- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Inne niekolejowe => Wątek zaczęty przez: lukasn26 w 27 Października 2015, 18:22:07

Tytuł: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 27 Października 2015, 18:22:07
Co tu będę dużo pisać, wkleję post kolegi:
Cytuj
Jak komuś nudzi się już jeżdżenie w trs albo chciałby "pobawić" obsługując nastawnie zapraszam do zapoznania się z symulatorem wieloosobowym Train Driver 2. Symulator działa w trybie dyspozytora (ustalamy przebiegi, wypuszczamy pociągi sterowane przez innych graczy itd.) oraz maszynisty (no tego tłumaczyć nie trzeba). Symulator jest mało popularny, więc jeśli ktoś chce pojeździć itp. to zapraszam w godzinach wieczornych (tak gdzieś od 18 lub 20) bo wtedy zawsze ktoś jest.Łączność prowadzona jest przez czat w grze i kanał na teamspeaku (nie trzeba mieć mikrofonu, ważne że słuchasz co się dzieje na innych stacjach itp.). Do korzystania z symulatora konieczne jest posiadanie konta na http://eu07.kolej.org.pl Lokomotywy do wyboru: EU07-524, EU07-516 PKP Cargo, EU07-424,Newag Impuls 31WE - Koleje Dolnośląskie (model nie posiada jeszcze kolizji), Newag Impuls 45WE - Koleje Mazowieckie (model nie posiada jeszcze kolizji) oraz parowóz Ty2 i lokomotywę SM42 w fazie testowej (nie posiadają widoku z kabiny,kolizji itp).
Wagony: osobowe - 111a ; 111a_1 ; BHP (tylko do testów)
towarowe - eaos (tzw węglarki) ; rgmms_maersk (kontenery maersk)
Po informacje "jak grać" itp zapraszam na: http://eu07.kolej.org.pl
To teraz parę fotek i filmików;


http://hostmat.eu/viewer.php?file=04893476590427370174.jpg
http://hostmat.eu/viewer.php?file=04854145990658044944.jpg
http://hostmat.eu/viewer.php?file=07411305534255934934.jpg
Sterowanie EU07 jak w MaSzynie (Rp1: h) 37WE i 45WE suwakiem po prawej stronie (nie ma Rp1). Gra ma ok. 2-3 miesiące, zapraszam do gry ;)
Padło częst pytanie "Jak wstawić EU07?" - wystarczy wstawić do pliku deafult zamiast 37WE np. EU07-516, 424, 45WE, SM42-174
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 27 Października 2015, 19:48:04
Zdaje mi się, albo to jakość filmików, ale chyba silnik graficzny jest ciut lepszy jak w MaSzynie (chodzi głównie o cienie). Ciekawe jak wygląda noc i smugi lamp.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 27 Października 2015, 19:58:13
Niestety chyba nie wygląda :( Silnk ciut lepszy od MaSzyny rzeczywiście, ale traci na jakości np. pulpitów. Ale gra godna polecenia, szczególnie fajne uczucie że jedziesz jako maszynista i wiesz że nie komputer tobą kieruje tylko ktoś ;)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 27 Października 2015, 20:07:03
A co do pulpitów, to chyba stary bartowski jak się nie mylę, więc i tak jakościowo sporo gorszy jak obecne siódemkowe w MaSzynie. Da się w modelach zmieniać elementy?
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Stele w 27 Października 2015, 20:23:14
Symulator działa na silniku Unity, więc graficznie nie musi nijak odstawać od współczesnych gier. Niedoróbki to efekt kilku miesięcy rozwoju.
Kabina jest antyczna, bo do takiej Marcin ma prawa autorskie. Licencja maszyny nie pozwala ot tak ukraść wszystkich modeli, bo już dawno by to zrobili. Wszystkie modele chyba nadal wymagają wkompilowania w archiwa unity, więc sam sobie taboru nie poprzerabiasz.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 27 Października 2015, 20:26:02
Raczej bezproblemowo można dodawać własne elementy otoczenia na sceneriach, jednak z taborem jest inaczej i nie można od tak zmienić tekstur w siódemce. W załącznikach screeny jak wygląda Symulacyjne Centrum Sterowania oraz Internetowy Rozkład Jazdy.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 27 Października 2015, 20:27:21
Tzn można na żywca brać t3d, ale to tylko do modeli statycznych (domki itp).
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 27 Października 2015, 20:29:44
Jak na kilka m-cy rozwoju to i tak jest dobrze. To są problemy wieku dziecięcego. Czyżby MaSzyna zaczęła mieć małą konkurencję?
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: ABu w 27 Października 2015, 21:13:23
Cytuj
Czyżby MaSzyna zaczęła mieć małą konkurencję?

To bardziej gwóźdź do trumny MaSzyny niż konkurencja. Projekt z dużo większymi perspektywami i możliwościami rozwoju, do tego oparty o gotowy silnik Unity, gdzie wiele rzeczy jest już systemowo rozwiązanych. Programiści mogą się skupić na konkretach związanych z samą symulacją, dzięki czemu będzie się rozwijał dużo dynamiczniej niż MaSzyna. Mocno trzymam kciuki za jego rozwój :)

Jestem ciekaw, kto pierwszy z modelarzy przesiądzie się na Train Driver 2 - bo nie mam wątpliwości że będziemy świadkami niejednej takiej przesiadki.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 27 Października 2015, 21:25:54
A może w przyszĺości połączyć tę grę i symulator w jeden symulator?
P.S: Train Driver 2 ma edytor tras, patrzyłem ogólnie i wydajemi się że jest Dużo prostszy niż np. Rainsted.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 27 Października 2015, 22:33:13
Witam

Dzisiaj miałem przyjemność się przejechać, fajna zabawa ale na razie graficznie jak i pod względem fizyki odstaje od maszyny. Ale największą frajdą jest to że od konkretnej osoby zależy kiedy cię wyśle i gdzie.

