Autor Wątek:  Train Driver 2  (Przeczytany 57849 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Pitek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 163
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #30 dnia: 29 Października 2015, 13:25:15 »
Przed uruchomieniem programu masz wybór jakości grafiki i rozdzielczości. Na Fastest powinno wszystko śmigać, ale kosztem koszmarnej grafiki. Na dobrym sprzęcie grafika Fantastic daje naprawdę super wrażenie, po prostu spróbuj jak to będzie u Ciebie.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Października 2015, 14:51:09 »
Ja gram na Simple i działa dobrze.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #32 dnia: 29 Października 2015, 16:25:20 »
@maszyner
Wg mnie grafika otoczenia bije silnik MaSzyny na głowę. W szczególności cienie. Gdyby tak przepisać silnik MaSzyny na Unity - to byłoby dopiero coś. Tylko nie wiem jak z licencjami rzeczy takich jak algorytmy fizyki, SPKS i takie tam.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Października 2015, 17:56:36 »
Zgadzam się. Ja gram jako maszynista, rzadziej jako nastawniczy, jak już to na Podg. Leśna Cisowie, jest dużo prościej i da się zespawnować pociąg.
P.S: Jakby ktoś mnie nauczył jak robić rozkład to by było fajnie, lub na PW, to jest np. do @Pitek (bo wiem że umiesz) ;)
« Ostatnia zmiana: 30 Października 2015, 21:44:59 wysłana przez lukasn26 »

Offline miko22

  • Wiadomości: 605
    • Zobacz profil
    • PKP - Kolej Polska
  • Otrzymane polubienia: 182
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Października 2015, 20:56:36 »
Grafika to jedno, a drugą bardzo przyjemną sprawą jest możliwość wieloosobowej jazdy (wszystkie pojazdy i nastawnie obsługiwane przez człowieka) dodatkowo z "radiołącznością" na Team Speaku, dzięki czemu służba staje się o wiele, wiele ciekawsza i jest więcej sytuacji losowych. Gdyby chociaż to udało się wprowadzić do MaSzyny (a czytałem kiedyś, że prace nad tym trwają), to jeździłoby się znacznie przyjemniej - choć na obecny stan wcale nie narzekam, ponieważ MaSzyna ma ważne zalety... To tylko moja ocena porównawcza, bo wczoraj z ciekawości przejechałem się w Train Driver 2.

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #35 dnia: 30 Października 2015, 21:27:11 »
Bo właśnie to Maszynie brakuje - oprócz tego osławionego edytora scenerii - połączenia wszystkich scenerii w jedną sieć (wczytywaną komórkowo dla wydajności) oraz multiplayera na niej.

Offline maszyner

  • Wiadomości: 18
  • EN57 - cudowna jazda :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #36 dnia: 10 Grudnia 2015, 10:28:04 »
Dla zainteresowanych. Wyszła nowa aktualizacja opatrzona już numerkami 0.8.0f, która to dostarcza nam nowe możliwości prowadzenia symulacji.

Z tych bardziej ciekawych spraw można wyróżnić:
- manualne rozłączanie i łączenie wagonów. Nie chodzi tu już o domyślne odpięcie loka od całego składu, tylko możliwość wypięcia nawet konkretnych pudełek. Opcja ta jest dostępna dla maszynisty i dyżurnego (!),
- aby jednak tradycji stało się zadość, możemy wyjść z lokomotywy klawiszem F11. Nie, nie polatamy po mapie a jedynie możemy się po niej przejść/przebiec,
- zostały dodane nowe pojazdy w tym siódemka w malowaniu Intercity, wagony ICC oraz Bipki w nowych malowaniach. Opcja ta jest oznaczona jako PREMIUM, po więcej szczegółów zapraszam do odpowiedniego tematu na forum,
- nowiutki podkład torowy, bardziej szczegółowy ( jednak jest wciąż dostępna starsza opcja dla osób posiadających słabszy komputer - w tym również zaimplementowana w ustawieniach graficznych ),
- zwrotnice ręczne, które można skonfigurować póki co jedynie z poziomu notatnika
- wiele nowych obiektów dodanych do edytora
- a także sporo innych smaczków :)

