Autor Wątek:  DO USUNIĘCIA  (Przeczytany 8466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
DO USUNIĘCIA
« dnia: 05 Listopada 2014, 16:54:21 »
DO USUNIĘCIA
« Ostatnia zmiana: 23 Grudnia 2014, 13:29:23 wysłana przez szy_mat »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5385
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1704
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopada 2014, 17:08:27 »
Możesz powiedzieć co masz na myśli?
Cytuj
Jedynym jego problemem jest niewymiarowość generowanych scenerii
Skoro podaje się wymiar toru, to czemu nie jest wymiarowa sceneria?
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2014, 17:11:59 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopada 2014, 17:09:59 »
Algorytm na razie nie działa.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2014, 17:39:37 wysłana przez szy_mat »

Offline Tomaszek_Łódź

  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/user/Tomaszek1980lodzlodz?feature=guide
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Listopada 2014, 17:33:08 »
Czy ten edytor bedzie wspolpracowal z Maszyna?

Rozi
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2014, 13:34:35 wysłana przez Rozi »

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Listopada 2014, 17:39:20 »
Oczywiście. Pliki zapisują się do formatu scm + scn, czyli formatu MaSzyny. Dodatkowo, jednym kliknięciem można uruchomić scenerię w symulatorze.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Listopada 2014, 18:50:59 »
Szykuje się niezły edytor, a tak poza tym to zapomniałem się spytać: będzie możliwość wstawiania zwrotnic manualnych?
Nie Benek, tylko Sawi. Poza tym proszę poprawić czytelność tej wiadomości.
Poprawione, sorry za pomyłkę.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2014, 20:08:02 wysłana przez lukasn26 »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10058
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2572
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Listopada 2014, 19:41:05 »
Na chwilę obecną to to wygląda jak Jet v1.5 alfa, ale pracuj, pracuj.
Mój kanał youtube

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4500
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Listopada 2014, 19:45:45 »
W czym to jest napisane, jakim językiem programowania?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1048
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Listopada 2014, 19:46:07 »
Będzie możliwość wstawiania zwrotnic manualnych?
"- Wstawiać budynki (przez opcję "INCLUDE")" - czyli tak.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Listopada 2014, 19:49:57 »
Mogę wiedzieć co to jest ten Jet v1.5 alfa?

@lukasn26 - Tak.

@Benek - Microsoft HTML Application Framework + HTML5 + JS + OpenGL ES
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2014, 14:46:16 wysłana przez szy_mat »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10058
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2572
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Listopada 2014, 19:52:34 »
Taki antyczny edytor scenerii pisany w javie.
Mój kanał youtube

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Listopada 2014, 14:43:32 »
@muri - Microsoft HTML Application Framework + HTML5 + CSS + JS + OpenGL ES (przyszłościowo). Jeżeli chodzi o trzymanie źródeł programu to trzymam na dysku laptopa + na serwerze. Jeżeli chodzi o dostęp do repo MaSzyny, to, niestety mi takowego dostępu nie przydzielono...
@Benek - Właśnie mój edytor ma być "jak najprostrzszy", w celu przyspieszenia tworzenia scenerii.
Sawi
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2014, 15:13:29 wysłana przez Sawi »