone.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1392 dnia: 18 Marca 2017, 02:12:50 »
U mnie nadal w niektórych pojazdach nie załącza się WS. Cały czas słychać dźwięk dotknięcia pantografu o trakcję i dźwięk się zapętla.

Edit. Błąd niewiadomego pochodzenia związany z moją paczką... Spróbowałem odpalić na PCTGA i jest okej. Sorki za zamieszanie.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 02:16:35 wysłana przez Wiggle »
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1393 dnia: 18 Marca 2017, 02:32:28 »
Dla porównania oczywiście odpaliłem stare, Borlandowe exe z paczki. FPS w tym samym miejscu (Ostrów w kabinie na samym początku po zatrzymaniu przed semaforem) mniej więcej koło 80/90. Nic nie znika, nic nie wywala. Więc coś definitywnie musi być zaszyte w nowym exeku.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 12:17:02 wysłana przez AtapiCl »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1394 dnia: 18 Marca 2017, 10:36:14 »
20170318- urwana jeszcze jedna minuta z wczytywania Kaliskiej w porównaniu do 170317.Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\et42_v2\42]kabina_a.e3d"
Player train init OK
Load time: 189 seconds
Eventlauncher cegielski_wjazd_dozwk
EVENT ADDED TO QUEUE: cegielski_wjazd_zwk
Komputer dopiero po włączeniu. Wczytuje zawsze tą samą ET42 z beczkami na Olechowie. Paczka DDS i brak jakichkolwiek problemów. Moja GF9600GT ma tylko 512mb pamięci, szyna 256bitów i 4gb ramu, których XP i tak całkowicie nie widzi. W ini mam taki wpis: maxtexturesize 8192Nie zanotowałem braków wczytywania pudeł ani innych nienormalnych efektów.
ED:
170317 64bit, wczytywanie td:
Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kabina_a.e3d"
Player train init OK
Load time: 1 seconds
EVENT LAUNCHED: tdo_rez_shp by ep07-426-ep
Type: PutValues
Sprawdzę jeszcze Kaliską. Póki co to paczki dds. Później obczaję TGA, ja zgłaszałem że w paczkach gdzie występują pliki t3d dzieją się dziwne rzeczy, wtedy mi to umknęło a konwersja na e3d miała być wyłączona, więc zaprzestałem takich prób.
ED:
170317 64bit, wczytywanie kaliskiej wyraźnie dłużej:
Finished loading 3d model data from "dynamic\pkp\et22_v2\201e_4]kabina_a.e3d"
Player train init OK
Load time: 337 seconds
Eventlauncher cegielski_wjazd_dozwk
EVENT ADDED TO QUEUE: cegielski_wjazd_zwk
Nie ma tragedii, ale różnica jest wyraźna.
Powtórne wczytanie Kaliskiej;
Player train init OK
Load time: 169 seconds
Eventlauncher cegielski_wjazd_dozwk
EVENT ADDED TO QUEUE: cegielski_wjazd_zwk
Nie wiem, czy warto tym głowę sobie zawracać.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 11:34:14 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1613
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1306
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1395 dnia: 18 Marca 2017, 11:38:32 »
Witam. Mam podobny problem co kolega Wiggle (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg445630.html#msg445630) tyle że tam zaproponowany sposób nie działa. Na 64-bitowym wyświetla się to co w pierwszym załączniku, a na 86-bitowym to co w drugim (mimo że instalowałem ten plik). Zainstalowałem Pythona 64 w Program Files i 32 w Program Files (x86). Jakieś rady?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1396 dnia: 18 Marca 2017, 12:22:02 »
W drugim przypadku masz jakiś bałagan/braki w bibliotekach Miscrosoft Visual C++ Redistributable.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1613
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1306
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1397 dnia: 18 Marca 2017, 12:27:41 »
No i w związku z tym? Jak to naprawić?
Jeszcze jedno: przy instalowaniu Microsoft C++ Redistributable pojawił się błąd (w załączniku).

