Właściwie dzięki jednemu użytkownikowi, który kiedyś pokazał prostego screena z symka na silniku Unity ( kurczę, myślałem, że to nowa MaSzyna ), zagłębiłem się dokładniej w temacik. Dodatkowo pociągnąłem z innego forum około 30 osób ( część została, część grała tylko jak była fama na to ). Zresztą ten symek miał mieć zastosowanie także na Androida, stąd takie, a nie inne modele, obiekty i odgórnie grafika. No właśnie, może i ona nie jest jakaś ekstra-super, ale wiadomo - projekt we wczesnej fazie no i ogólnie brak jako tako bajeranckich modeli z Maszynki - choćby i podstawowych. Jakby nie patrzeć to tu jest problem - wiele osób, w tym i ja jesteśmy w stanie nawet powyciągać te modele, ale co z tego skoro nie można ich dorzucić z powodów licencyjnych. Z drugiej strony, do umieszczenia modeli jest wymagana ingerencja głównego programisty, gdyż jak ktoś już powiedział wszystko musi zostać od razu skompilowane z Unity. Symulator ma swoje plusy i minusy - to prawda. Jednak niepodważalnym faktem, który góruje nad Maszyną jest rozgrywka wieloosobowa, czy to w postaci dyspozytora czy maszynisty. Na dziś niektórzy bardziej zaawansowani użytkownicy tworzą scenerie stacji, które mogą się naprawdę rozciągać na spore odległości, dzięki edytorowi który może nie dorównuje temu z TRSa, ale na pewno jest łatwiejszy do ogarnięcia niż ten Maszynowy. Produkt można polecić, głównie dla zapaleńców, gdyż to właśnie tam odwzorowuje się realia PKP.
Prawda jest taka, że tego produktu nie można uznać za konkurencyjny z prostych przyczyn. Czy to TD, czy Maszynie czegoś brakuje...