Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_10_14  (Przeczytany 173062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #330 dnia: 18 Stycznia 2015, 17:31:29 »
1. Sceneria całkowo (ta z SP42) nie działa tylko u mnie, czy jeszcze u kogoś? Nie mówię o teksturach, bo tam trzeba ".tga" usunąć, tylko brak wyjazdu ze stacji początkowej (po 15 minutach dalej S1).
Problem z anglikiem. Poprawione jakiś czas temu.
Cytuj
2. L053-sluzba-3-night - u mnie skład który podjeżdża za każdym razem się wykoleja, bo zwrotnica przestawia się w połowie długości składu.
Chyba nikt nie zgłaszał, a były testy.
Cytuj
3. Całkowo_orlen
Może coś przeładowałeś przy luzowaniu? Zobacz ciśnienia we wszystkich wagonach i podkręć regulator jak coś nie luzuje. Wiele tam zwalniać nie trzeba, bo te 20km/h da się redukować samymi oporami ruchu, ale kilka razy przejechałem i problemu nie było.
Cytuj
6. W Drawinowie rozkład jakby nie uwzględniał 1 czy 2 ostatnich semaforów
Ochrzań dyżurnego, że śpi albo toru nie przygotował. Rozkład nie uwzględnia sterczenia pod wjazdowym.
Mój kanał youtube

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #331 dnia: 18 Stycznia 2015, 17:38:59 »
Całkowo_orlen - umiejętność hamowania z ciężkimi składami zarówno w Symku jak i w rzeczywistości nie jest łatwa do opanowania. W przypadku orlenowskiego scenariusza trzeba bardzo delikatnie hamować (czyli długo). Jeżeli spuścisz za dużo powietrza, skład zahamuje. Dlaczego? Bo ostatnie wagony nie zdążą się odhamować i dlatego, gdy nastąpi zatrzymanie trzeba czekać aż zostanie odhamowany CAŁY skład. Na CTLu na Bałtyku masz lokomotywę 182, czyli elektryczną i jakby nie było, elektryki szybciej napełniają zbiornik główny (szybsze działanie sprężarki), więc skład szybciej odhamuje. Poza tym sprawdź czy nie przeładowałeś przy luzowaniu - tak jak mówi Stele.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #332 dnia: 18 Stycznia 2015, 18:01:08 »
Cytuj
Problem z anglikiem. Poprawione jakiś czas temu.
A można gdzieś ściągnąć poprawkę? Fajny ten scenariusz, poszalałbym sobie stonką po lesie ;)
Cytuj
Chyba nikt nie zgłaszał, a były testy.
Ok, przeładuję pliki (od 08.13 do 08.14) dla upewnienia się, że mam w 100% identyczną wersję, sprawdzę jeszcze raz i zgłoszę, jakby się problem powtarzał.
Cytuj
(...) Zobacz ciśnienia we wszystkich wagonach i podkręć regulator jak coś nie luzuje. (...)
Jak mogę sprawdzić ciśnienia w wagonach? Powiem co mnie zastanawia: luzuję hamulec główny, ciśnienie w PG wraca do 0,5MPa, ciśnienie w cylindrze hamulcowym loka też widać w pobliżu zera, ale wagony ewidentnie mi hamują. Fala nie pomaga za bardzo. Masz rację, można zamiast hamulca po prostu zabrać gaz, skład szybko zwolni do 20. Ale z samym hamulcem to normalnie jakby coś nie tak było z jednym z wagonów. Np ciśnienie w PG spada bardzo szybko (zadziwiająco szybko jak na tak długi skład), za to rośnie bardzo, bardzo powoli.
Cytuj
Ochrzań dyżurnego, że śpi albo toru nie przygotował. Rozkład nie uwzględnia sterczenia pod wjazdowym.
Wierna symulacja PKP IC ;)

