Autor Wątek:  Mosty  (Przeczytany 50336 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Mosty
« dnia: 06 Stycznia 2016, 22:25:40 »
Opis długi - http://wwk.kolej.org.pl/2014/12/projekt-stacja-mosty/
Opis krótki - robię scenerię, efekty przedstawiam poniżej. Inicjatorem tego, że zacząłem się w to bawić, jest to, że w ostatnim czasie dużo jeżdżę koleją po Polsce i dużo rzeczy udało mi się zobaczyć, chciałem mieć to w Symulatorze.
Braki - przechyłki, sieć trakcyjna, urozmaicony profil pionowy, fajerwerki. Taśma z przejazdu: http://wwk.kolej.org.pl/wp-content/uploads/2014/12/mosty_tasma.png (sterował komputer).

Bardzo proszę, po uruchomieniu scenerii wstawić w załącznik plik errors.txt z głównego katalogu Symulatora, pozwoli mi to na poprawę braków. Możecie również opisać swoje uwagi, propozycje. Sceneria momentami jest niedokończona (w sumie są 2-5 takich miejsc).
Cytuj
Shift+1...3: sterowanie eventami w na posterunku Zarzeka.

« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2016, 02:30:13 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Stycznia 2016, 23:57:42 »
Odpaliłem, zastanawiam się czy zacząć robić sieć trakcyjną. Plik errors może być nie adekwatny ze względu na paczkę na której uruchomiłem scenerię. Fajny klimacik, ale po stronie składu w torach dałbym mnie krzaków, tam powinno być miejsce na przepychanie składu, a nie tylko na oblot loka. Może się mylę w tym względzie. Od strony EP09 chyba jest cacy. Będziesz to przedłużał?  No i jeszcze, czy czekamy na nowe słupy i druty? Osobiście postawił bym na tej scenerii same betonowe słupy, gdzie nie gdzie pojedyncze stalowe. Bez bramek. Sceneria ma jeden brak terenu, nie wyświetla podłoża, momentami pusta. Być może uzupełniłbym przechyłki, do dogadania.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:08:24 »
Jak pisałem - sceneria jest niedokończona, może mieć "dziury" tam gdzie nie miałem chęci jeszcze przysiąść. Sieć trakcyjna - czekamy na nową, nie pali się. Przechyłki zrobię, poprawię takie elementy jak "puste" trawy, coś tam pododaję.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline mac310

  • Wiadomości: 493
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Mosty
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:09:48 »
Odpaliłem na ostatnim apdejtowym exe i wszystko ładnie się uruchomiło.
error.txt wedle życzenia.
Ruszyłem sobie i przejechałem kawałek, ale przy próbie zrobienia foty (F11) z zewnątrz wywaliło mi symulację więc nie ujechałem za daleko. Sceneria ładuje mi się okrągłe 3 minuty więc może spróbuję jeszcze raz ;)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline blakk

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Mosty
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:14:49 »
Ciekawa sceneria, pliczek w załączniku.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Mosty
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:35:36 »
Mam coś skopane w e3d pragotronów. Dodawałeś je do paczki, czy to moja wina? Nie wyświetla mi szyb, a gdzieś miałem dobre na dysku.
Widzę wsady koksownicze i kominy w polu zostały. :P
W Leśniewie paskudne ławeczki. Skąd je wytrzasnąłeś? Jedne o takiej bryle przemapowywałem kiedyś i powinienem je mieć we własnej paczce.
Miło widzieć swoje zielsko w scenerii, ale te baldachy nie osiągają trzech metrów a szuwary nie rosną na płaskiej łące przy torach czy na miedzy i nie mają sześciu metrów. Robiłem je typowo pod jeziorka i tu nie pasują. Ogólnie jednogatunkowa trawa wygląda słabo. Nie mówię wszystko na kupie, bo to tylko zabija wydajność, ale jakieś urozmaicenie by się przydało. Zwłaszcza na szlaku gdzie fps wzrasta można też ją zagęścić. Trus siał znacznie gęściej i fps się trzyma.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 00:41:41 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:40:14 »
Części torów łączących rozjazdy za semaforami wyjazdowymi, tam gdzie jest siódemka z wagonami wyeksportowała się do plików innych niż tory.scm. Screen z tymi brakami dam jutro, dziś jest zbyt późno. Braki widać po wczytaniu tylko plików tory.scm i tory-2.scm. Może to powodować problemy.
Na razie w załączniku tylko miejsce, jutro załączę jak wyglądają braki.

