- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Technik w 05 Listopada 2014, 16:54:21
-
DO USUNIĘCIA
-
Możesz powiedzieć co masz na myśli?
Jedynym jego problemem jest niewymiarowość generowanych scenerii
Skoro podaje się wymiar toru, to czemu nie jest wymiarowa sceneria?
-
Algorytm na razie nie działa.
-
Czy ten edytor bedzie wspolpracowal z Maszyna?
Rozi
-
Oczywiście. Pliki zapisują się do formatu scm + scn, czyli formatu MaSzyny. Dodatkowo, jednym kliknięciem można uruchomić scenerię w symulatorze.
-
Szykuje się niezły edytor, a tak poza tym to zapomniałem się spytać: będzie możliwość wstawiania zwrotnic manualnych?
Nie Benek, tylko Sawi. Poza tym proszę poprawić czytelność tej wiadomości.
Poprawione, sorry za pomyłkę.
-
Na chwilę obecną to to wygląda jak Jet v1.5 alfa, ale pracuj, pracuj.
-
W czym to jest napisane, jakim językiem programowania?
-
Będzie możliwość wstawiania zwrotnic manualnych?
"- Wstawiać budynki (przez opcję "INCLUDE")" - czyli tak.
-
Mogę wiedzieć co to jest ten Jet v1.5 alfa?
@lukasn26 - Tak.
@Benek - Microsoft HTML Application Framework + HTML5 + JS + OpenGL ES
-
Taki antyczny edytor scenerii pisany w javie.
-
@muri - Microsoft HTML Application Framework + HTML5 + CSS + JS + OpenGL ES (przyszłościowo). Jeżeli chodzi o trzymanie źródeł programu to trzymam na dysku laptopa + na serwerze. Jeżeli chodzi o dostęp do repo MaSzyny, to, niestety mi takowego dostępu nie przydzielono...
@Benek - Właśnie mój edytor ma być "jak najprostrzszy", w celu przyspieszenia tworzenia scenerii.
Sawi