Autor Wątek:  SKP - dyskusja o scenerii  (Przeczytany 65989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4047
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #90 dnia: 29 Grudnia 2014, 22:37:14 »
To samo co wcześniej - zapewne wciskasz więcej niż 2x INSERT (a powinieneś tylko 2 x INSERT). Ponadto: przy podłączaniu jesteś w kabinie B, także aby wrócić do kabiny A musisz wcisnąć 2x HOME (nie END). Wszystko opiera się na złym podłączaniu do składu.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline miko22

  • Wiadomości: 613
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #91 dnia: 29 Grudnia 2014, 23:12:52 »
Ja podłączyłem też węże od pomocniczego (wcisnąłem 3 x Insert) i nic złego się nie stało (mogłem dalej jechać), więc może to nie u wszystkich występuje?
Key pressed: [F4]
Key pressed: [Insert]
Key pressed: [Insert]
Key pressed: [Insert]
Key pressed: [F4]
[...]
Key pressed: [Home]
Key pressed: [Home]

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #92 dnia: 29 Grudnia 2014, 23:17:22 »
Ale zwróć uwagę, że kliknąłeś później 2xHOME, a kolega @m4tyo pewnie wcisnął END i stąd to, że u Ciebie działa, a u niego nie.

Offline miko22

  • Wiadomości: 613
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #93 dnia: 29 Grudnia 2014, 23:19:50 »
Ok, zapomniałem o cytacie:
[...] zapewne wciskasz więcej niż 2x INSERT (a powinieneś tylko 2 x INSERT) [...]
... jeśli to by też wywoływało problem.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #94 dnia: 29 Grudnia 2014, 23:23:29 »
Wciśnięcie 3xINSERT samo w sobie nie powoduje problemu. Tylko jak później dodatkowo wciśniesz END zamiast HOME, to wychodzą takie "kwiatki".

Offline miko22

  • Wiadomości: 613
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #95 dnia: 29 Grudnia 2014, 23:33:47 »
Myślałem, że @macius5991 pisząc:
a powinieneś tylko 2 x INSERT [...] Wszystko opiera się na złym podłączaniu do składu.
ma na myśli, że tym przypadku jednak był i z tym problem, ale jeśli nie, to w sumie można już na bok skierować te posty, żeby nie zaśmiecać wątku.

Offline Lokomotywownia

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
    • Lokomotywownia
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: SKP - dyskusja o scenerii/ nie mam ST43
« Odpowiedź #96 dnia: 30 Grudnia 2014, 00:01:38 »
Czy może mi ktoś poradzić dlaczego nie mam ST43 mimo, że ją ściągnąłem i rozpakowałem.

Offline m4tyo

  • Wiadomości: 5
  • Ciufcia?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #97 dnia: 30 Grudnia 2014, 14:27:59 »
Proszę o pomoc.
- Przeczytałem wszystko co tu zamieściliście by rozwiązać mój problem i niestety nie udało mi się;
Mianowicie sceneria owszem, wczoraj działała, ale dzisiaj, zaktualizowałem Rainsted i po uruchomieniu scenerii SU45 była bez tekstur, więc okej, pobrałem wszelkie paczki i pliczki które wymieniliście tutaj... I co? - Dalej mam niestety to samo, dla tej SUki nie ma tekstur, więc wczytuje sie z samą kabiną.
Dla sprawdzenia odpaliłem mapę całkowa, gdzie tam też używana jest SU, ale tam wszystko jest w porządku.
Lubie ciufcie!

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #98 dnia: 30 Grudnia 2014, 14:38:16 »
@m4tyo, kliknij "Sprawdź posiadany tabor" w Rainstedzie w zakładce "Tabor posiadany". Jeżeli nadal nie masz tekstury, to prawdopodobnie nie posiadasz w ogóle SU45-079 (dokładniej masz wpisy do scenerii, model, a usunęła Ci się tekstura). Pobierz stąd: http://eu07.pl/index.php?id=pobierz&post=tekstura-lokomotywy-su45-079 lokomotywę i zainstaluj. Powinno pomóc.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #99 dnia: 31 Grudnia 2014, 18:40:29 »
Mam inny problem. Ruszam, dojeżdżam do pierwszej stacji, widzę S1. Z daleka, jak tylko go zobaczyłem, wciskam W. Nic się nie dzieje. Wciskam Shift+W, a nuż zadziała? Nic. No i tak sobie podjeżdżam do tego semafora, klikam "W" co jakiś czas i nagle bum - S10. To o co chodziło z rozkazem pisemnym "S"? No nic, dostałem S10 to jadę. Przejechałem przez rozjazdy, to myślę sobie, że trzeba wrócić po ten skład. Ale zwrotnice się nie przestawiają i nie da się tam podjechać. Wajch też nie zauważyłem, żeby coś przestawiać ręcznie. Co tam trzeba zrobić?

