Autor Wątek:  Mosty  (Przeczytany 49727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Odp: Mosty
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Stycznia 2016, 16:02:25 »
errors.txt przed i po wrzuceniu nowych peronów
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Mosty
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Stycznia 2016, 16:02:50 »
Bardzo ładnie wszystko się prezentuje. Powodzenia w dalszych pracach.

Głupia PLK-a :/ http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Biecz . Ma być wesoło, jest wesoło.
W Terespolu też zaszaleli http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Terespol EZT są prawie zawsze przyjmowane na tor 7. ;)

Reg. obowiązki 11a.
Proszę poprawić wiadomość.
Benek
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2016, 19:07:16 wysłana przez danniel »
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Mosty
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Stycznia 2016, 00:56:00 »
Najnowsza paczka na górze. To będzie zatem ostateczny kształt tej scenerii:

183+600 st. Kominy <
180+800 p.o. Kominy Mostowa <
179+500/0+000 podg. Zarzecze /zjazd na linę kolejową podg. Zarzecze - Mosty Towarowe
???+??? podst.  Wojany (przystanek osobowy+posterunek odstępowy) +
???+??? st. Damnica +
???+??? st. Stefanowo rejon St1
???+??? st. Stefanowo <
???+??? st. Biecz +
???+??? p.o. Małopole +
???+??? st. Ryn <
???+??? p.o. Leśniewo +
???+??? st. Mosty <
???+??? st. Mosty Towarowe
< przewidziane postoje handlowe pociągów pospiesznych i osobowych, + przewidziane postoje handlowe poc. osobowych.


Nowy odcinek Kominy - podg. Zarzecze: Vmax=120km/h, linia dwutorowa, SBL jednokierunkowa 3-stawna (zaledwie 3 odstępy), linia po modernizacji. Pozostaje tylko dokończenie stacji Kominy, zrobienie nań SRK, dokończyć otoczenie na odcinku Kominy - Damnica i Damnica - Mosty (na kilku fragmentach), wstawić przechyłki i sieć trakcyjną, na nowo słupki hektometrowe Mosty Tow - Zarzecze... i to będzie tyle.

(!)Byłbym uszczęśliwiony, gdyby nieco więcej niż dwie osoby wstawiały plik errors.txt (wystarczy uruchomić scenerię i wyłączyć kl. F10, plik znajdzie się w głównym katalogu Symulatora). Cholernie mi on pomaga zorientować się, czego u Was brakuje i poprawiać błędy.

Idzie mi to dość sprawnie, myślę że to kwestia kilku tygodni jak ogarnę się z tym wszystkim poza siecią trakcyjną, bo "starej" nie ma co wstawiać, biorąc pod uwagę fakt że nowa już jest w przygotowaniu. Jak zwykle jestem otwarty na propozycje.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 01:12:06 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Felix

  • Wiadomości: 37
  • Odkrywca szlakow
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Mosty
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Stycznia 2016, 08:36:38 »
Aktualny  plik errors

Offline nail_bomb

  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mosty
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Stycznia 2016, 12:31:12 »
Cześć, plik poniżej.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Mosty
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Stycznia 2016, 13:13:21 »
Czemu chodniki w Rynie jako pobocze? Jako chodnik ładniej by się mapowały. Nie ręczę jednak za miejsce przejścia pobocza w chodnik.
Kopce pod maszt GSM-R w Małopolu ziemia przenika przez teren. Czyżbyś znowu nie zrobił jawnej triangulacji w 3dsie tak jak przy dachu czerpaku? Albo zmień geometrię albo usuń te dwa trójkąty.
Moje zielsko zabiło wydajność. Tak gdzie miałem 60fps teraz spadło do 20. :( Trzeba by zrobić test czy wyłączenie falowania na wietrze coś daje. Jak je robiłem, to nie miałem takiej ilości chaszczy w scenie. Używasz mojego inca? Tam chyba coś miałem pokręcone z orientacją. Nie obraziłbym się za korektę, choć jak tyle tego nasadziłeś, to już pewnie nie masz ochoty.
Podmień proszę lampy na peronach zmodernizowanych na te moje. Wstyd mi za te z l61. Kiedyś je też zrobię ładniej. Jak chcesz mogę zrobić resztę brakujących elementów. Wiatę, zejście do przejścia i kubeł, ale to trzeba poczekać aż śnieg zniknie.
Mój kanał youtube

