Autor Wątek:  problem z et41-144  (Przeczytany 1927 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline garaż

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
problem z et41-144
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 13:39:09 »
Podczas uruchamiania lokomotywy wyłącznik szybki załącza sie tylko w kab B natomiast w kab A nie moze zaskoczyc,gdzie może byc problem ?
Wpis w scenerii wygląda następująco ( podany przez saviego ) :
node -1 0 ET41-144-A dynamic PKP\ET41_V2 41-144-A 203E-A  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ET41-144-B dynamic PKP\ET41_V2 41-144-B 203E-B  0 nobody 0 0 enddynamic
Jest to najnowsza maszyna 1504
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2015, 13:51:10 wysłana przez garaż »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: problem z et41-144
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwietnia 2015, 14:07:08 »
Fizyki się różnią. Człon A ma podtrzymanie stycznika ustawiony na 4,5 MPa, a B nie ma tego wpisu, więc pewnie jest to połowa ciśnienia znamionowego. Przekaźnik sprężarki pomocniczej ustawiony jest na 4,8 MPa z tego co pamiętam. Podbij ciśnienie w zbiorniku pomocniczym i zobacz czy załapie. Jak chcecie? Zostawić tą różnicę jak jest, czy dodać ten warunek do członu B?
Mój kanał youtube

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: problem z et41-144
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwietnia 2015, 14:12:44 »
Przed chwila sprawdzilem. Nie ma peroblemu z zalaczeniem WS z kab A. Zostaw tak jak jest. @garaz dales nastawnik kierunkowy do przodu? Daj ja na TD i rzuc loga.

Offline garaż

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: problem z et41-144
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwietnia 2015, 15:38:48 »
podziekował.Ja tez mysle ,ze moze zostac tak jak jest , chociaz nie sądziłem,że przy podniesionych pantografach bez użycia sprężarki pomocniczej,problem z ws-em bedzie lezal własnie tu

Nie zapoznałeś się z Regulaminem. Wyciszam.
Benek
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2015, 18:24:11 wysłana przez Benek »