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1398 dnia: 18 Marca 2017, 12:29:28 »
"Aplikacja nie zostala wlasciwie uruchomiona" wyskakuje, gdy biblioteki (glew, glfw) w katalogu symulatora sa dla "niewlasciwej" wersji -- czyli w tym wypadku potrzebne sa 64-bitowe wersje z http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar. "Brak msvcr120" itd, to chyba przy braku VS runtime 2013, w tym wypadku wersji 32-bit, bo tutaj tez chyba sa dwie. Dla pewnosci moznaby sprobowac re-instalacji jesli masz go zainstalowany, ale jesli to nie pomoze, to nie wiem.

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1399 dnia: 18 Marca 2017, 12:30:37 »
Ja już wszystkie problemy rozwiązałem, teraz tylko muszę przetestować ładowanie scenerii
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1613
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1306
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1400 dnia: 18 Marca 2017, 12:31:35 »
Ten cplusplus libraries już instalowałem i dalej to samo. Rozpakowane w głównym katalogu MaSzyny.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1401 dnia: 18 Marca 2017, 12:40:19 »
Jakub, jaki masz system operacyjny?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1402 dnia: 18 Marca 2017, 12:41:26 »
Sek w tym, ze w katalogu moze byc tylko jedna wersja bibliotek glfw I glew (chyba, ze uzywasz kompletnie odrebnego zestawu katalogow dla wersji x86 i x64), a ktora, to zalezy od kolejnosci w jakiej byla przeprowadzona instalacja. Wiec jesli masz w tym samym katalogu x86 i x64, to uruchomi sie tylko jedna z nich. Ja to mam u siebie "rozwiazane" w ten sposob, ze w katalogu z symulatorem mam tez spakowane zestawy bibliotek dla obu wersji (w zalaczniku) i wypakowuje sobie odpowiednia wersje, nadpisujac istniejace pliki, zaleznie od tego, ktora wersje exe chce uruchomic.


Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1613
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1306
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1403 dnia: 18 Marca 2017, 13:08:37 »
Jakub, jaki masz system operacyjny?
Windows 7.

[do ostatniego posta]
Niestety, mam wypakowane libraries do x64 i odpalając exe x64, mam dalej to samo.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:09:42 wysłana przez jakubg1 »

Sebol82

  • Gość
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1404 dnia: 18 Marca 2017, 13:12:46 »
Odpaliłem kilka scenerii na exeeu07-x86_170317. Biblioteki mam pobrane wszystkie (zarówno na x86 i x64). Dodatkowo zainstalowane visual studio i inne. W przypadku odpalenia exe_ x64 wywala brak pliku MSVCP120.dll. Na paczce w wersji x86 jak wysiądzie się z loka na szlaku co jakiś czas smuga bije w odwrotną stronę i szerzej niż powinna.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1405 dnia: 18 Marca 2017, 13:21:34 »
@jakubg1: A pokaż screena ile masz zainstalowanych bibliotek MSVC (Panel Sterowania - Programy/Odinstaluj program - przewiń w dół do tych bibliotek Microsoftu).

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1613
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1306
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1406 dnia: 18 Marca 2017, 13:24:02 »
Proszę bardzo.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1407 dnia: 18 Marca 2017, 13:26:05 »
Być może gryzą Ci się jedne biblioteki z innymi.

Sebol82

  • Gość
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1408 dnia: 18 Marca 2017, 13:27:16 »
Moje biblioteki. Jeśli o nie chodzi? Przynajmniej to co miałem pobrać ( paczka od TMJ i  info od Krzyśka626).
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2017, 13:31:32 wysłana przez Sebol82 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1409 dnia: 18 Marca 2017, 13:32:27 »
Spróbujcie odinstalować wszystkie powtarzające się biblioteki, restart, potem zainstalujcie jakąś dla danego roku najnowszą bądź też te wersje:
http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus_libraries.rar
http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar

i znów restart.