- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: garaż w 16 Kwietnia 2015, 13:39:09

Tytuł: problem z et41-144
Wiadomość wysłana przez: garaż w 16 Kwietnia 2015, 13:39:09
Podczas uruchamiania lokomotywy wyłącznik szybki załącza sie tylko w kab B natomiast w kab A nie moze zaskoczyc,gdzie może byc problem ?
Wpis w scenerii wygląda następująco ( podany przez saviego ) :
node -1 0 ET41-144-A dynamic PKP\ET41_V2 41-144-A 203E-A  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ET41-144-B dynamic PKP\ET41_V2 41-144-B 203E-B  0 nobody 0 0 enddynamic
Jest to najnowsza maszyna 1504
Tytuł: Odp: problem z et41-144
Wiadomość wysłana przez: Stele w 16 Kwietnia 2015, 14:07:08
Fizyki się różnią. Człon A ma podtrzymanie stycznika ustawiony na 4,5 MPa, a B nie ma tego wpisu, więc pewnie jest to połowa ciśnienia znamionowego. Przekaźnik sprężarki pomocniczej ustawiony jest na 4,8 MPa z tego co pamiętam. Podbij ciśnienie w zbiorniku pomocniczym i zobacz czy załapie. Jak chcecie? Zostawić tą różnicę jak jest, czy dodać ten warunek do członu B?
Tytuł: Odp: problem z et41-144
Wiadomość wysłana przez: jochand w 16 Kwietnia 2015, 14:12:44
Przed chwila sprawdzilem. Nie ma peroblemu z zalaczeniem WS z kab A. Zostaw tak jak jest. @garaz dales nastawnik kierunkowy do przodu? Daj ja na TD i rzuc loga.
Tytuł: Odp: problem z et41-144
Wiadomość wysłana przez: garaż w 16 Kwietnia 2015, 15:38:48
podziekował.Ja tez mysle ,ze moze zostac tak jak jest , chociaz nie sądziłem,że przy podniesionych pantografach bez użycia sprężarki pomocniczej,problem z ws-em bedzie lezal własnie tu

Nie zapoznałeś się z Regulaminem. Wyciszam.
Benek