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #100 dnia: 31 Grudnia 2014, 18:46:50 »
S10 to sygnał pociągowy. Jak go dostajesz, wyjeżdżasz na szlak. Nie wolno Ci wtedy manewrować.

  Dodano: 31 Grudnia 2014, 18:47:33
A klawisza "W" używasz przy wjeździe na stację, to był wyjazd.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #101 dnia: 31 Grudnia 2014, 18:52:17 »
Więc tak: podjeżdżasz do pierwszej stacji. Zmieniasz oświetlenie z manewrowego na do jazdy. Czekasz chwilę i świeci Ci S10 (nie klikasz W). Jedziesz cały czas przed siebie. Na nasypie kolejowym tuż przed przystankiem, za którym stoi defekt, jest semafor odstępowy. Do niego odnosi się rozkaz pisemny S. Pomijasz semafor i jedziesz po defekta. Podczepiasz się, jedziesz na ten przystanek, co minąłeś. Czekasz chwilę i wyświetli Ci sygnał do jazdy. Czekasz aż kierownik zagwiżdże i ruszasz. Po zjechaniu z nasypu jest semafor wjazdowy na stację Jawor. Tu możesz kliknąć W, ale jeżeli nie klikniesz, to nic się nie stanie, bo po dłuższej chwili wyświetli Ci sygnał do wjazdu. Wjeżdżasz na stację, czekasz na odjazd i już dalej jedziesz z defektem do stacji końcowej, zatrzymując się na wszystkich przystankach i stacjach.

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #102 dnia: 01 Stycznia 2015, 13:22:55 »
Brakuje tekstur z nazwami stacji. Jadę i zastanawiam się ile jeszcze. Przydałby się też jakiś rozkład jazdy.
Przy procesorze Intel M540, 2GB RAM, Ati Radeon Xpress 1100, Windows 7 +sp1  32 bit, FPS spada nawet do 2 podczas przejazdu przez las.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2015, 13:25:21 wysłana przez Michal1983 »
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #103 dnia: 01 Stycznia 2015, 13:24:18 »
Z tego co mi wiadomo, @Stele zajął się tym.
Co do FPS - pobierz sobie tekstury w wersji DDS autorstwa @Tomnord15 z tego postu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26422.msg394024.html#msg394024. Powinno pomóc.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2015, 13:46:55 wysłana przez Maciej »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #104 dnia: 01 Stycznia 2015, 14:55:38 »
Nie zająłem się tym, bo jedyna opinia jaką otrzymałem po prośbie wylistowania błędów do poprawienia, to "nie marnuj czasu na tą scenerię".
Mój kanał youtube

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5599
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 464
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #105 dnia: 01 Stycznia 2015, 15:07:01 »
To chyba tylko mateu tak twierdzi :p
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #106 dnia: 01 Stycznia 2015, 15:10:30 »
Nie wiem, czy teraz tez jest to wazne, chodzi mi o rozmiary tekstur z potega 2. Jesli tak, to nalezaloby sprawdzic.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #107 dnia: 01 Stycznia 2015, 15:15:46 »
Jest ważne. Exe loguje gdy mają inne proporcje. Tu chyba nie było takich przypadków.
No mateu, ale nikt Jageera wcięło a nikt inny nie wyraził chęci wypisywania błędów. By poprawiać muszę wiedzieć co.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9172
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 702
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #108 dnia: 01 Stycznia 2015, 15:18:08 »
@szogun nie, nie tylko Mateusz. Ja do tej pory nie pobrałem tej scenerii i nie zamierzam.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #109 dnia: 01 Stycznia 2015, 15:58:05 »
Pobralem scenerie i sprawdzilem moim toolem tekstury w paczce.
Wynik:
textures\metal_rozi.tga   227x227
textures\skp\skrajnia.tga 227x2136
To tylko tekstury, ktore byly w paczce ze sceneria. Podejrzewam, ze oglonie w PC moze byc takich wiecej.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #110 dnia: 01 Stycznia 2015, 16:06:53 »
Skrajnia.tga to tekstura modelu, który jest w paczce, ale chyba nie ma go na scenerii, więc nie jest nigdzie używany. Zresztą ja nawet do końca nie wiem co to jest. Podejrzewam, że stojak na płozy, ale głowy nie dam.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #111 dnia: 01 Stycznia 2015, 16:12:25 »
No wlasnie zapomnialem dopisac, ze nie wiem, czy one sa wykorzystywane. Niemniej jednak warto to poprawic.