Offline mac310

  • Wiadomości: 493
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Mosty
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Stycznia 2016, 00:42:08 »
Przejechałem sobie do Biecza i tu zostałem skierowany na wprost po zarośniętym torze na trawkę, zatem koniec trasy. Aktualny errors.txt w załączeniu.
Do Stefanowa nie dotarłem... ale fajnie, że chociaż mimo braku jakiejkolwiek linii w moim Stefanowie będzie taka swojska miejscowość na MaSZynowym szlaku ;)
Na pierwszy rzut oka (po nocy i bez okularów) nie zauważyłem specjalnych problemów jak na scenerię w budowie. Trochę niektóe wskaźniki chyba za daleko od toru, jakiś znak stop na przejeździe do obrócenia o 90 stopni i mam wrażenie, że niektóre wskaźniki ograniczenia prędkości jakieś dziwne bo w dwóch wierszach coś na nich napisane ale szybko jechałem i nie zauważyłem co na nich jest. Oczywiście na całej trasie mijałem tylko semafory z S1, więc nie wiem czy powinno tak być czy to z powodu niedokończonej wersji?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1312
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Mosty
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Stycznia 2016, 09:39:11 »
Zastosowane są podsypki i rozjazdy @Benka i nawet przyzwoicie to wygląda.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Stycznia 2016, 09:44:19 »
Bo one są przyzwoite :) Co prawda nie są to zdjęcia podsypek a "sztucznie" zrobiona tekstura, ale wygląda przyzwoicie. Brakuje mi wciąż rozjazdów R300 (tutaj: R190).
Cytuj
W Leśniewie paskudne ławeczki. Skąd je wytrzasnąłeś? Jedne o takiej bryle przemapowywałem kiedyś i powinienem je mieć we własnej paczce. ... Mam coś skopane w e3d pragotronów. Dodawałeś je do paczki, czy to moja wina? Nie wyświetla mi szyb, a gdzieś miałem dobre na dysku.
Damy inne, lepsze :) Po prostu polubiłem te ławeczki, mam do nich sentyment i trudno się odzwyczaić. Pragotrony dam jednak te "sebastianowe".
Cytuj
Oczywiście na całej trasie mijałem tylko semafory z S1, więc nie wiem czy powinno tak być czy to z powodu niedokończonej wersji?
Tylko przedstawiam scenerię, scenariusza nie ma napisanego żadnego. Dokończy się scenerię, to napisze się porządne scenariusze. Specjalnie dla Ciebie Maćku w następnej wersji będzie sterowanie Shift+1...6 semaforami/rozjazdami (kiedy widzisz S1/Sr1 trzeba wcisnąć kolejny Shift+1..6, rozpoczynając od jedynki :)
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

sebastian82

  • Gość
Odp: Mosty
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Stycznia 2016, 10:03:03 »
Przeleciałem się po Twojej scenerii Maćku. Mam kilka uwag. Mianowicie: w kilku miejscach poduszki kozłów oporowych są za nisko, szyny bezpośrednio przed i za kozłem powinny być rude (unused2)., W kilku miejscach masz zdemontowane szyny na drugim lub od dawna nie używanym torze. Zamień ją na jakąś z rozsypującymi się lub zmurszałymi podkładami. Nie wiem, czy widziałeś mojego kozła z paczki. Jeśli się tobie spodoba to wymieszaj moje i Patrykosa. Myślę, że moje uwagi spowodują iż sceneria będzie bardziej realna dla oka. Jak coś trzeba to oczywiście pomogę.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 13:17:18 wysłana przez Sawi »

Offline mac310

  • Wiadomości: 493
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Mosty
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Stycznia 2016, 10:10:57 »
Specjalnie dla Ciebie Maćku w następnej wersji będzie sterowanie Shift+1...6 semaforami/rozjazdami (kiedy widzisz S1/Sr1 trzeba wcisnąć kolejny Shift+1..6, rozpoczynając od jedynki :)
Dzięęęki Maćku :D.
Czy mam rozumieć, że dzięki temu będę mógł zajechać dalej niż do Biecza i nie kończyć w krzakach?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Stycznia 2016, 10:18:46 »
Tak, aż do samej Damnicy. A przy okazji - można zmienić położenie rozjazdów klawiszami t/T, bo tak ustawił @Benek. Nawet można zrobić to z lokomotywy, wystarczy podjechać czołem pod sam rozjazd lub przy przejeżdżaniu przez nań trzymać Shift+T aby zjechać "na bok".
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Odp: Mosty
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Stycznia 2016, 11:02:54 »
Mistrzu, powiedz mi, bo chyba mam jakąś nieaktualną paczkę lub nieprawidłowe exe lub w ogóle mój symulator jest do kitu.
Nie dostaję tarczy/wyjazdu z grupy na początku. Mam czekać dłużej niż 15 minut? :)

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Stycznia 2016, 11:04:23 »
A czekaj do oporu :D Eventów nie ma, żadnego scenariusza nie ma, prezentuję scenerię. Ale spokojnie, leci paczka ze sterowaniem Shift+1...6 żeby nie musieć przejeżdżać S1. Kolejna paczka w pierwszym poście, nie jest to nakładka, a pełna paczka. Jak zwykle po uruchomieniu proszę o errors.txt w załącznik.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 11:07:01 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Odp: Mosty
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Stycznia 2016, 11:18:27 »
Zniszczę Cię. Dopracowanie scenerii wizualnie zmyliło mnie i myślałem, że w tym przypadku też dopieściłeś całość.

