Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 725689 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #480 dnia: 09 Stycznia 2017, 08:36:41 »
@Krzysiek: błędy w skanowaniu były także wcześniej. Na next4 też będą problemy z W4. Ten błąd z początkowym skanowaniem może być przyczyną W4 także. Zmiany były potrzebne bo udało się naprawić błędy w skanowaniu, także te przed next4. Ja pamiętam, że wcześniej też były psioczenia na to jak działa AI, więc zmiany są potrzebne. Jeśli już wiemy skąd się bierze błąd to teraz można go naprawić / obejść. Albo wręcz napisać od nowa. Cofanie tych zmian wcale nie będzie proste.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #481 dnia: 09 Stycznia 2017, 09:45:35 »
Mam swiadomosc, ze bledy wychodza w kazdej kompilacji i tu nie mam zadnych argumentow. Jesli poprawki sa konieczne a jednak psuja dotychczasowe scenerie, to moze warto rozwazyc propozycje dedykowania exe do scenerii. Umozliwi to dzialanie scenerii bez ich natychmiastowego poprawiania. Daje mozliwosci budowania scenerii zawsze dla znanych warunkow dzialania exe. Nie blokuje mozliwosci modernizacji scenerii w dowolnym momencie, bez pospiechu. Argumentow jest wiecej. Prosze o komentarze w tej sprawie i ewentualne wydzielenie dyskusji o exe do odpowiedniego watku.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #482 dnia: 09 Stycznia 2017, 10:39:05 »
Moj komentarz jest taki, ze jedno exe dla wszystkich scenerii. Argument to taki przede wszystkim, iz jesli wejdzie do exe jakis bajer np. graficzny, optymalizacyjny, czy jakis tam inny, to przykladowo Kaliska pozbawiamy tego czegos, a moze byc zal.
Ja mysle, iz wtajemniczeni w te zawilosci, powinni zrobic analize, najlepiej w tabelarycznym ujeciu, jak jest zrobione, jak byc powinno, co przeszkadza itp. Byc moze sa wewnetrzne sprzecznosci albo czegos brakuje.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #483 dnia: 09 Stycznia 2017, 13:32:00 »
Obecne exe "zepsuło" Kaliską, a tak naprawdę po to są testy, żeby znaleźć takie babole. Niestety dopóki nie zejdziemy z eventów jako metody sterowania scenariuszem takie kwiatki będą się ciągle zdarzały. Babol jaki wyszedł to jest sprawa związana z samymi założeniami skanowania elementów w drodze przebiegu, i być może łatwo go będzie poprawić.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #484 dnia: 09 Stycznia 2017, 16:02:44 »
Poczekajmy aż Ra dopracuje sterowanie ruchem na L61. Potem zrobi się to samo na Kaliskiej i problem powinien zniknąć.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #485 dnia: 09 Stycznia 2017, 18:53:02 »
Cóż mogę napisać, chyba tylko to, że Rainsted na szczęście umożliwia i ułatwia dowolność użytkowania exe według upodobań. Wcześniej umożliwiał to STV.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #486 dnia: 09 Stycznia 2017, 20:12:59 »
Krzysiek, na te chwile tak, ale jak wejdzie jakis nowy parametr w taborze np. dotyczacy fizyki i bedzie hurtowa zmiana w taborze, to juz masz pozamiatane. Ja w owej sytuacji wybralbym rozwiazanie Transkeja.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #487 dnia: 09 Stycznia 2017, 22:36:17 »
No mógłbym napisać, że pozostanę już na tej paczce co mam. Sam pozostałeś na exe664. Wiem jednak, że masz ochotę na Kaliską i pewnie ze mną też tak może być. Na razie na scenerii stary tabor, tak czy owak trzeba rozwiązać problemy ze skanowaniem.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #488 dnia: 09 Stycznia 2017, 22:57:00 »
Krzysiek, za bardzo, to ja Cie nie zrozumialem :p . Znaczy sie troche tak, troche nie :)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 262
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #489 dnia: 10 Stycznia 2017, 06:36:56 »
