Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_10_14  (Przeczytany 180590 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #120 dnia: 08 Listopada 2014, 15:41:44 »
Czy ktoś mógłby dać grassdarkgreen4.tga, ponieważ mam buga z ziemią na Całkowie, a tekstury w textures/textures nie mam.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #121 dnia: 08 Listopada 2014, 15:43:52 »
Powinieneś jeszcze dodać, że przeczytać wątku Ci się nie chce.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #122 dnia: 08 Listopada 2014, 15:48:19 »
Wiem, wiem. Czytałem to. Ale w moim przypadku nie mam pliku.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #123 dnia: 08 Listopada 2014, 15:50:06 »
To jeszcze warto przeczytać ze zrozumieniem.
W pliku scenery/slimson/teren.scm jest jawne rozszerzenie grassdarkgreen4.TGA
Gotowy (po wypakowaniu) plik w załączniku.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #124 dnia: 08 Listopada 2014, 15:52:08 »
Oj, czytanie ze zrozumieniem u mnie raczkuje. Dzięki.

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #125 dnia: 09 Listopada 2014, 10:15:13 »
Znalazłem błąd w działaniu haslera-przekłamuje prędkość o mniej więcej +5km/h. Tzn. Pod f2 jest 35 km/h a na haslerze 40 km/h.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #126 dnia: 09 Listopada 2014, 10:58:25 »
Na Manewrowo3 jest player train init, w pliku scm jest inna nazwa toru niż w scn. Po podmienieniu (sm42szopa na suw_sm42szopa) wszystko działa, ale po podjechaniu za gagarina nic się nie dzieje...

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #127 dnia: 09 Listopada 2014, 10:59:26 »
Znalazłem błąd w działaniu haslera-przekłamuje prędkość o mniej więcej +5km/h. Tzn. Pod f2 jest 35 km/h a na haslerze 40 km/h.
Od kiedy pod F2 wyswietla sie aktualna predkosc? No i jaka lokomotywa?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #128 dnia: 09 Listopada 2014, 11:44:24 »
Od czasu wyświetlania tabelki.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #129 dnia: 09 Listopada 2014, 18:51:38 »
Zajmuję się siecią na Bałtyku i znalazłem wysięgnik, który wisi w powietrzu (screen 1). Próbowałem go zamienić na wysięgnik z przedłużką (screen 2), ale przedłużka ta wygląda tu nierealnie, bo przechodzi przez słup. Jest za długa. Co zrobilybyście na moim miejscu? Co zmienić?
Dodam, że próbowałem także przesunąć trochę słup, ale wchodzi w jadącą lokomotywę oraz próbowałem przesunąć trakcję wraz z wysiągnikiem, ale wtedy łamie pantografy.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #130 dnia: 09 Listopada 2014, 19:03:43 »
Zostawić z przedłużką. Słup stoi równo pomiędzy podsypkami, więc z tym się nic nie zrobi. Jeśli przesunięcie sieci też powoduje problemy, to lepszego rozwiązania na tę chwilę nie ma. Zasadniczo to powinny być słupy na brzegach, a nie w środku. Dzięki ustawieniu słupów na zewnątrz toru uzyskuje się możliwość transportowania ładunków przekraczających skrajnię, z przesunięciem ich w kierunku drugiego toru (zamkniętego na czas przejazdu) — słupy na środku nie dają takiej możliwości.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #131 dnia: 10 Listopada 2014, 14:16:40 »
@mac140:
Zauważyłem, że to zależy od konkretnego haslera w loku. W plus ma jak najbardziej prawo przekłamywać. W minus nie powinien. Przekłamywanie w plus ma taką zaletę, że jak ustawiasz prędkość na kreskę to wiesz, że nie przekraczasz (do wejścia na następną kreskę).

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #132 dnia: 10 Listopada 2014, 14:41:45 »
Słupów trakcyjnych na międzytorzu mostów/wiaduktów dwutorowych nie powinno się stosować ze względu na układ statyczny obiektów inżynieryjnych. Poza tym dochodzi tutaj temat sposobu posadowienia słupów, skrajnia, konstrukcja mostu/wiaduktu (takie obiekty pracują na długości)... itd. Przy teoretycznym wykolejeniu taboru ma moście i ścięciu słupa trakcja "leży" w 100%. Co prawda na torach są odbojnice, ale nie zawsze uda im się zminimalizować skutki wykolejenia.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #133 dnia: 10 Listopada 2014, 15:12:08 »
Na Manewrowo3 jest player train init, w pliku scm jest inna nazwa toru niż w scn. Po podmienieniu (sm42szopa na suw_sm42szopa) wszystko działa, ale po podjechaniu za gagarina nic się nie dzieje...
Gdybyś przeczytał wiadomości w tym wątku od początku, to byś wiedział, że Twoje zgłoszenie nie ma sensu.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26175.msg388838.html#msg388838
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #134 dnia: 10 Listopada 2014, 21:56:16 »
W modelu 303E wycieraczki i poręcze zewnętrzne lokomotywy nie poruszają się razem z kabiną.
Woj. Podkarpackie

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #135 dnia: 10 Listopada 2014, 22:13:39 »
Dokładniej rzecz ujmując tylko w tych siódemkach z telewizorami.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #136 dnia: 10 Listopada 2014, 22:44:05 »
Dzisiaj jechałem ósemką i zauważyłem, że można rozpędzić lokomotywę do ponad 180 km/h. Hasler zatrzymuje się na 145km/h, natomiast lokomotywa dalej się rozpędza. Nie pracuję na PKP i nie wiem, ale wydaje mi się, że lokomotywa powinna się wyłączyć, gdy dochodzi do prędkości maksymalnej. Nie sprawdzałem tego na wszystkich lokomotywach na naszym Symku, ale w poprzednich patchach i PCtach występował ten sam problem z tym, że hasler wychodził poza skalę.

