W starterze figurują: manewrowo3 oraz manewrowo3 - KopiaTo już tak było przy PC 15.04. Wtedy omyłkowo została wrzucona kopia i nic już z tym nie da się zrobić. Nie da się wyrzucić pliku z czyjegoś komputera.
A i czwarta spraw to godzina w ST45 się nie zgadza z rzeczywistą. Różnica jest około 1,5 godziny.Zegar nie jest ustawiony na godzinę rzeczywistą. Jest on ustawiony na godzinę wskazywaną pod [F1].
Grands Xwerty Dziś sobie zainstalowałem, i w lokomotywach 303E np. EP07-1023 nie ma już szarego malowania kabin. Co jest?Zwaliliśmy coś z wpisami kabin podczas edycji mmd?
Na pojazdach z ekranami czy na wszystkim? Jaki masz procesor?Z tego co zaobserwowałem to głównie na pojazdach z ekranami i przy widocznej smudze. Procek to Celeron E3300 podkręcony do 3,9GHz.
Nie miałeś przypadkiem pobranej wersji beta przez rainsted? Patch zawiera stan linii na 4.15+kilka poprawek błędów krytycznych znalezionych w PC. Jeśli pobierałeś wersję rozkopaną przez Ra i ją nadpisałeś patchem, to ma prawo się posypać. Albo używaj 15.04+16.05 i wtedy będziesz miał stabilną wersję sprzed roku albo jeszcze raz ściągnij wersję aktualną Rainsted>dodatki i ciesz się wszystkim co uczynił Ra przez ten czas, lecz licz się z tym, że do czasu zakończenia prac nad scenerią i publikacją na eu07.pl wsparcie techniczne uzyskasz tylko u Ra.Ok. Dziękuje za wyjaśnienie.
Mógłbyś wrzucić loga?Proszę bardzo.
Player train init: e186_248-1
Loading Python ...
Loading - binary model: dynamic\pkp\e186_v2\kabina_a.e3d
Loading - texture: textures\tabor\smycz.tga
U Ciebie jest na samym początku logu. Druga rzecz, to u mnie jest:Created python screen traxx_renderer on submodel wyswietlacz (58)
a u Ciebie:Created python screen traxx_renderer on submodel wyswietlacz (55)
(to raczej nie ma większego znaczenia). I po włączeniu baterii u Ciebie wyświetla się:Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 39, in render
File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'
Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 39, in render
File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'
Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 39, in render
File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'
Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 39, in render
File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'
Unknown python texture size!
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 39, in render
File "<string>", line 147, in _render
AttributeError: traxx_renderer instance has no attribute 'print_center'
[...]
I to Unknown python texture size [...] pojawia się aż do wyłączenia symulacji.
Ja mam problem z Traxxami, a dokładniej z CA. Zamiast czerwonej lampki CA wyświetla mi się biała kontrolka na monitorze, która nie mruga. Dodaje loga i screena.Ta kontrolka ma się tak wyświetlać, bo jest ona od czuwaka umiejscowionego przed fotelem na podłodze. Prawidłowo działa to tak, że musimy mieć cały czas wciśnięty ten pedał, a gdy wyświetla się ten komunikat to maszynista spuszcza stopy z pedała i na dusza z powrotem a tym samym zbija czuwak. A czerwona kontrolka wyświetla się tylko podczas najechania lokomotywy na rezonator SHP.
Co dokładnie zostało zmienione w komunikacji z PoKeys? Bo teraz wszystkie PWMy nie pracują.Postaramy się przywrócić działanie PoKeys do stanu poprzedniego. Ostatnim działającym poprawnie jest 475rc8 z wątku w dziale na warsztacie.
time 10:30 06:30 19:00 endtime
config movelight 0 endconfig
Pierwsza godzina we wpisie time to godzina startu symulacji. Ustaw na noc i będzie ciemno. Movelight wyłącza standardowe oświetlenie i wprowadza to generowane na podstawie daty i godziny. Jak usuniesz wpis, sceneria będzie się zachowywać jak wszystkie inne i będzie można zmieniać oświetlenie z poziomu startera.
Tekstur tablic relacyjnych nie odbija się w pionie podczas konwersji do dds.I tu chyba coś nie działa, bo musiałem odbić ją sobie, żeby wyświetlała się prawidłowo.
Exe 475rc8 nie pomogło, wciąż PWM nie reaguje. "Wszystko jest na 0".Co dokładnie zostało zmienione w komunikacji z PoKeys? Bo teraz wszystkie PWMy nie pracują.Postaramy się przywrócić działanie PoKeys do stanu poprzedniego. Ostatnim działającym poprawnie jest 475rc8 z wątku w dziale na warsztacie.
Bez wagonów (luzakiem) też nie da się ruszyć przed rozkładem jazdy.Klepnąłem "," mimo braku wpisów do drzwi odtworzyl się dźwięk hebelka i blokada zeszła. Drzwi w wagonach nie zamknęło. Dziwna sprawa. Drzwi też nie chciały mi się zamknąć. po ruszeniu. Włączyłem ai, zamknęło w bohunach, zatrzymało się bo miało otwarte w 16Xa ciągle, zamknęło w nim i dopiero pojechało.
Którego całkowa ten anglik dotyczy?Całkowo Turkol - idzie przejechać w każdą stronę.
Skrzyżowania nie renderują się w VBO.A można wiedzieć dlaczego? :P
event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_aV100 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_aV40 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_bV40 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_b1 (p1)_c0 (p1)_d1 endevent
event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_aV40 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_bV40 (p1)_a1 (p1)_b0 (p1)_c1 (p1)_d0 endevent
Wada tych rozwiazan jest to, ze stan nieruszany jest odmienny od ruszanego, ale na to juz nic nie poradze. Blad konstukcyjny tych rozjazdow. Moze daloby sie switche jakos poobracac/poprzemieszczac, ale na to juz nie mam ochoty, zwlaszcza, ze tylko te ince i rozjazdy sa na Calkowie.