Podejzewam ze krzyskowi chodzi o to by wydac scenerie wraz z exe next4. W zasadzie obaj macie racje chodz z przewaga dla mariusza. Scenerie mozna wydac z tymczasowym exe next4. Jednak powunno sie ja dostosowac do obecnego exe. Jeden z blachych piwodow podalem np ta udawana smuga ktora nie oswietla nic poza torem. Rozumie autora ktory robi trase juz 10 lat. Znajdzcie druga tak wytrwala osobe ktora piswiecila 10 lat jednej rzeczy. Tymniemniej trase trzeba wydac z next4 ale tez taka metoda wydawania tras nie powinna byc na porzadku dziennym. Wydzual wpc piwinien zribic akcje dostosowania trasy do standardu najnowszego exe jak z reszta tras wczesniej. Dostosowanie mam na mysli przynajmniej orzejezdnosc zaplanowanych skladow bez nieiczekuwanych wysypow.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #490 dnia: 10 Stycznia 2017, 07:55:52 »
Jak dla mnie, to trasę trzeba wydać z nowym exe, w którym będą poprawione znalezione błędy. Przecież to co znaleźliśmy to nie jest kwestia Kaliskiej ale samego funkcjonowania scenerii i może się to zdarzyć na każdym przyszłym scenariuszu.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9194
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 722
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #491 dnia: 10 Stycznia 2017, 13:29:00 »
Jak najbardziej cię Grzesiu w tej kwestii popieram.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #492 dnia: 10 Stycznia 2017, 13:53:18 »
Włodek, Kaliska jest w otwartym dziale Na Warsztacie. W tej sytuacji mowa o jej wydawaniu mija się celem. W jednym i w drugim wypadku jest lub byłaby dostępna dla wszystkich, z czego ja się bardzo cieszę. Propozycja dedykowania exeków na konkretne scenerie dotyczyła wszystkich scenerii, jednak prosiłem o opinie i przyjmuję argumenty, jestem na nie! Dokładnie jak Grzegorz napisał, wydanie scenerii musi być zgrane z wydaniem nowego exe o poprawionych błędach. Natomiast uważam, że tym razem testowane powinno odbywać się na next4, bez skracania składów i innych sztuczkach mających za zadanie omijanie błędów exe.
PS: Włodek, WPC nie powinien dostosowywać Kaliskiej, błąd z karzełkami jest błędem w exe! WPC tysiąc razy już dostosowywał wszystkie scenerie i choć wtedy słusznie, miał tego serdecznie dość.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #493 dnia: 10 Stycznia 2017, 13:55:19 »
Ostatnie takie poprawianie skończyło się otwartym buntem i trwającym do tej pory fochem Ra.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #494 dnia: 10 Stycznia 2017, 13:58:04 »
Tak sobie pomyślałem, ktoś ostatnio objeździł Quarka i sprawdził czy najnowsze exe nie popsuło jego działanie? Tam @Ra napisał wszystko perfekcyjnie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #495 dnia: 10 Stycznia 2017, 15:11:23 »
Nową smugę testowałem na Quarku i nie było problemów. Kilka błędów w oskryptowaniu wyłapałem, ale Ra poprawił od ręki i są na repo (a przynajmniej powinny być).
Rozumiem aluzję "przepisać Kaliską na algorytm sterowania ruchem Ra" i byłoby super, ale jest to nierealne.
1. Algorytm nie jest skończony i może być błędny miejscami.
2. Jest nieprzyszłościowy. Za 10 lat albo zakończymy rozwój projektu albo odejdziemy od sterowania wszystkim eventami.
3. Kto by to zrobił? Ra przepisuje po stacji na l61 od miesięcy.
4. Kto to ogarnia? Ra, Transkei, ktoś jeszcze?
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 262
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #496 dnia: 10 Stycznia 2017, 16:53:31 »
No dobrze ale jak wytlumaczysz krzysiu nieoczekiwany wysyp do windy. A juz dojezdzalem do ow. Czyli ostatnie set metrow do konca misji. Nikt tego nie wie. Log wiele nie mowi. Mysle ze za dlugo to powstawalo. Kolega pozdze nie byl na biezaco pewnie piszac scenariusze. A i tak log wywala bledy ktore nalezy usunac. Np jakas osina costam. Blad moze piwodowac inny. Poczawszy od braku tekstur duplikatow itd. Trzeba najpierw to wykluczyc. Tylko jak pozdze wydaje kolejne wersje (jedna rocznie srednio) to w kolejnej dalej sa te same bledy. Np eventy osiny od dawna wywalany jest.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #497 dnia: 10 Stycznia 2017, 17:22:02 »
@Stele: W moim poście nie było takiej aluzji, ani żadnej sugestii. Zwyczajna ciekawość jak spisuje się Quark na najnowszych exe i tyle.