Zapraszamy do gry.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1686
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #37 dnia: 10 Grudnia 2015, 14:09:29 »
Cytuj
Opcja ta jest oznaczona jako PREMIUM, po więcej szczegółów zapraszam do odpowiedniego tematu na forum,

Co otrzymacie:
Dożywotni priorytetowy dostęp do serwera multiplayera. W przypadku zapełnienia serwera, tylko użytkownicy premium będą mogli się podłączyć.
Dożywotni dostęp do skórek EU07-334, 111a_icc oraz 112a_icc w barwach PKP Intercity. Jak się zespawnować z takim składem, możecie podejrzeć w pliku default-icc.con
Wyróżnienie na forum poprzez ikonkę i kolor.
Wiedząc, że Wam na prawdę na projekcie zależy, Wasze pomysły na usprawniania/dodatkowe funkcje będą miały wyższy priorytet (w miarę możliwości).

Koszt wersji premium to 5 EUR lub 20 PLN.

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #38 dnia: 12 Grudnia 2015, 16:12:52 »
Poprosze o jakies screeny tej 07-334. Mam tez gleboka nadzieje, ze nie jest to tekstura mojego autorstwa.

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #39 dnia: 12 Grudnia 2015, 17:04:25 »
« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2015, 17:05:44 wysłana przez PiterCC »

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #40 dnia: 12 Grudnia 2015, 17:11:51 »
Dziekuje. Wszystko wyjasnione. Powodzenia chlopaki!

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #41 dnia: 18 Lipca 2016, 11:03:13 »
Zostawiam filmik (tutorial) jak przebiega praca dyzurnego w TD2.

https://youtu.be/HkoFNhMuVvc

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #42 dnia: 25 Lutego 2017, 10:23:25 »
Miło mi poinformować, że została wydana wersja oficjalna 0.9.0 TD2.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
Silnik gry:
- gwarantowane sloty dla darmowych użytkowników (aktualnie 6 dla mechaników, 1 dla dyżurnego),
- dynamiczne ładowanie scenerii,
- znaczne przyspieszenie ładowania scenerii,
- przywrócony system tesktowego zapisu scenerii,
- znaczne przyspieszenie renderowania podkładów, mocowań, trakcji i jej elementów,
- poprawione drganie tekstur po przejechaniu kilkunastu kilometrów,
- wyłączenie niepotrzebnych colliderów po załadowaniu scenerii,
- usprawnienia w systemie wykrywania multikont,
- większa ilość danych dla SWDR, przymiarki do SWDR2,
- poprawiony system slotów dla darmowych graczy,
- poprawione szlaki nie łączące się z torami na stacji,
- poprawiono błąd, który uniemożliwiał inicjowanie pociągu w trybie maszynisty,
- poprawione duplikowane ID obiektów, które uniemożliwiało poprawne sterowanie USRK,
- poprawiono różowe odbicia na niektórych GPU,
- wyczyszczono znaczną część komunikatów drukowanych do loga.

Gameplay:
- start na zimno w lokomotywach ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- implementacja baterii i rozrządu dla lokomotyw ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- dodano sterowanie myszką,
- dodano dynamiczną zmianę napięcia,
- dodano wybijanie podstacji w specyficznych warunkach,
- funkcjonalne wskaźniki We
- liczne poprawki w LD od Ryszard-san,
- możliwość podstawiania wagonów przez komendę /sp <semafor> <skład> i usuwania składu przez /rmcar <nazwa izolacji>,
- możliwość stworzenia pliku autoexec.cm w katalogu stacji, z którego to pliku na starcie stacji wykonają się wpisane komendy,
- dodano możliwość załączania i wyłączania SKP na wagonach,
- dodano nową lokomotywę EP08-006,
- nowy Impuls od Jeż,
- ET41 od Patrykos,
- przywrócenie SHP,
- dodano dźwięki stukotu kół,
- nowe odznaki za poziom gracza,
- nowe dźwięki dla 303e.