Mam ruszoną swoją scenerię (na razie stacja + szlak podmiejski dwutorowy). Rozbudowanej całości raczej nie będę robił, ale możemy na końcu połączyć "siły" i potem to spiąć razem w całość. :)

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1312
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Mosty
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Stycznia 2016, 14:46:59 »
Maciek a jak by tak pozostawić tą scenerie jako spalinową? Tu gdzie jest budyń za stacją można by wkomponować EC Dobre oraz przydało by się zrobić zróżnicowany teren tj jakieś pagórki, rowy przy torowisku.
Cesky a co to za sceneria możesz powiedzieć coś więcej?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 14:52:30 wysłana przez klimczok_mk »

Offline mac310

  • Wiadomości: 493
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Mosty
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Stycznia 2016, 14:49:48 »
No to teraz przejechałem sobie do końca świata... gdzie dziewiątka wyjechała mi na spotkanie ;)
W załączeniu errors.txt i kilka zrzutów miejsc, które zauważyłem:
  • daleko_slupki.jpg - jak wspominałem wcześniej mam wrażenie, że część słupków hektometrowych jak również wskaźników stoi zdecydowanie za daleko od toru
  • obrocony_stop.jpg - jak sama nazwa wskazuje... chyba jacyś wandale wracali z imprezy i sobie pokręcili znakiem ;)
  • powodz.jpg - brak tekstury, albo zalało teren i niebo się odbija ;)
  • wskaznik1.jpg i wskaznik2.jpg - pierwszy raz myślałem, że coś dziwnego jest na wskaźnikach (jakiś tekst w 2 wierszach) jednak po pauzie widzę, że u mnie większość wskaźników ma jakby słupek widoczny od przodu zamiast od tyłu i wygląda to jak pionowa kreska
  • semwyj_damnica.jpg - mam wrażenie, że brakuje na tym torze semafora wyjazdowego z Damnicy
Generalnie bardzo mi się podoba. Widzę, że w wielu miejscach przygotowane materiały budowlane (chyba fundamenty pod słupy sieci) no i dzwigi porozstawiane... znaczy, coś się dzieje... jak na obwodnicy Inowrocławia ;)
Pomyślałem też, że nasza rzeczywistość (ekrany dźwiękochłonne) w jakiś sposób ułatwiają tworzenie scenerii. Realistycznie, a nie trzeba za dużo elementów wstawiać i... ładować się będzie szybciej ;)

  Dodano: 07 Stycznia 2016, 14:57:19
Maciek a jak by tak pozostawić tą scenerie jako spalinową?
Eee i co... ja miałbym jeździć nią bez drutu :( W zasadzie to można chyba zrobić dwie wersje z i bez sieci.
Zapomniałem jeszcze nadmienić, że fajnie widzieć semafory kształtowe. Dawno ich nie spotykałem na MaSZynowych szlakach ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 14:58:48 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Stycznia 2016, 15:02:27 »
Cytuj
Maciek a jak by tak pozostawić tą scenerie jako spalinową?
Nie, ma być drut.
obrocony_stop.jpg - jest to zrobione celowo :), powodz.jpg - tutaj trzeba dokończyć, jeszcze nie miałem chęci, semwyj_damnica.jpg - przyjrzę się, daleko_slupki.jpg - poprawimy.
Cytuj
Zapomniałem jeszcze nadmienić, że fajnie widzieć semafory kształtowe. Dawno ich nie spotykałem na MaSZynowych szlakach ;)
Rzadko są obecne toteż będzie powtórka z materiału dla użytkowników, przypominajka że istnieje coś takiego jak semafor kształtowy.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Stycznia 2016, 16:02:17 »
Przechyłki będą. Na pierwszym poście link do kolejnej dzisiejszej wersji (07012016-2), jak zwykle proszę o errors (staram się teraz dążyć do tego, aby errors był pusty, potem będę poprawiał inne błędy. Liczę na wyższą aktywność, nie wierzę że kilka osób tylko pobrało scenerię, te Wasze errors.txt naprawdę bardzo pomagają. Tak bardzo chcieliście nowe scenerie, a jak przychodzi co do czego to odzywa się pięciu starych wyjadaczy :D
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Stycznia 2016, 17:04:34 »
Jak pisałem wcześniej, brak torów jak w załączniku w plikach tory.scm i tory-2.scm. Nie wiem gdzie się wyeksportowały, ale wydaje mi się, że dobrze jest mieć wszystko w jednym pliku. Znajdziesz to Maciuś, czy mam poszukać?
PS: Jestem za pociągnięciem drutów bezapelacyjnie. Jeśli komuś jakiś element scenerii nie będzie pasował, zawsze może go wyrzucić dla własnego użytku.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 17:07:41 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Stycznia 2016, 18:22:11 »
Rozumiem, po prostu czasem się zapomniałem i nie wstawiałem torów w warstwie torów, a gdzieś indziej. Będzie "jak trzeba".
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Mosty
« Odpowiedź #22 dnia: 07 Stycznia 2016, 18:23:00 »
Sceneria obiecująca CDN.
Można by dołączyć odcinek niezelektryfikowany Stare Pupy - Brenna Spalona.
Skrzyżowanie, nasypy, podjazdy, szkody górnicze. Zmiana czoła. W Bieczu przebieg torów dziwny - na przestrzał powinien być tor bez peronu.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 18:28:47 wysłana przez Smok E_ustachy »