Gorąco polecam.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 27 Października 2015, 22:45:57
Fuzja? Nasza fizyka i modele i ich reszta programu?
Cytuj
Jestem ciekaw, kto pierwszy z modelarzy przesiądzie się na Train Driver 2 - bo nie mam wątpliwości że będziemy świadkami niejednej takiej przesiadki.
A po co przesiadać? Dodać (o ile zaczniemy współpracę) adnotację przy modelu "dla MaSzyny i TD2".
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 27 Października 2015, 22:49:33
Kibicuję temu projektowi i mam nadzieję, że nie utknie to jak dawna Nebula. Powodzenia.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 27 Października 2015, 23:44:32
Po próbach odpalenia MaSzyny po LANie i wymianach wiadomości z Ra, przekierował mnie on na ten projekt. Od wakacji wkręciłem się w zabawę na ostro - i jako dyżurny i jako maszynista. Zacząłem ogarniać edytor i po miesiącu pracy, z gotowych obiektów, udało mi się wysupłać kilka stacji. Rozgrywka jest ciekawa, pojawia się coraz to więcej użytkowników, coraz więcej scenerii realnych i fikcyjnych, rozkłady jazdy.
Jako dyżurny możemy bawić się "wajchami" albo skorzystać z edytora SCS do budowy pulpitu i samemu stworzyć sobie takowy pod stację.
Poniżej na szybko kilka screenów ode mnie.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: anubin w 28 Października 2015, 11:16:03
Grafika to nie wszystko, bo żeby z niej skorzystać trzeba mieć albo bardzo dobry sprzęt, albo dobrze zoptymalizować program.
W tym momencie poziom grafiki jest naprawdę przeciętny, a aplikacja i tak nie jest w stanie zapewnić stabilnej wartości FPS.

Oczywiście to nie jest czepialstwo - zdaję sobie sprawę, że to bardzo wczesna faza rozwoju i również kibicuję projektowi.
Na razie zapowiada się nieźle, ale póki co to Maszyna daje mi więcej satysfakcji z prowadzenia pociągu :)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: maszyner w 28 Października 2015, 11:56:36
Właściwie dzięki jednemu użytkownikowi, który kiedyś pokazał prostego screena z symka na silniku Unity ( kurczę, myślałem, że to nowa MaSzyna ), zagłębiłem się dokładniej w temacik. Dodatkowo pociągnąłem z innego forum około 30 osób ( część została, część grała tylko jak była fama na to ). Zresztą ten symek miał mieć zastosowanie także na Androida, stąd takie, a nie inne modele, obiekty i odgórnie grafika. No właśnie, może i ona nie jest jakaś ekstra-super, ale wiadomo - projekt we wczesnej fazie no i ogólnie brak jako tako bajeranckich modeli z Maszynki - choćby i podstawowych.  Jakby nie patrzeć to tu jest problem - wiele osób, w tym i ja jesteśmy w stanie nawet powyciągać te modele, ale co z tego skoro nie można ich dorzucić z powodów licencyjnych. Z drugiej strony, do umieszczenia modeli jest wymagana ingerencja głównego programisty, gdyż jak ktoś już powiedział wszystko musi zostać od razu skompilowane z Unity. Symulator ma swoje plusy i minusy - to prawda. Jednak niepodważalnym faktem, który góruje nad Maszyną jest rozgrywka wieloosobowa, czy to w postaci dyspozytora czy maszynisty. Na dziś niektórzy bardziej zaawansowani użytkownicy tworzą scenerie stacji, które mogą się naprawdę rozciągać na spore odległości, dzięki edytorowi który może nie dorównuje temu z TRSa, ale na pewno jest łatwiejszy do ogarnięcia niż ten Maszynowy. Produkt można polecić, głównie dla zapaleńców, gdyż to właśnie tam odwzorowuje się realia PKP.

Prawda jest taka, że tego produktu nie można uznać za konkurencyjny z prostych przyczyn. Czy to TD, czy Maszynie czegoś brakuje...
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Tomaszek_Łódź w 28 Października 2015, 13:33:53
Mam pytanie dotyczące rejestracji. jaka jest odpowiedź na pytanie weryfikacyjne: "What country is Train Driver 2 based on? [English]:"? Dzięki za pomoc.
EDIT: Pytanie nie aktualne.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 28 Października 2015, 16:57:04
Sory :) Pitek, jak zrobiłeś te screeny, z tego co wiem to nie można wychodzić ani z loko ani z nastawni.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 28 Października 2015, 17:33:44
Święta Katarzyna do poprawki, nie ma takiej nastawni na tej stacji.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 28 Października 2015, 17:52:42
Sory :) Pitek, jak zrobiłeś te screeny, z tego co wiem to nie można wychodzić ani z loko ani z nastawni.

Bug, albo ja o czymś nie wiem ;)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 28 Października 2015, 18:03:57
Sory :) Pitek, jak zrobiłeś te screeny, z tego co wiem to nie można wychodzić ani z loko ani z nastawni.
Najprawdopodobniej w kolejnej wersji będzie wychodzenie, stąd screeny są z wersji testowej ;)

Święta Katarzyna do poprawki, nie ma takiej nastawni na tej stacji.
No niestety, tak jak pisałem wyżej, stacje można na razie zrobić z tego, co jest gotowe w edytorze. Ale żeby nie było, że się lenię, zacząłem właśnie prace z nastawnią dla Świętej Katarzyny (model testowy, czy się odpali prawidłowo z dźwigniami w środku itp.).
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 28 Października 2015, 19:18:36
Bardzo fajna :) A te stacje to są realne czy nie?
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 28 Października 2015, 19:26:34
Pod swoimi skrzydłami mam na razie stację Świętą Katarzynę, Oławę oraz Siechnice. Układ torowy jest realny, długości również (wszystko na obecne możliwości symulatora).

Są już również udostępnione przez użytkowników inne realne stacje, np. Jastrzębie-Zdrój, Pawłowice Śląśkie/Górnicze LK157/159/689/873, jednak brakuje w nich otoczenia, jest tylko układ torowy.
Pozostałe to scenerie fikcyjne np. Testowo i Lisków z symulatora ISDR.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 28 Października 2015, 20:31:58
Czyli taka przeplatanka realne- fikcyjne :-)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 28 Października 2015, 21:03:16
Sam wjazd do stacji Oława, nie jest oryginalmym wjazdem od strony Świętej Katarzyny, tylko od strony Brzegu.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 28 Października 2015, 21:28:20
Spokojnie, na razie są stworzone stacje i kawałki wyjść na szlaki. Stąd jadąc np. ze Świętej Katarzyny do Oławy "przeskakujemy" z Katarzyny do Oławy z pominięciem stacji Zębice Wrocławskie i Lizawice. Podobnie od drugiej strony, pomijane są np. Lipki. W przyszłości planuję wszystko połączyć i stworzyć jeden duży scenariusz (fragment E30). Jednak to wymaga czasu i oczywiście obiektów.

