Z cyklu "zaraz mnie cos strzeli..."
Zaczalem pisac zastepstwo dla macierzy opengl. Zrobilem tak z 90% dojechalem do gluLookAt i "przypomnialo mi sie" ze matryca produkowana przez lookAt() nie zastepuje biezacej, ale jest przez nia mnozona. Wiec z ciekawosci odkomentowalem ten nieszczesny kod, ktory wczoraj sie rozlazil, zmienilem foo = glm::lookat() na foo *= glm::lookat() i wszystko poszlo jak trzeba D:
W sumie klasa zastepcza sie nie zmarnuje, bo i tak trzeba by bylo ja kiedys zrobic, ale na razie moge sobie odpuscic konczenie jej, skoro zwykla wymiana wystarcza :d
@Firleju, sprawdz jesli mozesz czy w dzisiejszym uaktualnieniu wydajnosc sie poprawi.
Dodatkowo (zeby nie bylo nudno) wymienilem obsluge UI na cos odrobine bardziej UI-podobnego, z zalozeniem ze ulatwi to dalsza wymiane/podpiecie prawdziwego systemu UI na przyszlosc. Zmiana jest tylko 'pod maska' wiec wizualnej roznicy nie ma, poza ujednoliceniem kolorow. Nie wszystkie panele sa jeszcze przywrocone na 100% ale wiekszosc dziala, ale na oslode jest pasek postepu ladowania scenerii, zamiast dotychczasowych raczej bezuzytecznych komunikatow :P