- EN81 Małopolskie - Odstawione w Suchej Beskidzkiej (będą sprzedane)
@EU07-483 a gdzieś one są dostępne publicznie? Bo wyszukiwarka mi nie znajduje.
Jest taka jedna maszyna, oryginalnie pomalowana. Mowa o ST43-263. Takiej zieleni nie ma na sobie chyba żaden "rumun". Załączam link do zdjęcia, żeby wiadomo było, o co chodzi :) http://rail.phototrans.eu/14,97805,0,Electroputere_060DA_ST43_263.htmlJa bym tu bardziej powiedział że wszystkie rumuny są warte uwagi bo prawie każdy rumun ma inne malowanie, a na chodzie ich chyba dużo też nie zostało.
Nie wiem czy już je przemalowali czy jeszcze nie.
Chojnice posiadają małopolskiego SA109 oraz gdzieś po Polsce biegają małopolskie SA133.
[...]Chojnice posiadają małopolskiego SA109[...]
ST44-1106 - jedyny reprezentant "V", typowej dla Zajączkowa TczewskiegoZielony ST44-360 stoi w PESA Bydgoszcz podobnie jak zielony 1102 po naprawie.
ST44-1103 - obecnie jedyny ciemno-oliwkowy gagarin, zdjęcia czekają, posiadał identyczne malowanie jak powyższe do wypadku w 2012.
ST44-399 - po wypadku w Warszawie, jedno czoło i dół jednego boku podczas NA dostało inny odcień zielonego, z drugiej strony wygląda bardzo podobnie do 089, 172, 282.
ST44-313 & 358 - malowanie "zamojskie", żółty trójkąt na boku, żółte czoła
W ramach trzech groszy, proszę o dopisanie klasyków z klasycznymi silnikami 14D40:Tak, bo stare 14D40 przebudowano na M62M: M62M-015 ex M62-1764, M62M-016 ex M62-2991, M62M-017 ex M62-3184, M62M-018 ex M62-3513 i M62M-019 ex M62-1145.
M62-961 - jedyny czynny (?) reprezentant w Rail Polska
Zielony ST44-360 stoi w PESA Bydgoszcz podobnie jak zielony 1102 po naprawie.W momencie pisania posta, to były jedyne zielone czynne wozy. Miło, że Cargo wzbogaciło się o 2 zielone wozy.
Tak, bo stare 14D40 przebudowano na M62M: M62M-015 ex M62-1764, M62M-016 ex M62-2991, M62M-017 ex M62-3184, M62M-018 ex M62-3513 i M62M-019 ex M62-1145.Znak zapytania postawiłem, bo nic nie słyszałem o stanie tej lokomotywy, obawiałem się, że będzie wraz z innymi M62 we Włosienicy. Ostatnio ktoś wrzucił jej fotografię do sieci, tak więc wóz dalej jeździ.
Pierwsza z trzech lokomotyw Dragon 2, które zakupiło PKP Cargo, otrzymała specjalne barwy z okazji 100-lecia niepodległości Polski.
Sfotografowana została przez prezesa Newagu, Zbigniewa Konieczka. Malowanie na całkowicie nowym produkcie nowosądeckiego wytwórcy robi duże wrażenie. Maszyna o numerze 003 przypisana będzie do warszawskiego oddziału PKP Cargo
Metrans 386 020-2 "150 lat portu w Hamburgu"E189-804 PCC Intermodal 😊
LTE E189-206 "Vincent Van Gogh"
ST44-1252 (ex 717) jest w fazie testów, seria do numerów 1289 różni się detalami od modernizacji ST44m z lat 2008-12 (ledy, klima, okna)Masz na myśli kolejne 38 x ST44 przeznaczone na P5+M? W Białymstoku czekają na to (stan na 01.05.2019): ST44-089, 700, 1028, 1074 i 1109.
Obawiam się jednak, że na Rumuny nie będzie zbytu i pójdą na złom...Będzie zbyt-chociażby na dawcy części.
Jeśli chodzi o Cargo, to trochę wyszedłem w przód, ale już sporo gagarinów stoi w Pesie.Na pewno są tam ST44: 163, 206, 489, 615, 717 (!), 788, 862, 878, 949, 983, 992, 1056, 1081, 1083, 1103 i 2023.
700 i 1074 dziś transportowane są do Pesy.ST44-1252 (ex 717) jest w fazie testów, seria do numerów 1289 różni się detalami od modernizacji ST44m z lat 2008-12 (ledy, klima, okna)Masz na myśli kolejne 38 x ST44 przeznaczone na P5+M? W Białymstoku czekają na to (stan na 01.05.2019): ST44-089, 700, 1028, 1074 i 1109.
Tak, przydałby się foty 1-2 EN57 z okleiną.