Także dzisiaj do Oławy można wjechać z każdej stacji, którą mamy w rozkładzie. Czyli z fikcyjnej stacji Testowo możemy przejechać do realnej.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 29 Października 2015, 00:51:21
Wpadłem, pojeździłem, pół godziny sobie postałem...;) Ogólnie bardzo fajnie, będę bardzo często w przyszłości wpadał.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: uetam w 29 Października 2015, 01:17:33
Centrum dowodzenia TD2 :)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 29 Października 2015, 06:55:25
To Ty mną wczoraj kierowałeś :)  To centrum dowodzenia robi na mnie duże wrażenie :)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: up5358 w 29 Października 2015, 11:08:38
Jakie wartosci FPS osiagacie na duzych stacjach, w ktorych np stoi troche wagonow, EZT? Poprosze o jakies zrzuty ekranu. Sam mam 4GB RAMu, oraz procesor 2,2GHz i sie zastanawiam, czy symulacja (jako maszynista) by przebiegala plynnie? Na nastawni pewnie bedzie ok.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 29 Października 2015, 13:25:15
Przed uruchomieniem programu masz wybór jakości grafiki i rozdzielczości. Na Fastest powinno wszystko śmigać, ale kosztem koszmarnej grafiki. Na dobrym sprzęcie grafika Fantastic daje naprawdę super wrażenie, po prostu spróbuj jak to będzie u Ciebie.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 29 Października 2015, 14:51:09
Ja gram na Simple i działa dobrze.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: HTD w 29 Października 2015, 16:25:20
@maszyner
Wg mnie grafika otoczenia bije silnik MaSzyny na głowę. W szczególności cienie. Gdyby tak przepisać silnik MaSzyny na Unity - to byłoby dopiero coś. Tylko nie wiem jak z licencjami rzeczy takich jak algorytmy fizyki, SPKS i takie tam.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: lukasn26 w 30 Października 2015, 17:56:36
Zgadzam się. Ja gram jako maszynista, rzadziej jako nastawniczy, jak już to na Podg. Leśna Cisowie, jest dużo prościej i da się zespawnować pociąg.
P.S: Jakby ktoś mnie nauczył jak robić rozkład to by było fajnie, lub na PW, to jest np. do @Pitek (bo wiem że umiesz) ;)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 30 Października 2015, 20:56:36
Grafika to jedno, a drugą bardzo przyjemną sprawą jest możliwość wieloosobowej jazdy (wszystkie pojazdy i nastawnie obsługiwane przez człowieka) dodatkowo z "radiołącznością" na Team Speaku, dzięki czemu służba staje się o wiele, wiele ciekawsza i jest więcej sytuacji losowych. Gdyby chociaż to udało się wprowadzić do MaSzyny (a czytałem kiedyś, że prace nad tym trwają), to jeździłoby się znacznie przyjemniej - choć na obecny stan wcale nie narzekam, ponieważ MaSzyna ma ważne zalety... To tylko moja ocena porównawcza, bo wczoraj z ciekawości przejechałem się w Train Driver 2.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: PiterCC w 30 Października 2015, 21:27:11
Bo właśnie to Maszynie brakuje - oprócz tego osławionego edytora scenerii - połączenia wszystkich scenerii w jedną sieć (wczytywaną komórkowo dla wydajności) oraz multiplayera na niej.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: maszyner w 10 Grudnia 2015, 10:28:04
Dla zainteresowanych. Wyszła nowa aktualizacja opatrzona już numerkami 0.8.0f, która to dostarcza nam nowe możliwości prowadzenia symulacji.

Z tych bardziej ciekawych spraw można wyróżnić:
- manualne rozłączanie i łączenie wagonów. Nie chodzi tu już o domyślne odpięcie loka od całego składu, tylko możliwość wypięcia nawet konkretnych pudełek. Opcja ta jest dostępna dla maszynisty i dyżurnego (!),
- aby jednak tradycji stało się zadość, możemy wyjść z lokomotywy klawiszem F11. Nie, nie polatamy po mapie a jedynie możemy się po niej przejść/przebiec,
- zostały dodane nowe pojazdy w tym siódemka w malowaniu Intercity, wagony ICC oraz Bipki w nowych malowaniach. Opcja ta jest oznaczona jako PREMIUM, po więcej szczegółów zapraszam do odpowiedniego tematu na forum,
- nowiutki podkład torowy, bardziej szczegółowy ( jednak jest wciąż dostępna starsza opcja dla osób posiadających słabszy komputer - w tym również zaimplementowana w ustawieniach graficznych ),
- zwrotnice ręczne, które można skonfigurować póki co jedynie z poziomu notatnika
- wiele nowych obiektów dodanych do edytora
- a także sporo innych smaczków :)

Zapraszamy do gry.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 10 Grudnia 2015, 14:09:29
Cytuj
Opcja ta jest oznaczona jako PREMIUM, po więcej szczegółów zapraszam do odpowiedniego tematu na forum,

Co otrzymacie:
Dożywotni priorytetowy dostęp do serwera multiplayera. W przypadku zapełnienia serwera, tylko użytkownicy premium będą mogli się podłączyć.
Dożywotni dostęp do skórek EU07-334, 111a_icc oraz 112a_icc w barwach PKP Intercity. Jak się zespawnować z takim składem, możecie podejrzeć w pliku default-icc.con
Wyróżnienie na forum poprzez ikonkę i kolor.
Wiedząc, że Wam na prawdę na projekcie zależy, Wasze pomysły na usprawniania/dodatkowe funkcje będą miały wyższy priorytet (w miarę możliwości).

Koszt wersji premium to 5 EUR lub 20 PLN.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: up5358 w 12 Grudnia 2015, 16:12:52
Poprosze o jakies screeny tej 07-334. Mam tez gleboka nadzieje, ze nie jest to tekstura mojego autorstwa.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: PiterCC w 12 Grudnia 2015, 17:04:25
http://traindriver.pukekotech.co.nz/wp-content/uploads/2015/12/promo_icc.png (http://traindriver.pukekotech.co.nz/wp-content/uploads/2015/12/promo_icc.png)
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: up5358 w 12 Grudnia 2015, 17:11:51
Dziekuje. Wszystko wyjasnione. Powodzenia chlopaki!
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 18 Lipca 2016, 11:03:13
Zostawiam filmik (tutorial) jak przebiega praca dyzurnego w TD2.