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Odp: Mosty
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Stycznia 2016, 14:23:45 »
No to i ode mnie errors.txt z dzisiejszej wersji.
Dlaczego przy ładowaniu scenerii pojawiają się takie długie sekwencje plusów (log.txt w załączeniu)? Czy to w związku z jakimiś niedorobionymi fragmentami?
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 14:30:37 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Mosty
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Stycznia 2016, 14:42:41 »
A to jakiś wymysł Q. Pytaj się u niego w wątku.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Stycznia 2016, 20:01:18 »
Znów testujemy na różnych exe? Maciej, na jakim Ty pracujesz? Na tym powinniśmy testować. Koniec, kropka. Nie może być tak, że gdzieś ukazuje się jakaś przeróbka exe i mamy jakieś sztuczne problemy.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1599
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 514
Odp: Mosty
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Stycznia 2016, 21:19:23 »
@macius5991: parę kwestii co do rzeczy które zostały przeze mnie wypatrzone z twojej scenerii:
1. Czy tak ma być czy to jakiś błąd (chodzi mi o to co jest w czarnych kółkach ?
2. Czy dałoby radę przechylić te znaki w takie sposób aby były one oparte o nastawnie (w mojej opinii wyglądałoby to bardziej realnie)?
3. Bardzo podobają mi się te linie napowietrzne i słupy energetyczne (chyba wysokiego Napięcia) koło stacji Mosty.
3.1. Przy niektórych dróżkach, przenikają tekstury chodnika i drogi ( na obrazku jest droga pomiędzy kilometrażem 195+700 a 195+800).
4. Nie wiem czy tylko u mnie ale jest biała pustynia w jednej z części scenerii.
To na tą chwilę wszystko co zdążyłem dojrzeć.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 21:20:53 wysłana przez RoboBatman »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Mosty
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Stycznia 2016, 21:31:09 »
Jak nie dajesz tam autek, to można posklejać skrzyżowania. Będzie ładniej wyglądać jak wszystko się dobrze wyrenderuje.
Mój kanał youtube

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Mosty
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Stycznia 2016, 18:11:13 »
Potencjalne żródło błędu w przyszłości: nie przestawia się zwrotnica Zarzeka_6 z powodu zdublowania nazwy z innym torem.
Pozdrawiam.

Offline mrofkojat

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Mosty
« Odpowiedź #42 dnia: 10 Stycznia 2016, 19:43:44 »
Errors po najnowszej wrzutce Mostów. BTW, sceneria kapitalna!

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 505
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 44
Odp: Mosty
« Odpowiedź #43 dnia: 11 Stycznia 2016, 15:20:52 »
Jak tylko uzupełnisz scenerię o sieć trakcyjną i załatasz dziury w "podłożu" to sceneria będzie naprawdę miodna.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Mosty
« Odpowiedź #44 dnia: 11 Stycznia 2016, 20:24:05 »
Znów testujemy na różnych exe? Maciej, na jakim Ty pracujesz? Na tym powinniśmy testować. Koniec, kropka. Nie może być tak, że gdzieś ukazuje się jakaś przeróbka exe i mamy jakieś sztuczne problemy.
M15.04+patch, czyli Exe_470.
Potencjalne żródło błędu w przyszłości: nie przestawia się zwrotnica Zarzeka_6 z powodu zdublowania nazwy z innym torem.
Dzięki, szukałem tego długo i nie mogłem znaleźć.
Cytuj
Kopce pod maszt GSM-R w Małopolu ziemia przenika przez teren.
W sumie nie wiem po co dałem te kopce, maszty będą po prostu "na ziemi".
Cytuj
Podmień proszę lampy na peronach zmodernizowanych na te moje. Wstyd mi za te z l61.
To trzeba zmienić w INC-ach peronów. Po prostu przed wgraniem paczki z moimi peronami na REPO podmieni się odpowiednie wpisy, wrzucę poprawioną paczę do testu dodatków.
Cytuj
1. Czy tak ma być czy to jakiś błąd (chodzi mi o to co jest w czarnych kółkach ?
2. Czy dałoby radę przechylić te znaki w takie sposób aby były one oparte o nastawnie (w mojej opinii wyglądałoby to bardziej realnie)?
3. Bardzo podobają mi się te linie napowietrzne i słupy energetyczne (chyba wysokiego Napięcia) koło stacji Mosty.
3.1. Przy niektórych dróżkach, przenikają tekstury chodnika i drogi ( na obrazku jest droga pomiędzy kilometrażem 195+700 a 195+800).
4. Nie wiem czy tylko u mnie ale jest biała pustynia w jednej z części scenerii.
1- tak, jest poprawnie. 2- raczej trzeba będzie się wielokrotnie bawić w ustawianie i sprawdzanie, za dużo pracy jak na taki szczególik.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Odp: Mosty
« Odpowiedź #45 dnia: 12 Stycznia 2016, 00:38:27 »
Ponizej  bledy w t3d. Do etapu wyszukwania bledow typowo w scenerii nie doszedlem i juz chyba zamiaru nie mam. Dosyc juz mam wylapywania bledow, ktore mozna wylapac moimi narzedziami  a nikt ich nie uzywa. Sorry Maciusiu, ze padlo to stwierdzenie w twoim watku, ale gdzies musialo :). Szale goryczy przelalo ilosc bledow.