Co do punktu 5. tu jakby rozkład nie przewidywał D6, tylko ograniczenia z WOS, to chyba też jest ok.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #333 dnia: 18 Stycznia 2015, 18:14:36 »
Poprawki są na repo i będą dostępne w następnej paczce. Ciśnienie w wagonach sprawdza się klikając F2. Nie pamiętam, która to dana, ale można się domyślić będąc w lokomotywie i bawiąc się hamulcem przy jednoczesnym sprawdzaniu zmian tych danych. Te które się będą zmieniać, to te od hamulców. Jak już wiesz, które to dane, to podchodzisz do wagonu i sprawdzasz.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #334 dnia: 18 Stycznia 2015, 18:16:31 »
Przelatujesz nad każdym wagonem i pod F2 masz ciśnienia w układzie. Regulator ctrl+num3/9 jeśli dobrze pamiętam.
Poprawki samodzielnej chyba nie ma. Daję całego slimsona+scny w wersji aktualnej. Będziesz miał brak tekstury przejściowej brzegu i żaglówki. Zostaw stary teren i usuń wpis łodzi najlepiej.
http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-scenery_2.7z
W TD jest paczka fajniejszych scenariuszy, tylko autor coś zamilkł ostatnio. Jakby się zmył, to będzie trzeba doszlifować i wydać, a wtedy podstawowe całkowo wylatuje.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #335 dnia: 18 Stycznia 2015, 20:26:06 »
Dzięki, hula. Wydaje mi się, że jest jeszcze więcej lasu niż było, ale może tylko mi się wydaje. I jakby druty telefoniczne teraz nie znikały. Widzę jeszcze 1 mały problem - za Chróścielami jest W9A ale pomimo przejechania kilka razy i wypatrywania uważnie za prawym oknem nie znalazłem W8, więc nie wiem, do ilu tam się zwalnia. Przejechałem 70, nawet nie zabujało.
Podobnie przy starcie z Macierzewa - jest ograniczenie do 30 (początek), a potem zjeżdża się z toru, na którym jest koniec. Uznaję, że można cisnąć od minięcia rozjazdu.

Była swojego czasu dyskusja, że potrzebne są nowe trasy a nie scenariusze, ale to nie do końca tak. Np Całkowo wygląda naprawdę dobrze, graficznie jedna z lepszych scenerii. Z resztą, pierwsza sceneria w której wskaźnik W16 jest do czegokolwiek przydatny, a nie ustawiony 2km za wcześnie. Do tego ma klimat mojej ulubionej linii 201. Jeszcze gdyby się kiedyś pojawiły szynobusiki SA102 i SA138 to byłaby bajka. Znaczy się są, tylko kabin nie mają. Z tego co widzę Tarniowo2 to jest praktycznie gotowiec pod scenariusze. Wygląda dobrze na mapie, w symku też całkiem nieźle.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #336 dnia: 18 Stycznia 2015, 22:51:16 »
Czy ktoś może potwierdzić działanie scenariusza L61+L144_pospieszny?U mnie na paczce 08.13 ze wszystkimi patchami wywala- player train not exist. w załączeniu log oraz errors.
T.N

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #337 dnia: 19 Stycznia 2015, 00:32:52 »
Hasler nadal przekłamuje prędkość. W przypadku skody 182 jest o 5 km/h za wysoka.

edit: Co ciekawe, dzieje się tak chyba tylko przy niższych prędkościach. Przy 70 km/h wskazuje poprawnie.
« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia 2015, 00:56:27 wysłana przez mac140 »

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #338 dnia: 19 Stycznia 2015, 01:27:35 »
Czy ktoś może potwierdzić działanie scenariusza L61+L144_pospieszny?U mnie na paczce 08.13 ze wszystkimi patchami wywala- player train not exist. w załączeniu log oraz errors.

Potwierdzam, wygląda na buga w Rainsted. Pomaga wyłączenie opcji "zapis pliku tymczasowego".

Proponuję także dodać do pliku .scn przynajmniej "//$o Po uruchomieniu symulacji należy wcisnąć SHIFT+1." (linia 101). Po to jest znacznik "$o" właśnie.


Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1593
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 509
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #339 dnia: 19 Stycznia 2015, 07:18:13 »
Czy ktoś może potwierdzić działanie scenariusza L61+L144_pospieszny?U mnie na paczce 08.13 ze wszystkimi patchami wywala- player train not exist. w załączeniu log oraz errors.

Potwierdzam występowanie tego błędu u mnie. Również wyskakuje komunikat "player train not exist".

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #340 dnia: 19 Stycznia 2015, 07:50:37 »
Też miałem ten problem, ale na paczce tga działa. Nie pamiętam o co chodziło niestety.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #341 dnia: 19 Stycznia 2015, 09:23:56 »
Ten błąd z tym "Player train not exist" naprawił @Ra 6 grudnia. Pewien komentarz źle parsował się w starterze Rainsted. To uniemożliwiało uruchomienie.
EDIT:
Niebawem pojawi się paczka TGA + T3D. Powinno to rozwiązać na jakiś czas większość zgłoszonych błędów.
« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia 2015, 09:41:11 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline sawe

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #342 dnia: 19 Stycznia 2015, 16:43:18 »
Czy ktoś może potwierdzić działanie scenariusza L61+L144_pospieszny?U mnie na paczce 08.13 ze wszystkimi patchami wywala- player train not exist. w załączeniu log oraz errors.

Potwierdzam występowanie tego błędu u mnie. Również wyskakuje komunikat "player train not exist".

W pliku l61+l144_pospieszny.scn znajdź linijkę:
node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1431 zdarzenie_poczatkowe none  end//SKP: Zastępuje KeyCtrl01
Następnie za end zrób spację. Prawidłowy wygląd to:
node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1431 zdarzenie_poczatkowe none  end   //SKP: Zastępuje KeyCtrl01


Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #343 dnia: 19 Stycznia 2015, 21:34:16 »
Proszę, jak ktoś chce z poprawką, ładnym opisem i rozkładem:
http://eu07.pl/userfiles/23309/priv-l61_l144_pospieszny.7z

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
l053-night-towarowy-et42: katastrofa
« Odpowiedź #344 dnia: 21 Stycznia 2015, 21:43:18 »
Nie wiem czy to właściwe miejsce na badanie przyczyn katastrofy, w której przed chwilą miałem okazję zginąć.

Misja szła źle od samego początku. Miałem problem z odpięciem pustych wagonów w Rudawie, wyjechałem z pewnym opóźnieniem. W pewnym momencie (było ciemno, a i nie mogłem dojrzeć nazwy stacji) widzę chwilę wcześniej bodajże Sp4 dlatego gaszę silniki, zwalniam z 60 do 40, przez radio słyszę, że wjazd na zastępczym. Mijam zastępczy i daję po garach. Rozpędzam mój super ciężki skład do 60km/h. Wypatruję słupka hektametrowego, bo trochę się zgubiłem. Ciemno. Nagle... kozioł. Miałem 60 na budziku, jak zobaczyłem koniec toru nie było nawet czasu wyskoczyć z lokomotywy, nie mówiąc już o hamowaniu.

Co do stacji - to mógł być Turów.

Czy komuś tam zdarzyła się taka sytuacja? To było jakieś 3 do 5 minut po wjeździe na zastępczym. Mam patcha 10.14.
Skoro piszesz, że posiadasz patcha 10 tke, to przenoszę we właściwe miejsce i scalam.
Sawi



  Dodano: 22 Stycznia 2015, 21:41:26
Udało mi się przeżyć następny przejazd. Na wyjeździe z Turowa miałem S1 przez parę minut. Może nie zauważyłem tego S1 za poprzednim przejazdem? Trudno wyczuć. Byłem pewny, że miałem wyjazd normalnie.
Innym razem jak jechałem wcześniej, przed Żernikami usłyszałem "wjazd i wyjazd podany". Nagle S13 i S1. Słaby wyjazd. Oczywiście rozkład położony na starcie wtedy. Nie mówiąc już, że tak się bardzo nie spodziewałem tego S1, że nie zdążyłem przed nim wyhamować. Odpaliłem scenariusz drugi raz - za drugim razem nie było problemu, dostałem S10.
Zagadka katastrofy nie zostanie wyjaśniona, chyba, że jeszcze ktoś tam zginie kiedyś :)

Aha, jeszcze jedna niezgodność z opisem jest. Jest napisane, że misję kończymy w szopie. Niestety, końcowa zwrotka nie kieruje do szopy tylko na kozła przed szopą. A może ET42 nie zmieści się w szopie?
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2015, 21:41:26 wysłana przez HTD »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #345 dnia: 23 Stycznia 2015, 14:04:35 »
Błędy zgłaszam następujące: Nie ma syreny wysoko-tonowej i nie działa hasler w ET42, w załączniku poprawka na syrenę. Wypakować do dynamic/pkp/et42_2. W EP09 starej wersji nie ma nowych syren z dodatków na MaSzynę 01.13.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1048
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #346 dnia: 23 Stycznia 2015, 14:09:53 »
Hasler należy włączyć odpowiednią kombinacją klawiszy, a syreny są pod klawiszami a (bez Shifta) oraz / (jak "bzyczek" z EN57), ponieważ syrena w ET42 obsługiwana jest właśnie dwoma przełącznikami.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #347 dnia: 23 Stycznia 2015, 18:22:36 »
A jaką, bo w TEM-2 mam ten sam problem?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1048
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #348 dnia: 23 Stycznia 2015, 18:58:28 »
Na ET42 pulpit "aktywuje sie" chyba za pomoca kombinacji klawiszy Shift+< lub >. Ale w TEM2 nie zachodzi potrzeba.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #349 dnia: 23 Stycznia 2015, 19:14:05 »
W TEM2 to prędzej jest wina korzystania z jakiegoś wybrakowanego exeka z etapu zmiany animacji wskaźników. Patrząc po changelogu 10.14 powinno w nim być dobrze. Dawno to było i już średnio pamiętam co w której lokomotywie robiłem.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #350 dnia: 23 Stycznia 2015, 19:50:05 »
Widzę coraz większy bałagan się robi. Wyjdzie paczka w TGA, to na jakiś czas powinno być dobrze.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline lukasz1718

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #351 dnia: 23 Stycznia 2015, 20:01:16 »
A kiedy wyjdzie ta paczka w TGA, czy to paczka całościowa będzie?
Po polsku poproszę. Proszę to poprawić.
Sawi

Paczka wyjdzie na dniach. Tak będzie to paczka całościowa.
Niebawem pojawi się paczka TGA + T3D. Powinno to rozwiązać na jakiś czas większość zgłoszonych błędów.

  Dodano: 23 Stycznia 2015, 20:08:50
To dzięki za odpowiedź Sawi
« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2015, 20:09:32 wysłana przez lukasz1718 »

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #352 dnia: 23 Stycznia 2015, 23:15:01 »
Wiem co mnie zabiło na tej nocnej trasie ET42: ostatnia zwrotnica przed wyjazdowym z Turowa. Nie przestawiła się. Tor na lewo idzie na wyjazd, na wprost na kozioł, za którym jest słup trakcyjny. Nie, nie powtórzyło mi się to. Przejechałem tę trasę kilka razy, za każdym razem zwrotnica przestawia się dobrze. Co mogłem zrobić nie tak, że zwrotnica się nie przestawiła? Mogłem np jechać za szybko? Tam jest wjazd na zastępczym. Powinienem prawidłowo zwolnić do 40, przynajmniej do wyjazdowego. Nie jestem pewien czy zwolniłem, czy miałem może z 50km/h. Nawet z 40 jest ciężko wyhamować przed tym wyjazdowym. A zwrotnica i kozioł są kawałek wcześniej.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #353 dnia: 24 Stycznia 2015, 00:59:46 »
 Na poczatek, przeanalizuj eventy dotyczace tej zwrotnicy, czyli w jakich momentach sie nia kluczuje. Sprawdz takze czy nie zduplikowanej nazwy zwrotnicy, eventu.
« Ostatnia zmiana: 24 Stycznia 2015, 05:13:12 wysłana przez Banita-m »

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #354 dnia: 24 Stycznia 2015, 08:42:40 »
HTD, to raczej nie była Twoja wina. Prawdopodobnie coś się źle załadowało - powstał taki jednorazowy błąd, a że teraz ładuje dobrze, to znaczy, że w plikach jest wszystko w porządku. Takie jednorazowe błędy podczas wczytania się czasem zdarzają. Raz są, a później ich nie ma.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #355 dnia: 24 Stycznia 2015, 09:24:33 »
Trochę jak w Szczekocinach. Tam też był wjazd na zastępczym i zwrotka się nie przestawiła. Też w nocy. Przypadkowo symulator zyskał niesamowity realizm ;)

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #356 dnia: 24 Stycznia 2015, 09:57:28 »
Zerknijcie jednak na opóźnienia tych eventów oraz czy nie ma jakiegoś dubla zwrotnicy. Jeśli fps przekracza taktowanie fizyki, nie powinno być cudów w rodzaju "bo event nie załapał".
Mój kanał youtube

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #357 dnia: 24 Stycznia 2015, 10:10:19 »
Na pewno nie ma dubla zwroticy. Wczoraj na repo dodałem poprawki nazw, które logowały się jako duble na całej L053. Scenariusz też przejechałem. Bezproblemowo. Wjechałem szybciej niż 40km/h i wszystko było w porządku.

Offline HTD

  • Wiadomości: 689
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #358 dnia: 24 Stycznia 2015, 15:00:18 »
Ja bym też zgadywał, że silnik może strzelać fochy, nie sceneria. Od czasu do czasu np na Zwierzyńcu mi się zacina S1. Potem jadę ten sam scenariusz 4 razy i jest ok.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« Odpowiedź #359 dnia: 24 Stycznia 2015, 15:22:41 »
A ja raczej czuje nosem, ze eventy. Sceneriusze, to w zasadzie programowanie. Autorzy mieli jakies zalozenia, ktore w jakis sytuacjach moga sie nie sprawdzic. Dlaczego z gory zakladasz, ze to wina silnika? W zgadywanke mozemy sie bawic. Co mozemy zrobic, juz napisalem. Ja po ilus tam latach spedzonych z maszyna, wnioskuje, ze o wiele czesciej bledy wynikaly z eventow, niz z silnika lub eventy nie braly pod uwage niuansow silnika. Dlatego, jesli Cie mocno zastanawia ten przypadek, to zamiast gdybac, to jeszcze raz prosze, abys przeanalizowal eventy i sprobowal w tym momencie zmienic zalozenie, ze to wina eventowa i szukal. Jesli na 200 procent, stwierdzisz, ze eventy na pewno nie, to dopiero wtedy nalezy pomyslec o silniku.