https://youtu.be/HkoFNhMuVvc
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 25 Lutego 2017, 10:23:25
Miło mi poinformować, że została wydana wersja oficjalna 0.9.0 TD2.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
Silnik gry:
- gwarantowane sloty dla darmowych użytkowników (aktualnie 6 dla mechaników, 1 dla dyżurnego),
- dynamiczne ładowanie scenerii,
- znaczne przyspieszenie ładowania scenerii,
- przywrócony system tesktowego zapisu scenerii,
- znaczne przyspieszenie renderowania podkładów, mocowań, trakcji i jej elementów,
- poprawione drganie tekstur po przejechaniu kilkunastu kilometrów,
- wyłączenie niepotrzebnych colliderów po załadowaniu scenerii,
- usprawnienia w systemie wykrywania multikont,
- większa ilość danych dla SWDR, przymiarki do SWDR2,
- poprawiony system slotów dla darmowych graczy,
- poprawione szlaki nie łączące się z torami na stacji,
- poprawiono błąd, który uniemożliwiał inicjowanie pociągu w trybie maszynisty,
- poprawione duplikowane ID obiektów, które uniemożliwiało poprawne sterowanie USRK,
- poprawiono różowe odbicia na niektórych GPU,
- wyczyszczono znaczną część komunikatów drukowanych do loga.

Gameplay:
- start na zimno w lokomotywach ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- implementacja baterii i rozrządu dla lokomotyw ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- dodano sterowanie myszką,
- dodano dynamiczną zmianę napięcia,
- dodano wybijanie podstacji w specyficznych warunkach,
- funkcjonalne wskaźniki We
- liczne poprawki w LD od Ryszard-san,
- możliwość podstawiania wagonów przez komendę /sp <semafor> <skład> i usuwania składu przez /rmcar <nazwa izolacji>,
- możliwość stworzenia pliku autoexec.cm w katalogu stacji, z którego to pliku na starcie stacji wykonają się wpisane komendy,
- dodano możliwość załączania i wyłączania SKP na wagonach,
- dodano nową lokomotywę EP08-006,
- nowy Impuls od Jeż,
- ET41 od Patrykos,
- przywrócenie SHP,
- dodano dźwięki stukotu kół,
- nowe odznaki za poziom gracza,
- nowe dźwięki dla 303e.

Edytor:
- nowe rozjazdy do 40 i 60km/h,
- dodano animowane ludziki do wstawienia na scenerię,
- nowe napędy do zwrotnic,
- wiele nowych obiektów do użycia na scenerii,
- więcej low-poly drzew - można ich wstawiać o wiele więcej bez obawy o utratę FPS,
- nowe tekstury dla terenu,
- nowe tekstury ekranów drzew,
- zwiększony maksymalny dystans semafora od toru.

Menu i interfejs:
- od teraz aby szybko skopiować numer pociągu do okna czatu, można kliknąć na nazwę gracza,
- dynamiczna kamera w menu i możliwość jej wyłączenia,
- dodano ikonę online/offline,
- dodano powód na ekranie wykolejenia,
- nowe teksty pomocy,
- spolszczenie części komunikatów,
- poprawki w głównej scenie,
- zmieniona sceneria w menu.

I wiele bugfixów.

Znane błędy:

- rzadkie spawny ze zcrashowanymi wagonami (jeden na drugim),
- crashe aplikacji.


Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 02 Marca 2017, 09:54:57
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p1 -> 0.9.0p3

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
- eliminacja wycieków pamięci. Gra powinna być stabilniejsza, crashe i freezy powinny ustąpić,
- poprawione braki ładunków,
- nowy system syren (na razie nie zaimplementowany do końca),
- poprawki w komunikacji z SWDR,
- poprawiony zegar,
- poprawione artefakty (mam nadzieję :)))
- poprawione przezroczyste słupy i brak cieni generowanych przez nie,
- poprawki w wydajności renderowania.


UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 03 Marca 2017, 21:00:51
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p3 -> 0.9.1p1:

przywrócono stare shadery - crashe i freezy powinny ustąpić,
dodano maksymalną długość składu do spawnu przy semaforze. Dla każdego semafora z możliwością podstawienia się trzeba zmienić tę wartość na większą od 0. Uwaga należy pamiętać że składy podstawiają się 20m od semafora!,
więcej nowych syren,
poprawki w systemie UL/DL scenerii,
maksymalna długość składu to teraz 750m,
dodano przycisk w edytorze składów do załączenie zimnego startu,
poprawiono więcej wycieków pamięci,
poprawiona scena w menu.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe
UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 06 Marca 2017, 13:22:18
Dwa cukiereczki które pojawią się w TD2 dzięki uprzejmości @Patryk_Farana. Screeny ze stacji Bielsko-Biała Wschód.

http://img.uetam.pl/image/WIfC
http://img.uetam.pl/image/WUbs
Dzięki za zmianę :) @m5991
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 11 Marca 2017, 01:22:44
Wersja:
0.9.1p2
LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Przedstawiamy changelog wersji 0.9.1p1 -> 0.9.1p2:
dodano więcej opcji przy spawnach (elektryczny, spalinowy, EZT)
dodano sygnał powtarzający który współpracuje z semaforami kształtowymi
poprawiono błąd który powodował "latające" ładunki,
w edytorze rozdzielono sieć trakcyjną od bramek (wraz z obsługą warstw powinno to znacznie ułatwić tworzenie sieci trakcyjnej)
nowy tabor: ET41-144
ET41-072
158a_A9mnopuz_044
YB_As_024
YB_B10nou_008
YB_B10nou_060
YB_B10nou_842
YB_B10nou_984

Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 06 Kwietnia 2017, 18:21:11
Dzięki uprzejmości tworców sceny PTT/TrainzArt wasze scenerie wzbogacą się o znaczą ilość nowych obiektów.

http://img.uetam.pl/image/AVBZ
http://img.uetam.pl/image/AGqe
http://img.uetam.pl/image/ASt3
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 14 Maja 2017, 10:54:06
Zapraszamy do obejrzenia zapisu z transmisji LIVE. "Koleja Slaska z Karszynka".