W EU05-22 w kabine B nie ma haslera. Ukradli czy co? :PEU05 ma hasler rejestrujący tylko w kabinie A, w kabinie B prędkościomierz jest ztcp przy ampero/woltomierzach.
W EZT (sprawdziłem EN57, EN71 i ED72) po opuszczeniu pantografów woltomierz WN wciąż pokazuje napięcie. Można również wtedy przeprowadzić rozruch. Po zmianie napięcia w sieci trakcyjnej, "aktualizuje" się ono w pojeździe dopiero po ponownym podniesieniu patyków.Potwierdzam i dodam jeszcze, że:
include pkp/przejazd2tre60ssd_mod.inc balmiaprz2 -2765.2 -4 2691.0 30 balmiaprz2 end
//krzyże:
node -1 0 (p1)_krz1 model -14.0 0.0 6.0 90 /przejazdy/g4_b20.t3d none endmodel //<- krzyż ze znakiem stop
node -1 0 (p1)_krz2 model 14.0 0.0 -6.0 -90 /przejazdy/g4_b20.t3d none endmodel
//--- modele sygnalizacji przejazdowej
node -1 0 (p1)_syg1 model -11.0 0.0 5.0 90 pkp/1sp2cc.t3d none lights 1 0 endmodel //<- stary sygnalizator z gongiem i napęd szlabanu
node -1 0 (p1)_syg2 model 11.0 0.0 -5.0 -90 pkp/1sp2cc.t3d none lights 1 0 endmodel
node -1 0 (p1)_rog1 model -11.0 0.0 5.0 90 pkp/1szlab_d_60.t3d none endmodel //<- ramię szlabanu
node -1 0 (p1)_rog2 model 11.0 0.0 -5.0 -90 pkp/1szlab_d_60.t3d none endmodel
Czyli krzyża z sygnalizacją nie powinno tam być i na repo go nie ma w bałtyk.scn. Plik ostatnio zmieniany 12.14.Maciek: A gdzie jest sprężarka w klopach?Imię się zgadza to odpowiem: tylko w jednym członie.
{
glBlendFunc(GL_DST_COLOR, GL_ONE);
glDepthFunc(GL_GEQUAL);
glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.004);
// glDisable(GL_DEPTH_TEST);
glDisable(GL_LIGHTING);
glDisable(GL_FOG);
//glColor4f(0.15f, 0.15f, 0.15f, 0.25f);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, light); // Select our texture
//float ddl = (0.15*Global::diffuseDayLight[0]+0.295*Global::diffuseDayLight[1]+0.055*Global::diffuseDayLight[2]); //0.24:0
glBegin(GL_QUADS);
float fSmudge = Train->Dynamic()->MoverParameters->DimHalf.y + 7; // gdzie zaczynać smugę
if (Train->Controlled()->iLights[0] & 21)
{ // wystarczy jeden zapalony z przodu
for (int i = 15; i <= 35; i++)
{
float z = i * i * i * 0.01f;//25/4;
//float C = (36 - i*0.5)*0.005*(1.5 - sqrt(ddl));
float C = (36 - i*0.5)*0.005*sqrt((1/sqrt(Global::fLuminance+0.015))-1);
glColor4f(C, C, C, 0.25f);
glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f(-10 / 2 - 2 * i / 4, 6.0 + 0.3*z, 13 + 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(10 / 2 + 2 * i / 4, 6.0 + 0.3*z, 13 + 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(10 / 2 + 2 * i / 4, -5.0 - 0.5*z, 13 + 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f(-10 / 2 - 2 * i / 4, -5.0 - 0.5*z, 13 + 1.7*z / 3);
}
}
if (Train->Controlled()->iLights[1] & 21)
{ // wystarczy jeden zapalony z tyłu
for (int i = 15; i <= 35; i++)
{
float z = i * i * i * 0.01f;//25/4;
float C = (36 - i*0.5)*0.005*sqrt((1/sqrt(Global::fLuminance+0.015))-1);
glColor4f(C, C, C, 0.25f);
glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f(10 / 2 + 2 * i / 4, 6.0 + 0.3*z, -13 - 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(-10 / 2 - 2 * i / 4, 6.0 + 0.3*z, -13 - 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(-10 / 2 - 2 * i / 4, -5.0 - 0.5*z, -13 - 1.7*z / 3);
glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f(10 / 2 + 2 * i / 4, -5.0 - 0.5*z, -13 - 1.7*z / 3);
}
}
glEnd();
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
// glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.04);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glEnable(GL_LIGHTING); //i tak się włączy potem
glEnable(GL_FOG);
}
Czyli w pętli rysowane są kolejne płaszczyzny ze zmiennym nasyceniem (maską alfy tutaj) C i rozmiarem z zależnie od iteracji i.TableTraceRoute: new event found mac_i_sem_info by sm42-982Od tego momentu sm42-982 stała w rozjazdach.
Signal stop. Next Semaphor mac_i_sem_info
Ale on widzi w tabelce semafor, ustawia go jako najostrzejsze ograniczenie i liczy drogę do semafora. Problem w tym, że do minięcia W4 liczy ją błędnie.Może AI czytając przed W4 wskazanie semafora czyta je inaczej... Tzn może jakoś hmm nie wiem jak to nazwac mnoży odległość, zmienia jednostki? Wydaje mu się ze do semafora ma kawał a tu nagle za W4 wszystko wraca do normy.