Oj tam oj tam, zaraz błąd. Przynajmniej miałem okazję poznać użycie sprężarki pomocniczej, bez tego mógłbym nawet nie wiedzieć, że coś takiego jest w EU07.
Przy okazji sugestii w ankiecie - część ludzi chciałaby, żeby był symku zrobiony całkowicie realistyczny zimny start lokomotywy. Z tego co widziałem w instruktażu na YT to właśnie włącza się tę sprężarkę pomocniczą na samym początku, zanim podniesie się pantografy. IMHO tak jest lepiej niż było. Jeśli poprawka umożliwi uruchomienie każdego loka bez dotykania sprężarki pomocniczej sugerowałbym zmianę w stanie początkowym lokomotywy, żeby ciśnienie w ZG było niższe od progu zadziałania podnoszenia pantografów i WS.
Szkoda tylko, że maszynownia jest dość kiepsko odwzorowana w symulacji i nie za bardzo widać gdzie jest ten zawór do przestawiania i gdzie się np włącza sprężarkę. Ze sprężarką pół biedy - bo słychać jak pracuje, z kranem gorzej, bo nigdzie nie widać w jakiej jest pozycji. Jak się zapomni go przestawić to WS wyskoczy podczas jazdy i klops. Tak samo brakuje sygnalizacji na którą kabinę jest ustawiony CA w niektórych pociągach (np EZT). Trzeba wcisnąć Shift+Ctrl+W, ale nawet żadnego kliknięcia nie ma. Jak się nie włączy hamowanie awaryjne po minucie, to znaczy, że działa :)