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1758199834471832&id=1522730218018796&refid=8
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: my_train w 16 Maja 2017, 19:02:02
Z wielka przykroscia informuje, ze z projektu TD2 odeszly kluczowe osoby, ktore byly fundamentem tego symulatora: @Pitek, @mrdyrektor, @matek_9292, @helikon oraz @mikson. Spokojnie symulator nie upadl aktualnie trwaja prace organizacyjne. Wiecej info na Fanpage - https://web.facebook.com/TrainDriver2/  lub TeamSpeak: ts.lisek.org.pl:42407. Osoby, chetne do wspolpracy zapraszamy na forum, ktore zostanie otwarte 17.05.2017r - http://td2.info.pl/. Pozdrawiam ~ hulek (uzytkownik Train Driver 2).
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: hanys w 16 Maja 2017, 19:40:17
^^ Niestety moja osoba w obecnej sytuacji wspierać projektu Train Driver 2 już nie będzie. Projekty, które wstawiliśmy z Piotrem (Pitek) będą wciąż w TD2, bo "kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera". Natomiast pozostałe projekty, które właśnie miały na dniach być wrzucone na repo i opublikowane w najnowszej paczce nie będą już publikowane. Niestety, jak ktoś robi sobie swoje podwórko na forum i kasuje nie pasujące mu wpisy hurtowo to niestety nie widzę sensu takowej współpracy. Odeszły jedne z ważniejszych osób w tym projekcie, tak więc rozwoju dalszego i przyszłości w TD2 nie widzę.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Felix w 16 Maja 2017, 19:49:43
Wszystko to efekt jakiś dawnych rzeczy  prywatnych a wyciągniętych przez owych panów na forum bo niebyly pewne rzeczy  po ich myśli. Pozatym tak choćby to byli jedyni na świecie programiście - znajda się nowi chętni do współpracy.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: hanys w 16 Maja 2017, 20:02:36
Nie neguję tego, że jest dużo ludzi na rynku ogarniających programowanie. Ale widać to po MaSzynie, że mało ludzi się kwapi do tego. Życzę jak najlepiej TD2, ale na chwilę obecną duże grono ludzi zauważywszy owy konflikt na forum się zniechęciło. Rozumiem jak był by szum o jedną dwie osoby, ale jak widać więcej ludzi działający na rzecz TD2 zrezygnowało i pociągnęło za sobą większą ilość aktywnych użytkowników. Koniec off topu, temat raczej w inny dział powinien zejść albo na tamtejsze forum.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: gravition w 16 Maja 2017, 20:04:17
Patryk czy można wiedzieć jakie to były obiekty i czy w zamian ukażą się one np. w maszynie?
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: hanys w 16 Maja 2017, 20:07:24
Były to glównie modele, które już są w MaSzynie. Z tych co nie są w MaSzynie to miały być min. EN57 autora Thalys z Trainza, Dragon, Elf, Newag Griffin E4MSU, Newag Impuls, które owe projekty są równolegle z MaSzyna budowane/przystosowywane. ET22 autora Bzyk z Trainz i itp. Niema sensu tego wymieniać, skoro tak czy siak się te modele tam nie pojawią już. Chyba, że nowa administracja tamtejszego forum podejmie jakieś kroki, ale nie przez moje ręce.

Usunąłem zbędne cytaty.
adsim
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: k. wojak w 16 Maja 2017, 20:36:42
Mam nadzieję, że ekipy obu symulatorów się dogadają i będziemy mieli masę nowego i dopracowanego taboru dla obu gier.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: gravition w 16 Maja 2017, 22:06:13
Proponuję powstrzymać się od dalszej dyskusji o sytuacji TD2 na tym forum bo jest to bezcelowe, jutro wstaje forum TD-ka i tam będziemy dyskutować na ten temat, nie róbmy tu śmietnika.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Maja 2017, 00:54:17
Usunąłem niezgodne z naszym regulaminem i nic nie wnoszące posty. Rozumiem, że forum TD2 jest zamknięte, ale przenoszenie dyskusji w takiej formie na publiczne forum maszyny nie jest dobrym pomysłem. Wątek zamykam. Jak ktoś będzie miał coś merytorycznego do dodania, proszę raportować.
Tytuł: Oficjalne stanowisko osób, które odeszły z projektu Train Driver 2.
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 17 Maja 2017, 17:21:58
Oficjalne stanowisko osób, które odeszły z projektu Train Driver 2.
Poniższy dokument stanowi oficjalne stanowisko, jeżeli nie został w żaden sposób edytowany i zmieniany.

Ze względu na brak ugody na nieutrudnione przekazanie baz danych oraz wymaganych plików na ponowne uruchomienie symulatora, ze strony dwójki głównych administratorów, @kamads oraz @uetam, byliśmy zmuszeni opuścić projekt. Chęć przejęcia projektu była podyktowana wielokrotnymi słowami kierowanymi w naszym kierunku, mówiące o wypaleniu przez @uetama w roli administratorskiej oraz braku pomysłu na dalszy rozwój.

Jednocześnie, odchodząc z projektu, pragniemy poinformować, że wszystkie stworzone przez nas modele, programy użytkowe i serwisy, nie mogą być wykorzystywane w projekcie Train Driver 2 lub ew. kolejnych rozłamów, bez zgody autorów wyżej wymienionych elementów. Informujemy również, że logo, nazwa i cały symulator nie jest nigdzie prawnie zarejestrowany, a jego status nie widnieje w urzędzie patentowym, KRS czy  w CEIDG – bazie podmiotów gospodarczych, a pieniądze wpływające z Supportera nie były rozliczane z Urzędem Skarbowym. Stąd znak TrainDriver2 © nie jest wiążący. Osoby opuszczające projekt nie były związane żadną prawną umową z symulatorem, stąd wszelkie prawa do utworów tych osób, należą do ich właścicieli. Wykorzystanie ich ponownie w celu uruchomienia symulatora, będzie wiązało się z konsekwencjami prawnymi.

@mikson, @matek9292, @helikon nie zezwalają na korzystanie:
- System Skarg,
- wszelkie regulaminy (forum i symulatora),
- SWDR – System Wspomagania Dyżurnego Ruchu,

@Jeżyk nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa.
@Pitek nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa
@MrDyrektor żąda wycofania wszystkich commitów, nie kopiowania oraz plagiatowania rozwiązań przedstawionych w jego kodzie.

@mikson zezwala na dalsze wykorzystanie stworzonego przez niego Launchera dla symulatora Train Driver 2, ale nie zrzeka się praw autorskich do niego.