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #23 dnia: 07 Stycznia 2016, 18:44:35 »
W Bieczu przebieg torów dziwny - na przestrzał powinien być tor bez peronu.
Głupia PLK-a :/ http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Biecz . Ma być wesoło, jest wesoło.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mosty
« Odpowiedź #24 dnia: 07 Stycznia 2016, 19:04:01 »
Z dzisiejszej aktualizacji errors.txt z tym, że być może niektóre błędy wynikają z paczki na której uruchamiam scenerię.

Offline mac310

  • Wiadomości: 493
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Mosty
« Odpowiedź #25 dnia: 07 Stycznia 2016, 20:54:39 »
No i ode mnie errors.txt po drugiej aktualizacji dzisiaj. Niestety zakończyłem wykolejeniem na wjeździe do Biecza... stówka w perony i na bok to się nie udało ;)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Mosty
« Odpowiedź #26 dnia: 07 Stycznia 2016, 20:55:58 »
A ja tylko przypominam, że ograniczenia prędkości można teraz robić eventami i nie trzeba wpisywać w tory ;)
A poza tym fajnie to wygląda.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Mosty
« Odpowiedź #27 dnia: 07 Stycznia 2016, 21:57:39 »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Odp: Mosty
« Odpowiedź #28 dnia: 07 Stycznia 2016, 22:42:26 »
Maciek a jak by tak pozostawić tą scenerie jako spalinową? Tu gdzie jest budyń za stacją można by wkomponować EC Dobre oraz przydało by się zrobić zróżnicowany teren tj jakieś pagórki, rowy przy torowisku.
Cesky a co to za sceneria możesz powiedzieć coś więcej?
Też wolałbym to widzieć pod drutem - w sam raz na linię podmiejską SKM-ki. Ja nawet zacząłem gdzieś na kartkach rysować szlak - podobnie jak Maciek podczas jazdy na śpiochach naszła mnie wena. ;-)

Ogółem chciałbym stworzyć małą scenerię, ale z bardzo dobrym, rozbudowanym otoczeniem. Wzorowałbym się chętnie na Szczecinie (tylko jeśli chodzi o zabudowę budynków przy torach).
To co pokazuję na screenach to szkic na razie, pierwsze szlify po długiej przerwie. Może za jakiś czas przysiądę się bardziej i to dopracuje. Jest dużo ciasnych łuków, przechyłek - w tym przy peronach (Wysoka Kamieńska się kłania ;-)).

Tutaj filmik z testów pojazdów jeżdżących na wiadukcie:
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 22:46:17 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Mosty
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Stycznia 2016, 15:50:42 »
Na górze link do najnowszej paczki.
Cytuj
Jest dużo ciasnych łuków, przechyłek - w tym przy peronach (Wysoka Kamieńska się kłania ;-)).
Wysoka to moja zmora (nie daj Boże przyjdzie tam wsiadać/wysiadać starszej osobie...), ale na szczęście nasza grupa wagonów już tam nie staje, stajemy bliżej dworca (ale przez całe lato stawaliśmy właśnie na przechyłce), teraz stają tam Wasze krakowskie wagony ;)

Zdecydowałem że dojdzie jeszcze kilka kilometrów, posterunek odstępowy (już zrobiony), odgałęźny i kolejna duża stacja (wzorowana na st. Kłomnice). Aby działała paczka: trzeba dodatkowo pobrać i wypakować moje modele peronów.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2016, 15:52:09 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX