Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_10_14  (Przeczytany 180588 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 14 Października 2014, 11:47:04 »
Bardzo bardzo bardzo opóźniony patch pojawi się wkrótce w tym wątku. Będzie on zawierał szereg poprawek względem 08. Póki co wątek zamykam. Gdy będzie link zostanie otwarty.


Dynamic:
—  zmiana nazw świateł w SN61. Do tej pory prawe było jako górne
— poprawki Opacity w nadal błędnie wyświetlanych modelach oraz ruchome animacje na true
— uzupełnione dodatki o wydane tekstury wraz z modelami oraz usunięte pliki chk.


Exe:(wersja od 450 do 457)
— reorganizacja animacji w kabinach — można używać wiele prędkościomierzy i manometrów, ale zepsute jest wyprowadzanie wartości na pulpity;
— uzależnienie obracania kół od pola ich powierzchni — proszę sprawdzić;
— dla wagonów o wysokości mniejszej od 2m jest ona traktowana jako poziom podłogi i na tej wysokości umieszczane są ładunki — zero ładunku powinno być na jego spodzie a nie na poziomie główki szyny;
— AI: zamykanie drzwi po komunikacie kierownika;
— AI: przystosowanie do obsługi SN61 (podobnie jak EZT);
— AI: poprawki jazdy w trybie łączenia;
— zabezpieczenie przez zbyt dużą liczbą trójkątów w jednym wpisie (maksymalnie 333);
— odległe dźwięki scenerii nie są wyłączane, tylko wyciszane;
— wyświetlanie nazwy rozkładu pod [F3];
— ostrzeżenie o braku sterowników
— rozkłady jazdy teraz bez ścieżki (odczytywane z pliku rozkładu);
— poprawiona zmiana kierunku jazdy
— AI: poprawka na odhaczanie przystanków z przelotem;
— AI: zamykanie drzwi uruchamiane również, gdy skład jedzie;
— AI: tryb Change_direction uruchomiony przez wsteczne skanowanie jest teraz dopisywany jako opcja do aktualnego trybu, a po wykonaniu zmiany kierunku poprzedni tryb jest kontynuowany bez zmiany numeru rozkazu
— AI: poprawiona strona otwierania drzwi, jeśli lokomotywa jedzie "tyłem";
— usunięta komunikacja z PoKeys na poziomie gałek;
— ustawianie manometrów i prędkości na PoKeys w inny sposób (teraz nie będą działać wskazania V i A).
—  przerobione woltomierze i amperomierze wysokiego napięcia — może być ich również dowolna liczba. Również przerobione wyprowadzenie tych informacji na PoKeys — powinno już działać wszystko jak poprzednio. Ponadto youBy wprowadził własne poprawki w hamulcach ET42, hamulca magnetycznego oraz obrotów silnika spalinowego przy zmianie biegów
— błąd z wyprowadzeniem drugiego amperomierza na PoKeys;
— dodany wskaźnik własności pojazdu, pozwala ignorować sygnały zasłaniane "obcym" składem
— dodana lampka przetwornicy drugiego członu (youBy);
— poprawione wyprowadzenie amperomierzy na PoKeys.


Fiz:
— poprawka na hamulec pomocniczy w ET21


MMD:
— ustawienie typu animacji prędkościomierzom


Scenery, Models i Textures:
 Bałtyk:
— poprawki w ścieżkach odnoszących się do tekstur dachów
— obrócenie W27a
— brakowało strony peronu dla W4 Bałtyk_Główny#22
— rozkład dla pociągu towarowego autorstwa @kamila1306 (wersja letnia)

 Całkowo:
— przeliczone wektory normalne terenu
(modyfikacje @Stele)
— zmiany dekoracji na Całkowie oraz modyfikacje scenariusza SN61. Na razie bez dodatkowych krzaczorów :). (użyte dekoracje: magazynek towarowy z rampą stacji Szadek, sklep spożywczak (autor Qudaty), bloki mieszkalne 02 i 04 (autor @Rozi), kosze peronowe (autor @szczawik), kwietnik Haxagon (autor Wujek082),oraz  pola i krzaki (autorzy @SKP i @Stele)

 Drawinowo:
— poprawki sieci autorstwa @miko22
— poprawki w ścieżkach odnoszących się do tekstur dachów

 Krzyżowa2:
— poprawki w ścieżkach odnoszących się do tekstur dachów w "bud"

 L053:
— usunięcie zdublowanych słupów
— korekta linków do rozkładów jazdy w pdf dla l053m5-6

 L61+144:
— poprawka sieci dla l144-tlk

 Manewrowo3 (modyfikacje @Ra)
— dodany model dystrybutora
— wieża wodna ze stacji Sierpc trafia do Tarniowo2, a garaż do Manewrowo3
— dodane suwnice w ciepłowni
— tory dla suwnic w ciepłowni
— kolejne drobne poprawki
— poprawki niewidocznych sygnalizatorów
— przemianowane semafory, podziemne wydzielone do osobnego pliku
— dodane cysterny wraz z torami w lokomotywowni
— zaczęta renumeracja zwrotnic
— kilka rozjazdów wymienione na Benkowe
— przesunięte hałdy węgla przy ciepłowni
— drobne poprawki, przemapowany teren, przeliczone normalne
— poprawiona wschodnia droga
— zwrotnice n1 i n2 są teraz inaczej i muszą być przestawione
— flagi wykolejania dla torów wykolejnic
— poprawki odczepiania
— wymiana peronu, poprawione semafory A i B
— poprawione drogi i kolejne drobne poprawki
— drobne poprawki oraz poprawka północnej drogi
— poprawiona połowa wykolejnic
— poprawki w okolicy samotnej węglarki
— drugi kawałek ortofotomapy pod stacją
— poprawki peronów, obrócone zabudowania przy bocznicy ( do zrobienia na nowo, bo są za duże)
— kolejny zestaw drobnych poprawek
— zmiany tabliczek semaforów na prawidłowe
— drobne poprawki estetyczne
— drobne poprawki torów, dodane W17 zachodniej głowicy
— poprawki tekstur szyn
— usunięte resztki starych kozłów i drobne poprawki torów
— nowe podsypki po całości
— przesunięcie głowicy zachodniej, do sprawdzenia
— usunięte zasypki kozłów (powinny być w INC)
— próbne użycie nowych podsypek
— poprawki torów przed zwrotnicami, aby nie nakładały się podsypki
— poprawki torów wokół krzyżowych, aby nie nakładały się podsypki
— poprawki do torów bocznicowych
— dopracowane wschodnie tory bocznicowe
— wymiana podsypek pod rozjazdami
— poprawka wysokości terenu
— przesunięte drzewa wchodzące w tory od południowej strony
— drobne poprawki torów, W17 dla pierwszej bocznicy
— zestaw W17 dla wschodniej głowicy
— usunięte kozły, elko skorygowane tory, usunięte W17 i hektometry, w lokomotywowni nowe W17
— poprawki błędów w modelach i przesunięte sygnalizatory
— zgrubne obrócenie drugiej bocznicy i wstępne poprawki łuków wychodzących na południe
— obrócony północny teren i przesunięty szlak do Trakiszek
— poprawione nazwy krzyżowego  p011 i przywrócone poprzednie nastawy
— przebudowa wschodniej głowicy stacji
— pierwsza bocznica dopracowana wraz z dojazdem
— pierwsza bocznica przesunięta zgrubnie na swoje miejsce
— eksperymentalnie podłożona ortofotomapa
— przygotowanie terenu do mapowania ortofotomapą
— tory lokomotywowni dopasowane do ortofotomapy
— dojazd od południa dostosowany zgrubnie do ortofotomapy
— dostosowanie pustych linii do formatu zapisywanego z Rainsted
—  stan po obróceniu i przesunięciu
— przygotowanie do obrócenia: - zamiana średników na spacje; - usunięcie zbędnych zer, spacji i komentarzy
— dodane współrzędne w układzie 1992.
— wpisane współrzędne w eventy zmiany kierunku; - poprawione początkowe manewry - ST44 nie reaguje na sygnał mając SM42 przed semaforem
— zmiana rozszerzeń INC na SCM i CTR

 Moczniki:
— poprawki sieci autorstwa @miko22
— poprawka polegająca na przedłużeniu sieci trakcyjnej dla niektórych torów na popychu. Autor @Maciej

 Quark (modyfikacje @Ra):
Mydelniczka:
— poprawka nazw eventu
— wpisy kamery przeniesione do pliku SCN; - Dej: próba zakolejkowania pociągów z WK
— poprawki manewrów; - Dej: przelot z WK czeka na zwolnienie toru za wjazowym; - dostosowanie warunków do rozkładów bez ścieżki