Aby ułatwić Wam pracę przy przygotowaniu nowej wersji symulatora, poniżej lista modeli autora @Pitek, które niezwłocznie mają opuścić edytor oraz kabiny lokomotyw przy wydaniu kolejnej wersji symulatora:
https://drive.google.com/open?id=1TesfYmSLW31ErEwa7kqlTwIyVuQeSXdzQ-IFvaO65cg
1. bridge_river_Siechnice.max
2. bridge_road_Siechnice_01.fbx
3. most_nasyp_Siechnice.fbx
4. greenhouse.max
5. building_old_zebice.fbx / building_old_zebice.max
6. electrolux_factory.FBX
7. garages.max
8. gate_ZTNK.FBX
9. heating_plant_olawa.FBX
10. siechnice_elektrocieplownia_01.FBX
11. siechnice_silos_01.FBX
12. traction substation Lizawice.FBX
13. grzybek.FBX
14. NEF-30.FBX
15. przelacznik_pakietowy.FBX
16. przelacznik_roznicowy.FBX
17. przyciski_EU07.FBX
18. lizawice_budynek_stacyjny.max
19. siechnice1.FBX
20. station_polish_village_21.FBX (Święta Katarzyna)
21. warehouse_Olawa.FBX
22. bombardier_container.FBX
23. bombardier_container_small.FBX
24. coal.FBX
25. coal2.FBX
26. electric_box.FBX
27. electric_box_v2.FBX
28. komputer.max
29. playing_field.FBX
30. warehouse_siechnice.FBX
31. platform_gorzow_wlkp_01.FBX
32. platform_gorzow_wlkp_02.FBX
33. platform_gorzow_wlkp_03.FBX
34. platform_new_thin.max
35. platform_new_two_sides.max
36. platforms_Olawa.FBX
37. lpn_v1.max
38. slup_nn.FBX
39. slup_wysokiego_napiecia.FBX
40. barrier_left1.FBX / barrier_right2.FBX
41. betonowa_bariera.FBX
42. guardbarrier.FBX
43. krawężnik.fbx
44. studzienka.fbx
45. tabliczki_przewody_na_wysokosci.FBX
46. znak_G_4.FBX
47. fence_cement_01.FBX
48. fence_wire_01.FBX
49. noise_screen.FBX
50. plot_ZNTK.FBX
51. drogowcy_olawa.max
52. nastawnia_Siechnice.max
53. nastawnia_tomaszów_mazowiecki.FBX
54. Pawlowice_nastawnia.max / Pawlowice_signal_box.max
55. signalbox_sw_katarzyna.FBX
56. we1.FBX i pochodne wskaźników WE
57. Railway Crossing - type Miroslaw (own lenght).FBX / Railway Crossing - type Miroslaw.FBX
58. bin.FBX
59. building_old_pawlowice.max
60. lamp_station.max
61. seats.FBX
62. stairs_concrete_01.max
63. station_cover.FBX
64. station_cover_olawa_1.FBX
65. time_table_station.FBX
66. time_table_wall.FBX
67. uwaga_pociag.max
68. wiata_olawa_collapse.max
69. wiata_stacja_swieta_katarzyna_single.FBX
70. lighting_tower.FBX
71. transmission _tower.fbx
72. eon.max

Proszę o scalenie do wątku z Train Driver 2 i zamknięcie go, aby uniknąć zbędnych komentarzy. Z góry dziekuję.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 01 Stycznia 2018, 22:59:52
W ramach ostrzeżenia chciałbym przypomnieć niejaką sytuację, która miała miejsce już jakiś czas w gronie twórców Train Driver 2. Jak wiecie część z nich opuściła projekt i zażądała usunięcia swojego kodu/obiektów/grafik na mocy przysługujących im praw autorskich. Pozostała ekipa TD2 zobowiązała się do tego słownie (została przekazana im także lista co konkretnie należy usunąć/zastąpić). Kilka dni temu została wypuszczona nowa wersja testowa, w której słowne zobowiązania nie zostały dotrzymane. I nie chodzi o jakieś szczegóły tylko o ogrom prac, będących niejako wizytówką symulatora. W tej sytuacji jako poszkodowani chcielibyśmy ostrzec przed jakąkolwiek współpracą z gronem tych niehonorowych i nieuczciwych osób. A my swoich praw będziemy dochodzić w inny sposób.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 01 Stycznia 2018, 23:02:47
Cytuj
część z nich opuściła projekt i zażądała usunięcia swojego kodu/obiektów/grafik na mocy przysługujących im praw autorskich.
Z jakiego powodu?
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: MR6 w 01 Stycznia 2018, 23:16:34
Dla niewtajemniczonych- na przełomie kwietnia/maja miała miejsce afera(już nie ważne o co, ważne że miała) i częśc twórców uznała że nie ma dla nich już miejsca w tym że symulatorze oraz nie będą pracowali dalej na konto mateu. Potem została pokazana lista obiektów do usunięca wykonanych przez twórców który opuscili projekt.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: szogun w 01 Stycznia 2018, 23:20:23
Znając życie olana bądź zrealizowana połowicznie.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: _l0stfake7 w 02 Stycznia 2018, 01:03:59
W ramach ostrzeżenia chciałbym przypomnieć niejaką sytuację, która miała miejsce już jakiś czas w gronie twórców Train Driver 2. Jak wiecie część z nich opuściła projekt i zażądała usunięcia swojego kodu/obiektów/grafik na mocy przysługujących im praw autorskich. Pozostała ekipa TD2 zobowiązała się do tego słownie (została przekazana im także lista co konkretnie należy usunąć/zastąpić). Kilka dni temu została wypuszczona nowa wersja testowa, w której słowne zobowiązania nie zostały dotrzymane. I nie chodzi o jakieś szczegóły tylko o ogrom prac, będących niejako wizytówką symulatora. W tej sytuacji jako poszkodowani chcielibyśmy ostrzec przed jakąkolwiek współpracą z gronem tych niehonorowych i nieuczciwych osób. A my swoich praw będziemy dochodzić w inny sposób.
Na czacie maszyny nikt nie poklepał was wczoraj po plecach po napisaniu podobnego tekstu, więc będziesz prowadził ekspansję na dalsze zakątki internetu, jutro będzie facebook? Czy może myślisz, że uda się Tobie w ten sposób wypromować własny projekt? Może przy okazji tej kampanii uraczysz również cały internet dawką swojego zaściankowego zachowania, pomówień wobec innych ludzi i poziomu wypowiedzi sięgającego wodorostów, Panie P****?

Kilka screenów zrobionych na szybko, dałoby radę z pewnością znaleźć nieco więcej :) Przyszły panie mechaniku, nie chciałbym żeby taka osoba była odpowiedzialna za moje życie (a może powinien poczytać twoje wypowiedzi twój przyszły pracodawca?). Wstyd, prawda ;) ? Wasza wiedza odnośnie rozwoju w naszym zespole jest najwidoczniej znikoma i oceniacie ją przez pryzmat swojego niepowodzenia w czasach waszego uczestnictwa w nim. Kieruje wami zazdrość i nienawiść. Idąc tą drogą nie zbudujecie żadnej społeczności.



Multikonto.
Ban
Matek123
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 02 Stycznia 2018, 01:50:55
Cytuj
Wasza wiedza odnośnie rozwoju w naszym zespole jest najwidoczniej znikoma i oceniacie ją przez pryzmat swojego niepowodzenia w czasach waszego uczestnictwa w nim.
Temat wydaje się poważny, jednakże w tym wątku jedna "strona konfliktu" przedstawiła swoje stanowisko. Czy miałbyś chęć @_l0stfake7 przedstawić jak to wygląda z drugiej strony?

Pozwoliłem sobie screeny wrzucić w załącznik (żeby nie rozjeżdżało całego forum) i usunąć nazwiska.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 02 Stycznia 2018, 07:55:16
Z tego co wiem i z tego co widzę obiekty, albo zostały zastąpione autorskimi modelami zespołu aktualnie pracującego, albo wyrzucone.
Zbieżności wynikają Tylko i wyłącznie z tego, że tworzyłeś Realne modele, które nijak nie mogą wyglądać inaczej.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 02 Stycznia 2018, 09:47:44
Nikt nie musi klepać nas/mnie po plecach, tylko walczymy o to, co jest NASZE. Dziwi mnie to, że wypowiadasz się _l0stfake7 jako osoba, która za naszych czasów nie wysłała żadnego strategicznego commita, prócz poprawienia literówi w IFie. I bronisz jak lew czegoś, co tak naprawdę Cię nie dotyczy, bo nie jesteś tam osobą decyzyjną, tylko kolejnym pionkiem na szachownicy.
Mój post, ani wypowiedź na czacie nikogo nie obrażają a stwierdzają fakt, który każdy może sprawdzić w Internecie, dokąd trafiają pieniądze z Waszego supportera. Wyciągasz moje teksty, a może wrzucisz zdjęcie z całości rozmów innych osób, hmm?
Co do mojej przyszłości, nie martwiłbym się o to. Zawsze możesz pojechać innym pociągiem. A co do nieodpowialności osób w pracy, porozmawiaj z mateu zanim zaczniesz kogoś straszyć ;)
Postulat o usuniecie obiektów to nie nienawiść i chamstwo, tylko walka z Waszą nieuczciwością. To właśnie Wy teraz budujecie swoją społeczność na bezprawnym wykorzystaniu w promowaniu wersji modelu EN57, elementów otoczenia i infrastruktury naszych, czy innych osób, które nie wyraziły zgody.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: _l0stfake7 w 02 Stycznia 2018, 12:51:36
Cytuj
Wasza wiedza odnośnie rozwoju w naszym zespole jest najwidoczniej znikoma i oceniacie ją przez pryzmat swojego niepowodzenia w czasach waszego uczestnictwa w nim.
Temat wydaje się poważny, jednakże w tym wątku jedna "strona konfliktu" przedstawiła swoje stanowisko. Czy miałbyś chęć @_l0stfake7 przedstawić jak to wygląda z drugiej strony?

Pozwoliłem sobie screeny wrzucić w załącznik (żeby nie rozjeżdżało całego forum) i usunąć nazwiska.
Nasze stanowisko było już wielokrotnie podkreślane. Mimo iż nie mieliśmy z prawnego punktu widzenia obowiązku usuwania czegokolwiek, co dodali do symulatora jego byli twórcy, to sukcesywnie usuwaliśmy wadliwe systemy, modele i inne komponenty zastępując je własnymi. Jak nietrudno się domyślić proces ten trwa już od dłuższego czasu i dobiega końca a my nie mamy zamiaru przekreślać własnych planów wydania wersji testowej. Niestety, ale musimy reagować na tego typu zaczepki i chronić dobre imię naszego projektu. Co gorsza, jeden z naszych administratorów został obrany jako cel osobistych ataków byłej ekipy, więc chcielibyśmy odnieść się do jego osoby. Uetam od początku założenia forum przyjął na swoje barki ciężar wielu zadań, które pełnił dobrowolnie i w dobrej wierze rozwoju symulatora. Trudno więc się dziwić, że w krytycznym momencie właściwie zareagował i prawdopodobnie uratował projekt przed jego zniszczeniem przez grupkę zbuntowanych osób. Uważamy, że wszelkie ataki na jego osobę są nie na miejscu i kierowane przez prywatne konflikty.

Nikt nie musi klepać nas/mnie po plecach, tylko walczymy o to, co jest NASZE. Dziwi mnie to, że wypowiadasz się _l0stfake7 jako osoba, która za naszych czasów nie wysłała żadnego strategicznego commita, prócz poprawienia literówi w IFie. I bronisz jak lew czegoś, co tak naprawdę Cię nie dotyczy, bo nie jesteś tam osobą decyzyjną, tylko kolejnym pionkiem na szachownicy.
Mój post, ani wypowiedź na czacie nikogo nie obrażają a stwierdzają fakt, który każdy może sprawdzić w Internecie, dokąd trafiają pieniądze z Waszego supportera. Wyciągasz moje teksty, a może wrzucisz zdjęcie z całości rozmów innych osób, hmm?
Co do mojej przyszłości, nie martwiłbym się o to. Zawsze możesz pojechać innym pociągiem. A co do nieodpowialności osób w pracy, porozmawiaj z mateu zanim zaczniesz kogoś straszyć ;)
Postulat o usuniecie obiektów to nie nienawiść i chamstwo, tylko walka z Waszą nieuczciwością. To właśnie Wy teraz budujecie swoją społeczność na bezprawnym wykorzystaniu w promowaniu wersji modelu EN57, elementów otoczenia i infrastruktury naszych, czy innych osób, które nie wyraziły zgody.
Więc zachęcam każdego zainteresowanego, aby poszukał sobie na czacie maszyny pełnego kontekstu wypowiedzi i poczytał więcej twoich niezrównoważonych odpowiedzi https://milek7.pl:8065/eu07/pl/mtwyi4rc778hfbsg7fkicwidzr (https://milek7.pl:8065/eu07/pl/mtwyi4rc778hfbsg7fkicwidzr). Jeśli mierzysz ludzi miarą liczby postów na forum czy wysłanych zmian do repozytorium to gratuluję. Co do modelu EN57 to jesteśmy w trakcie rozmów z jego autorem, a on sam znalazł się wersji testowej ze względu na fakt, że w momencie kompilacji zgoda na jego wykorzystanie była nadal podtrzymana.