Edytor:
- nowe rozjazdy do 40 i 60km/h,
- dodano animowane ludziki do wstawienia na scenerię,
- nowe napędy do zwrotnic,
- wiele nowych obiektów do użycia na scenerii,
- więcej low-poly drzew - można ich wstawiać o wiele więcej bez obawy o utratę FPS,
- nowe tekstury dla terenu,
- nowe tekstury ekranów drzew,
- zwiększony maksymalny dystans semafora od toru.

Menu i interfejs:
- od teraz aby szybko skopiować numer pociągu do okna czatu, można kliknąć na nazwę gracza,
- dynamiczna kamera w menu i możliwość jej wyłączenia,
- dodano ikonę online/offline,
- dodano powód na ekranie wykolejenia,
- nowe teksty pomocy,
- spolszczenie części komunikatów,
- poprawki w głównej scenie,
- zmieniona sceneria w menu.

I wiele bugfixów.

Znane błędy:

- rzadkie spawny ze zcrashowanymi wagonami (jeden na drugim),
- crashe aplikacji.


« Ostatnia zmiana: 25 Lutego 2017, 10:25:42 wysłana przez stregielek »

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #43 dnia: 02 Marca 2017, 09:54:57 »
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p1 -> 0.9.0p3

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
- eliminacja wycieków pamięci. Gra powinna być stabilniejsza, crashe i freezy powinny ustąpić,
- poprawione braki ładunków,
- nowy system syren (na razie nie zaimplementowany do końca),
- poprawki w komunikacji z SWDR,
- poprawiony zegar,
- poprawione artefakty (mam nadzieję :)))
- poprawione przezroczyste słupy i brak cieni generowanych przez nie,
- poprawki w wydajności renderowania.


UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #44 dnia: 03 Marca 2017, 21:00:51 »
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p3 -> 0.9.1p1:

przywrócono stare shadery - crashe i freezy powinny ustąpić,
dodano maksymalną długość składu do spawnu przy semaforze. Dla każdego semafora z możliwością podstawienia się trzeba zmienić tę wartość na większą od 0. Uwaga należy pamiętać że składy podstawiają się 20m od semafora!,
więcej nowych syren,
poprawki w systemie UL/DL scenerii,
maksymalna długość składu to teraz 750m,
dodano przycisk w edytorze składów do załączenie zimnego startu,
poprawiono więcej wycieków pamięci,
poprawiona scena w menu.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe
UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #45 dnia: 06 Marca 2017, 13:22:18 »
Dwa cukiereczki które pojawią się w TD2 dzięki uprzejmości @Patryk_Farana. Screeny ze stacji Bielsko-Biała Wschód.

http://img.uetam.pl/image/WIfC
http://img.uetam.pl/image/WUbs
Dzięki za zmianę :) @m5991
« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2017, 15:13:46 wysłana przez macius5991 »

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #46 dnia: 11 Marca 2017, 01:22:44 »
Wersja:
0.9.1p2
LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Przedstawiamy changelog wersji 0.9.1p1 -> 0.9.1p2:
dodano więcej opcji przy spawnach (elektryczny, spalinowy, EZT)
dodano sygnał powtarzający który współpracuje z semaforami kształtowymi
poprawiono błąd który powodował "latające" ładunki,
w edytorze rozdzielono sieć trakcyjną od bramek (wraz z obsługą warstw powinno to znacznie ułatwić tworzenie sieci trakcyjnej)
nowy tabor: ET41-144
ET41-072
158a_A9mnopuz_044
YB_As_024
YB_B10nou_008
YB_B10nou_060
YB_B10nou_842
YB_B10nou_984


Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #47 dnia: 06 Kwietnia 2017, 18:21:11 »
Dzięki uprzejmości tworców sceny PTT/TrainzArt wasze scenerie wzbogacą się o znaczą ilość nowych obiektów.

http://img.uetam.pl/image/AVBZ
http://img.uetam.pl/image/AGqe
http://img.uetam.pl/image/ASt3

Offline stregielek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #48 dnia: 14 Maja 2017, 10:54:06 »
Zapraszamy do obejrzenia zapisu z transmisji LIVE. "Koleja Slaska z Karszynka".

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1758199834471832&id=1522730218018796&refid=8

Offline my_train

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Maja 2017, 19:02:02 »
Z wielka przykroscia informuje, ze z projektu TD2 odeszly kluczowe osoby, ktore byly fundamentem tego symulatora: @Pitek, @mrdyrektor, @matek_9292, @helikon oraz @mikson. Spokojnie symulator nie upadl aktualnie trwaja prace organizacyjne. Wiecej info na Fanpage - https://web.facebook.com/TrainDriver2/  lub TeamSpeak: ts.lisek.org.pl:42407. Osoby, chetne do wspolpracy zapraszamy na forum, ktore zostanie otwarte 17.05.2017r - http://td2.info.pl/. Pozdrawiam ~ hulek (uzytkownik Train Driver 2).
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2017, 19:08:12 wysłana przez my_train »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2295
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 725
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Maja 2017, 19:40:17 »
^^ Niestety moja osoba w obecnej sytuacji wspierać projektu Train Driver 2 już nie będzie. Projekty, które wstawiliśmy z Piotrem (Pitek) będą wciąż w TD2, bo "kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera". Natomiast pozostałe projekty, które właśnie miały na dniach być wrzucone na repo i opublikowane w najnowszej paczce nie będą już publikowane. Niestety, jak ktoś robi sobie swoje podwórko na forum i kasuje nie pasujące mu wpisy hurtowo to niestety nie widzę sensu takowej współpracy. Odeszły jedne z ważniejszych osób w tym projekcie, tak więc rozwoju dalszego i przyszłości w TD2 nie widzę.

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2017, 19:41:58 wysłana przez Patryk Farana »

Offline Felix

  • Wiadomości: 36
  • Odkrywca szlakow
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Maja 2017, 19:49:43 »
Wszystko to efekt jakiś dawnych rzeczy  prywatnych a wyciągniętych przez owych panów na forum bo niebyly pewne rzeczy  po ich myśli. Pozatym tak choćby to byli jedyni na świecie programiście - znajda się nowi chętni do współpracy.
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2017, 20:27:11 wysłana przez Felix »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2295
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 725
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Maja 2017, 20:02:36 »
Nie neguję tego, że jest dużo ludzi na rynku ogarniających programowanie. Ale widać to po MaSzynie, że mało ludzi się kwapi do tego. Życzę jak najlepiej TD2, ale na chwilę obecną duże grono ludzi zauważywszy owy konflikt na forum się zniechęciło. Rozumiem jak był by szum o jedną dwie osoby, ale jak widać więcej ludzi działający na rzecz TD2 zrezygnowało i pociągnęło za sobą większą ilość aktywnych użytkowników. Koniec off topu, temat raczej w inny dział powinien zejść albo na tamtejsze forum.
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2017, 13:23:55 wysłana przez adsim »

Offline gravition

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #53 dnia: 16 Maja 2017, 20:04:17 »
Patryk czy można wiedzieć jakie to były obiekty i czy w zamian ukażą się one np. w maszynie?

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2295
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 725
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #54 dnia: 16 Maja 2017, 20:07:24 »
Były to glównie modele, które już są w MaSzynie. Z tych co nie są w MaSzynie to miały być min. EN57 autora Thalys z Trainza, Dragon, Elf, Newag Griffin E4MSU, Newag Impuls, które owe projekty są równolegle z MaSzyna budowane/przystosowywane. ET22 autora Bzyk z Trainz i itp. Niema sensu tego wymieniać, skoro tak czy siak się te modele tam nie pojawią już. Chyba, że nowa administracja tamtejszego forum podejmie jakieś kroki, ale nie przez moje ręce.

Usunąłem zbędne cytaty.
adsim
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2017, 13:24:32 wysłana przez adsim »

Offline k_wojak

  • Betatester
  • Wiadomości: 114
  • Wojak
    • Zobacz profil
    • Kanał Youtube
  • Otrzymane polubienia: 55
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Maja 2017, 20:36:42 »
Mam nadzieję, że ekipy obu symulatorów się dogadają i będziemy mieli masę nowego i dopracowanego taboru dla obu gier.
Pozdrawiam

Offline gravition

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Maja 2017, 22:06:13 »
Proponuję powstrzymać się od dalszej dyskusji o sytuacji TD2 na tym forum bo jest to bezcelowe, jutro wstaje forum TD-ka i tam będziemy dyskutować na ten temat, nie róbmy tu śmietnika.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9703
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2292
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #57 dnia: 17 Maja 2017, 00:54:17 »
Usunąłem niezgodne z naszym regulaminem i nic nie wnoszące posty. Rozumiem, że forum TD2 jest zamknięte, ale przenoszenie dyskusji w takiej formie na publiczne forum maszyny nie jest dobrym pomysłem. Wątek zamykam. Jak ktoś będzie miał coś merytorycznego do dodania, proszę raportować.
Mój kanał youtube

Offline Pitek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 163
Oficjalne stanowisko osób, które odeszły z projektu Train Driver 2.
« Odpowiedź #58 dnia: 17 Maja 2017, 17:21:58 »
Oficjalne stanowisko osób, które odeszły z projektu Train Driver 2.
Poniższy dokument stanowi oficjalne stanowisko, jeżeli nie został w żaden sposób edytowany i zmieniany.

Ze względu na brak ugody na nieutrudnione przekazanie baz danych oraz wymaganych plików na ponowne uruchomienie symulatora, ze strony dwójki głównych administratorów, @kamads oraz @uetam, byliśmy zmuszeni opuścić projekt. Chęć przejęcia projektu była podyktowana wielokrotnymi słowami kierowanymi w naszym kierunku, mówiące o wypaleniu przez @uetama w roli administratorskiej oraz braku pomysłu na dalszy rozwój.

Jednocześnie, odchodząc z projektu, pragniemy poinformować, że wszystkie stworzone przez nas modele, programy użytkowe i serwisy, nie mogą być wykorzystywane w projekcie Train Driver 2 lub ew. kolejnych rozłamów, bez zgody autorów wyżej wymienionych elementów. Informujemy również, że logo, nazwa i cały symulator nie jest nigdzie prawnie zarejestrowany, a jego status nie widnieje w urzędzie patentowym, KRS czy  w CEIDG – bazie podmiotów gospodarczych, a pieniądze wpływające z Supportera nie były rozliczane z Urzędem Skarbowym. Stąd znak TrainDriver2 © nie jest wiążący. Osoby opuszczające projekt nie były związane żadną prawną umową z symulatorem, stąd wszelkie prawa do utworów tych osób, należą do ich właścicieli. Wykorzystanie ich ponownie w celu uruchomienia symulatora, będzie wiązało się z konsekwencjami prawnymi.

@mikson, @matek9292, @helikon nie zezwalają na korzystanie:
- System Skarg,
- wszelkie regulaminy (forum i symulatora),
- SWDR – System Wspomagania Dyżurnego Ruchu,

@Jeżyk nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa.
@Pitek nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa
@MrDyrektor żąda wycofania wszystkich commitów, nie kopiowania oraz plagiatowania rozwiązań przedstawionych w jego kodzie.

@mikson zezwala na dalsze wykorzystanie stworzonego przez niego Launchera dla symulatora Train Driver 2, ale nie zrzeka się praw autorskich do niego.