 Zwierzyniec:
— poprawki sieci trakcyjnej oraz orientacji wskaźnika W27 @Stele

tarcza manewrowa dwukomorowa - wersja karzełkowa:
— brakowało słowa "condition"
— dodany warunek w tarczy manewrowej: event *_ms1 nie usuwa komendy z komórki pamięci.

przejazdy:
— usunięcie wywołań dzwonów przejazdowych z inców bez dźwięków lub dodanie definicji dźwięku w przypadku 1tre60ss. Powodowało wysyp symulatora
— poprawka ścieżki do tekstury w krzyżach przejazdowych
— poprawka wybrakowanych o eventy sterujące nimi inców (przejazdy Bombardier)
— podmiana sygnalizacji przejazdowej na tą autorstwa @eu07-001.
— modele krzyży jedno i dwutorowych autorstwa eu07-001 (było w roadsign, poprawione)

tory:
— rozjazdy Benkowe
— 10 nowych tekstur podsypek dla toru o prześwicie 1435 mm autorstwa Bennego
szlakowe:
— model przytorowej skrzynki tel autorstwa Maćka (@macius5991)
— dodany model mostu drogowego ceglanego o długości 32m autorstwa eu07-001 (było w eng, poprawione)
nastawnie:
—  nastawnia autorstwa @eu07-001
infrastruktura:
— garaż drezyn autorstwa eu07-001
stacje:
— model wieży wodnej ze stacji Sierpc autorstwa @eu07-001
pkp:
—  rezonatory SHP autorstwa @kudłacz'a
— wskażniki w30, w32 i w32 wysoki autorstwa @matka123
— wskaźnik zejscia z toru i  w6b autorstwa @matka123 (było ip/pkp, poprawione)
— model znaku "Jazda z predkoscia 5km/h" autorstwa Maćka (@macius5991)
ip/pkp:

miejskie:
— model tabliczki piwo autorstwa @matka123
kolejowe:
— model dystrybutora do tankowania lokomotyw autorstwa samplaire ze sceny trainz (przystosowanie @hanys i matek123)
przytorowe:
— model szafy z telefonem samplaire ze sceny trainz (przystosowanie @hanys i matek123)
przemysl:
— model magazynu autorstwa KilanZiom ze sceny trainz (przystosowanie @hanys i matek123)
— model rampy 18x50m autorstwa KilanZiom ze sceny trainz (przystosowanie @hanys i matek123)

składnia (wpisy taboru):
— poprawki błędów składniowych we wpisach taboru, znalezionych przez @queuedEU.

wskaźniki:
— zamiana wskaźników W27 na W27a na l61 i l61+l144 oraz obrócenie ich na l61+l144_tlk o 180 stopni. Autor Maciej
— poprawki błędnie ustawionych słupków hektometrycznych (między innymi wchodziły w słupy sieci trakcyjnej). Autor poprawki @Maciej.

Sounds:
— dźwięki do napędów Benkowych
— dźwięki do przejazdów Bombardiera
— dodany kolejny zestaw czeskich napisów
— brakujące dźwięki drzwi ezetów

Readme:
— usunięta nieaktualna już uwaga o użyciu [F4] przy przejmowaniu pojazdu

CDN
Pozostało dodać/zrobić tekstury DDS, złożyć patcha i udostępnić link. Z założenia ma to być ostatni nieoficjalny patch przed wydaniem paczki całościowej. Co z tego wyjdzie, okaże się w praniu.
EDIT:
Patch praktycznie prawie gotowy. Zostały do dodania tekstury DDS i wygenerować nowe pliki e3d poprawionych t3d.
EDIT1:
Z osobistych powodów patch się jeszcze opóźni. Link miał się pojawić dziś tj 23 października, ale pewne okoliczności wymusiły jego opóźnienie.
EDIT2:
Link do patcha pojawi się w środę w godzinach nocnych.
EDIT3:
No to lecimy.
Uwaga! Patch ten jest jedynie nakładką zawierającą szereg poprawek względem poprzedniego tj 08 i należy go wypakowywać do folderu z MaSzyną 10.14. Jeśli masz MaSzynę w wersji 08.13, musisz najpierw pobrać i wypakować do niej nakładkę 04.14, która jest dostępna pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25657.msg377318.html#msg377318, nakładkę 05.14 dostępną pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25765.msg379949.html#msg379949 następnie nakładkę 06.14 dostępna pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25889.msg382210.html#msg382210 i jedną z przedostatnich nieoficjalnych nakładkę 08.14 dostępną pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26037.msg385511.html#msg385511

http://eu07.pl/userfiles/6184/patch_MaSzyna_10_14.7z
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2014, 01:00:43 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Października 2014, 21:31:17 »
krzyże Andrzeja:
— modele krzyży jedno i dwutorowych autorstwa eu07-001
Te już są dodane z innym katalogiem. Katalogi w Bazie infrastruktury mogą nie być zgodne z zalecaną strukturą.

