Autor Wątek:  SKP - dyskusja o scenerii  (Przeczytany 70729 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #120 dnia: 09 Stycznia 2015, 22:23:09 »
Ach ta MaSzyna... Mówiąc jeszcze o tamtej wczorajszej "konfiguracji", sceneria załadowała się dopiero za drugim razem - za pierwszym było wszystko czarne. Dzisiaj spróbowałem jeszcze na czystej MaSzynie (bez patchy, 08.13), tylko z dogranym rumuńcem i suką. Tam wszystko jest OK, ale lok ładuje się taki zmodernizowany (chyba ST45) i nieoteksturowany od zewnątrz.

Jeżeli chodzi o prędkości (wielokrotnie zadawane pytanie) to:

- ruszając z bocznicy rozpędzamy się do 40
- na rozjazdach aż do semafora pociągowego musimy zwalniać do 25
- na przejazdach aż do semafora pociągowego musimy zwalniać do 20
- za semaforem pociągowym jedziemy 40 po rozjazdach, a potem 50
- przy wskaźnikach zwalniających z samą ramką zwalniamy do 20

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #121 dnia: 23 Kwietnia 2015, 10:14:24 »
Jak widać zainteresowanie scenerią jest niewielkie, nic dziwnego - jazda na scenariuszu z ściąganiem defekta po prostu się nudzi. Przydało by się kilka scenariuszy pociągowych.

Dodatkowo włożenie scenerii do Paczki też podniosłoby zainteresowanie.

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #122 dnia: 23 Kwietnia 2015, 10:54:36 »
Może zanim ktoś zacznie robić misje, trzeba poprawić błędy w układzie torowym. Robienie tego w odwrotnej kolejności jest bezsensem.
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #123 dnia: 23 Kwietnia 2015, 11:05:12 »
Nikt tego nie poprawi. Ci co umieją robią inne rzeczy albo w ogóle już nie zajmują się symulatorem.

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #124 dnia: 23 Kwietnia 2015, 12:43:47 »
Może zanim ktoś zacznie robić misje, trzeba poprawić błędy w układzie torowym. Robienie tego w odwrotnej kolejności jest bezsensem.
Testuje nowy edytor scenerii i planuje poprawiać tory na sceneriach (ogromną pomoc stanowi gra ;) podobna do pulpitu nastawni).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #125 dnia: 23 Kwietnia 2015, 12:49:02 »
Poprawienie torów to pół biedy. Do nich będzie trzeba naginać potem teren, który jest składany na zakładkę pod podsypką. ;)
Mój kanał youtube

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #126 dnia: 23 Kwietnia 2015, 17:28:38 »
Dlatego mi się poprawianie terenu wydawało rzeczą niemożliwą i nawet tego nie ruszałem. Ra mówił, że to żaden problem i Rainstedem można wszystko automatycznie poprzesuwać, ale ja nie wiem jak to zrobić.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.