Do kompletu EP09 ABC brakuje porządnie sfotografowanego czoła.Jaki widzisz sens dublowania tekstury, ktora jest juz wydana, jak juz jest parcie na ta okleine to nie lepiej dogadac sie ze Stapoxem?
Ostatni dzwonek na sfocenie EN57-967 i EN71-009. Nie ma już więcej jednostek w takim malowaniu, a 849 jest jak na razie jedyną sfoconą.Koniec szans. Zostały odstawione.
Za kilkanaście dni skończą im się świadectwa i prawdopodobnie pójdą na palnik.
Zawsze może ktoś w Chojnicach je sfocić gdzie zapewne bedą odstawione (mowa o EN57-967 i EN71-009).
więc na szlaku jej już nie ujrzymy.
EN57 w malowaniu "buraczkowym" powoli idą do historii wraz z wprowadzaniem malatury Polregio. Warto byłoby jeszcze ustrzelić trochę na zapas.Tak samo ze stonkami (Sx42) PolRegio.
Tutaj niestety może być problem, ktoś musiałby w Pesie pracować żeby móc sfotografować je na tekstury.... i stracić pracę.
Tutaj niestety może być problem, ktoś musiałby w Pesie pracować żeby móc sfotografować je na tekstury.Gdzieś niedawno jeździł na testy.
Przydały by się zdjęcia na tekstury Husarza w okleinie zawsze na służbie.
Wagony B9ouv będące wagonami 111A z przedziałem dla rowerów. Ostatnie sztuki jeżdżą na TLK Wielkopolanin.Jeszcze jeden praktycznie zawsze jeździ na TLK Witos .
Jeszcze bym dorzucił 155A ale chyba w ruchu już żadnej nie ma i nie będzie.Co ciekawe vagonweb mówi że występuje w składzie EIC Ślęża:
Jeszcze bym dorzucił 155A ale chyba w ruchu już żadnej nie ma i nie będzie.
Jeszcze bym dorzucił 155A ale chyba w ruchu już żadnej nie ma i nie będzie.Znalazłem w tym zestawieniu wagon 155A.
Jeszcze większą ciekawostką jest to, że wagon ten widnieje również w składzie EIC Panorama, którego nie ma na vagonweb. Oba pociągi można znaleźć na koniec.org.pl/zestawienia i tam też widnieje 155A. Jeszcze większą ciekawostką jest jednak fakt, że w rzeczywistości żaden z tych dwóch pociągów nie jeździ, a na stronie PKP Informatyka skład Ślęża ma wbity rozkład tylko w jedną stronę.
31WE-027 i 028 z naklejką "70 lat SKM Trójmiasto".
pojazdy serii SA106 przejdą z ARP do PR. Przydałoby się je obfocić.
Smutný osud v podobe šrotácie v stanici Sosnowiec Jęzor JCA zastihol ex cargácke šesťkoláky 183.016, 183.020, 183.035 a 183.044. Rušeň 183.029 mal pravdepodobne väčšie šťastie a podľa našich informácií sa dostal do ODOS-u. Mašinky roky slúžili slovenskému štátnemu Cargu, ktoré ich postupne prenajalo/odpredalo do rúk poľským súkromným dopravcom. Rušeň 183.035, z ktorého je na fotke už len rám a podvozky odišiel do Poľska z novoveského depa 19.9.2013 po hlavnej oprave v ŽOS Zvolen. Na skrini si hrdo niesol označenie štátneho Carga ( SK ZSSKC 91 56 6 183 035-5) , hoci snímače vlakového zabezpečovača VZ Mirel pre jazdu na slovenských tratiach už nemal. Prvý odpredaj strojov 183.002 a 183.015 sa uskutočnil už v roku 2010, kedy boli Rakane taktiež z novoveského depa dopravené do ŽOS Zvolen na hlavnú opravu a polonizáciu pre následnu prevádzku v Poľsku.
pojazdy serii SA106 przejdą z ARP do PR. Przydałoby się je obfocić.
Może być też tak jak z ED72A - przejdą z Arrivy do Polregio, ale malowania nie zmienią. Pojazdy jakie Arriva posiada w swoim malowaniu to VT628, MR/MRD i SA134 (dawniej też malutki szynobusik Ym/Ys/Yp, ale już go pocięto dawno temu). Reszta czyli SA106/123/133 jest w malowaniu UMWKP.
30 lat od produkcjiP2/R podobno wydłuża ten okres o rok, także 31 lat w przypadku 1953. 1994 + 31 = 2025, o ile nie zrobią jej dodatkowego P2/R przed odstawką.
Z ED72 jeżdżą bodaj tylko 2 i jedna ED72A.
Nie do końca tak jest. Pamiętaj, że determinantem są też kilometry oraz ogólny stan pojazdu.
PESA Acatus EN77 [...] na wypadek gdyby ktoś kiedyś zrobił model.