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #137 dnia: 11 Listopada 2014, 00:11:33 »
To co uważasz za prędkość maksymalną, to w rzeczywistości tzw. prędkość eksploatacyjna, czyli prędkość do jakiej tabor jest dopuszczony przez UTK. Dany pojazd może oczywiście pojechać szybciej, np Impuls KD pojechał w tamtym roku na CMK 211 km/h podczas nocnych testów. EP09 według badaczy z IK teoretycznie mogłaby zostać dopuszczona do 180 km/h, ale tu wchodzi w grę wiele kwestii które trzeba dokładnie przebadać oraz montaż ETCS-u.

EP08 były projektowane na 160 km/h, ale niezbyt stabilnie zachowywały się powyżej tej prędkości, dlatego aby jazda nimi była spokojna i całkowicie bezpieczna, prędkość maksymalna w normalnym ruchu to 140 km/h.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #138 dnia: 11 Listopada 2014, 09:03:21 »
Impuls pojachał z taką prędkością podszas testów, czyli nie miał wtedy jeszcze ustalonej prędkości eksploatacyjnej.

Jeżeli wskazówka haslera doszła do prędkości eksploatacyjnej np. na ósemce, to lokomotywa nie powinna się wyłączyć? U nas w Maszynie nic się nie dzieje. Lokomotywa dalej się rozpędza.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #139 dnia: 11 Listopada 2014, 09:06:47 »
Nie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #140 dnia: 11 Listopada 2014, 15:17:37 »
W Bałtyku letnim, misja EP08, ET22 nie uruchamia się.
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 15:35:14 wysłana przez dodulec »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #141 dnia: 11 Listopada 2014, 16:44:35 »
Ewidentnie widać wywalania WS'a.
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 16:53:56 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #142 dnia: 11 Listopada 2014, 19:03:02 »
@maciej, ewentualnie zamień słup na betonowy i zobacz czy przedłużka dalej jest widoczna.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #143 dnia: 11 Listopada 2014, 19:50:23 »
Ewidentnie widać wywalania WS'a.
Ale jakim cudem, skoro zamieniałem sieć trakcyjną na poprawioną?

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #144 dnia: 11 Listopada 2014, 19:55:49 »
Udało mi się poprawić sieć na scenerii Bałtyk w okolicy SBL471 gdzie na przęśle naprężenia o wspólrzędnych- 1272    -6156, 1252   -6142, 1236   -6130, 1216   -6116- wywalał  WS oraz jeszcze jeden błąd z przesuniętym za daleko od słupa kotwowego wysięgnikiem. Proszę o przejechanie misji Bałtyk Interregio w celu testu czy wywali WS, tylko przy prędkości nie większej niż 120 km/h. W załączeniu plik Bałtyk trakcja inc. Wypakować do folderu- scenery/bałtyk.
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 19:58:15 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #145 dnia: 11 Listopada 2014, 20:05:10 »
Ale jakim cudem, skoro zamieniałem sieć trakcyjną na poprawioną?
Jak to jakim? Takim, że ogólnie na Bałtyku z tą siecią są cyrki. Z resztą nic dziwnego skoro jest niewymiarowa.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #146 dnia: 11 Listopada 2014, 20:09:08 »
Ja zajmuję się Bałtykiem pod względem trakcji i będzie to dość duża poprawka. Jeżeli chodzi o WS, to poprawiłem go tak, że wywala dopiero na ponad 160km/h. Także jest dobrze. Będę również walczyć z wywalaniem WS-a w kierunkach niewłaściwych na wypadek, gdyby ktoś miał zamiar zrobienia misji, gdzie jedzie się po torze niewłaściwym. Zostanie dodana trakcja za Alakowicami i na części magistrali, która biegnie równolegle do linii jednotorowej Bałtyk Katedra - Całkowo. Ponadto walczymy z Sawim, żeby zrobić tak, aby nieopuszczenie pantografu przed Całkowem (a więc zignorowanie znaku We2) powodowało połamanie się patyków.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #147 dnia: 11 Listopada 2014, 20:27:40 »
...
Jak to jakim? Takim, że ogólnie na Bałtyku z tą siecią są cyrki. Z resztą nic dziwnego skoro jest niewymiarowa.
Cyrki są, jak poprawiałem przęsło naprężenia okazało się  że powodem wywalania WS było to że niewłaściwa była wysokość 3 słupów. 2 przed przęsłem naprężenia i jednego pierwszego wysięgnika kotwowego mimo że sieć na tym przęśle była taka sama jak na torze obok na którym wywalenia nie było. Dopiero jak poprawiłem tak aby pantograf przed przęsłem zaczął się obniżać wtedy przestało wywalać.

Tniemy cytaty. Poprawiłem.
Benek
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 20:52:49 wysłana przez Benek »
T.N

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #148 dnia: 11 Listopada 2014, 20:35:47 »
No dobrze, ale to kropla w morzu potrzeb. Niewymiarowego wysięgnika nijak się nie przeskoczy, to jedynie kolejne prowizorki.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

sebastian82

  • Gość
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #149 dnia: 11 Listopada 2014, 23:54:30 »
W scenariuszu L053 part1 są błędy z eventami zlokalizowane u trzech osób. Ponadto nie trzyma Ws.
http://eu07.pl/userfiles/22020/priv-errors.txt
http://www43.zippyshare.com/v/67144255/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/98159930/file.html
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 23:57:21 wysłana przez sebastian82 »