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 415
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 201
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #112 dnia: 01 Stycznia 2015, 17:27:37 »
Moje uwagi:

istotne:
- czy koziol nie jest za szeroki? (koziol.jpg, dla porownania dotyczasowy maszynowy wariant, "koziol standard.jpg");
- geometria torow na stacjach (np. geometria1.jpg, geometria2.jpg);
- ogromne odleglosci miedzy W16 a W4 i W8 a W9;
- sygnal odjazdu dostaje czesto zanim sie zatrzymam;
- "niewidzialna" stacja ("niewidzialna stacja.jpg") — jadac w scenerii pierwszy raz przegapilem te stacje. Zanim zatrzymalem sie przed semaforem, dostalem Sr3, wiec jade dalej, a tu gwizdek! Dopiero wtedy zauwazylem W4;
- "niewidzialny" przystanek ("niewidzialny przystanek.jpg"), da sie go przegapic, bo nie ma widocznego peronu.

mniej istotne, glownie estetyczne
- w zaleznosci od kierunku patrzenia znika mi pole w okolicy 16023 10 10515 ("znikajace pole jest.jpg", "znikajace pole nie ma.jpg"). Nie wiem czy to wina exe, scenerii, czy tego, ze uruchamiam symulator przez Wine.
- uwagi odnosnie okolic przystanku, gdzie podpinamy sklad stonki:
 od krawedzi peronu do bialej lini wg. przepisow jest 1m. Tu sa "na oko" 2m. (metr.jpg);
 strome schody (schody.jpg). Jest w 3ds max, przynajmniej w wersji 7, narzedzie do w miare automatycznego tworzenia schodow — z menu z zalacznika "wybor.png" wybieramy Stairs, potem tworzymy Straight Stair (przykladowy efekt: staircase.png);
 bardziej niz stromy podjazd, nasyp i przejazd na poziomie toru (przejazd.jpg) stosowny bylby moim zdaniem wiadukt, tak jak nad "autostrada" pareset metrow wczesniej;
- domy w peronie ("domy w peronie.jpg");
- ogromne sadzonki (saplings po angielsku, nie wiem czy sadzonka to odpowiednie slowo w tym kontekscie) iglakow (sapling.jpg);
- niewidoczne obiekty, glownie trawa i drzewa za scianami z tekstura lasu.
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2015, 20:29:28 wysłana przez joey »

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #113 dnia: 01 Stycznia 2015, 19:40:06 »
1. Nie wiem, czy kozioł nie jest za szeroki, bo robiłem go na oko. Ale to możliwe.
2. Geometria pozostawia wiele do życzenia, to wiem.
3. Odległości - też wiem.
4. Odjazdy - wiem. Trzeba by było zrobić profesjonalny rozkład, obecnie to jest prowizorka i nie trzeba w nią inwestować.

Stacja i przystanek są zarośnięte, ale jak się ma kartę znajomości szlaku, to się wie, że one tam są.

O wszystkich pozostałych błędach też wiem. Zanikanie jest spowodowane trójkątami o zbyt długim boku. Wydawało mi się, że żaden nie przekracza 500m, ale chyba się pomyliłem o parę metrów. Gdybym chciał poprawić wszystkie te błędy, nigdy nie wydałbym trasy. Miałem dylemat, czy publikować ją, czy nie, ale gdybym tego nie zrobił, to przepadłaby na dnie WBT. A tak są jakieś szanse, że zostanie poprawiona. Zresztą naprawa błędów nie zajęłaby bardzo dużo czasu, ale mnie to i tak czasowo przerasta.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #114 dnia: 02 Stycznia 2015, 04:57:39 »
Odpalilem kilka tooli (losowo)
1) Do idnetyfikacji nadmiarowych torow (takich, ktore sa polaczane na koncach wiecej niz jeden raz z innym torem - moga powodowac nulltracki lub inne dziwne zachowania).
Nie wiem, czy tamtedy cos przejezdza.
Nazwy torow:
n566
n568
n569
n570
n571
n572

2)Zdegerowane trojkaty w t3d:
models\krzyz_andrzej_nw.t3d - 32
mieszkalne\dom_chechlo1.t3d - 4

3)Nieuzywane eventy - tego bylo duzo. Nie bede wklejal (ogolnie duzo deklaracji dzwiekowych komorek pamieci).
Nie mam tez pewnosci, czy tool prawidlowo wskazuje, ze wzgledu na duze zmiany w exe.
4)Dosyc duzo dupliktow submodeli w plikach t3d np.
models\mieszkalne\domek01.t3d

Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box02
Anim: false
Ambient: 87.0 224.0 87.0
Diffuse: 87.0 224.0 87.0
Specular: 0 0 0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 0
Opacity: 100
Map: none
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           -3.875 -0.5 -3.7776e-007 1.0
NumVerts: 0

i


Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Object11
Anim: false
Ambient: 87.0 224.0 87.0
Diffuse: 87.0 224.0 87.0
Specular: 0 0 0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 0
Opacity: 100
Map: none
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           -3.875 -0.5 -3.7776e-007 1.0
NumVerts: 0

Nie wiem, czy to celowe dzialanie, czy tak ma byc.
Przepraszam, ze bez znacznikow code, ale pisze z komorki, a nie widze tutaj takiej opcji i nie pamietam tych znacznikow.
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2015, 05:47:46 wysłana przez Banita-m »

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #115 dnia: 03 Stycznia 2015, 17:45:04 »
Taka jeszcze mała niedoróbka wysokościowa na końcu trasy.
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 952
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 363
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #116 dnia: 03 Stycznia 2015, 18:07:01 »
@joey: masz racje, kozioł na screen'ie "koziol.jpg" nie może tak wyglądać. To nie tylko budowla, ale także swego rodzaju urządzenie, gdzie belka poprzeczna ma mieć styczność ze zderzakami taboru, ale tylko wtedy ma to sens, kiedy słupki wsporcze/konstrukcyjne (pionowe), które są często z wygiętych szyn, połączone są z szynami nawierzchni śrubami stopowymi i łubkami (tu ważne jest, aby konstrukcja wsporcza kozła oporowego licowała z szerokością toru). Oczywiście przed kozłem powinna być odpowiednia "poduszka piaskowa" (dług., szer., wysokość).

  Dodano: 03 Stycznia 2015, 18:25:19
Polecam również zapisy instukcji Id-1 (D1): http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Podglad/Id-1.pdf
a w szczególności "&10 Nawierzchnia żeberek ochronnych".



  Dodano: 03 Stycznia 2015, 18:32:03
No i fajerwerki: http://wrphoto.eu/details.php?image_id=32812&mode=search
« Ostatnia zmiana: 03 Stycznia 2015, 18:32:03 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1168
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #117 dnia: 04 Stycznia 2015, 09:15:55 »
Witam
Sceneria bardzo przyjemna wreszcie coś innego niż te długie kilkugodzinne misje na pierwszorzędnych szlakach.  Bardzo ciekawy był by scenariusz jakiego pociągu zdawczego na tej scenerii.

Z takich błędów jakie wyłapałem to stanowczo za duża odległość między W16 a P.O. Grzegorzów, zaś odległość między semaforami "K" i "i" w Borowikach jest trochę za mała. 
Jaka jest właściwie droga hamowania na tej linni? Bo można odnieść wrażenie jak by  odstęp między tarczami a semaforami oraz odstęp między wskaźnikami ograniczenia prędkości był różny.
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2015, 09:17:03 wysłana przez MichałŁ »

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #118 dnia: 08 Stycznia 2015, 20:16:28 »
Przy próbie sprzęgnięcia się z defektem MaSzyna wywaliła. Log w załączeniu.

--NOWA WIADOMOŚĆ--

Ach ta MaSzyna... Mówiąc jeszcze o tamtej wczorajszej "konfiguracji", sceneria załadowała się dopiero za drugim razem - za pierwszym było wszystko czarne. Dzisiaj spróbowałem jeszcze na czystej MaSzynie (bez patchy, 08.13), tylko z dogranym rumuńcem i suką. Tam wszystko jest OK, ale lok ładuje się taki zmodernizowany (chyba ST45) i nieoteksturowany od zewnątrz.

Jeżeli chodzi o prędkości (wielokrotnie zadawane pytanie) to:

- ruszając z bocznicy rozpędzamy się do 40
- na rozjazdach aż do semafora pociągowego musimy zwalniać do 25
- na przejazdach aż do semafora pociągowego musimy zwalniać do 20
- za semaforem pociągowym jedziemy 40 po rozjazdach, a potem 50
- przy wskaźnikach zwalniających z samą ramką zwalniamy do 20

---NOWA WIADOMOŚĆ---

Nie ma sensu odpalać scenerii na czystej 08.13, wiele błędów od nieoteksturowanego loka aż po odwrócone wskaźniki.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2015, 23:00:40 wysłana przez szy_mat »

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« Odpowiedź #119 dnia: 08 Stycznia 2015, 21:41:44 »
Spróbuj uruchomić symulację jeszcze raz. W logu nic podejrzanego nie widzę. Prawdopodobnie jest to błąd "jednorazowy".  Zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że coś się źle załaduje i wychodzą później takie "kwiatki". Sprawdź jeszcze raz.