Autor Wątek:  Problemy z patchem 16.05  (Przeczytany 50311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3895
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #90 dnia: 06 Czerwca 2016, 09:22:44 »
Jesli to dotyczy anglika mac_zwr8 a raczej dotyczy, to watpie, aby byl w pelni przejezdny we wszystkich kierunkach (ac, bd, bc, ad). No chyba, ze ktos go naprawil.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4126
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 213
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #91 dnia: 06 Czerwca 2016, 17:22:52 »
To jak to ma dzialac? Lampki maznic maja reagować na pozycje kierunku? Podzuc mi w takim razie te aktualna wersje a ja dopasuje reszte lampek tak jak jest u mnie.
« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2016, 17:24:50 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #92 dnia: 06 Czerwca 2016, 17:40:28 »
Bałtyk interregio - na Bałtyku Miasto angliki również uszkodzone; brak kontrolek w EP09 po załączeniu obw. głównego.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4126
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 213
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #93 dnia: 06 Czerwca 2016, 18:21:56 »
No wiec poprawka 2. Lampki maznic zapalaja się jeśli zalaczymy wyłącznik szybki i damy na kierunek. Jeśli kierunek jest na 0 to lampki maznic nie swieca. Ponadto pozostale lampki i dodatkowe bez zmian. Czy o to chodzilo? W obu kabinach zastosowałem ten sam motyw. Jeśli lampka maznic ma niebyc uzalezniona od stanu wyl szybkiego to latwo i szybko to się poprawi. W każdym razie lampka jest uzalezniona od stanu polozenia nawrotnika przod /tyl.
« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2016, 18:24:55 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #94 dnia: 06 Czerwca 2016, 19:26:16 »
W sprawie tych anglików to nie generuje się żaden errors? Ja u siebie nie mam tego problemu na PC z patchem.

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #95 dnia: 06 Czerwca 2016, 19:55:04 »
Też sprawdziłem Macierzewo na Turkolu i ten rozjazd cały czas zachowuje się poprawnie.
Mój kanał youtube

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #96 dnia: 06 Czerwca 2016, 20:12:51 »
Wrzucę jutro loga, jest nienadpisany. Czy to może mieć związek z VBO?

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #97 dnia: 06 Czerwca 2016, 20:29:40 »
Nie słyszałem by VBO wpływało jakoś na rozjazdy. Tu nie wiem nawet co się porobiło, bo to nie jest brak wyświetlenia któregoś z rozjazdów składowych.
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3895
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #98 dnia: 06 Czerwca 2016, 20:32:28 »
W errorsach go nie bedzie. Mnie chodzi o przejzdnosc we wszystkie mozliwe kierunki (chodzi o polaczenia miedzy switachmi w ramach rozjazdu krzyzowego). Stele, sprawdziles ten rozjazd, o ktorym wspomnialem we wszystkich kierunkach?
On od samego poczatku powstania Calkowa byl zepsuty. Jak bede w domu, podesle dwa wycinki scenerii z tym anglikiem. Jeden wycinek z pc2009, gdzie jest zle, drugi wycinek, gdzie sobie go poprawilem. Nie sadze, aby go ktos naprawial od pc2009. On nie jest w pelni wykorzystany w misjach. Jakas czesc tego rozjazdu trafia na slepe tory.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3895
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #99 dnia: 06 Czerwca 2016, 21:30:10 »
Gdzie sie odbywa ruch, to wiem. No to mnie tez juz sie nie chce dalej drazyc tematu. Odwoluje przesylanie tych wycinkow. Dziekuje za uwage.