kolejowe:
— model dystrybutora do tankowania lokomotyw autorstwa samplaire ze sceny trainz (przystosowanie @hanys i matek123)
Tego jakoś nie mogę znaleźć.


Zrobiłem poprawki sygnalizatorów — dodałem sygnał manewrowy M40, wyświetlający Ms2, ale z ustawieniem prędkości 40km/h, podczas gdy wszystkie Ms2 ustawiały będą 25km/h (docelowo będzie można dodać w miarę potrzeby inne prędkości, np. M15). Wolałbym je wrzucić już po wydaniu pacza...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Października 2014, 22:03:26 »
Ustalenie prędkości 40km/h? Możesz szerzej to opisać jak to będzie wyglądało?
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Października 2014, 22:34:52 »
Przy Ms2 (a w evencie: semafor_a_m40) AI będzie mogło jechać z Vmax=40km/h.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Października 2014, 22:46:57 »
Aaa, sprawa się tyczy AI. Myślałem, że jakoś na jazdę usera to będzie wpływało.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Października 2014, 22:51:29 »
Po włączeniu autopilota - tak.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Października 2014, 23:01:27 »
W przypadku sterowania przez usera, zrobić nagranie i dodać do eventu. Coś w stylu: "Mechaniku, tarcza podana, jazda torem wolnym na tor...".
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Października 2014, 23:24:29 »
@Ra czyli co proponujesz? Ja chciałem by w tym patchu było wszystko dotychczas wydane z Bazy infrastruktury. Skoro zostało to opublikowane, to powinno być na pewno w paczce całościowej. Katalogi bez problemu można na repo poprawić.
« Ostatnia zmiana: 24 Października 2014, 23:30:31 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Października 2014, 23:55:51 »
Znaki drogowe miały być w znaki, natomiast ewentualnie może to być w przejazdy.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Października 2014, 21:32:53 »
No i z tego co widzę na repo tak jest. Brakuje jedynie plików inc. Wtedy będzie można w folderze scenery utworzyć katalog znaki. Dobra, czyli rozumiem nie ma sprzeciwu i mogę dalej wgrywać wydane dodatki w/w działu na repo. Zatem lecę z tym dalej.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Października 2014, 22:19:46 »
Myślę, że w nazwie będzie 2015 tyle wiem, ale jaki dokładnie numerek okaże się, że tak powiem w praniu.
krzyże Andrzeja:
— modele krzyży jedno i dwutorowych autorstwa eu07-001
Te już są dodane z innym katalogiem. Katalogi w Bazie infrastruktury mogą nie być zgodne z zalecaną strukturą.
Poprawione.
« Ostatnia zmiana: 28 Października 2014, 09:05:03 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Października 2014, 01:36:18 »
Plik scenery/manewrowo3.scn nie jest w ostatniej wersji i nie daje się uruchomić tej scenerii. Jako że włożyłem dużo pracy w jej modyfikację, szkoda by było nie móc tego obejrzeć — załączam poprawny plik.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Października 2014, 10:46:42 »
Poprawny plik? No chyba nie. Symek przestaje działać po załadowaniu tej scenerii. Nie mam fioletowego pojęcia co jest nie tak.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Października 2014, 10:52:57 »
Bo jeszcze trzeba go wypakować z nadpisaniem pliku z pacza. Konkretnie, to musi być dołączony osobny plik z niewidocznymi sygnalizatorami. origin 0 -6 0
include manewrowo3/suw_ukryte.scm end
endorigin
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Października 2014, 11:01:26 »
Hmm... niby nadpisałem ten plik, ale widać to nic nie dało.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Października 2014, 11:51:31 »
Manewrowo dziala bez problemu. Wyskakuje w errors txt
Missed texture: textures\tabl\wk4.
Missed texture: textures\tabl\wk8.
Missed texture: textures\tabl\wk9.
Missed texture: textures\tabl\wk10.
Missed texture: textures\tabl\wk2.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Października 2014, 11:54:29 »
To akurat z tego względu, że dodałem tekstury tabliczek do wykolejnic, a nikt owych tekstur nie przygotował. Co gorsza, czeka nas jeszcze robienie tabliczek do zwrotnic. Optymalnie by chyba było wbudować w MaSzynę generator tekstur i tworzyć te tabliczki automatycznie na podstawie opisu tekstowego, bez załączania ich do paczki w formie plików.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Października 2014, 12:24:34 »
Czy program do tworzenia tekstur tabliczek załączony do PC nie okazał by się przydatny?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Października 2014, 12:35:33 »
Tak, tylko potrzebny jest raczej jego kod źródłowy, który należało by włączyć do kodu MaSzyny. Ja np. nie znam zasad malowania tabliczek i nie czuję weny do studiowania tego tematu.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Października 2014, 14:42:15 »
Wracając do Manewrowa, po podmianie kodu również nie chce działać.
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2014, 14:44:13 wysłana przez Irek_Wd »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #20 dnia: 29 Października 2014, 14:56:42 »
Potwierdzam to co pisał @RA oraz @Jochand. Sceneria ładuje się bez problemu. Oczywiście po wypakowaniu patcha i nadpisaniu pliku scn. @Irek_Wd z Twojego pliku errors wynika że nie wypakowałeś poprawnie patcha. W katalogu Scenery/ manewrowo3 musi być plik suw_ukryte.scm. Inaczej nie będzie działać.
T.N