1) Degeneraty (kazdy plik po 4)
c:\g\models\tory\napedy\new-ele-1-rzl-l.t3d
c:\g\models\tory\napedy\new-ele-1-rzl-p.t3d
c:\g\models\tory\napedy\new-ele-1-rzp-l.t3d
c:\g\models\tory\napedy\new-ele-1-rzp-p.t3d
c:\g\models\tory\napedy\old-ele-1-rzl-l.t3d
c:\g\models\tory\napedy\old-ele-1-rzl-p.t3d
c:\g\models\tory\napedy\old-ele-1-rzp-l.t3d
c:\g\models\tory\napedy\old-ele-1-rzp-p.t3d

2) Duplikaty trojkatow:
C:\g\models\elektryczne\latarniay_hs.t3d   118
C:\g\models\elektryczne\latarniay_lbc.t3d   12
C:\g\models\przemysl\komin_jaworzno22x300.t3d   96
C:\g\models\przemysl\komin_luban4x50.t3d   8
C:\g\models\przemysl\komin_siersza12x100.t3d   2

3) Hierarchia (child wyzej niz partent)
c:\g\models\elektryczne\latarnial_drew.t3d
c:\g\models\elektryczne\latarnial_hs.t3d
c:\g\models\elektryczne\latarniay_str.t3d

4) W paczce sa tekstury dds i tga
textures\plants\tree_autumn1.dds
textures\plants\tree_autumn1.tga
textures\plants\tree_autumn2.dds
textures\plants\tree_autumn2.tga


Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Mosty
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Stycznia 2016, 00:12:52 »
W pierwszym poście mała aktualizacja, zmiany na odcinku podg. Zarzeka - Kominy, powoli ogarniam otoczenie. Zrobiłem też SBL-kę, a z SRK pozostało tylko zrobić stację Kominy. Nie patrzeć na te porozrzucane kominy i fabryki, robię dopiero "przymiarkę" pod to jak to poustawiać. Można pojeździć elektrowozem "w te i we wte" na obu torach i sprawdzić czy dobrze działa SBL, czy dobrze działa SHP.

Cytuj
4) W paczce sa tekstury dds i tga
textures\plants\tree_autumn1.dds
textures\plants\tree_autumn1.tga
textures\plants\tree_autumn2.dds
textures\plants\tree_autumn2.tga
Jedyne moje grzechy :) Dodałem tam od razu DDSy bo te tekstury TGA wyjątkowo długo się wczytywały. I są to chyba pierwsze jesienne drzewa w MaSzynie? ;>

14012016 na górze. Stefanowo: załatana dziura w terenie; odcinek dwutorowy: kolejne ogarnianie otoczenia, dodany przejazd na tym odcinku, w następnym kroku ogarnę do końca stację Kominy i... układ torowy będzie gotowy na przyjęcie sieci trakcyjnej.
@K626, obecnie tory znajdują się w dwóch plikach: mosty/tory.scm oraz mosty/2-tory.scm, nigdzie indziej. Ale docelowo będzie to tylko jeden plik SCM (teraz jest to podzielone na 2 z powodu łatwiejszej edycji scenerii). Uwagi i errors.txt poniżej (sprawdzajcie na Exe470).
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2016, 00:17:49 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Odp: Mosty
« Odpowiedź #47 dnia: 14 Stycznia 2016, 16:05:13 »
Odpalone na 470 bez problemu (errors.txt w załączeniu). Widzę, że w Damnicy pojawił się brakujący semafor wyjazdowy :)
Jeszcze niejechałem tylko się przeleciałem. Super wyglądają te jesienne drzewa. W ogóle jesień na szlaku to fajny czas... można by ich więcej nasadzić przy torze i zrobić taki jesienny lasek. Czasem mam też wrażenie, że mijam jakąś wioskę albo małą mieścinkę, a tu blokowisko. Chyba zamiast bloków lepiej więcej małych domków stawiać. Takie moje subiektywne odczucie.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Mosty
« Odpowiedź #48 dnia: 14 Stycznia 2016, 18:08:30 »
Powiedz to tow. Gierkowi. :P
Mój kanał youtube