  Dodano: 07 Czerwca 2016, 08:23:05
No wiec nie dalem za wygrana. Pobralem najnowsza PC+patch i tak jak przypuszczalem, jest zle. W zalaczeniu wycinek torow z najnowszej MaSzyny (Calkowo_turkol). Mozna sterowac eventami tego rozjazdu Shift + 1/4. W jakiejs pozycji anglika przeskakuja wozki (nawet chyba w tej, co konczy sie misja w Macierzewie w oryginalnym Calkowie). Na niektore pozycje rozjazdu nie da sie w ogole wjechac.
Ponizej kod eventowy, dla inc rozjazdu (krzyzowy8r150l.inc), ktory mi pomogl dla tego konkretnego rozjazdu. Dla innych rozjazdow, ktore wykorzystuja ten inc, kod moze zaszkodzic. Dlatego ja zapisalem sobie ten inc pod inna nazwa wraz z tym kodem eventowym, zmieniajac w scm odniesienia do inc. Jesli ktos chce sie pobawic, moze sie pobawic.
Testowalem na zabytkowym exe, ale raczej tutaj exe na wynik testow nie ma wplywu.
Natomiast co do ewentualnego bledu wyswietlania rozjazdu w symulatorze, na to juz nic nie poradze.
event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_aV100 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_aV40 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_bV40 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent


PS.
To byla moja ostatnia podpowiedz odnosnie bledow w sceneriach (poki mi nie przejdzie obrazenie sie :)). Nie widze sensu tracic czasu, bo i zainteresowania na forum brak. Kwiatkow takich czy innych z rozjazdami krzyzowymi w sceneriach jest full.


  Dodano: 07 Czerwca 2016, 12:15:29
Rozjazd mac_zwr6 tez raczej nie teges (sprawdzalem na mojej starej paczce i bylo zle). Mnie pomoglo:
event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_aV40 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_bV40 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
Wada tych rozwiazan jest to, ze stan nieruszany jest odmienny od ruszanego, ale na to juz nic nie poradze. Blad konstukcyjny tych rozjazdow. Moze daloby sie switche jakos poobracac/poprzemieszczac, ale na to juz nie mam ochoty, zwlaszcza, ze tylko te ince i rozjazdy sa na Calkowie.
« Ostatnia zmiana: 07 Czerwca 2016, 12:15:29 wysłana przez Mariusz1970 »

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #100 dnia: 08 Czerwca 2016, 08:27:23 »
Post został wydzielony, więc powtarzam.
Istotne:
Proszę o kontakt osobę mającą znaczne spadki wydajności przy ekranach. Potrzebuję króliczka do testu ustawień.
Mój kanał youtube

Offline Matson

  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 60
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #101 dnia: 08 Czerwca 2016, 11:11:44 »
Znacznych nie mam, bo dalej jest to niby ~60 fpsów, ale "szarpie", tak jakby nie była to kwestia spadku fpsów a czegoś innego. Mogę pomóc.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #102 dnia: 08 Czerwca 2016, 16:17:54 »
Ja mam to samo.
Nie można uruchomić scenariusza linia_61_towarowy1, po prostu pokazuje Program Maszyna EU07-424 przestał działać.

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 154
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #103 dnia: 08 Czerwca 2016, 18:03:32 »
Nie wiem czy tak jest tylko u mnie ale ST-44 chyba jest za mały.  Na wysokość jest tylko minimalnie wyższy od np. siòdemki. A powinien ròwnać się wysokością z bohunem. Ciekawe jak inne jego wymiary? Czy ktoś mógłby to potwierdzić?

Offline Adm

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #104 dnia: 08 Czerwca 2016, 18:44:47 »
U mnie l61 działa bez problemów.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #105 dnia: 08 Czerwca 2016, 19:06:54 »
To nie wiem dlaczego mi nie działa.

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #106 dnia: 08 Czerwca 2016, 19:09:45 »
Mi wysypuje tylko jak zabraknie ramu na wczytanie scenerii póki co. Jak tam z dostępnością pamięci dla aplikacji u ciebie?
Załączony log jest z całkowa z wysypem (?) podczas symulacji, już po wczytaniu.
Mój kanał youtube

Offline Adm

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #107 dnia: 08 Czerwca 2016, 19:36:09 »
Dlaczego Traxxy przycina choć mam 120 fps??

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #108 dnia: 08 Czerwca 2016, 19:56:17 »
Wysypuje przed wczytaniem scenerii, linia 61 towarowy 1.