Jako zespół TD2 nie mamy na celu konfliktów ani sporów z innymi zespołami rozwijającymi symulatory o tej samej tematyce, wręcz przeciwnie - chcielibyśmy, aby pasja do kolei łączyła wszystkie grupy i żeby stawała ponad wszelkimi podziałami czy podejściem do stricte programowania symulatorów.

Na koniec dodam, że przykro nam z powodu, że ten atak musimy odpierać na obcym gruncie - forum symulatora MaSzyna, które niewiele ma wspólnego z tym sporem - a nie poprzez kontakt mailowy do którego wciąż zapraszamy (kontakt@td2.info.pl).
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: hanys w 02 Stycznia 2018, 12:57:34
Odnoszę się do powyższego. Gdybyście nas nie blokowali oraz nie usuwali na bieżąco naszych postów to by tutaj nie znalazł się ani  jeden wpis kierujący do Was (piszę Nas bo mnie również poblokowaliście, a przy ponownej niby współpracy jaką, niby chcieliście nawiązać do dzisiejszego dnia nikt do mnie nie napisał). A co do zgody Michała (Thalys) wczoraj podtrzymał wycofanie zgody mi osobiście.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 02 Stycznia 2018, 13:17:39
Będąc w projekcie rok, udało mi się stworzyć i dodać szereg modeli, którym poświęciłem wiele czasu. Dzisiaj macie sporą ekipe, przez pół roku nie podmieniliście praktycznie nic, prócz trakcji. Wszystkie moje obiekty nadal są. Budynek, płot czy droga to nie są lokomotywy, więc można stworzyć nowe lub pozbyć się ich na stałe, wyrzucając dzisiaj lub wczoraj. Mimo wszystko wolicie grać nam na nosie i prowokować swoim nonszalanckim podejściem do praw autorskich. Prawa autorskie to prawny punkt widzenia, więc mamy pełne prawo do zarządzania swoją treścią, łącznie z usunięciem ich, czego Wy, jako TD2 powinniście respektować. Obecnie, jawnie łamiecie nasze postulaty, stąd to nie ja się powinienem obawiać konsekwencji walki o swoje.
Niestety nasze rozmowy musimy prowadzić tutaj, gdyż każdy sprzeciw na TD2 kończył się banem. Nie mam zamiaru wysyłać nigdzie maili, których i tak nie respektujecie.
Co do EN57, nie wiem jakie rozmowy prowadzicie, ale z dzisiaj mam info, że zgody na niego również nie macie i fakt odejścia Patryka od TD2 przekreślił dostęp do wszystkich jego modeli i poprawek (model Thalysa). EN57 posiada również zaimplementowany mój skrypt shaderów na lusterka, którym tu i tam się reklamujecie.
Wydaje mi się, że w tym temacie najprostszą drogą będzie to, że pozbędziecie się do kolejnej testowej i oficjalnej wersji wymaganych przez nas rzeczy. I nie będzie żadnego konfilktu, gdyż mamy lepsze rzeczy do roboty niż pilnowanie Was, co robicie. Ale to do Was należy wybór, czy będziecie brnąć w łamanie prawa i konflikt, czy zachowacie się jak na dojrzałych ludzi przystało.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: szogun w 02 Stycznia 2018, 13:37:44
Sukcesu nie wroze, prozne byly slowa @adsima ze nikt sie nie zapytal o siodemke, gdzie mial spory wklad w poprawki. Tak samo do mnie zostalo skierowane pytanie przez fb "szogun Studio" gdzie rzadko wchodzę, a takie sprawy powinno sie zalatwiac tu gdzie bylem niemal codziennie aktywny. Oczywiście durnowata odpowiedz w stylu ze "to sobie cofniemy do stanu sprzed poprawek". Na dobra sprawe to nawet od @CTL powinna byc zgoda na elementy taboru czyli sprzegi powietrzne ktorych jest autorem, a ja dostosowywalem je do uzytku w taborze.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 02 Stycznia 2018, 13:57:54
Tak samo do mnie zostalo skierowane pytanie przez fb "szogun Studio" gdzie rzadko wchodzę, a takie sprawy powinno sie zalatwiac tu gdzie bylem niemal codziennie aktywny.
To nie ma znaczenia gdzie pytał, bo dopóki ktoś nie odpowie tak, to zgody nie ma...
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Thalys w 02 Stycznia 2018, 19:37:01
Moi drodzy,

Uprzejmie informuje, że zgodnie z licencją moich modeli, jedyną osobą, która może pobierać korzyści majątkowe w postaci dotacji, supportów i innych form wsparcia jest autor modelu, wobec czego nie życzę sobie zasilać swoją pracą kont innych ludzi. Wycofuję moją zgodę na dalsze użytkowanie mojego modelu 3D jednostki EN57.

Pozdrawiam
Michał
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 02 Stycznia 2018, 20:21:47
Tam gdzie jest kasa tam konczy sie wszystko.  A wystarczylo by zeby td2 byl darmowy, i pewnie nie bylo by tematu.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 02 Stycznia 2018, 20:31:00
Rzekomo ta kasa szła na utrzymanie serwera, ale ile w tym prawdy tego nie wiem. Każdy kij ma dwa końce.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: MR6 w 02 Stycznia 2018, 20:40:16
Rzekomo
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: stregielek w 02 Stycznia 2018, 20:41:07
Szła i cały czas idzie na idzie serwer w OVH, przez co nikt nie musi dokładać do projektu z własnej kieszeni.
Publikowane są regularne rozliczenia (dla tych co wpłacali) ile tej kasy jest i na co poszła w danym czasie.
Skarbnikiem jest zupełnie inna osoba niż mateu.
Ale lepiej gadać, że ktoś coś kradnie, defrauduje czy baluje za hajs userów.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: mk1991 w 02 Stycznia 2018, 20:54:59
Witam.
To jest tylko moje zdanie, nikogo tu nie oceniam w żadnym razie. Moim zdaniem, nie powinno się prać brudów symulatora Train driver 2 na tym forum. Jeśli są konflikty to wyrażajcie swoje żale między sobą, nie chciał bym aby wprowadzać tutaj nie potrzebnie nerwową atmosferę.
Przerzucajcie się regulaminami, prawami autorskimi, ale nie tutaj. To, że wasze forum zostało zamknięte nie oznacza, że swoje kłótnie możecie przenosić tutaj.
Jednak powtarzam jeszcze raz, to jest moje skromne zdanie, które jako użytkownik mam prawo wyrazić.
Tytuł: Odp: Train Driver 2
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 02 Stycznia 2018, 21:01:47
Uważam, że sprawy zostały wystarczająco wyjaśnione. Zamykam.