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Października 2014, 15:36:17 »
Co ciekawe ten plik tam jest. Coś innego musi być zepsute.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Października 2014, 15:40:06 »
Biorąc pod uwagę, że wywalają Ci braki eventów w wykolejnicach, to pewnie nie masz wgranego poprzedniego pacza, w którym były zmodyfikowane wykolejnice.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Października 2014, 15:55:00 »
Jest możliwe. W tamtym była niezła chała z rozkładami jazdy i dlatego wgrałem okrojony.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #24 dnia: 29 Października 2014, 16:00:46 »
Suwałki:
Wyjechałem za daleko za ten rozjazd, co się przestawia sam pod szopę. Pomyślałem wiec, że wrócę koło dystrybutora ropy. Zaraz za z6107 na torze none247 wykoleiłem się (end of track). Nulltracka tam nie ma, duplikatu też, wykolejnicy-widma nie znalazłem.
Mój kanał youtube

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #25 dnia: 29 Października 2014, 16:25:01 »
W pliku scenery/slimson/teren.scm jest jawne rozszerzenie grassdarkgreen4.TGA
Gotowy (po wypakowaniu) plik w załączniku.
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #26 dnia: 29 Października 2014, 16:35:45 »
Wyjechałem za daleko za ten rozjazd, co się przestawia sam pod szopę. Pomyślałem wiec, że wrócę koło dystrybutora ropy. Zaraz za z6107 na torze none247 wykoleiłem się (end of track). Nulltracka tam nie ma, duplikatu też, wykolejnicy-widma nie znalazłem.
Tam trzeba by to samoczynne przestawianie zlikwidować, tzn. uzależnić od komórki pamięci, której stan pozwala odróżnić wyjazd SM42 od pozostałych zjazdów. Tego toru dalej nie sprawdzałem, tam w rzeczywistości już raczej nie ma tej trzeciej zwrotnicy, jedynie układ płotów sugeruje, że kiedyś mogła być.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #27 dnia: 29 Października 2014, 16:43:52 »
Kilka bledow z Calkowa_sn.

1. brak tekstur Krzyzy pojedynczych.
2. Przed Boldami dom na przejeździe.
3. W macierzewie brak tekstury rampy pod budynkiem.


Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #28 dnia: 29 Października 2014, 16:50:22 »
EPku, z całym szacunkiem, kto jak kto, ale Ty z tym problemem poradzisz sobie doskonale. Nie dokładaj chłopakom zadań, tylko poświęć te 10 minut, zlikwiduj problem i wrzuć spakowany, poprawiony plik, tak jak robią to inni. To nic nie kosztuje.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #29 dnia: 29 Października 2014, 16:57:24 »
No, wreszcie pokazałeś mi ten dom co od miesięcy wypominasz. Jakbyś go przesunął sam, byłoby idealnie. Do reszty daj errors bo ja te tekstury mam, a symulacji na repo sobie nie uruchomię.
Mój kanał youtube