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #109 dnia: 08 Czerwca 2016, 20:08:49 »
Nie potwierdzam. Sceneria uruchamia się bezproblemowo.
Pozdrawiam.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #110 dnia: 09 Czerwca 2016, 21:41:00 »
Zauważyłem błąd na ET22 i EP07, aczkolwiek dotyczy on prawdopodobnie całego taboru. Jeśli światła są załączone, a baterie nie, to po załączeniu baterii hebelki od świateł "opadają" i światła trzeba ponownie załączać.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #111 dnia: 10 Czerwca 2016, 14:42:40 »
Dokładnie. A ja się dziwiłem co jest grane :P EP07-424 z dużej odległości widzenia jeśli ma zgaszone światła to i tak są zapalone.

  Dodano: 11 Czerwca 2016, 19:55:35
EDIT: W EU05-22 w kabine B nie ma haslera. Ukradli czy co? :P
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2016, 19:55:35 wysłana przez lukasn26 »

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5546
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 350
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #112 dnia: 12 Czerwca 2016, 10:37:20 »
W EU05-22 w kabine B nie ma haslera. Ukradli czy co? :P
EU05 ma hasler rejestrujący tylko w kabinie A, w kabinie B prędkościomierz jest ztcp przy ampero/woltomierzach.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 855
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 276
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #113 dnia: 12 Czerwca 2016, 11:45:09 »
Do dziś ostatnie czeskie maszyny serii 141, których odpowiednikiem są EU05, posiadają takie właśnie prędkościomierze.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #114 dnia: 12 Czerwca 2016, 13:42:50 »
Mam pytanie, czy istnieje jakiś plik z opisem nowych funkcjonalności, które zostały dodane w wersji 16.05? Programator świateł, tempomat, to zagadnienia bardzo ciekawe, ale zupełnie nie opisane (przynajmniej na pierwszy rzut oka).
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #115 dnia: 12 Czerwca 2016, 13:57:52 »
Tempomatu nie ma w żadnym wydanym pojeździe. Próbowałem znaleźć go w kodzie, ale nawet nie jestem pewien w którym miejscu to on.
Zasadniczo jeśli w asynchronie zdefiniujesz pozycję bocznikowania, to będziesz miał opcję ustawienia kagańca na aktualną prędkość, odcinającego siłę realizowaną jeśli spowodowałaby przekroczenie tej prędkości.
Programator masz opisany jako tako http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27740.0.html
Trzeba by to wszystko na wiki dać ale nie ma komu ani kiedy.

---------------
Quark sypie błędami. Ma autosany z ładunkiem, a nowy fiz nie ma deklaracji ładunku. Poprawiony fiz nad ranem na daily.
« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2016, 00:55:02 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline kiskiss

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #116 dnia: 13 Czerwca 2016, 19:19:16 »
Hallo!
Könnte mir jemand helfen, warum ist es so? Und wie kann ich das korrigieren?
http://kepfeltoltes.hu/view/160613/e186_www.kepfeltoltes.hu_.png
« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2016, 19:22:20 wysłana przez kiskiss »

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #117 dnia: 13 Czerwca 2016, 19:36:30 »
Try deleting dynamic/textures.ini and check installed vehicles again. If it won't help, attach dynamic/e186_v2/textures.txt.
Mój kanał youtube

Offline kiskiss

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #118 dnia: 13 Czerwca 2016, 23:07:09 »
Vielen Dank, es hat mir geholfen. Aber das Spiel laggt. Nur bei der E186. Trotzdem schreibt es 40-50 FPS. Idee dafür?

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9670
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2274
Odp: Problemy z patchem 16.05
« Odpowiedź #119 dnia: 13 Czerwca 2016, 23:36:39 »
You've insufficient processor. For now only thing you can do is lowering priority of python screen renderer thread. Write into eu07.ini "pyscreenrendererpriority lower". That should help, but refresh rate of onboard computer might become like one per few seconds making it almost useless. Please report how it works and also check if you have similar effect in et22-2000 (you have to turn on computer by shift+; if I remember right). Im gathering feedback how those settings work on different configuration and for now have reports only from one guy who had fps under 20.
Mój kanał youtube