Epek, wywalanie błędów w errors nie ma żadnego znaczenia, skoro wywala raz na 5 jazd. Wysyp do windy był od zawsze i nie ma co się czepiać konkretnych scenerii. Ja nie mam już siły tłumaczyć, że organizacja pracy ma bardzo duże znaczenie. Tak samo warunki dla jakich tworzy się sceneria, od czasu pierwszej odsłony Kaliskiej było już dziesiątki exeków, jak @pozdze ma nad tym zapanować? Mariusz proponował mniej składów, mniej skomplikowanych manewrów dla AI, coś w tym jest. Ale jak widzę jak ta sceneria żyje, to myślę że poprawienie exe jest jedyną drogą osiągnięcia celu.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #498 dnia: 10 Stycznia 2017, 17:31:47 »
Moze nie tyle mniej skladow, co niepotrzebnie AI jedzie 50 km, a my go widzimy przez chwile na jakiejs mijance albo co gorsza - w ogole. To jest sztuka dla sztuki, ktora wymaga stabilnego exe- na razie nieralne, dwa kto jest w stanie pisac te ozywione na maxa scenerie? Garsteczka. A Quarka, o ktorym piszesz, to tylko Ra. Reasumujac, naprawa exe, to nie wszystko i coraz bardziej Maszyne przeksztalcamy w makiete -cel strategiczny bez uwzglednienia realnych mozliwosci exe i czlowieka. Efekt jak na razie pod wzgledem stabilnosci raczej mizerny.
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2017, 18:13:31 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 262
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #499 dnia: 10 Stycznia 2017, 18:17:41 »
Mariusz dlaczego jedzie az tyle? Byc moze dlatego ze w zamiarze autora bedziemy kazdym skladem mogli jechac. Pomijam te dojazdowe w ramach dekoracji. W poprzedniej wersji testowalismy towarowe pospiecha i osobowke.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #500 dnia: 10 Stycznia 2017, 18:23:26 »
Ja nie wiem ile jedzie na Kaliskiej. Ja pisalem ogolnie. A to o czym piszesz, mozna tak zrobic, aby wygladalo podobnie, tylko, ze mniej bedzie zalezalo od dlugich jazd AI (jesli takowe sa).
Inna sprawa, lecz w gruncie rzeczy tez sztuka dla sztuki - lamanie patykow. Korzystasz z tego? Nie, a ile zachodu, aby sie nie lamalo. Moglbym tak dlugo wymieniac podobne kwestie. Daliscie sie zwiesc Ra (ktorego skad inad lubie), ale dla wielu z Was stal sie wrecz bozkiem, a prawda jest taka, ze to tez czlowiek i to omylny, jak kazdy.
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2017, 18:45:22 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #501 dnia: 10 Stycznia 2017, 20:56:32 »
A może po prostu skrócić ten skład Orlenu, wtedy Kaliska będzie przejezdna i będzie można ją testować na exe z nową smugą i  jednocześnie próbować naprawić exe aby ten skład normalnie ruszał? Ta sceneria jest po prostu świetna i szkoda wstrzymywać testy z takiego powodu. Moim zdaniem, dzięki temu że AI ma takie długie jazdy, nadaje to realności scenerii i można wtedy się przesiąść w każdy pociąg prowadzony przez AI i dojechać do końca jego trasy. Wyjazd równoległy z Ostrowa Wlkp. Wlókniarzem jest wspaniały.     
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2017, 21:30:15 wysłana przez pinokio »
Miejsce pracy: FH14 500

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #502 dnia: 10 Stycznia 2017, 21:02:00 »
Moze nie tyle mniej skladow, co niepotrzebnie AI jedzie 50 km, a my go widzimy przez chwile na jakiejs mijance albo co gorsza - w ogole. To jest sztuka dla sztuki, ktora wymaga stabilnego exe- na razie nieralne, dwa kto jest w stanie pisac te ozywione na maxa scenerie? Garsteczka. A Quarka, o ktorym piszesz, to tylko Ra. Reasumujac, naprawa exe, to nie wszystko i coraz bardziej Maszyne przeksztalcamy w makiete -cel strategiczny bez uwzglednienia realnych mozliwosci exe i czlowieka. Efekt jak na razie pod wzgledem stabilnosci raczej mizerny.