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Odp: Mosty
« Odpowiedź #49 dnia: 14 Stycznia 2016, 18:55:00 »
Hehe... pewnie tak ale koło mnie na terenie byłego pegeeru to stoją może ze dwa, ale żeby zaraz całe osiedla...
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #50 dnia: 14 Stycznia 2016, 20:57:23 »
Znak stopu do obrócenia o 90 stopni. Klimatycznie i może te bloki nie wyglądają, ale znam takie miejsca, choćby Pionki koło Radomia, gdzie jest podobnie. Włocławek, od strony Bydgoszczy, też nie wygląda lepiej. Także prawda czasu - prawda ekranu. Sieć trzeba postawić stosowną do stanu torowiska i będzie cacy. Jeszcze pytanie, powinienem mieć jakieś zdjęcia opadłych liści na ziemi, przydadzą się? Znalazły by się też jakieś drzewa, to mogę wrzucić. Co do drzew, niektóre bym obrócił o 45 stopni, aby płaszczyzny plane nie były prostopadłe i równoległe do torów. Mam wrażenie, że taki obrót, poprawi ich postrzeganie.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Mosty
« Odpowiedź #51 dnia: 14 Stycznia 2016, 21:18:50 »
Mapa jakaś jest?
2. Na końcu pętlę można zrobić.
3. Znak ponoć jest celowo obrócony i pobazgrany.
4. Ten środkowy peron w Rynie to jest taki ni w pięć ni w dziewięć.
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2016, 21:31:21 wysłana przez Smok E_ustachy »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #52 dnia: 14 Stycznia 2016, 21:48:35 »
Niby z tym znakiem tak ma być, ja twierdzę, że jednak do poprawy. Jeśli znak ma być oznaką wandalizmu, to powinien być odpowiednio przygotowany model. Taki, aby nie było wątpliwości, czy to błąd jak opisał też mac310, czy celowe działanie osób trzecich. W załączniku errors z odpalenia na czystym świeżo rozpakowanej paczce 1504 i paczu, exe470. Mam nadzieję, że paczka z pierwszego postu zawsze zawiera wszystkie potrzebne pliki. Pętla na końcu wygląda beznadziejnie, tak jest na Kaliskiej, ale jak ktoś chce...

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Odp: Mosty
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Stycznia 2016, 22:05:57 »
Nie pamiętam czy znaki były jako jeden model, ale jeśli tak, to można pochylić dziada by był wyraźnie stuknięty.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Stycznia 2016, 22:26:08 »
W załącznika porównanie środkowego peronu w Pabianicach (fota jest moja) i screen ze stacji Ryn. Jak dla mnie, jeśli to jest ni w 5 ni w 9, to jednak jest prawdziwe. Mimo, że sceneria jest fikcyjna. Takich środkowych peronów w Polsce jest cała masa.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Mosty
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Stycznia 2016, 01:25:53 »
Znak nie jest stuknięty tylko obrócony.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Mosty
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Stycznia 2016, 01:41:01 »
Widzę, że znak nadmiernie zwraca Waszą uwagę :) Już jest poprawiony. Najnowsza paczka w pierwszym poście, zmiany głównie na odcinku drugim (Wojany - Kominy). http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-mosty_16012016.7z
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #57 dnia: 16 Stycznia 2016, 04:24:54 »
Znak nie jest stuknięty tylko obrócony.
Ktoś napisał inaczej? Mowa była, że właśnie jest tylko obrócony i pomazany. Macius5991, czy za każdym razem pakujesz pełną paczkę? Czasem jak muszę rozpakować na świeżą PC, to dobrze jest wiedzieć czy z ostatniego linku, dostaniemy wszystko co trzeba do tej scenerii.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4013
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1061
Odp: Mosty
« Odpowiedź #58 dnia: 16 Stycznia 2016, 04:30:47 »
Tak, wszystkie paczki sa "pelne".
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 415
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 201
Odp: Mosty
« Odpowiedź #59 dnia: 16 Stycznia 2016, 13:06:09 »
Pierwotnie moj errors.txt mial chyba 20kb, musialem dociagnac wiele rzeczy, glownie z testu dodatkow. Niestety wciaz wielu plikow nie udalo mi sie zlokalizowac. Wersja scenerii z bugs-mosty_16012016.7z.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2016, 14:38:42 wysłana przez joey »