« Odpowiedź #129 dnia: 23 Czerwca 2015, 12:39:54 »
I tu następuje kolejna przeszkoda, bo nawet po minięciu okresu lojalnościowego Spółka zabezpieczyła się "prawem kierowania A+B2", co robi z nas inwalidów mogących wozić tylko towary - to na wypadek jakby ktoś chciał pójść do przewoźników pasażerskich.
Jak ciemna masa wierzy we wszystko co władza powie to tak jest. Dziwnym trafem ludzie z CARGO z licencją i kwitami A+B2 poszli do takiej spółki jak Koleje Wielkopolskie. Problemu nie było
żadnego (no może po za betonem z CARGO, który niemal zrobił się czerwony ze złości i zaczął rzucać tekstami typu "oby wam ta lepsza kasa bokiem wyszła"). Miesiąc, góra dwa przeszkolenia. Dojdzie nowy wpis na świstku i wio do roboty. Jeśli ktoś pomimo faktów nadal chce wierzyć w to, że "niedasie" to faktycznie CARGO jest tą właściwą spółką :)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76