Trochę czasu minęło, czas na update:
E6ACTd-106 RAILPOLONIA aka BUDOKRUSZ, zmienił barwy z "newagowych" na biało-czerwone.
201E-277, obecnie z zezem chyba po Oleśnicy, ale dalej jest to jedyny byk w malowaniu Wiskolu.
M62Y-375 (czarno-czerwoną byłą sekcję A posiadam na fototex, obecnie wyszła czarno-niebieska B) - obie w Ciechu, więc z dużym prawdopodobieństwem można je spotkać na Wapiennie, + 1848 PTT ex Orlen.
M62-961 RP podobno już się wyjeździł, więc jest raczej stracony.
EU07-183 Kolprem, nowe pomarańczowo-niebieskie malowanie. Poszukiwane inne wozy w Kolpremie, w czasie zmieniały się detalami (np. denaturatowy Orion z napisem Orion Kolej, poźniej Kolprem).
CTL Logistics pozbywa się łącznie 10 lokomotyw (ET21, TEM2, ST43) + w zamian będzie miał 6 BR232 (co najmniej jedna już jeździ, 534, zmiana barw na szare).
LTC Logistics nabyło M62-1556 i 3554 ex Unikol, co oznacza, że w Unikolu jest już tylko jeden niebiesko-żółty M62-1891.
LTC nabywa jeszcze 4 EU07 (424,427,50x i 37x), wszystkie po Oleśnicy (najpewniej) z dwoma szybami i nowymi typami reflektorów.
ST44-1252 (ex 717) jest w fazie testów, seria do numerów 1289 różni się detalami od modernizacji ST44m z lat 2008-12 (ledy, klima, okna).
ST48 PKP Cargo zaczęły już pojawiać się w ostatnich bastionach SM48 (po zejściu 127 zostały tylko szerokotorowe Tamary w Braniewie, Kuźnicy i Małaszewiczach).
Lokomotywy 15D (PKP ST48) posiada również Orlen Koltrans (2), Bartex (2, jedna ex Kolprem), Majkoltrans (1), Railpolonia (3, 15D-064 różni się detalami od 037 i 038), ZIK (1), LWB(1, w momencie pisania lokomotywa może jeszcze nie być używana, nastąpił jednak jej transport).
To jeszcze, Ecco Rail ex WAM EU07-043; EU07-080 pojawiła się w malowaniu szaro-szarym (jak 166,167), jednak ze zmianą detali w porównaniu do tych dwóch.