Ale bardzo ładnie się na to patrzy, latasz po scenerii a tam wszystko śmiga jakbyś oglądał to z pokładu Caracala. O ile śmiga... ja też nie byłem za takim skomplikowaniem. @Ra jest bardzo ambitny, dyskusja w sprawie granic realności symulatora nie dała żadnych wyników. Moim zdaniem zamiana prymitywnych eventów sterowanie z przed 2007r nie przyniosła stabilności w symulatorze. Nawet jeśli to krok do przodu i rozwojowy, to siedzimy w tym samym miejscu co w paczce z 2007r (chodzi o stabilność działania), a może nawet teraz jest więcej wpadek. Do tego trudniej je eliminować, bo pisanie scenariusza stało się elitarne.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #503 dnia: 10 Stycznia 2017, 21:24:12 »
No jesli zalezy Ci na to, aby patrzec na scenerie z lotu ptaka i to jest rzecz istotna, to jak mowilem, Maszyna=makieta. Efekty tego sa jak widac. Mnie na tym nie zalezy. Zalezy mi, aby objac skad, jechac i dojechac do celu, czasami mijajac sie ze skladami, czy chwile poczekac, az cos z naprzeciwka przejedzie. Nie moge sie zgodzic, aby eventy przed 2007 roku byly prymitywne. Zalezy od owczesnych scenerii np. takiego Quarka, jaki byl wtedy, nie zakwalifikowalbym do prymitywnych. Problem rowniez jest w tym, ze sa dziela niedokonczone. powstaly rozkaldy jazdy, W4, ale nadal, aby pisac skomplikowane misje, potrzeba recznie skryptowac po staremu (czytaj te nazywane nieslusznie prymitywne) i po nowemu.
Sorry, ale mnie sie juz nie chce wiecej pisac. Co mialem do powiedzenia, powiedzialem. Wiecej nic nowego nie wniose do dyskusji.
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2017, 21:39:08 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #504 dnia: 10 Stycznia 2017, 21:42:19 »
Ok, nie pisz. Wiesz dobrze, że ja nie uważam eventów sprzed 2007r roku za prymitywne, nieraz o tym pisząc naraziłem się na... śmieszność. Nie zależy mi na oglądaniu z lotu ptaka... Wolę sprawny scenariusz, obojętnie jak napisany. Rozkłady mogły by być dodawane jako plik do wydruku , to bardziej nawet bliskie realności na siódemce.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #505 dnia: 11 Stycznia 2017, 07:06:17 »
I znowu dyskusja o eventach. Widzicie jak nas ta rzeczywistość boli? Trzeba zaorać i zrobić coś innego bo się zajedziemy. Co do składów AI to jak już mają jeździć jak na makiecie to niech jeżdżą poprawnie. Yb kiedyś napisał, że najlepsze są scenariusze, gdzie możesz sobie pojechać pośpiechem, ale możesz też wsiąść do towara i czekać godzinę na odjazd. Dlatego jest taka walka o przejezdność dla AI. Niesety na tym co mamy każda większa sceneria się wywraca w którymś miejscu. Stele ma rację. Jak nie wywalimy eventów i nie zaproponujemy czegoś co łatwo tworzyć i mało błędów przy tym popełniać to projekt zamkniemy.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4263
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 262
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #506 dnia: 11 Stycznia 2017, 18:28:30 »
Poprawilem bo się jednak gryzly.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #507 dnia: 15 Stycznia 2017, 13:54:40 »
Po skroceniu składu Orlenu obie misje przejezdne.
Miejsce pracy: FH14 500

Offline bumer

  • Wiadomości: 447
  • Only PKP Classic
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 194
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #508 dnia: 15 Stycznia 2017, 15:00:53 »
@pinokio, do jakiej długości skróciłeś skład Orlenu ? Mi raz udało się objechać Włókniarza od początku do końca ale powstawiałem niemalże wszędzie inne składy niż te wstawione na stałe w scenerii. Nie zmieniając składów utknąłem w Blaszkach.
SU46-048 SU46-037 ST43-189 ST43-242 EN57-1146 EN57-837 EP07-330 RES 619-8

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #509 dnia: 15 Stycznia 2017, 15:22:41 »
Do 5 wagonow skróciłem,reszty składów nie zmieniałem. Przejechałem jeszcze misje z et22-958 z Łodzi Kaliskiej do Ostrowa Wlkp. i w Lublinku ze złej strony otwierają się drzwi poza tym wszystko było dobrze.
Miejsce pracy: FH14 500