Aby ułatwić Wam pracę przy przygotowaniu nowej wersji symulatora, poniżej lista modeli autora @Pitek, które niezwłocznie mają opuścić edytor oraz kabiny lokomotyw przy wydaniu kolejnej wersji symulatora:
https://drive.google.com/open?id=1TesfYmSLW31ErEwa7kqlTwIyVuQeSXdzQ-IFvaO65cg
1. bridge_river_Siechnice.max
2. bridge_road_Siechnice_01.fbx
3. most_nasyp_Siechnice.fbx
4. greenhouse.max
5. building_old_zebice.fbx / building_old_zebice.max
6. electrolux_factory.FBX
7. garages.max
8. gate_ZTNK.FBX
9. heating_plant_olawa.FBX
10. siechnice_elektrocieplownia_01.FBX
11. siechnice_silos_01.FBX
12. traction substation Lizawice.FBX
13. grzybek.FBX
14. NEF-30.FBX
15. przelacznik_pakietowy.FBX
16. przelacznik_roznicowy.FBX
17. przyciski_EU07.FBX
18. lizawice_budynek_stacyjny.max
19. siechnice1.FBX
20. station_polish_village_21.FBX (Święta Katarzyna)
21. warehouse_Olawa.FBX
22. bombardier_container.FBX
23. bombardier_container_small.FBX
24. coal.FBX
25. coal2.FBX
26. electric_box.FBX
27. electric_box_v2.FBX
28. komputer.max
29. playing_field.FBX
30. warehouse_siechnice.FBX
31. platform_gorzow_wlkp_01.FBX
32. platform_gorzow_wlkp_02.FBX
33. platform_gorzow_wlkp_03.FBX
34. platform_new_thin.max
35. platform_new_two_sides.max
36. platforms_Olawa.FBX
37. lpn_v1.max
38. slup_nn.FBX
39. slup_wysokiego_napiecia.FBX
40. barrier_left1.FBX / barrier_right2.FBX
41. betonowa_bariera.FBX
42. guardbarrier.FBX
43. krawężnik.fbx
44. studzienka.fbx
45. tabliczki_przewody_na_wysokosci.FBX
46. znak_G_4.FBX
47. fence_cement_01.FBX
48. fence_wire_01.FBX
49. noise_screen.FBX
50. plot_ZNTK.FBX
51. drogowcy_olawa.max
52. nastawnia_Siechnice.max
53. nastawnia_tomaszów_mazowiecki.FBX
54. Pawlowice_nastawnia.max / Pawlowice_signal_box.max
55. signalbox_sw_katarzyna.FBX
56. we1.FBX i pochodne wskaźników WE
57. Railway Crossing - type Miroslaw (own lenght).FBX / Railway Crossing - type Miroslaw.FBX
58. bin.FBX
59. building_old_pawlowice.max
60. lamp_station.max
61. seats.FBX
62. stairs_concrete_01.max
63. station_cover.FBX
64. station_cover_olawa_1.FBX
65. time_table_station.FBX
66. time_table_wall.FBX
67. uwaga_pociag.max
68. wiata_olawa_collapse.max
69. wiata_stacja_swieta_katarzyna_single.FBX
70. lighting_tower.FBX
71. transmission _tower.fbx
72. eon.max

Proszę o scalenie do wątku z Train Driver 2 i zamknięcie go, aby uniknąć zbędnych komentarzy. Z góry dziekuję.

Offline Pitek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 163
Odp: Train Driver 2
« Odpowiedź #59 dnia: 01 Stycznia 2018, 22:59:52 »
W ramach ostrzeżenia chciałbym przypomnieć niejaką sytuację, która miała miejsce już jakiś czas w gronie twórców Train Driver 2. Jak wiecie część z nich opuściła projekt i zażądała usunięcia swojego kodu/obiektów/grafik na mocy przysługujących im praw autorskich. Pozostała ekipa TD2 zobowiązała się do tego słownie (została przekazana im także lista co konkretnie należy usunąć/zastąpić). Kilka dni temu została wypuszczona nowa wersja testowa, w której słowne zobowiązania nie zostały dotrzymane. I nie chodzi o jakieś szczegóły tylko o ogrom prac, będących niejako wizytówką symulatora. W tej sytuacji jako poszkodowani chcielibyśmy ostrzec przed jakąkolwiek współpracą z gronem tych niehonorowych i nieuczciwych osób. A my swoich praw będziemy dochodzić w inny sposób.